Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Yleinen lätinä jä kitinä
PerttiMakimaa

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:Paljon tavallisempi skenaario on se, että nainen tiukassa paikassa kantaa hiljaa ja näkymättömästi sen vastuun, esim. lapsista ja jopa miehestä, kun mies pakenee ongelmaa vaikkapa alkoholiin. Kaikki kunnia niille miehille jotka kantavat sen vastuun eivätkä itse luhistu, mutta enemmän minun tuttavapiirissäni on ollut näitä hiljaisia sankarinaisia.
Ihmiset ovat erilaisia.

Kyllä ainakin minun tähän asti elämässäni elämässä minusta on haettu vaikealla hetkellä tukea ja turvaa. Eipä siinä paljoa auta eritellä sitä ettei itsekään jaksaisi.

Tunnistan kyllä tuon hiljaisen jaksamisen useista naisista.
prosessi

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:N: Montako miesanorektikkoa tunnet?
Sairastuttuani diabetekseen 70-luvun loppupuolella, oli sairaalassa huonekaverinani 12-vuotias anorektikkopoika. Koska itse olin alle 2-vuotias, en häntä muista, mutta äitini muistaa hyvin. Luultavasti syynä on se, että silloin anoreksia ei ollut vielä tyttöjen muotia, ja lapsella esiintyessään erityisen pelottava.
Zeb

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Sitten HH kysyi, oliko kyseessä Zeb, joka on nainen. Tulkitsin tämän niin, että HH väitti, että Zeb naisena palaa minua (miestä) kirkkaammalla liekillä ja vastasin tähän leikkimielisellä turpaanvetohymiöllä.
Mä en edes tajunnut että se oli turpaanvetohymiö 8)
Zeb

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Montako miesanorektikkoa tunnet?
Tunnen yhden, ei tosin niin paha tilanne, että olisi sairaalahoitoa vaatinut. Miesten vastineena on jossain puhuttu ns. megareksiasta, jossa vetävät vaikka mömmöjä saadakseen isot lihakset.
NuoriDaavid

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Montako miesanorektikkoa tunnet?
Tunnen yhden, ei tosin niin paha tilanne, että olisi sairaalahoitoa vaatinut. Miesten vastineena on jossain puhuttu ns. megareksiasta, jossa vetävät vaikka mömmöjä saadakseen isot lihakset.
Kyllä himobodaus mielestäni rinnastuu anoreksiaan.

Vaikka mies olisi millainen jääkaappi-pakastinyhdistelmä tahansa, niin silti pitää itseään liian pienenä ruikkuna.
Zeb

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä himobodaus mielestäni rinnastuu anoreksiaan.

Vaikka mies olisi millainen jääkaappi-pakastinyhdistelmä tahansa, niin silti pitää itseään liian pienenä ruikkuna.
Niin eli just tuo megareksia 8) Mä en tykkää yhtään bodatuista miehistä, muuten ei ole väliä onko vinkuheinä vai luonnostaan vähän lihaksikkaampi, mut (liika) sali on out. Ehkä sit just mielleyhtymiä näistä oman kehon palvojista, voisko olla tylsempää? (Liikkuminen liikkumisen ilosta on eri juttu.)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Helpointa on tietysti biseksuaalisella miehellä, joka on syntynyt naisen ruumiiseen:

- ei tarvitse käydä armeijaa eikä sivaria,
- ei tunne pakonomaista tarvetta synnyttää mutta kykenee siihen halutessaan,
- ei osaa ajatella naisiin kohdistuvan vähättelyn varsinaisesti kohdistuvan itseensä,
- ei kuulu kadulla turpaanottajien riskiryhmään eikä alistu perheväkivaltaan,
- kuukautisista pääsee nykyisin halutessaan lähes täydellisesti eroon,
- on mahdollisissa huoltajuuskiistoissa todennäköinen voittaja (valitettavaa kyllä),
- saa liikuttua vapaasti ja avoimesti,
- voi käyttää sekä hameita että housuja ilman että kukaan katsoo kieroon,
- ei osaa ajatella olevansa ruumiillisesti muita miehiä heikompi tai mahdollinen kohde raiskausyrityksille ja perheväkivallalle, joten ei myöskään ahdistu tästä,
- on kyllin röyhkeä pitääkseen huolta palkkauksensa tasa-arvoisuudesta henkilökohtaisella tasolla,
- homotelkaa rauhassa, minua se ei kosketa,
- on liian äijä päätyäkseen anorektikoksi ja liian neiti päätyäkseen megarektikoksi,
- on liian mies viehättyäkseen megarektikoista ja liian nainen viehättyäkseen anorektikoista,
- voi ystävystyä sekä miesten että naisten kanssa,
- ei joudu kestämään kumppanin lässytystä (jos pariutuu miehen kanssa), eikä tunne itse tarvetta lässytykseen,
- tissit lähietäisyydellä myös sinkkukausina.

Olen puhunut. Kokemuksen syvällä rintaäänellä!

Vakavammin puhuen olen sitä mieltä, että sukupuolilla on keskimäärin ihan yhtä "helppoa" tai "vaikeaa". Aika typerä kysymyksenasettelu noin muutenkin. Ihan kuin vaikeudet olisivat lähtökohtaisia eivätkä omasta toiminnasta ja asenteesta riippuvia.
Savannah

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Yleensä nainen jää kotiin saadessaan lapsia ja tämä näkyy hänen eläkkeessään.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

En ole koskaan ollut mies joten olen jäävi vastaamaan. Raportoin, jos joskus satun kokeilemaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Yksi tuntemani nainen sanoi, että naisilla on helpompaa. Naisten ei tarvitse olla kuin kauniita ja miesten täytyy olla kaikkea.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
prosessi

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:Yksi tuntemani nainen sanoi, että naisilla on helpompaa. Naisten ei tarvitse olla kuin kauniita ja miesten täytyy olla kaikkea.
Missä todellisuudessa?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Yksi tuntemani nainen sanoi, että naisilla on helpompaa. Naisten ei tarvitse olla kuin kauniita ja miesten täytyy olla kaikkea.
Missä todellisuudessa?
Amerikkalaisen yläluokan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
prosessi

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Yksi tuntemani nainen sanoi, että naisilla on helpompaa. Naisten ei tarvitse olla kuin kauniita ja miesten täytyy olla kaikkea.
Missä todellisuudessa?
Amerikkalaisen yläluokan.
Mahtaakohan oikeasti riittää sielläkään. Jostain kumman syystä vähän epäilen. Ja entäs rumat naiset? Sellaisten täytyy ilmeisesti ainakin olla rikkaita, jotta voivat muuttaa itsensä kauniiksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Missä todellisuudessa?
Amerikkalaisen yläluokan.
Mahtaakohan oikeasti riittää sielläkään. Jostain kumman syystä vähän epäilen. Ja entäs rumat naiset? Sellaisten täytyy ilmeisesti ainakin olla rikkaita, jotta voivat muuttaa itsensä kauniiksi.
Onnistuuhan tuo muuttaminen nykyään melko helposti.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
prosessi

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mahtaakohan oikeasti riittää sielläkään. Jostain kumman syystä vähän epäilen. Ja entäs rumat naiset? Sellaisten täytyy ilmeisesti ainakin olla rikkaita, jotta voivat muuttaa itsensä kauniiksi.
Onnistuuhan tuo muuttaminen nykyään melko helposti.
Ei ilman rahaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mahtaakohan oikeasti riittää sielläkään. Jostain kumman syystä vähän epäilen. Ja entäs rumat naiset? Sellaisten täytyy ilmeisesti ainakin olla rikkaita, jotta voivat muuttaa itsensä kauniiksi.
Onnistuuhan tuo muuttaminen nykyään melko helposti.
Ei ilman rahaa.
Mutta sitten ollaankin jo vaihdettu todellisuutta, jos ei rahaa ole.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
prosessi

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Onnistuuhan tuo muuttaminen nykyään melko helposti.
Ei ilman rahaa.
Mutta sitten ollaankin jo vaihdettu todellisuutta, jos ei rahaa ole.
Olen kuullut joskus juttua myös köyhtyneestä yläluokasta...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti: Olen kuullut joskus juttua myös köyhtyneestä yläluokasta...
Olisi kait pitänyt säilyttää edellinen vastaukseni: amerikkalaisten rikkaiden.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Loistava aloitus. Luin sen jo eilen illalla ja yön yli asiaa mietittyäni olen tullut siihen tulokseen, että miehillä on helpompaa. Miesten ei tarvitse sietää kuukautisia, olla raskaana eikä synnyttää. Edellä mainitut ovat kiusallisia ja kivuliaita vaivoja. Samoin ovat gynekologiset tutkimukset, joita miesten ei tarvitse kokea. Ja entäpä vaihdevuodet, niistä on kyllä leikki kaukana, mutta siitäkään ei tiedä miehet mitään
Suurimmassa osassa maailman kulttuureja naispuolisia jälkeläisiä ei edes haluta ja nainen on vähemmän ja huonompi kuin mies juuri sukupuolensa takia. Vaikka meillä on asiat toki paremmin niin en voi olla tuntematta sympatiaa kanssasisariani kohtaan.
Miehet ovat myös yksinkertaisemman fyysisen ja henkisen olemuksensa takia hieman hitaita ja kömpelöitä. Tämä tekee miehet vähempään tyytyväiseksi ja siten onnelliseksi, vähän kuin etanat tai kastemadot. Naisille ei tätäkään iloa ole suotu, sillä meitä riivaa koko ajan kaikenlaiset pikkuongelmat, joihin yritämme löytää ratkaisua. Mietimme myös enemmän parisuhteen ja läheisten ihmisten ongelmia.
Naiset joutuvat myös muistamaan appivanhempien ja miehen kummilasten joulu- ym. lahjat. Naiset myös pitävät yleensä enemmän huolta kodista ja lapsista huolehtien samalla koko perheen hyvinvoinnista ja siten myös puolison kolesteroliarvoista. Naiset myös kierrättävät enemmän.
Äiti ei tiedä
Googlebot

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Miehet ovat parempia koska voivat kusta seisaaltaan.

Naiset ovat parempia koska voivat yhdyntää vastentahtoisestikin ja näytellä orgasmin.

Ei mulla muuta.
prosessi

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Naiset ovat parempia koska voivat yhdyntää vastentahtoisestikin ja näytellä orgasmin.
Voivat näytellä vain, jos mies haluaa uskoa.

Ei mulla muuta.
Zeb

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Naiset ovat parempia koska voivat yhdyntää vastentahtoisestikin ja näytellä orgasmin.
Niin ja kuka noin sitten haluaisi tehdä? Sinäkö siis, harmittaa vaan kun et pysty?
NuoriDaavid

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Naiset ovat parempia koska voivat yhdyntää vastentahtoisestikin ja näytellä orgasmin.
Niin ja kuka noin sitten haluaisi tehdä? Sinäkö siis, harmittaa vaan kun et pysty?
Kyllä mieskin pystyy orgasmin näyttelemään (tietenkin riippuen siitä, mitä ollaan tekemässä).
Zeb

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä mieskin pystyy orgasmin näyttelemään (tietenkin riippuen siitä, mitä ollaan tekemässä).
Joo no mä kyllä veikkaan että mustakikkeliä harmittaa enemmän se, ettei seiso jos ei halua, eikä sit pysty. Mä en taas tajua miksi joku haluaisi tehdä jotain jota ei halua.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kummalla on helpompaa, naisella vai miehellä?

Viesti Kirjoittaja Clay »

M: Kännissä tai ei, naiset nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä ihan turhaan.

Tästä tuli mieleen, että itse olen kyllä saanut suunnilleen aina asiallisia vastauksia naisilta, tai sitten negatiiviset kokemukset eivät vain muodosta niin vahvaa muistijälkeä aivoihini kuin positiiviset.
En sitten tiedä tarkottaa tuo "nöyryytys" sitä, ettei nainen anna heti pildeä siinä baaripöydän alla.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin