Pikaruoka

Yleinen lätinä jä kitinä
ninnithequeen

Re: Pikaruoka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onko tämä oikea ketju tulla ilmoittamaan, että voi jee mun tekee mieli sitä saakelin kanahampparia just nyt...millähän sais ukon käymään drive-inin kautta kotimatkalla? Tytär on ollu kipeenäkin niin josko sillekin maittais? Tai jotain...lapsiahan on aina hyvä käyttää omien herkkujen syypäänä :P
Herra Manala

Re: Pikaruoka

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Vituttako sua tääkin?

http://www.rosso.fi/joulupukki.htm
Montakos "Virallista" ja "ainoaa" Joulupukkiravintolaa meillä nyt sitten onkaan? Kumpi kusettaa, joulupukki vai mäkkäri ja rosso? Ja joo, kyllä mua sinäänsä vituttaa, muttei kyllä niin paljoa kuin mäkkärin suhteen. Ensinnäkin rossosta saa ihan oikeita ruoka-annoksia toisin kuin mäkkäristä, ja rosson kanssa en ole nähnyt mitään "Joulupukki suosittelee" -mainoslauseita, jotka menee mun mielestäni alta riman lähinnä lapsille suunnattuna aivopesuna.

Oletko sä oikeasti niin korporaatiokorruptoitunut jo, että sun mielestä tommonen skeida on ihan jees? Joulu on käytännössä ainoa vuosijuhla, joka kunnioittaa edes jotenkin minkäänlaisia suomalaisia juhlaperinteitä. Hampurilaissuositusten tunkeminen joulupukin suuhun on abouts yhtä halpaa kuin hesen alennuskuponkien jakelu häissä.

Ois sitten edes jotenkin joulumaista tossa "menussa" mutta joku Sierra-hampurilainen sopii joulupukin suuhun yhtä hyvin kuin lumikengät meksikolaisen jalkaan.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pikaruoka

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Herra Manala kirjoitti:Ois sitten edes jotenkin joulumaista tossa "menussa" mutta joku Sierra-hampurilainen sopii joulupukin suuhun yhtä hyvin kuin lumikengät meksikolaisen jalkaan.
Pihvi on tehty porosta. Mitä muuta jouluun tarvitaan?
Googlebot

Re: Pikaruoka

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Herra Manala kirjoitti:Montakos "Virallista" ja "ainoaa" Joulupukkiravintolaa meillä nyt sitten onkaan?
Toinen oli Joulupukin virallinen ravintola ja toinen perheravintola. Tarkkuutta!
Oletko sä oikeasti niin korporaatiokorruptoitunut jo, että sun mielestä tommonen skeida on ihan jees? Joulu on käytännössä ainoa vuosijuhla, joka kunnioittaa edes jotenkin minkäänlaisia suomalaisia juhlaperinteitä.
Minä ynähdän vasta siinä vaiheessa jos joku keksii käyttää slogania "Jeesuslapsikin suosittelee!", ehkä en silloinkaan. Joulu on nyt muutenkin niin kaupallistunut että samapa tuo vaikka Mäkkärit yms. käyttäisivät kaikkien muiden firmojen tavoin joulupukkia mainosmiehenään.

Kunhan eivät nyt sentään ala mitään joulukinkkuhampurilaisia ja jälkiruokariisipuuroja tarjoilla! Johonkin raja pitää kuitenkin vetää, eli just tuohon.
BettyB.

Re: Pikaruoka

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Ensinnäkin rossosta saa ihan oikeita ruoka-annoksia toisin kuin mäkkäristä, ja rosson kanssa en ole nähnyt mitään "Joulupukki suosittelee" -mainoslauseita, jotka menee mun mielestäni alta riman lähinnä lapsille suunnattuna aivopesuna.
Jep jep.

http://www.rosso.fi/grillijuhla.htm
Herra Manala

Re: Pikaruoka

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

sivustahuutaja kirjoitti:Pihvi on tehty porosta. Mitä muuta jouluun tarvitaan?
Olisikin.

Googlebot kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Montakos "Virallista" ja "ainoaa" Joulupukkiravintolaa meillä nyt sitten onkaan?
Toinen oli Joulupukin virallinen ravintola ja toinen perheravintola. Tarkkuutta!
Tosiaankin. Perheet painukoon vittuun Rossoista. Jään odottamaan mielenkiinnolla joulupukin virallista pihviravintolaa, ruokaravintolaa, lounasravintolaa sekä tietenkin koko perheen ravintolaa. Jäisiköhän viimeiseksi mainittu sitten tänä vuonna Hesburgerille?
Kunhan eivät nyt sentään ala mitään joulukinkkuhampurilaisia ja jälkiruokariisipuuroja tarjoilla! Johonkin raja pitää kuitenkin vetää, eli just tuohon.
Jos menuun vedetään joulupukit ja joulut mukaan, niin melkein näkisin ne kinkkuhampurilaiset ja riisipuurotkin parempana vaihtoehtona kuin nachohampurilaiset joulupukin tyrkyttäminä. Tosin riisipuuro saattaa menettää perinteisen makunsa ja koostumuksensa painoparilan alla.

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ensinnäkin rossosta saa ihan oikeita ruoka-annoksia toisin kuin mäkkäristä, ja rosson kanssa en ole nähnyt mitään "Joulupukki suosittelee" -mainoslauseita, jotka menee mun mielestäni alta riman lähinnä lapsille suunnattuna aivopesuna.
Jep jep.

http://www.rosso.fi/grillijuhla.htm
Nnnnja? Joo, onhan niillä "Menu à la Santa Claus", jossa on sentään jonkinnäköistä poroa ja possua mukana. Kuitenkin mun mielestä aika tavalla hyväksyttävämpää kuin nachohampurilainen joulupukin suosittelemana.

Ja joo, vihaan minäkin joulua, mutta yksinomaan tän kaupallistumisen vuoksi. Joulua perinteisenä jouluna en niinkään vihaa vaan sitä mitä siitä on nachohampurilaisineen tullut.
BettyB.

Re: Pikaruoka

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ihanaa seurata tätä Manalan yhden miehen sotaa mäkkäriä vastaan, tai lähinnä yritystä saada mut kimpaantumaan. Ei onnistu, yritä paremmin.
Chap

Re: Pikaruoka

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:Vituttako sua tääkin?

http://www.rosso.fi/joulupukki.htm
Oliko tämä kutsu kitypikkareihin? Vitutusteema ja ravintolan valinta ainakin viittaa siihen.
Aito_Johanna

Re: Pikaruoka

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mikään ruoka ei ole roskaa, ajatelkaa kehitysmaiden lapsia.
Mutta syön pizzaa ehkä kerran kuussa. Kävin Hesburgerilla vuonna 2004, mutta valitsin jonkin "terveellisen" ruisburgerin. Lihapiirakoita olen tänä syksynä syönyt pari kertaa, koska äiti teki niitä itse (hän muuten väitti, ettei niihin mennyt paljoa rasvaa). Sipsejä en ole ostanut koskaan, mutta syön kyllä, jos bileissä tarjotaan.
Herra Manala

Re: Pikaruoka

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Ihanaa seurata tätä Manalan yhden miehen sotaa mäkkäriä vastaan, tai lähinnä yritystä saada mut kimpaantumaan. Ei onnistu, yritä paremmin.
Luuletko ihan oikeasti että ärsyyntyneisyyteni mäkkärin joulupukkisuositustouhuista pyörisi vain sun ympärilläsi? Vai tarkoitatko kenties että Sierra-suositus onkin sun käsialaasi?
Vastaa Viestiin