Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Yleinen lätinä jä kitinä
KGrilli

Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

heippa.... laitetaas naiset (ja miksei miehetkin) tänne vinkkejä niistä nimimerkeistä keiden kanssa ei kannata lähteä juttusille chateissa.

itsellä on kokemusta eräästä tyypistä cityssä, joka käyttää useita erilaisia mutta tunnistettavia nimiä. vinkuu aina englanniksi että " can you talk to me for a little bit... i will not bother you, i promise.... i just don´t speak finnish.... i´m sorry.... you are beautiful... please, talk to me...."

jos tälle tyypille ei vastaa mitään niin seuraavaksi alkaa tulla kaiken maailman törkeydet ja solvaukset. ja hassuinta on se, että sama tyyppi jaksaa yrittää aina uudelleen ja uudelleen. ei ilmeisesti voi ymmärtää, että linja pitää ja tunnistan kyllä kuka on kyseessä.

i aina auta vaikka noraisikin, tulee hetken kuluttua takaisin ja aloittaa saman virren uudelleen kuin jonkin vonkausautomaatti.

nimerkit on jotain man_hki, one_hki, gyu_hki, one_guy yms yhdistelmiä.

mikä on tällaisen käytöksen takana? mitä nämä ihmiset oikein ajattelevat ja mihin he pyrkivät? jösses!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Oesko hyö neekerlöitä jotka haluvaapi pilluva?
SnapaHead

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Kun mutsi ei ollut kuullut minusta pariin vuoteen mitään, yritti se metsästää minua netistä. Etsi kaiken maailman shätti-huoneet läpi nimimerkkiä Mutsin_Oma_Pikku_Snapa tms. Ei löytänyt. Tarinat vaan kertoo että sen nimimerkistä (PilluBoxi) tehtiin useampikin esitutkinta. Naisparka sekos täysin mahdollisuuteen olla tupakoiva 9v She-Male. Et mut, siis halusin sanoo vaa, et jos joskus ootte PilluBoxin kanssa jossain juttusissa niin multa voisi sanoo terveisiä. Ei siis mitään Tenavatähti-Timo terveisiä äitille vaan jotain mukavaa. Mut sitten ei niinku muuten kannata olla ton nimimerkin kanssa missään tekemisissä. Se on antanu pillua meinaan. Tiedän siitä että olen täällä. En voi sanoa "ajattelen siis olen", mutta toki "mutsi anto pillua, siis olen".
Poskea kutittaa. Parta siinä ei kasva. Tämä on jokin punainen systeemi.
AarneAnkka

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Joku harras uskovainen nainen uskoutui minulle Flirttipuistossa aamuneljältä siitä uskonko minä siihen että johonkin voi saada niin täydellisen henkisen yhteyden että se tyydyttää kaikki tarpeet, ja puhui miehestä johon hänellä oli tällainen yhteys, mutta joka sitten jätti hänet. Ja kertoi olevansa niin kaunis että Janinat ja Karpelat sun muut jäävät taakse (en ihan hahmottanut miten tämä liittyi mihinkään). No, minua ei nukuttanut joten nyökkäilin ja vastailin. Hän väitti lopussa että varmasti kiihotuin (ai?). Ei kuulemma ilmaannu sinne enää.

Tai sitten se oli vaan joku joka esitti sellaista. Eihän tsätissä voi koskaan tietää. Se, mitä motiivia on esittää tuollaista neljältä aamulla on sitten toinen juttu.

Helppohan noi on ignoorata, klikkaat vaan sitä hymiötä siinä nimen vieressä, ellet tiennyt sitä kGrilli.
Exsat

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tuo Kinkyn kuvaama tyyppi on tuttu myös mulle. Jaksaa privata vaikka kuinka ja kauan, vaikka sille ei edes mitään vastaisi. On niitä muitakin hankalia, mutta ei tule nimimerkkejä nyt mieleen.

Joku sellanen savi siellä aina huutelee rivouksia. Kannattaa vältellä, muutenkin vähän oudon oloinen.





:twisted:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Clay »

Exsat kirjoitti: Joku sellanen savi siellä aina huutelee rivouksia. Kannattaa vältellä, muutenkin vähän oudon oloinen.
Se käyttää myös nimimerkkiä anaalisondi. Sitä kannattaa myös vältellä kuin ruttoa.
Nyt penikseni on fantastinen!
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti: Helppohan noi on ignoorata, klikkaat vaan sitä hymiötä siinä nimen vieressä, ellet tiennyt sitä kGrilli.
lueppas uudelleen mun alkuperäinen post.
killkill

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mä huomasin joskus aamuyössä sätissä juttelevani naisen kanssa, joka oli TÄYSIN vakuuttunut olleensa saksalainen tarkka-ampuja Ensimmäisessä Maailmansodassa. Ei se keskustelu ihan hirveän kauaa tainnut tuon paljastuksen jälkeen jatkua..
Enthu

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Enthu »

city-nikki vetää miehiä puoleensa privassa,voisi ihan kokeilemisen halusta alkaa heruttaa niille eikä paljastaa oikeaa sukupuolta...
lopuksi ihan kettuilumielessä "mä muuten oon mies" :P
Herra Manala

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Enthu kirjoitti:city-nikki vetää miehiä puoleensa privassa,voisi ihan kokeilemisen halusta alkaa heruttaa niille eikä paljastaa oikeaa sukupuolta...
lopuksi ihan kettuilumielessä "mä muuten oon mies" :P
Wow, miten uniikki ajatus.

Toinen vaihtoehto voisi tietysti olla, ettei keksisi itselleen sellaista nikkiä, jonka kaikki sekoittaa Enthousiasme:hen, vuosia aktiivisena olleeseen naiscityilijään...
kyyppo

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Herra Manala kirjoitti:Toinen vaihtoehto voisi tietysti olla, ettei keksisi itselleen sellaista nikkiä, jonka kaikki sekoittaa Enthousiasme:hen, vuosia aktiivisena olleeseen naiscityilijään...
Aimitävittua? Ne olekaan sama? Et sitten voinut aikaisemmin kertoa.
AarneAnkka

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vaan näin yleisellä tasolla, mitä pointtia täällä on tehdä listaa mistään nimimerkeistä jos nämä häiriköt kuitenkin koko ajan vaihtavat niitä?

Ilmeisesti tarkoitus oli vain kuorossa kaakattaen kauhistella millaisia hyypiöitä netissä hiihtää? Kauhistelu on perisuomalainen kansanhuvi.
KGrilli kirjoitti:lueppas uudelleen mun alkuperäinen post.
Uppista, taisin missata tuon "i auta vaikka noraisikin" -osuuden.
Starflare

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

AarneAnkka kirjoitti:Vaan näin yleisellä tasolla, mitä pointtia täällä on tehdä listaa mistään nimimerkeistä jos nämä häiriköt kuitenkin koko ajan vaihtavat niitä?

Ilmeisesti tarkoitus oli vain kuorossa kaakattaen kauhistella millaisia hyypiöitä netissä hiihtää? Kauhistelu on perisuomalainen kansanhuvi.
Saatana miten joku voikin postata suoraan ajatukseni tänne! pelottavaa, Aarne on ilmeisesti jonkun sortin maagi tjsp.
ninnithequeen

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Vaan näin yleisellä tasolla, mitä pointtia täällä on tehdä listaa mistään nimimerkeistä jos nämä häiriköt kuitenkin koko ajan vaihtavat niitä?

Ilmeisesti tarkoitus oli vain kuorossa kaakattaen kauhistella millaisia hyypiöitä netissä hiihtää? Kauhistelu on perisuomalainen kansanhuvi.
Saatana miten joku voikin postata suoraan ajatukseni tänne! pelottavaa, Aarne on ilmeisesti jonkun sortin maagi tjsp.
Tää niinku komppais niinku ja sillee.
Koko topikki on naurettava. Herranjeesus sentään...
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

hmm... naurettava?

olen TAAS kerran eri mieltä. mun mielestä on erinomaista että vaihdetaan kokemuksia ja voidaan varoittaa toinen toistamme chatin häiriköistä ja ahdistelijoista.

muistelen kait geetzunkin joskus kertoneen täällä kokemuksistaan, jotka olivat aika inhottavia ja pelottavia. samanlaisen aihe on myös cityn keskusteluissa, joissa nuori tyttö kertoo omasta nettistalkeristaan.

ehkäpä aihe ei kiinnosta teitä joilla moisia kokemuksia ei ole. mutta kun sellainen sekopää osuu omalle kohdalle niin se on aika pelottavaa. varsinkin se eräs tyyppi joka öisin kertoo minulle asioita minusta, missä asun, missä käyn töissä jne. ja tulee usein chattiin sisään nimimerkeillä jotka liittyvät esim. entiseen työpaikkaani tms.

se, että kiusaamisesta tai ahdistelusta tekee julkista voi ehkäpä lopettaa tai hillitä sitä. samoin kuin se, että logeja ylös ja lähettää ylläpidolle. mutta siltikin, varoittaminen tietyistä tyypeistä ei ole lainkaan turhaa.

vai voisiko arvon superkomppaaja perustella oman väittämänsä tämän ketjun turhuudesta niin että minäkin näkisin mitä vikaa tässä on?
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti:Vaan näin yleisellä tasolla, mitä pointtia täällä on tehdä listaa mistään nimimerkeistä jos nämä häiriköt kuitenkin koko ajan vaihtavat niitä? .
KGrilli kirjoitti:lueppas uudelleen mun alkuperäinen post.
Uppista, taisin missata tuon "i auta vaikka noraisikin" -osuuden.

tällä tyypillä on aina MELKEIN samanlainen nimimerkki. siinä on aina sama alaviiva ja lyhyet englanninkieliset sanat ympärillä. helppo tunnistaa.
killkill

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Parhaita keinoja häiriköinniltä suojautuminen olisi mielestäni anonymiteetissä pitäytyminen. Ihan ymmärrettävää - joskaan ei toivottua - että täyttämällä kuvagalleriansa kivoilla kuveilla "hottis tsiksi" saa runsaasti eHuomiota. HC-nettaajissa on kuitenkin höyrypäitä, hulluja, seksimaanikoita ja syrjäytyneitä ihan yhtä paljon kuin muissakin kansanryhmissä.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

killkill kirjoitti:Parhaita keinoja häiriköinniltä suojautuminen olisi mielestäni anonymiteetissä pitäytyminen. Ihan ymmärrettävää - joskaan ei toivottua - että täyttämällä kuvagalleriansa kivoilla kuveilla "hottis tsiksi" saa runsaasti eHuomiota. HC-nettaajissa on kuitenkin höyrypäitä, hulluja, seksimaanikoita ja syrjäytyneitä ihan yhtä paljon kuin muissakin kansanryhmissä.
jep, tämä lienee myös totta. tämä kyseinen sama tyyppi engalntia puhuva on kuitenkin häiriköinyt esim. minua jo reilusti yli vuoden. kuvagalleria minulla on ollut vasta n. 6 kk.

tämä ihkaoma suomalainen (jostain suivaantunut tyyppi joka on päässyt jossain vaiheessa tutustumaan minuun paremmin esim. miitissä tai deitillä tms.) taas on kiusannut kesästä 2004 saakka. silloinkaan minulla ei ole ollut kuvia, eikä edes käyntikorttia.

itse laitoin kuvat ja muut esille osittain myös siksi, että kyllästyin pakenemaan tätä tyyppiä. yhdessä vaiheessa en käyttänyt lainkaan rekisteröityä nimimerkkiäni tai sitten käytin sellaisia rekisteröityjä nimiä joita teistäkään kukaan ei tunnistaisi. sitten kun uhkailut ja kiusaaminen alkoi mennä liian painostavaksi niin päätin heittää kaikki avoimesti pöytään. ajattelin, että minulla on oikeus chattailla ja kirjoitella siinä missä kenellä tahansa muullakin ja se, että tämä tyyppi kertoilee tietävänsä minusta asioita oli muka jotenkin hänen yksinoikeutensa.

hassua, mutta nyt on turvallisempi olo. kuka tahansa voi tunnistaa kadulla tai tulla juttusille baarissa. en osaa selittää mistä antauneen hyvä ja rauhallinen olo tulee...
killkill

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja killkill »

KGrilli kirjoitti:... niin päätin heittää kaikki avoimesti pöytään.
Ihan hyvä lähestymistapa tuokin. Kun kertoo kaiken, ei jää mitään spekuloitavaa.
AarneAnkka

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:Parhaita keinoja häiriköinniltä suojautuminen olisi mielestäni anonymiteetissä pitäytyminen.
Ikävä kyllä se on myös näille häiriköille se paras suojautumiskeino. Tämän takia heidän listaamisensa täällä on kutakuinkin turhaa sillä heidän on helppo vaihtaa identiteettiä. Valitettavasti.
KGrilli kirjoitti:sitten kun uhkailut ja kiusaaminen alkoi mennä liian painostavaksi niin päätin heittää kaikki avoimesti pöytään.
Entä aikana ennen pervosetien huohoituksia? Rohkenen nyt kuitenkin sanoa tässä että huomionkipetta on tainnut olla mukana pelissä. Jos haluaa herättää huomiota, on ikävä kyllä elettävä sen tosiseikan kanssa että kaikki siitä huomiosta ei välttämättä ole halutunlaista. En tietenkään tarkoita että noiden pervojen teot ovat hyväksyttäviä, mutta eivät ne myöskään yllättäviä ole.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti:
killkill kirjoitti:Parhaita keinoja häiriköinniltä suojautuminen olisi mielestäni anonymiteetissä pitäytyminen.
Ikävä kyllä se on myös näille häiriköille se paras suojautumiskeino. Tämän takia heidän listaamisensa täällä on kutakuinkin turhaa sillä heidän on helppo vaihtaa identiteettiä. Valitettavasti.
KGrilli kirjoitti:sitten kun uhkailut ja kiusaaminen alkoi mennä liian painostavaksi niin päätin heittää kaikki avoimesti pöytään.
Entä aikana ennen pervosetien huohoituksia? Rohkenen nyt kuitenkin sanoa tässä että huomionkipeys on ollut mukana pelissä. Jos haluaa herättää huomiota, on ikävä kyllä elettävä sen tosiseikan kanssa että kaikki siitä huomiosta ei välttämättä ole halutunlaista.
aina niitä on ollut niitä harmittomia huohottajia, oli kuvia tai ilman. joka ainut kerta kun chattailen (uskon, että tämä on ihan sama juttu kaikilla joilla on naisellinen nimimerkki) useat miehet käyvät vonkaamassa ja ehdottelemassa privassa.

sellaiset muutaman lauseen "wow, olet hottia. kiinnostaisiko seura" tai "haluan olla orjasi. tulen siivoamaan kotisi pelkissä tangoissa" heittäjät eivät häiritse lainkaan. he kertovat asiansa ja poistuvat sitten.

edellä kertomani esimerkit ovat kuitenkin ihan toista luokkaa. kyseessä on samat henkilöt, samat virret, vuodesta toiseen. ja ajoittain erittäin agressiivinen käytös. millon olen "ignorant bitch", "fucking disgusting whore", "kaikkia nussiva lutka" tms. ja tämä siis tulee sen jälkeen kun en ole reagoinut heidän kauniisiin ja ystävällisiin keskustelupyyntöihinsä.

aasikin taisi tässä eräänä päivänä moista kohtausta todistaa :)
killkill

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Jos haluaa herättää huomiota, on ikävä kyllä elettävä sen tosiseikan kanssa että kaikki siitä huomiosta ei välttämättä ole halutunlaista. En tietenkään tarkoita että noiden pervojen teot ovat hyväksyttäviä, mutta eivät ne myöskään yllättäviä ole.
Pointti tässäkin. Paparazzit ja tabloidilehdistökin perustaa olemassaolonsa tähän seikkaan. Ilmeisesti irl- sekä eJulkimot (paremman ilmaisun puutteessa) unohtavat, että julkisuutta ei voi hallita. Okei, tarpeeksi isolla rahalla ja pr-koneistolla sitä voi OHJAILLA, muttei koskaan täysin hallita.

Eipä sillä, en ole itsekään kykenevä heittämään ensimmäistä kiveä puhuttaessa nettinarsismista. Tuumittuani asiaa omalta viikonloppuna poistin kuvagalleriani. Ei sillä, että häirikköviestejä olisi sadellut ;)

Muuten se, ken tunnistaa nykyisessä avattaressa olevan hemmon, saa multa ison stoben pikkujouluissa.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

killkill kirjoitti:Muuten se, ken tunnistaa nykyisessä avattaressa olevan hemmon, saa multa ison stoben pikkujouluissa.
mä luulin että se olet sinä itse. ilman silmälaseja ja pitemmällä tukalla. :oops:
Geetzu

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Talteen vaan niitä "keskusteluja", kaikki postit ja varsinkin uhkailut. Mulla on puhelinnumero nyt vaihtunut melko tiheään mutta yhä on tallessa tietyt uhkailuviestit jne. Tunnustan, että ihan vähän on joskus pelottanutkin, ehkä eniten silloin kun auton tuulilasiin rupesi ilmestymään lappusia ja kotini osoite oli siis varmuudella kusipään tiedossa. Itse en ole koskaan poliisille joutunut, nyt viime viikollakin tapahtunut pienimuotoinen stalkkauselkkaus (piti vähän sivuja poistella kuvineen ja semmosta) tyrehtyi mieheni toimesta... Aiemmin kavereiden. Omalle kohdalle osuneet stalkkerit (erittäin pieni monikko) ovat siis olleet niitä helppoja, joiden henkilöllisyyden olen saanut selville lakia rikkomatta ja poliisiin turvautumatta. Pahimpia varmasti ovat juuri ne anonyymit, jotka ihan tosissaan uskovat, ettei heihin päästä käsiksi.
AarneAnkka kirjoitti:Jos haluaa herättää huomiota, on ikävä kyllä elettävä sen tosiseikan kanssa että kaikki siitä huomiosta ei välttämättä ole halutunlaista. En tietenkään tarkoita että noiden pervojen teot ovat hyväksyttäviä, mutta eivät ne myöskään yllättäviä ole.
Noinhan se on... Ja jokaisella on oltava oikeutensa turvalliseen huomion ruikuttamiseen (mitä me naiset siis aina teemme, varsinkin laittaessamme kuvan esille tai kirjoittaessamme seksistä) täällä saatanan bittimetässä.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Geetzu kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Jos haluaa herättää huomiota, on ikävä kyllä elettävä sen tosiseikan kanssa että kaikki siitä huomiosta ei välttämättä ole halutunlaista. En tietenkään tarkoita että noiden pervojen teot ovat hyväksyttäviä, mutta eivät ne myöskään yllättäviä ole.
Noinhan se on... Ja jokaisella on oltava oikeutensa turvalliseen huomion ruikuttamiseen (mitä me naiset siis aina teemme, varsinkin laittaessamme kuvan esille tai kirjoittaessamme seksistä) täällä saatanan bittimetässä.
juu, kiva kun jaksoit kommentoida. tähän naisvihaaja-Aarnen heittoon kun en jaksanut itse reagoida. katkeraa kalkkia on tainnut aarne niellä kun naisista ei ole kuin tällaisia stereotyyppisiä lauseita viljellä.
Vastaa Viestiin