Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Yleinen lätinä jä kitinä
bedlam

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KGrilli kirjoitti: okei okei, jos mä olen sun mielestä vainoharainen tai ennakkoluuloinen, niin sano se ääneen äläkä vihjaile, kultaseni.

se, jos sä et osaa lukea rivien välistä tai analysoi toisten sanomisia, mieti ehkä äänenpainoja tms siihen mitä täällä lukee ei kai ole mun vikani.
No en minä nyt sitä tarkoittanut. Mutta jos omasta mielestään 'kuulee' tietyn äänenpainon jonkun sanomisissa, siitä voi kai mainita hillitymminkin ennenkuin haukkuu ja rähjää? No olihan räjähdyksesi kohteen kommenttien tyyli kieltämättä jo aiemmin provosoiva ja hieman vähättelevän oloinen.

Mutta olkoon tämä. En ole osannut edes itse aiheeseen sanoa yhtään mitään.
Lilo

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

KGrilli kirjoitti:
Olen havainnut että otat usein kovasti nokkiisi muiden ihmisten sanomisista ja tekemisistä. Koet ne henkilökohtaisina loukkauksina Sinua kohtaan. Sinun tekemisiäsi ja sanomisiasi taas ei saisi kritisoida eikä niistä missään tapauksessa tule loukkaantua. Vika on aina jossain muualla?



tuossa kohtaa :)
No, jos tosiaan koet henkilökohtaisena loukkauksena maininnan siitä että mielestäni otat asiat usein henkilökohtaisina loukkauksina, niin olen pahoillani.

:roll:
Starflare

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: taitaapi olla ;(
Saanko udella että mikä sinut johti tähän päätelmään?

ja tässä vastaus siihen jos ihmettelette miksi kimpaannuin....

"mikä sinut johti tähän päätelmään...."

tämä kuullostaa täysin samalta kuin kaikenmaailman sketsi- ja poliisisarjoissa, kun hysteerisestä naisesta halutaan tehdä vainoharhainen ja pikkupikku mielesssään asioita kehittelevä älykääpiö.

thanks!
Jahah, enpä tiennyt että se tuollaisia ulottuvuuksia saisi, ajatus ei ollut tuo esittämäsi ainakaan tässä päässä. Ihan kysymys vain.
Vastaa Viestiin