Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Yleinen lätinä jä kitinä
Dumari

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Kinky, olisiko mahdollista poistaa asiaan liittymättömät kommentit tuosta ketjusta? Ja ennen kuin palstalle postaa näitä Chat-pätkiä, olisi ok kysyä muilta joiden jutut julkaisee, että käykö se? Ok? :)
Samaa mieltä.
Mä konttaan samassa jengissä.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

vitut. tallessa noi on monessa eri paikassa, muillakin kun mulla. jos omat sanomiset vituttaa niin on parempi olla hiljaa.
millivanilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

KGrilli kirjoitti:vitut. tallessa noi on monessa eri paikassa, muillakin kun mulla. jos omat sanomiset vituttaa niin on parempi olla hiljaa.
miksi joku taltioi noita keskusteluija? pitääkö alkaa privaamaan kaikille muille paitsi nillle, jotka levittää keskusteluja täällä?
ei vituta omat sanomiset, vaan se, että niitä levitellään muualla kuin siellä missä ne on tullut sanottua.
Viimeksi muokannut millivanilli, 21.10.2005 8:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Luin tuon keskustelunpätkän eilen läpi heti tuoreeltaan ja sen verran työntäisin lusikkaani soppaan, että huomattavasti mukavampi ja helpompi olisi ollut lukea ja tapahtumia hahmottaa ilman noita muiden keskusteluja välissä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

KGrilli kirjoitti:vitut. tallessa noi on monessa eri paikassa, muillakin kun mulla. jos omat sanomiset vituttaa niin on parempi olla hiljaa.
Eipä tuo kai olisi kauhia vaiva poistaa tuosta noi ylimääräiset rivit. Ihan vaan ystävienkin mieliksi :) Eikä tuossa nyt mitää sammakoita kai pulpahtanut suista, mutta kyllä tuo tuppaa vaikuttamaan ihmisten psyykeeseen zättäillessä, jos "Isoveli" nappaa kaikki ajattelemattomat letkautukset ylös ja laittaa esille KAIKKIEN nähtäväksi keskustelupalstalle.

Juu zätissä yleisesti kirjoitetut ovat yleisesti sanottua ja julkista. Mutta ne ketkä zätissä kirjoittelee, niin luulevat (useimmiten?) että kirjoitukset jäävät sinne. Kyse on nyt myös hyvistä käytöstavoista ja kaverien huomaamisesta, tulevaisuudessa voitaneen välttyä "syyttömien" tekstin levittelyltä ympäriinsä, toivoopi Dumari :)

Tissiklaimeri: tämä oli nyt muillekin kuin KGrilli:lle osoitettu, tätä mieltä minä, ugh!
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

millivanilli kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:vitut. tallessa noi on monessa eri paikassa, muillakin kun mulla. jos omat sanomiset vituttaa niin on parempi olla hiljaa.
miksi noita joku taltioi noita keskusteluija? pitääkö alkaa privaamaan kaikille muille paitsi nillle, jotka levittää keskusteluja täällä?
ei vituta omat sanomiset, vaan se, että niitä levitellään muualla kuin siellä missä ne on tullut sanonttua.
joo, tee niin.

mua vituttaa se, että tällasesta asiasta kenelläkään ei ole mitään muuta sanottavaa kuin märistä omasta surkeastaan kohtalostaan kun pieniä tekstinpätkiä on jossain esillä. vaikka oikea keskustelunaihe pitäisi olla se miksi kiusaajia, ahdistelijoita ja pelottelijoita riittää tässä virtuaalimaailmassa. sen PITÄISI olla kiinnostava ja keskustelua virittäväkin aihe....

näkyyhän tuossa sekin miten meinasin mennä lankaan ja aloittaaa normaalin keskustelun tuon kyseisen paskiaisen kanssa. noloahan sekin on, mutta en mä sitä sensuroi.
Starflare

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:vitut. tallessa noi on monessa eri paikassa, muillakin kun mulla. jos omat sanomiset vituttaa niin on parempi olla hiljaa.
Eipä tuo kai olisi kauhia vaiva poistaa tuosta noi ylimääräiset rivit. Ihan vaan ystävienkin mieliksi :) Eikä tuossa nyt mitää sammakoita kai pulpahtanut suista, mutta kyllä tuo tuppaa vaikuttamaan ihmisten psyykeeseen zättäillessä, jos "Isoveli" nappaa kaikki ajattelemattomat letkautukset ylös ja laittaa esille KAIKKIEN nähtäväksi keskustelupalstalle.

Juu zätissä yleisesti kirjoitetut ovat yleisesti sanottua ja julkista. Mutta ne ketkä zätissä kirjoittelee, niin luulevat (useimmiten?) että kirjoitukset jäävät sinne. Kyse on nyt myös hyvistä käytöstavoista ja kaverien huomaamisesta, tulevaisuudessa voitaneen välttyä "syyttömien" tekstin levittelyltä ympäriinsä, toivoopi Dumari :)

Tissiklaimeri: tämä oli nyt muillekin kuin KGrilli:lle osoitettu, tätä mieltä minä, ugh!
Ahhahahhah! Oletkos Dumari oikeuslaitoksella töissä kun noin lepsuja tuomioita jakelet? :D
Dumari

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Starflare kirjoitti: Ahhahahhah! Oletkos Dumari oikeuslaitoksella töissä kun noin lepsuja tuomioita jakelet? :D
En tajua, miksi asiasta pitäisi rähistä, jos siitä voi myös keskustella.

edit: :)
Starflare

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Ahhahahhah! Oletkos Dumari oikeuslaitoksella töissä kun noin lepsuja tuomioita jakelet? :D
En tajua, miksi asiasta pitäisi rähistä, jos siitä voi myös keskustella.
Ei rähistä, mutta ankaramminkin voisi sanoa. Varsinkin kun KGrilli on vielä suoraan sanonut ettei välitä paskaakaan mitä muut ajattelevat. Olisi mielestäni ollut todellakin hyvien tapojen mukaista ja kohteliasta ottaa muutkin (eli tsättilogissa ilmenevät henkilöt) huomioon ja trimmata kyseisestä postauksesta ns. "Läskit lihan ympäriltä" :wink: . Älä ota sitä niin vakavasti.
Lilo

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

KGrilli kirjoitti: joo, tee niin.

mua vituttaa se, että tällasesta asiasta kenelläkään ei ole mitään muuta sanottavaa kuin märistä omasta surkeastaan kohtalostaan kun pieniä tekstinpätkiä on jossain esillä. vaikka oikea keskustelunaihe pitäisi olla se miksi kiusaajia, ahdistelijoita ja pelottelijoita riittää tässä virtuaalimaailmassa. sen PITÄISI olla kiinnostava ja keskustelua virittäväkin aihe....

näkyyhän tuossa sekin miten meinasin mennä lankaan ja aloittaaa normaalin keskustelun tuon kyseisen paskiaisen kanssa. noloahan sekin on, mutta en mä sitä sensuroi.
No anteeksi nyt vaan, mutta kai tästä aiheesta voi keskustella ihan ilman kilometrin pituisia nettiblogejakin? (joista 90% liittyy johonkin ihan muuhun kuin aiheeseen.)
Olen havainnut että otat usein kovasti nokkiisi muiden ihmisten sanomisista ja tekemisistä. Koet ne henkilökohtaisina loukkauksina Sinua kohtaan. Sinun tekemisiäsi ja sanomisiasi taas ei saisi kritisoida eikä niistä missään tapauksessa tule loukkaantua. Vika on aina jossain muualla?
Dumari

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Starflare kirjoitti:Ei rähistä, mutta ankaramminkin voisi sanoa. Varsinkin kun KGrilli on vielä suoraan sanonut ettei välitä paskaakaan mitä muut ajattelevat. Olisi mielestäni ollut todellakin hyvien tapojen mukaista ja kohteliasta ottaa muutkin (eli tsättilogissa ilmenevät henkilöt) huomioon ja trimmata kyseisestä postauksesta ns. "Läskit lihan ympäriltä" :wink: . Älä ota sitä niin vakavasti.
Juu, samoilla linjoilla ollaan. Ja myös Lilon kanssa. Itse suosin ensin asiasta huomauttamista, kuten yllä tein. Ja sitten vasta tiukempaa kommenttia kehiin.

edit: jospa jätetään off-topikki tähän, kun kerran ollaan vielä samoilla linjoilla :D
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Lilo kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: joo, tee niin.

mua vituttaa se, että tällasesta asiasta kenelläkään ei ole mitään muuta sanottavaa kuin märistä omasta surkeastaan kohtalostaan kun pieniä tekstinpätkiä on jossain esillä. vaikka oikea keskustelunaihe pitäisi olla se miksi kiusaajia, ahdistelijoita ja pelottelijoita riittää tässä virtuaalimaailmassa. sen PITÄISI olla kiinnostava ja keskustelua virittäväkin aihe....

näkyyhän tuossa sekin miten meinasin mennä lankaan ja aloittaaa normaalin keskustelun tuon kyseisen paskiaisen kanssa. noloahan sekin on, mutta en mä sitä sensuroi.
No anteeksi nyt vaan, mutta kai tästä aiheesta voi keskustella ihan ilman kilometrin pituisia nettiblogejakin? (joista 90% liittyy johonkin ihan muuhun kuin aiheeseen.)
Olen havainnut että otat usein kovasti nokkiisi muiden ihmisten sanomisista ja tekemisistä. Koet ne henkilökohtaisina loukkauksina Sinua kohtaan. Sinun tekemisiäsi ja sanomisiasi taas ei saisi kritisoida eikä niistä missään tapauksessa tule loukkaantua. Vika on aina jossain muualla?

joo, otan nokkiini helposti. ja koen ainakin tämän keskustelun nyt henkilökohtaisena loukkauksena. yritän toimia niin, että ahdistelu olisi julkista, jotta se ei pelottaisi minua niin paljon.

ja minun tekemisiäni saa kritisoida, mutta toki puolustani tekemiäni päätöksiäni ja ajattelutapaani.

p.s jos sitten joku edes voisi postata tämän kilometrin pituisen cityn ylläpitäjille kun mut on lynkattu lenkillä jonnekin ojaan. kiitos.
Starflare

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KGrilli kirjoitti:
p.s jos sitten joku edes voisi postata tämän kilometrin pituisen cityn ylläpitäjille kun mut on lynkattu lenkillä jonnekin ojaan. kiitos.
Hohhoijaa, etköhän nyt HIUKAN hypi asioiden edelle? onko tämä stalkkeri IRL kun henkesi puolesta pelkäät?
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
p.s jos sitten joku edes voisi postata tämän kilometrin pituisen cityn ylläpitäjille kun mut on lynkattu lenkillä jonnekin ojaan. kiitos.
onko tämä stalkkeri IRL kun henkesi puolesta pelkäät?
taitaapi olla ;(
Starflare

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
p.s jos sitten joku edes voisi postata tämän kilometrin pituisen cityn ylläpitäjille kun mut on lynkattu lenkillä jonnekin ojaan. kiitos.
onko tämä stalkkeri IRL kun henkesi puolesta pelkäät?
taitaapi olla ;(
Saanko udella että mikä sinut johti tähän päätelmään?
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
onko tämä stalkkeri IRL kun henkesi puolesta pelkäät?
taitaapi olla ;(
Saanko udella että mikä sinut johti tähän päätelmään?
vittuako se sulle kuuluu mitä mun IRL:ssä tapahtuu. kasva kakara tajuamaan että "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa".

p.s ja arvelisin että ko. stalker lukee myös kityä.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

p.s kiitos kaikille ymmärryksestä ja empatiasta. hienoa, että maailmasta löytyy vielä "ryhmähenkeä".

terve!
Starflare

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: taitaapi olla ;(
Saanko udella että mikä sinut johti tähän päätelmään?
vittuako se sulle kuuluu mitä mun IRL:ssä tapahtuu. kasva kakara tajuamaan että "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa".

p.s ja arvelisin että ko. stalker lukee myös kityä.
HAHAHAHAHAHAHAH! miksi vitussa luulet että minua kiinnostaa mitä sinun IRL tapahtuu? kysyin hyvinkin simppeliä asiaa, jonka olet itse ottanut täällä puheeksi. Eläkä kakaroittele kun et maksa viikorahaakaan, täti :lol:.
Lilo

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Saanko udella että mikä sinut johti tähän päätelmään?
vittuako se sulle kuuluu mitä mun IRL:ssä tapahtuu. kasva kakara tajuamaan että "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa".

p.s ja arvelisin että ko. stalker lukee myös kityä.
No tuolla asenteella ei kannata kauheasti sympatiaa odotella.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Lilo kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Saanko udella että mikä sinut johti tähän päätelmään?
vittuako se sulle kuuluu mitä mun IRL:ssä tapahtuu. kasva kakara tajuamaan että "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa".

p.s ja arvelisin että ko. stalker lukee myös kityä.
No tuolla asenteella ei kannata kauheasti sympatiaa odotella.
odotatko sä että mä käännän ensin toisenkin posken? ja sitten vasta silitetään.

vai miten sä yleensä toimit ihmisten kanssa?
Dumari

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lilo kirjoitti: No tuolla asenteella ei kannata kauheasti sympatiaa odotella.
Kiteytit aika tehokkaasti. Kinkykin voi hiukka huomioida muita, ennenkuin avaa suunsa. Arvasin kyllä että Kinky ajattelee heti että muut loukkaavat häntä kommenteillaan, mutta tosiasiassa yritimme vain valistaa häntä... tai ainakin milli&hellbell ja minä, ennenkuin tämä vyyhti alkoi tässä vyörymään.
Lilo

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

KGrilli kirjoitti: vai miten sä yleensä toimit ihmisten kanssa?
No pyrin yleensä toimimaan siltä pohjalta että asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
(ja provot sitten erikseen)

Sen sijaan en jaksa kauheasti lohdutella ihmistä jonka vastaus asialliseen kysymykseen on "vittuako se sulle kuuluu".
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Dumari kirjoitti:
Lilo kirjoitti: No tuolla asenteella ei kannata kauheasti sympatiaa odotella.
Kiteytit aika tehokkaasti. Kinkykin voi hiukka huomioida muita, ennenkuin avaa suunsa. Arvasin kyllä että Kinky ajattelee heti että muut loukkaavat häntä kommenteillaan, mutta tosiasiassa yritimme vain valistaa häntä... tai ainakin milli&hellbell ja minä, ennenkuin tämä vyyhti alkoi tässä vyörymään.
hahahhaah.... sinäkin brutukseni! mä en ole loukkaantunut muusta kuin siitä että ketään ei tunnu kiinnostavan toi ahdistelija, ainoastaan se, että MÄ olen sattunut postaamaan keskustelun tänne. siitähän sitä on hyvä aloittaa valistaminen.

ja ensimmäisten joukossa oli starflare ignorettamassa tämän ahdistelijan, viatonta lenkkeilykyselyä. jep, viatonta tosiaan, jo kahden 1-2 v ajan. että kyllähän se vähän vituttaa jos ensimmäisenä lähdetään puhumaan asian vierestä, sisältö ei saa mitään kommenttia.

mutta hei, ei siinä mitään. jatkakaa valistuksen aikaanne. mä käännän tosiaan sen toisen posken, lyökää lisää :)
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Lilo kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: vai miten sä yleensä toimit ihmisten kanssa?
No pyrin yleensä toimimaan siltä pohjalta että asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
(ja provot sitten erikseen)

Sen sijaan en jaksa kauheasti lohdutella ihmistä jonka vastaus asialliseen kysymykseen on "vittuako se sulle kuuluu".
kelaapas takaisin ja katso mikä oli oma kontribuutiosi.

persoonani ja inhimillisen käyttäytymiseni arvostelu.

että lähdetään siitä liikkelle.
Enthu

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Enthu »

tuota...privakeskusteluiden loggaaminen on ok,mutta en olisi välttämättä halunnut nähdä omaa chat-tekstiäni kityssä,vaikka eipä siinä mtn valtionsalaisuuksia tullutkaan kirjoitettua.Shakespearen Lady Macbethia lainaten "tehtyä ei saa tekemättömäksi" ...
Vastaa Viestiin