Suuri arpikeskustelu!

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Palstan "naisia" ei viehättänyt edellinen keskustelunaihe, joten yritän siirtyä puuteripölystä hiukan toisaalle. Kysynkin siis, arvon naiset ja herrat, mistä arvestasi olet erityisen ylpeä?

Voitte tietysti kertoilla muitakin arpijuttuja, jos siltä tuntuu.

Aloitan omastani. Leuassani on arpi, jonka sain rynnäkkökiväärin takatähtäimestä syöksyessäni hetteikköön kovilla tehtävän etenemisharjoituksen yhteydessä. Mukavaa kyllä, kyseessä oli harjoituksen harjoitus, ja pipussa oli pelkkiä räkäpäitä. Olin jälkeenpäin vakuuttunut siitä, että ylempi taho oli tarttunut peliin ja aukaissut leukani, jotten joutuisi koheltamaan kovat piipussa, esimerkiksi ampuen vahingossa taistelupariani vihulaistaulun sijaan. Tällöin ymmärsin, että pääasiallinen taisteluvälineeni tulisi olemaan kynä, ja hyvä niin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Leuassini on nätti kolmiomainen arpi kaaduttuani pokasahaan noin parivuotiaana.

Vasemman käden etusormessa muutaman tikin vaatinut vamma lyötyäni vesurilla siihen.

Oikeassa pers'poskessa mannen päätettyä pitää meikäläistä moratelineenä.

Takaraivossa vekki hypättyäni autiotalon toisesta kerroksesta ei niin pehmeälle maalle (samassa ansaittu perseeseen häviävän pieniä jälkiä pers'taskussa olleista uistimenkouluista).

Ympäri kroppaa pieniä jälkiä monivuotisesta veitsenheittoharrastuksesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vaikka sektioarpeni onkin se tärkein arpi, taitaa suurin ylpeydenaihe kuitenkin olla koiranpuremasta jäänyt arpi oikeassa reidessä. Kyseiseen arpeen syyllinen on Molli-nöffini, joka siedettyään lähes kolme vuotta Duuri-pyreneittenkoiran kiusantekoa lopulta hermostui. Kerran aiemmin se jo oli laittanut Duurin kuriin, mutta koska Duuri ei silti lopettanut jatkuvaa Mollin korvien näykkimistä, päätti Molli eräänä päivänä tappaa Duurin.

Minä tajusin nopeasti, mihin tilanne oli menossa, ja koska koirilla kuitenkin oli jonkinasteinen kokoero, olisi Molli onnistunut aikeissaan, jos en olisi reagoinut todella nopeasti. Minä siis hyökkäsin tappelijoiden sekaan ja tungin reiteni Mollin ja Duurin väliin, jolloin Molli vahingossa puri minua Duurin sijaan. Molli itse järkyttyi virheestään niin pahasti, että koko tappelu päättyi siihen.

Onneksi minulla oli paksut housut jalassa, joten vain kulmahampaat upposivat ihonkin läpi. Lopputuloksena neljä pyöreää reikää ja parinkymmenen sentin pituinen mustelma. Tappelun seurauksena Molli kyllä muutti ex-mieheni luokse, sillä jos nuo olisivat tapelleet uudestaan, olisin varmasti tehnyt saman tyhmyyden uudestaan, ja jo tuolloin minulla kuitenkin kävi tuuri, kun ei käynyt pahemmin. Mutta ainakin pelastin Duurin hengen, joten oli se sen arvoista.
Duckzilla

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Jaa ylpeä? Ei taida olla yhtään semmoista arpea mulla, vaikka muutama teräasemöhläys-, leikkaus- ja yksi uima-altaan pohjaan törmäysarpi löytyykin.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Mida »

Episiotomia-arpi lienee ainoani, enkä siitäkään ole kovin ylpeä, ku vieläki harmittaa, ettei uskottu, että siinä puoli-istuvassa ei vaan ole hyvä ponnistaa. Ties vaikka olis siltäki säästyny, jos olis saanu olla vaikka jakkaralla.

Ai nii, tuli mulle yks puolen sentin mittane raskausarpi mahaan. Siitä mä oon hirmusen ylpee, vaikken enää meinaa sitä aina löytää.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vadim kirjoitti:Palstan "naisia" ei viehättänyt edellinen keskustelunaihe, joten yritän siirtyä puuteripölystä hiukan toisaalle. Kysynkin siis, arvon naiset ja herrat, mistä arvestasi olet erityisen ylpeä?
Todella viehättävää! <3
Erityisen ylpeä olen siitä hienosta piirteestäni, etten missään nimessä oo suostunu känässä lähteen lääkäriin tikattavaksi, joten varsin näyttäviä arpia löytyy.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo arpia..

Merkittävin arpi ei ehkä mutta vasemmassa reidessä on 10x5cm arpi paikasta josta reisiluu päätti kurkistaa ulos..
Vetolaittteesta jäi sitten parit arvet polveen..
Leikkausarpia on sitten lonkassa ja leuassa..
Päässä on arpia kivieniskemien takia, ja neljän tikin arpi päähän tuli kun huolimattomasti pudottauduin matalaan uima-altaan päätyyn Ida Albergin kadun saunassa..Kyynerpäissä on arpia kaatumisista pyörällä sekä juosten..Oikeassa silmäkuopassa nenän verressa on arpi jonka sain kun kaveri heitti minua puukeihäällä silmään..

Minullakin on yksi puukonpisto vasemmassa kämmenessä kun suojelin pikkuveljeäni hurjistuneen sudenpennun hyökkäykseltä partioleirillä..
Kaikkeen sitä ryhtyy päästäkseen sankariksi edes kerran.. :shock:
Siitä arvesta olen ehkä hiukan ylpeä koska muuten en paljon pikkuveljeäni sittemmin suojellut, hänestä tulikin sitten 2. danin mustayö karatessa, nykyinen Kung-Fu mies..
Pyyhin Netikettiin..
Aito_Johanna

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Törmäsin viikko sitten pimeässä kotitaloni rautaiseen porttiin ja sain haavan nenänvarteen vähän silmien alapuolelle. Onneksi arpi on jo katoamassa. (Vielä ylpeämpi kuin arvesta olen tosin siitä, että onnettomuuden jäljiltä porttikongin asvaltissa näkyi monta päivää pelottavan näköisiä veritahroja.)
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Leila »

Sahasin moottorisahalla polveeni, ja siitä muistoksi tosi ruma pieni arpi polveen. Se on ihan hyvä arpi ja varsinkin hyvä keskustelunavaus kun se kuitenkin näkyy hameen helman alapuolelta. Leikkausarpi löytyy, episiotomia-arpi löytyisi jos viitsisi etsiä ja raskausarpia pehvassa ja tisseissä. Mullon kaikkee.
Äiti ei tiedä
Vihtahousu

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huulessa ja päänahassa on pienet arvet lapsuuden leikeistä uistimen ja vasaran kanssa.
Masussa on melkein munista rintalastaan leikkaushaava ja polvessakin on ollut 40+ tikkiä. No jos silmäkulmaan olis jäänyt arpi eräästä tappelusta niin olisin luultavasti siitä ylpein, koska silloin uskalsin puolustaa itseäni, vaikka turpaan tulikin (pari tikkiä silmäkulmaan ja lievä aivotärähdys).
NuoriDaavid

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:Törmäsin viikko sitten pimeässä kotitaloni rautaiseen porttiin ja sain haavan nenänvarteen vähän silmien alapuolelle. Onneksi arpi on jo katoamassa.
Minun mielestäni arpi määritelmän mukaan ei katoa. Eli jos haava lopulta paranee jälkiä jättämättä, niin se ei ole arpi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Polvissa ja kyynärpäissä on miehekkäät arvet, koska suojien käyttö rullaluistellessa on niin totally gay. Nilkassa on leikkausarpi, koska koko kausi tuli luisteltua huolimatta uusien luistimien aiheuttamasta limapussintulehduksesta. Ai niin ja sitten umpisuolileikkausarpi.

En kyllä ole yhdestäkään arvesta erityisen ylpeä, ne nyt vaan on.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Mulli75

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ei ole ylpeiltävää. Vasemman käden peukaloon tuli arpi kun pidin pistoolia sen verran huonosti kädessä. Pistoolin luisti löi peukaloon laukauksen johdosta haavan, ei ommeltu. Oikean käden rystysten väliin tuli haava kallionseinämästä kun olin kiipeämässä montusta ylös, refleksin omaisesti huitaisin kädellä terävään kohtaan, jänteet ja luut näkyi, ommeltiin kiinni. Silmäkulmassa pieni arpi kehässä tappelusta, ei ommeltu. Oikeassa poskessa pieni arpi josta en muista mistä se tuli mutta moni huomaa ja kysyy siitä. Toisessa sääressä arpi kun jalka joutui puristuksiin puuta vasten kaatuessani sukset jalassa metsässä rinteessä. Kaulassa piiitkä leikkausarpi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lilo kirjoitti:En kyllä ole yhdestäkään arvesta erityisen ylpeä, ne nyt vaan on.
Komppailen tätä. Ei ole mitään kovin erikoisia arpia; silmäkulmassa pieni lapsuuden aikainen, masussa umppariarpi ja pienet jäljet laparoskopiasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
plumps

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja plumps »

Hauska näkökulma, että arvessa olisi jotain röyhistämistä.

Arvet on mielestäni jotain katkeruutta.

Terv. nim. arvissa löytyy (raaka elämä)
plumps

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja plumps »

Silleen kiva huomio itselle, että ne sielun haavat voi antaa tulla arviksi pikku hiljaa, ei niitä tarvii palvoa pyhinä.
Rouva Pupu

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaa-a, arpia on mutta mistään sanoisi ylpeä olevani. Pään lyömisestä seinään yksi, lasisen kokispullon räjähtämisestä yksi sääressä, yksi tumppaus arpi kädessä (itse tumppasin vahingossa, käsittämätöntä), yksi arpi ranteessa sen mentyä tappelun tuoksinassa lasin läpi ja yhdet hampaan kuvat polvessa, tappelusta sekin.
isohaara

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Pieni arpi takaraivossa kun kumautin pentuna pään keinutuolin käsinojaan, silmäkulma halkaistu tappelussa ja peukalossa mattoveitsi tavoitteli luuta. Kaikkiin tuli kolme tikkia. :)

Eihän noissa mitään ylpeilyn aihetta ole, siis eli miksi edes ylpeillä arvista? Pienellä järjen käytöllä jokaisen syntymisen olisi voinut estää, mutta toisaalta paskaaks ne nytkään mitään haittaa..
Zeb

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Törkeen näköinen arpi polvessa eturistisideoperaation jäljiltä. En kylläkään ole ylpeä siitä.
negatiivi
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 08.11.2007 10:25

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja negatiivi »

isohaara kirjoitti: Eihän noissa mitään ylpeilyn aihetta ole, siis eli miksi edes ylpeillä arvista?
Koska ne kertovat, että elämässä on tapahtunut jotain muutakin kun keinutuolissa keinuttelua.

Lasketaanko myös muille aiheuttamani arvet?

Entisen luokkakaverini päässä on makee arpi kun lämäsin häntä airolla kalloon ja itselläni on selässä heno kissan raapasema arpi joka on noin 20cm pitkä.
isohaara

Re: Suuri arpikeskustelu!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

negatiivi kirjoitti:Koska ne kertovat, että elämässä on tapahtunut jotain muutakin kun keinutuolissa keinuttelua.
Arpien kautta voi muistella mennyttä elämää kuin Roope Ankka sitten kun keinutuolissa kiikuttelee, mutta en niillä kuitenkaan ylpeile.

Hei jätkät, tulkaa kattoon! Ai vittu mää sain niiiin pataani sillon kun tää arpi tuli!
Vastaa Viestiin