Spiidi

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Spiidi

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

En tiedä muusta mutta tuolla interwebsivulla neidillä on pitkät päällä.

:oops:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
BettyB.

Re: Spiidi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:on-topic: Onko kukaan tilannut spiidiä?
Kokemuksia? Toimiiko?
En oo tilannu ku diileri tuo aina vakiosetin kotiin asti. Ja muutenki oon enemmän kokkelityttöjä, se on niinku trendikkäänpää, vaik oonki huolestunu hintojen rajusta laskusta. Et niinku taviksetki alkaa koht vetää sitä ku se on halvempaa ku keijo!
SaintJohnPerse

Re: Spiidi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:on-topic: Onko kukaan tilannut spiidiä?
Kokemuksia? Toimiiko?
En oo tilannu ku diileri tuo aina vakiosetin kotiin asti. Ja muutenki oon enemmän kokkelityttöjä, se on niinku trendikkäänpää, vaik oonki huolestunu hintojen rajusta laskusta. Et niinku taviksetki alkaa koht vetää sitä ku se on halvempaa ku keijo!
Käykö Cola-Olli sunkin luona?

No, hinnat ovat tosissaan olleet laskussa kiitos Ollin Lidl taktiikan. Se tuo Saksasta suuria määriä kerralla.

19.11. pitäisi hintojen taas laskea, sillä silloin saapuu 500 kg erä Saksasta Helsingin satamaan erään mersun takakontissa klo 14. Hyvää kamaa kuulemma. Täytyy odotella sitä.

(toivottavasti kukaan poliisi tai vasikka ei lue tätä. Eikä VH käy tonkimaan auton takaluukkuja)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Spiidi

Viesti Kirjoittaja swirl »

BettyB. kirjoitti:Ja muutenki oon enemmän kokkelityttöjä, se on niinku trendikkäänpää, vaik oonki huolestunu hintojen rajusta laskusta.
Aina kun joku puhuu kokaiinista, mun päässäni alkaa automaattisesti soimaan "I'm Rick James, bitch!" ja "Cocaine's a hell of a drug!" :o
Vastaa Viestiin