Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Yleinen lätinä jä kitinä
Starflare

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KGrilli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Lilo kirjoitti: No tuolla asenteella ei kannata kauheasti sympatiaa odotella.
Kiteytit aika tehokkaasti. Kinkykin voi hiukka huomioida muita, ennenkuin avaa suunsa. Arvasin kyllä että Kinky ajattelee heti että muut loukkaavat häntä kommenteillaan, mutta tosiasiassa yritimme vain valistaa häntä... tai ainakin milli&hellbell ja minä, ennenkuin tämä vyyhti alkoi tässä vyörymään.
hahahhaah.... sinäkin brutukseni! mä en ole loukkaantunut muusta kuin siitä että ketään ei tunnu kiinnostavan toi ahdistelija, ainoastaan se, että MÄ olen sattunut postaamaan keskustelun tänne. siitähän sitä on hyvä aloittaa valistaminen.

ja ensimmäisten joukossa oli starflare ignorettamassa tämän ahdistelijan, viatonta lenkkeilykyselyä. jep, viatonta tosiaan, jo kahden 1-2 v ajan. että kyllähän se vähän vituttaa jos ensimmäisenä lähdetään puhumaan asian vierestä, sisältö ei saa mitään kommenttia.

mutta hei, ei siinä mitään. jatkakaa valistuksen aikaanne. mä käännän tosiaan sen toisen posken, lyökää lisää :)
Viattomasta en muista puhuneeni yhtikäs mitään. Sisältö on saanut niin paljon kommenttia että asia on jo mielestäni silkkaa vatvomista, sinä et vain tunnu tajuavan että joko menet ihan reilusti poliisille kertomaan tuosta asiasta tai sitten et vain yksinkertaisesti välitä yhdestäkään tuntemattomasta huutelijasta tsätissä tai voithan ottaa kuvasi pois netistä ja lakata käymästä tsätissä?

Jos se rassaa noinkin paljon, niin miten helvetissä olet jaksanut pari vuotta sietää tuota toimintaa?
Gina

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Gina »

Chattikeskustelujen julkaisu on musta vähän kuin julkaistaisiin muista otettuja kuvia kysymättä lupaa kyseisiltä henkilöiltä asiaan.

Kinky eihän tuolta edes löydä sitä pointtia mihin kommentoida. Ja miksi ihmeessä kukaan säästää sättiblogeja? Mulle ne on siinä hetkessä käytyä keskustelua. Itse en niitä säästä, se on jotenkin... neuroottista. :roll:

IMHO
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stalkkaus on väärin ja ime suuresti.Toivon todella ett kinkylle ei tule ongelmia sen ruojan kanssa.Miksi mokomia on vai? ainahan niitä on varmaan ollut,nyt ne vaan huomaa helpomiin sähköisen maailman ansiosta,eikä ne ole siel pelon reunalla kattomssa kammarin ikkunasta kun muori vaihtaa vaatetta.

Mutta tuon chatlogin Kinky voisit kyll siistiä,please.Ei ole kivaa kuten itse tiedät että siihen hetkeen tarkoitettuja juttuja pastetaan kaiken kansa teitoon,vaikka siin ei ole mitn salaista.Ota pois muitten osuudet ,ne kun ei asiaan mitenkään liity,kiitos.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Lilo

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

KGrilli kirjoitti:
kelaapas takaisin ja katso mikä oli oma kontribuutiosi.

persoonani ja inhimillisen käyttäytymiseni arvostelu.

että lähdetään siitä liikkelle.
Missä kohtaa puutun persoonaasi ja inhimilliseen käyttäytymiseesi? Totesin ainoastaan, että vaikuttaa siltä että otat kaiken kovin henkilökohtaisesti. Enkä näillä näkymin ollut kovin väärässä.

Onko henkilökohtainen loukkaus sanoa että otat asiat helposti henkilökohtaisina loukkauksina?

Koita nyt ymmärtää, ettei kukaan täällä ole sitä mieltä että ikioma IRL-stalker on kiva juttu. Ihan vain kohteliaasti mainittiin, ettei ole kovin ystävällistä julkaista toisten, asiaan kuulumaattomien ihmisten chattailyä lupaa kysymättä.

Ja miten meidän sitten olisi kuulunut reagoida? Kun sinulta kysyttiin aiheesta (Starflare) ilmoitit että vittuako sinun elämäsi meille kuuluu.
RolloTomasi

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lilo kirjoitti: Ja miten meidän sitten olisi kuulunut reagoida? Kun sinulta kysyttiin aiheesta (Starflare) ilmoitit että vittuako sinun elämäsi meille kuuluu.
Ihan pakko mainita, :off: , etta se oli kerrassaan mainio vastaus. Repesin taysin. :rofl:

Siita varmaan jaa samanlainen henkilokohtainen klassikko kuin slamin muinoin Nakokulmassa heittama vastaus tervetulemistoivotukseen.

"Tervetuloa! Kiva, etta saadaan uutta porukkaa."
"Haista paska."
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 21.10.2005 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nypari

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kinky, ymmärrän suuttumustasi asiasta, koska itse aiheen sijaan painopiste vaihtui itseesi, toimintaasi ja persoonaasi - negatiiviseen sävyyn. Kaikki tavallaan kääntyi päälaelleen. Mutta...

Itsekin olen sitä mieltä, että pidetään "puisto" ja Kity erillään näiden lainauksien kontekstissa. Kyseessä todellakin on mielestäni toisten huomioon ottaminen ja hyvät nettitavat. Soisin itsekin minulta ensin kysyttävän luvan ennenkuin puistokommenttini lainataan tänne.

Rakentavasti,

Nypari
bedlam

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: taitaapi olla ;(
Saanko udella että mikä sinut johti tähän päätelmään?
vittuako se sulle kuuluu mitä mun IRL:ssä tapahtuu. kasva kakara tajuamaan että "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa".
Anteeksi vain, mutta kyllä minustakin tämä keskustelunkulku osoittaa, että et itsekään ole halukas _keskustelemaan_ koko aiheesta. Vai odotitko tähän ketjuun pelkästään viestejä tyyliin "Tappaa sellaset pitäisi!", "joo, onpa homo jätkä!", "Kerätääs sulle kolehti kärsimyksistäsi!".

Miksi se on mielestäsi loukkaavaa, että kyseisestä aiheesta aloittassasi ketjussa joku kysyy yksityiskohtaisempaa tietoa asioiden kulusta, jotta pystyisi osallistumaan koko keskusteluun? Miksi ongelman ratkaiseminen edistyy paremmin mielestäsi kilometrejä pitkien chat-löpinöiden postaamisella?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Jos häirikkö on todellinen ja koet hänet uhkaksi peläten liikkumista vapaa-ajalla, herää kysymys miksi roikut samassa sätissä privaillen tuntemattomien kanssa. Ei se ole rohkeutta ja ihmisiin tutustumista vaan jääräpäistä tyhmyyttä.

Keskustelua voi käydä myös yleisellä puolella, silloin aiheet pysyvät helpommin hallittavina eikä itsestään paljasta niin herkästi yksityiskohtia. Ihmettelen yletöntä kaapittelua ilmiönä, en vain tässä tapauksessa. Kuten ylipitkässä lainauksessa mainittiinkin, miksi kukaan tuntematon olisi niin kiinnostava että hänelle haluaisi antaa jakamattoman huomionsa heti? Voi sanoa ettei nyt halua keskustella erikseen kenenkään kanssa, että käy keskustelua ennemmin julkisella puolella tai kiittää huomiosta sanoen ettei nyt riitä aikaa. Ellei kaappiin punkeaminen lopu, siellähän oli se suuresti alikäytetty noraustoiminto.

Jos uteliaisuus tuntemattomia ihmisiä kohtaan on niin suurta ettei heidän sanomisiaan kärsi lukita ulottumattomiinsa, joutuu varmasti jatkossakin kärsimään häiriköistä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

JEE! TAPPELUKETJU!

Tämähän on kuin Kauniit & Rohkeat. Vaikka olet muutaman viikon poiskin, juoneen pääsee kyllä heti mukaan avaamalla miltei minkä hyvänsä ketjun.

:rofl:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Muistan jo varmaan pari kuukautta sitten olleeni puistossa, kun joku häirikkö saapui paikalle ja ensin järjestään solvasi kaikki naisvakkarit ja keskittyi sitten Knkyn haukkumiseen. Siinä käytiin läpi luonne, pään sisältö, elämä ja ulkonäkö ja se oli todella pelottavan näköistä menoa. Tuntui, että häiriköllä oli enemmänkin tietoa Knkyn elämästä, tiedä sitten olivatko vain arvauksia. Knky vastaili, jos vastaili, aivan kylmästi ja antoi vittuilun valua kuin vesi hanhen selästä. Itse norasin mokoman aika pian. Jos tuollainen käytös olisi kohdistunut minuun olisin ollut aika nopeasti palasina ja kusi sukassa.

En tiedä oliko silloin kyseessä tämä nyt puheena oleva häirikkö, mutta oli tai ei, Knkylle jaksuja asian kanssa. Äläkä epäröi tosiaan ottaa yhteyttä poliisiin, jos uhkailut käyvät todella päällekäyviksi.
Viimeksi muokannut Lolita, 21.10.2005 10:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tinkezione kirjoitti:Tämähän on kuin Kauniit & Rohkeat. Vaikka olet muutaman viikon poiskin, juoneen pääsee kyllä heti mukaan avaamalla miltei minkä hyvänsä ketjun.
Kityssä on parasta tasainen laatu ketjusta toiseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nähdäkseni siis kukaan ole mitenkään vähätellyt KGrillin kokemaa vääryyttä. En minäkään sellaista tarkoittanut. Mutta jos näiden tyyppien motiiveja käytökselleen on tarkoitus tässä ketjussa pohtia, niin voisihan kysymyksen esittäjä hieman sulavammin avittaa keskustelua.
Geetzu

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei oo todellista... :rofl:

Puhukaa siellä kaapeissa puistomurmelit. Ihan totta. (Hih, helppo sanoa kun tästä ei enempää ämmä voi itseään netissä availla ja "nolailla" kuin mitä itse olen tehnyt.) Ja ei, en jaksanut lukea tommosta kakkaa. Oon edelleen sitä mieltä, että Knky menet poliisille jos aidosti pelottaa. Tai käytät isoja auttavaisia miehiä...
Dumari

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:Ei oo todellista... :rofl:
Puhukaa siellä kaapeissa puistomurmelit. Ihan totta....
Mjutkun en halua, enkä halua myöskään että tekstejäni levitellään ympäri nettiä.

Täytyy sitten lopettaa zättiminen?
Geetzu

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:Täytyy sitten lopettaa zättiminen?
Niin mulle aikanaan sanottiin kun asiasta kitisin.
Dumari

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Täytyy sitten lopettaa zättiminen?
Niin mulle aikanaan sanottiin kun asiasta kitisin.
Lopetitko, et tainnut ainakaan lopullisesti lopettaa? 8)
En aio kyllä alistua mihinkään sortoon, enkä kärsiä siitä koska en mielestäni ole kyllä mitään väärin tehnyt. Mutta toki jos koen yksityisyydensuojani ylittyvän, niin sitten pelkästään privaan tai en zättää olleskaan.

No mut jatketaan tästä :arrow: "Fight for your right to Party(änd zättiä)!"
Starflare

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Täytyy sitten lopettaa zättiminen?
Niin mulle aikanaan sanottiin kun asiasta kitisin.
Lopetitko, et tainnut ainakaan lopullisesti lopettaa? 8)
En aio kyllä alistua mihinkään sortoon, enkä kärsiä siitä koska en mielestäni ole kyllä mitään väärin tehnyt. Mutta toki jos koen yksityisyydensuojani ylittyvän, niin sitten pelkästään privaan tai en zättää olleskaan.

No mut jatketaan tästä :arrow: "Fight for your right to Party(änd zättiä)!"
Vastaus olisi Kity Irc-kanava?
slam

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja slam »

Starflare kirjoitti: Vastaus olisi Kity Irc-kanava?
Mie tulisin sinne riekkumaan, johan loppuisi hauskuus...
Geetzu

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Täytyy sitten lopettaa zättiminen?
Niin mulle aikanaan sanottiin kun asiasta kitisin.
Lopetitko, et tainnut ainakaan lopullisesti lopettaa? 8)
Ei kun mä alistuin! Uh. Ei vaan siis yritän nykyään avautua privaatisti asioista, joita en haluaisi tuoda julki esim. tänne kityyn. En niinq kerro kuinka monta horoo oon raiskannu ja monta autoa pöllinny ja sen semmosta. Puhun kiltisti vaan persepanoista, rakkaani kyrvän suonista ja emätinorkuistani. Semmosta pintahuttua siis. Suosittelen. Puhumista pintahutuista, en noita juttuja niinq.
Dumari

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Niin mulle aikanaan sanottiin kun asiasta kitisin.
Lopetitko, et tainnut ainakaan lopullisesti lopettaa? 8)
Ei kun mä alistuin! Uh..
Uuh :D Se ei vaan kuulu mun luontoon, siis alistua ilman taisteluita.
Starflare

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Geetzu kirjoitti:
Ei kun mä alistuin
Jahah :p: , tästä irtoaa sairasta iloa kuukaudeksi :twisted: .
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Lilo kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
kelaapas takaisin ja katso mikä oli oma kontribuutiosi.

persoonani ja inhimillisen käyttäytymiseni arvostelu.

että lähdetään siitä liikkelle.
Missä kohtaa puutun persoonaasi ja inhimilliseen käyttäytymiseesi?
Olen havainnut että otat usein kovasti nokkiisi muiden ihmisten sanomisista ja tekemisistä. Koet ne henkilökohtaisina loukkauksina Sinua kohtaan. Sinun tekemisiäsi ja sanomisiasi taas ei saisi kritisoida eikä niistä missään tapauksessa tule loukkaantua. Vika on aina jossain muualla?



tuossa kohtaa :)
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Starflare kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
onko tämä stalkkeri IRL kun henkesi puolesta pelkäät?
taitaapi olla ;(
Saanko udella että mikä sinut johti tähän päätelmään?

ja tässä vastaus siihen jos ihmettelette miksi kimpaannuin....

"mikä sinut johti tähän päätelmään...."

tämä kuullostaa täysin samalta kuin kaikenmaailman sketsi- ja poliisisarjoissa, kun hysteerisestä naisesta halutaan tehdä vainoharhainen ja pikkupikku mielesssään asioita kehittelevä älykääpiö.

thanks!
bedlam

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KGrilli kirjoitti: "mikä sinut johti tähän päätelmään...."

tämä kuullostaa täysin samalta kuin kaikenmaailman sketsi- ja poliisisarjoissa, kun hysteerisestä naisesta halutaan tehdä vainoharhainen ja pikkupikku mielesssään asioita kehittelevä älykääpiö.
Minusta tämä nyt on hieman ironista. En nimittäin itse sitä dekkarisarjaa tuosta ilman jonkinlaista pientä vainoharhaa tai ennakkoluuloa löytäisi.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

bedlam kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: "mikä sinut johti tähän päätelmään...."

tämä kuullostaa täysin samalta kuin kaikenmaailman sketsi- ja poliisisarjoissa, kun hysteerisestä naisesta halutaan tehdä vainoharhainen ja pikkupikku mielesssään asioita kehittelevä älykääpiö.
Minusta tämä nyt on hieman ironista. En nimittäin itse sitä dekkarisarjaa tuosta ilman jonkinlaista pientä vainoharhaa tai ennakkoluuloa löytäisi.
okei okei, jos mä olen sun mielestä vainoharainen tai ennakkoluuloinen, niin sano se ääneen äläkä vihjaile, kultaseni.

se, jos sä et osaa lukea rivien välistä tai analysoi toisten sanomisia, mieti ehkä äänenpainoja tms siihen mitä täällä lukee ei kai ole mun vikani.
Vastaa Viestiin