Tämän sivuston löytäminen

Yleinen lätinä jä kitinä
Geetzu

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aito_Johanna kirjoitti:Tässä osoitteessa häiritsee se, että työpaikalla kun yrittää kityillä ja muistelee, miten osoite menikään ja kokeilee eri vaihtoehtoja, tulee vahingossa avattua sivut http://www.kity-kick.ass.net ja katsokaapa, mitä siellä on. Ei hyvä.
Muah! Sivuhistorian tyhjäämistä vaan. ;)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti:Tässä osoitteessa häiritsee se, että työpaikalla kun yrittää kityillä ja muistelee, miten osoite menikään ja kokeilee eri vaihtoehtoja, tulee vahingossa avattua sivut http://www.kity-kick.ass.net ja katsokaapa, mitä siellä on. Ei hyvä.
Kevyttä.
Meilläpäin yksi koripalloseuran nettisivut tehnyt vittuuntui ja lopettaessaan linkitti sivut saittiin, jossa transvestiitit ja shemalet dildoilivat ja panivat toisiaan. "Hukkasi" tunnuksen ja salasanan. Saivat vaihdettua vasta kai kun posti toi ne uudestaan.

Olis itsenikin pitänyt keksiä pikku jäynää... piilottaa alasivuille jotain vaikka..
Aito_Johanna

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Geetzu kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tässä osoitteessa häiritsee se, että työpaikalla kun yrittää kityillä ja muistelee, miten osoite menikään ja kokeilee eri vaihtoehtoja, tulee vahingossa avattua sivut http://www.kity-kick.ass.net ja katsokaapa, mitä siellä on. Ei hyvä.
Muah! Sivuhistorian tyhjäämistä vaan. ;)
Mulla on sellainen ongelma, että en millään löydä työpaikan koneen selaimelta kohtaa, jossa tyhjätään sivuhistoria. Eiku sivuhistorian tyhjäys löytyy, mutta location barin tyhjäystä ei. Ihan tavallinen englanninkielinen Internet Explorer sen pitäisi olla, mutta ei silti.
Pelkään jatkuvasti, että vahingossa tumpeloin location barista edellämainitun väärän kityosoitteen (no, toki oikeakin olisi nolo ;) ) ja joku sattuu olemaan selän takana kyttäämässä ja näkee ja luulee. Siksi näpyttelen nykyään osoitteet työpaikan koneella aina käsin.
obah
Kitinäaddikti
Viestit: 57
Liittynyt: 13.10.2005 0:36

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja obah »

Onko selaimen bookmarkit jotenkin pois muodista?

edit: Siis sen jälkeen kun on kerran tuon osoitteen tuohon osoiteriville naputellut ja huomannut, että "en minä tätä kuitenkaan muista kun olen tällainen karvaton apina".
Viimeksi muokannut obah, 13.10.2005 1:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vittu mä tähän mitään laita
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Tätä ketjua lukiessa mietin että onko tuossa kity.kicks-as.net:ssä muka niin paljon muistettavaa?Onko oikeasti aikuisilla pää niin täynnä muuta stressiä jonka takia ei vain kykene tuota muistamaan,vai kentieskö epäterveelliset elämäntapani ovat parantaneet muistiani,koska ei tuo ole mitn ongelmia ikinä tuottanut:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
WanhaPervo

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Haemaeraemies kirjoitti:Tätä ketjua lukiessa mietin että onko tuossa kity.kicks-as.net:ssä muka niin paljon muistettavaa?Onko oikeasti aikuisilla pää niin täynnä muuta stressiä jonka takia ei vain kykene tuota muistamaan,vai kentieskö epäterveelliset elämäntapani ovat parantaneet muistiani,koska ei tuo ole mitn ongelmia ikinä tuottanut:P
Nyt minä viimeinkin keksin, miksi en saa tätä osoitetta ulkomuistista koskaan toimimaan :idea:

Olen kirjoittanut selaimen osoiteriville www.kity.kicks-ass.net/ kun olisi pitänyt kirjoittaa vain kity.kicks-ass.net/

Mutta miksi näin? Yleensähän tuo www laitetaan nettiosoitteen alkuun.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja aasi »

WanhaPervo kirjoitti:Olen kirjoittanut selaimen osoiteriville www.kity.kicks-ass.net/ kun olisi pitänyt kirjoittaa vain kity.kicks-ass.net/
Laitoinpa tuonkin sitten toimimaan...
Mutta miksi näin? Yleensähän tuo www laitetaan nettiosoitteen alkuun.
Ei tullut vain mieleen laittaakaan. Www-etuliitteen käyttäminen on eräänlainen traditio ajalta kun netissä oli muita samanvertaisia palveluita, kuten ftp ja gopher. "Käytetään vielä kun kerran on ennenkin käytetty".
Tasan ei mene muumit kanootissa.
WanhaPervo

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

aasi kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Olen kirjoittanut selaimen osoiteriville www.kity.kicks-ass.net/ kun olisi pitänyt kirjoittaa vain kity.kicks-ass.net/
Laitoinpa tuonkin sitten toimimaan...
Mutta miksi näin? Yleensähän tuo www laitetaan nettiosoitteen alkuun.
Ei tullut vain mieleen laittaakaan. Www-etuliitteen käyttäminen on eräänlainen traditio ajalta kun netissä oli muita samanvertaisia palveluita, kuten ftp ja gopher. "Käytetään vielä kun kerran on ennenkin käytetty".
OK. Suurin osa netin käyttäjistä (kuten esim. minä) varmaankin ajattelee, että osoitteen alkuun kuuluu aina laittaa www.
Vastaa Viestiin