Tämän sivuston löytäminen

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Kysymys tälle sisäänpäin lämpiävälle porukalle: (Ei millään pahalla kunhan saan olla itse mukana. :))

Onko osoite tarkoituksella valittu niin vaikea, ettei sitä kukaan muista ulkoa? olen joskus yrittänyt etsiä tätä saittia googlettamallakin. En onnistunut. Kirjaston koneella en koskaan löydä tätä saittia.

Tietenkin tällä tavalla karsintaa suorittamalla sivuston koko pysyy ehkä kohtuullisena ja sitäkautta ilmaisena ja paremmin ylläpitäjien hallittavissa, eikä tästä tule teinihelvettiä niinkuin citystä.

Haluaisin vain tietää ajatteletteko niin kuin oletan, että pieni on kauniimpaa' ainakin tässä tapauksessa.
Viimeksi muokannut Jyrki73, 06.10.2005 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Olen juuri kirjaston koneella, kun vein pojan äsken harkkoihin. Tuossa vieressä pari eestiläistä siirtotyöläistä kiroilee,kun rahat ei ilmeisesti ole tilille tulleet.

Olen huomannut saman, että vieraalla koneella on vaikea tätä pesää löytää. Nykyään laitan googleen hakusanaksi ninnithequeen ja kity, niillä löytyy linkki.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Googlella hakusanalla kity löytyy heti Suomi24-keskustelu, jossa ei muuta olekaan kuin linkki tänne.

Silti osoite saisi olla muistettavampi. Lauseen muistan, mutten missä on väliviiva, missä piste.
nypari

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja nypari »

Itse olen käyttänyt työkoneilla ja hakusanalla 'kity kicks ass' löytyi tosi helposti. Taisi olla Suomi24 sivuston linkin kautta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jyrki73 kirjoitti:Onko osoite tarkoituksella valittu niin vaikea, ettei sitä kukaan muista ulkoa? olen joskus yrittänyt etsiä tätä saittia googlettamallakin. En onnistunut. Kirjaston koneella en koskaan löydä tätä saittia.
Ei ole valittu tarkoituksella. Kity v1.0:n osoitehan oli vielä hirveämpi, joten hankin tämän nykyisen ja toteutin uudelleenohjauksen käyttämällä Dyndns:n ilmaispalvelua nimen saamiseksi. Kity v1.0:n muuttuessa käyttökelvottomaksi laitoin foorumin tänne pystyyn ja nimi vain jäi.

kity.fi:n saisi viestintävirastolta hintaan 55€/3vuotta (alv. 0%), mutta rekisteröintiin tarvitsisi vähintään toiminimen tai yhdistyksen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
WanhaPervo

Re: sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

aasi kirjoitti:[
kity.fi:n saisi viestintävirastolta hintaan 55€/3vuotta (alv. 0%), mutta rekisteröintiin tarvitsisi vähintään toiminimen tai yhdistyksen.
Pro Kityrunkkarit yr (=yritetty rekisteröidä);

Yhdistyksen tarkoitus on toimia puutetta ja muita saanto-ongelmia potevien, samoin kuin heidän hoidostaan ja erityisongelmistaan kiinnostuneiden henkilöiden ja yhteisöjen yhdyssiteenä.
Pyrkimyksenä on helpottaa peräkamarin poikien asemaa ja edistää heidän hoitoaan, lisätä tietoa seksuaalisista poikkeavuuksista, sekä
olla yhteistyössä vastaavaa toimintaa harjoittavien yhteisöjen kanssa maailmanlaajuisesti.
Payla

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Payla »

Jyrki73 kirjoitti: Onko osoite tarkoituksella valittu niin vaikea, ettei sitä kukaan muista ulkoa? olen joskus yrittänyt etsiä tätä saittia googlettamallakin. En onnistunut. Kirjaston koneella en koskaan löydä tätä saittia.
Ei tällaset sivustot googlella löydykään. google etsii www-sivustoja.
tuulenpuiska

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Payla kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti: Onko osoite tarkoituksella valittu niin vaikea, ettei sitä kukaan muista ulkoa? olen joskus yrittänyt etsiä tätä saittia googlettamallakin. En onnistunut. Kirjaston koneella en koskaan löydä tätä saittia.
Ei tällaset sivustot googlella löydykään. google etsii www-sivustoja.
Päivän atkosaamattomuus-palkinnon voittaja on löytynyt!
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Payla kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti: Onko osoite tarkoituksella valittu niin vaikea, ettei sitä kukaan muista ulkoa? olen joskus yrittänyt etsiä tätä saittia googlettamallakin. En onnistunut. Kirjaston koneella en koskaan löydä tätä saittia.
Ei tällaset sivustot googlella löydykään. google etsii www-sivustoja.
äläs huijaa
WanhaPervo kirjoitti: Olen huomannut saman, että vieraalla koneella on vaikea tätä pesää löytää. Nykyään laitan googleen hakusanaksi ninnithequeen ja kity, niillä löytyy linkki.
joo löytyy onpas Ninni hyvin tunnettu netissä. :) Ninnin nikki on kumminkin sekin aika vaikea kirjoittaa. :) Ei tuammoonen taivu Pohojalaasen suuhun.

Ääh osaanhan minä tietysti englantia ja ainakaan siinä ei ole välimerkkejä sikinsokin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En tiedä... Olen minä tämän aina löytänyt... Googlettamalla. Tosin nyt on jo muistissa tuo osoitekin. Mutta joo, se toinen kity kicks ass-versio on helppo kanssa löytää, se www-malli :D
Vähän kuin googlettaisi sanan vappuspeksi :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Geetzu

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jyrki73 kirjoitti:joo löytyy onpas Ninni hyvin tunnettu netissä. :) Ninnin nikki on kumminkin sekin aika vaikea kirjoittaa. :)
Googleta muaaaaaaaa! Mä oon helppo.
Tää on jostain syystä helpompi mulle kuin hotmail.
Payla

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Payla »

tuulenpuiska kirjoitti:
Payla kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti: Onko osoite tarkoituksella valittu niin vaikea, ettei sitä kukaan muista ulkoa? olen joskus yrittänyt etsiä tätä saittia googlettamallakin. En onnistunut. Kirjaston koneella en koskaan löydä tätä saittia.
Ei tällaset sivustot googlella löydykään. google etsii www-sivustoja.
Päivän atkosaamattomuus-palkinnon voittaja on löytynyt!
kyllä kai tänne linkkejä löytyy keskusteluista, väärinkäsitys.. :roll: meinaan, että ei kai tämä sivusto suoraan löydy googlesta..ainahan jotain muiden kirjottamia linkkejä löytyy... :?:
ninnithequeen

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WanhaPervo kirjoitti: Nykyään laitan googleen hakusanaksi ninnithequeen ja kity, niillä löytyy linkki.
:shock:

How is this possible....
WanhaPervo

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ninnithequeen kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: Nykyään laitan googleen hakusanaksi ninnithequeen ja kity, niillä löytyy linkki.
:shock:

How is this possible....
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=nin ... kity&meta=
ninnithequeen

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WanhaPervo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: Nykyään laitan googleen hakusanaksi ninnithequeen ja kity, niillä löytyy linkki.
:shock:
How is this possible....
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=nin ... kity&meta=
No jotta perkele...Mutta tuli City ensin :evil:
Cityhän poistaa Kityn osoitteen automaattisesti esim. allekirjoituksesta. Ovat hätääntyneet joukkopaosta siis aikoinaan.

Niin ja yksi tapa löytää Kity on luonnollisesti miun kotisivuilta :D
Payla

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Payla »

kesseli kirjoitti:jos olen muulla koneella kuin omallani, laitan googleen hakusanaksi kity ja ruksin siihen "etsi suomenkielisiltä sivuilta". muistaakseni ensimmäinen linkki jota google tarjoaa, menee suomi24-sivustolle ja siinä on suoraan klikattavissa osoite kityn etusivulle. toistaiseksi näin on toiminut.

DrDick
Saathan minkä sivuston vaan löytymään netistä, kun kirjoitat sen osoitteen jonnekin keskustelualueelle. En tarkottanut toa..

Mutta olin silti väärässä, ettei itse urlia löydy suoraan :roll:
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Payla kirjoitti:Ei tällaset sivustot googlella löydykään. google etsii www-sivustoja.
1. Google-haku sanalla "Kity kicks".
2. Klikkaamalla aukeavaa sivua seuraavalta otsikkoa "Kity Päävalikko" löytyy tällainen internetsivusto! (Jollaisia Google tosiaan etsii!)

Ihmettelen myös, mitä ylipääsemättömän vaikeaa on suoran osoitteen muutaman sekunnin kestävässä tihrustamisessa ja näkemänsä mieleenpainamisessa.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 07.10.2005 15:34. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Lucky Luciano kirjoitti:
Payla kirjoitti:Ei tällaset sivustot googlella löydykään. google etsii www-sivustoja.
1. Google-haku sanalla "Kity kicks".
2. Klikkaamalla aukeavaa sivua seuraavalta otsikkoa "Kity Päävalikko" löytyy tällainen sivusto.

Ihmettelen myös, mitä ylipääsemättömän vaikeaa on suoran osoitteen muutaman sekunnin kestävässä tihrustamisessa ja näkemänsä mieleenpainamisessa.
Kyllä minä sen nyt jo muistinkin, mutta muistisäännön kehittelyyn meni kyllä aikaa hiukan enemmän kuin pari sekunttia.
Payla

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Payla »

Lucky Luciano kirjoitti:
Payla kirjoitti:Ei tällaset sivustot googlella löydykään. google etsii www-sivustoja.
1. Google-haku sanalla "Kity kicks".
2. Klikkaamalla aukeavaa sivua seuraavalta otsikkoa "Kity Päävalikko" löytyy tällainen sivusto.

Ihmettelen myös, mitä ylipääsemättömän vaikeaa on suoran osoitteen muutaman sekunnin kestävässä tihrustamisessa ja näkemänsä mieleenpainamisessa.


Lue aikasemmat jutut, ennen toistamista
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Payla kirjoitti:Lue aikasemmat jutut, ennen toistamista
Puhutsä mulle mun keskustelupalstalla?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Payla

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Payla »

Lucky Luciano kirjoitti:
Payla kirjoitti:Lue aikasemmat jutut, ennen toistamista
Puhutsä mulle mun keskustelupalstalla?
:cheer:
WanhaPervo

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lucky Luciano kirjoitti:
Payla kirjoitti:Lue aikasemmat jutut, ennen toistamista
Puhutsä mulle mun keskustelupalstalla?
You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well, I'm the only one here. Who do the fuck do you think you're talking to? Oh, yeah? Ok.
HellBell

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Jyrki73 kirjoitti:..
Onko osoite tarkoituksella valittu niin vaikea, ettei sitä kukaan muista ulkoa? ..
Esileikkiä.
tuulenpuiska

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

HellBell kirjoitti: Esileikkiä.
:p:
Aito_Johanna

Re: Tämän sivuston löytäminen

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tässä osoitteessa häiritsee se, että työpaikalla kun yrittää kityillä ja muistelee, miten osoite menikään ja kokeilee eri vaihtoehtoja, tulee vahingossa avattua sivut http://www.kity-kick.ass.net ja katsokaapa, mitä siellä on. Ei hyvä.
Vastaa Viestiin