Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Yleinen lätinä jä kitinä
Exsat

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mulla loppui kaikki ylimääräiset lähentely-yritykset ja myös ekassa viestissä mainitun tyypin häirintä siihen, kun poistin kaikki kuvat galleriasta. Ilmeisesti exsat ei nimimerkkinä ole kovin provoava esimerkiksi "KinkyGirl":n verrattuna. Mä en myöskään ekan kerran jälkeen enää vastaillut sille tyypille mitään.

Tuollaiset "tiedän missä sä asut"-tyyppiset on jääneet kokonaan väliin, toivottavasti myös jatkossakin. Kerran joku sekopää jakeli chatissa "omia" yhteystietojaan (jotain osoitteita ja puhelinnumeroita) ja lähti sitten jostain selvittämään muiden chattaajien vastaavia. Mä olin silloin hyvin työkoneella, jossa oli suojattu ip (kuulemma), ja se tyyppi tuli siihen tulokseen, että olen poliisi tarkkailemassa chattia.. :nuts:
killkill

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja killkill »

KGrilli kirjoitti:mä luulin että se olet sinä itse. ilman silmälaseja ja pitemmällä tukalla. :oops:
Nöyp :)

Cityssäkös taannoin joku semi-pro-stalkkeri kertoili, miten helppoa on jäljittää aktiivisten eKeskustelijoiden todellinen henkilöllisyys. Aika pelottavaa oikeastaan. Jos haluaisi pelata varman päälle:
- vain anonyymisähköpostipalveluita
- ei omia kuvia kenellekään, ikinä
- ei paljasta itsestään mitään, ei edes asuinpaikkakuntaa
Toki admin näkee ip:n ja pystyy selvittämään sen perusteella asuinkaupungin ehkä kaupunginosan tarkkuudella.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Exsat kirjoitti:Mulla loppui kaikki ylimääräiset lähentely-yritykset ja myös ekassa viestissä mainitun tyypin häirintä siihen, kun poistin kaikki kuvat galleriasta. Ilmeisesti exsat ei nimimerkkinä ole kovin provoava esimerkiksi "KinkyGirl":n verrattuna. Mä en myöskään ekan kerran jälkeen enää vastaillut sille tyypille mitään.
eli oletko sinäkin naiseudestasi huolimatta sitä mieltä että tavallinen, ei tissigalleria, ja "provoava" nimimerkki antavat oikeuden sitten miehille ahdistella? että minun pitäisi poistaa kuvani ja vaihtaa nimimerkikseni "Marja-Terttu" jos en halua kuulla jatkuvaa huoritellua?
AarneAnkka

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:naisvihaaja-Aarnen
Korostan tämän nyt vielä erikseen lainauksella, jotta kaikki näkevät millaisen kortin pelaamiseen olet alentunut. Jokeri pokeri poks.
katkeraa kalkkia on tainnut aarne niellä kun naisista ei ole kuin tällaisia stereotyyppisiä lauseita viljellä.
No mikäs tuo ylläoleva termi sitten mielestäsi on, ellei stereotyyppinen? Oletko miettinyt yhtään perusteluja?

Jos olen asiasta samaa mieltä kuin killkill, tekeekö se hänestäkin "naisvihaajan"?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kai näihin tepsii noraus yhtä hyvin kuin livehäiriköintiinkin. Ei vastaa, ei keskustele, laittaa ruksit päälle, mainitsee vittuilusta paikalla yleensä olevalle valvojalle. Toki vipuun voi aina mennä, itse jutustelin chatissa useita tunteja mukavan, tervepäiseltä vaikuttavan miehen kanssa. Joka sitten kertoi olevansa minua aiemmin häiriköinyt lesbo. Ihan ilman kuvia missään, koskaan, hyvä minä.

Ei siitä mihinkään pääse, esiintymällä provosoivasti, näyttämällä paljasta pintaa tai vihjailemalla seksuaalisuutensa kukkeudesta on nopeasti häirikköjen kohteena. Ei se ole tietysti oikein, mutta ei pidä kaivaa verta nenästään. Samoin kuin ei pidä kuljeskella kaikkein antavimmissa vaatteissa yössä yksin, vaan visusti turvallisessa seurassa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Lilo

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

KGrilli kirjoitti:
eli oletko sinäkin naiseudestasi huolimatta sitä mieltä että tavallinen, ei tissigalleria, ja "provoava" nimimerkki antavat oikeuden sitten miehille ahdistella? että minun pitäisi poistaa kuvani ja vaihtaa nimimerkikseni "Marja-Terttu" jos en halua kuulla jatkuvaa huoritellua?
Kysymys ei ollut minulle mutta työnnänpä silti lusikkani soppaan. Eihän se kenellekään mitään _oikeutta_ anna, tietenkään. Mutta valitettavasti sana "kinky" yhdistettynä naissukupuoleen saattaa tietynlaisille kaahoille antaa enemmän intomieltä ahdisteluun.

Kyseessä on vähän sama ilmiö kuin siinä että toki naisilla on _oikeus_ kulkea kahden promillen kännissä pikkiriikkisessä minihameessa ja piikkikoroissa pusikossa, mutta on eri asia onko se fiksua. Eli että eihän se saisi vaikuttaa mihinkään, mutta realiteetit kannattaa ehkä sittenkin huomioida.

EDIT: Melnais ehtikin näemmä jo.
Viimeksi muokannut Lilo, 10.10.2005 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:naisvihaaja-Aarnen
Korostan tämän nyt vielä erikseen lainauksella, jotta kaikki näkevät millaisen kortin pelaamiseen olet alentunut. Jokeri pokeri poks.
katkeraa kalkkia on tainnut aarne niellä kun naisista ei ole kuin tällaisia stereotyyppisiä lauseita viljellä.
No mikäs tuo ylläoleva termi sitten mielestäsi on, ellei stereotyyppinen? Oletko miettinyt yhtään perusteluja?

Jos olen asiasta samaa mieltä kuin killkill, tekeekö se hänestäkin "naisvihaajan"?
ehei, mutta mä nyt vaan käytin sitä mielikuvaa jonka mä olen susta täällä saanut. ja se on hyvin stereotyyppinen :)

mun mielestä usein sun kommentit liittyen naisten käytökseen tai tekoihin liittyy juuri tähän, että naiset haluavat huomiota, kusettavat miehiä, manipuloivcat yms (ja nämä eivät ole lainauksia, vaan mielikuvia joita tekstisi aiheuttavat). surkuttelet sitä, että kukaan ei anna sulle ja samalla muistutat siitä että huomiota hakevat naiset ansaitsevatkin tulla ahdistelluksi.

mielipiteesi muistuttavat mieleeni keskustelun joka käytiin joskus muutamia vuosia sitten lehdistössä. naisten ei tulisi kulkea iltaisin pimeillä kaduilla minihameissa, koska se kiihottaa miehiä raiskauksiin ja tällöin raiskatuksi tuleminen on naisen oma vika.

(enkä sanonut että olet tuota mieltä, vaan että mielipiteesi toivat tuon keskustelun mieleeni / KOROSTAN SITÄ TÄSSÄ ERITYISESTI).

killkilliä en pidä naisvihaajana. pikemminkin naissukupuolen aivoituksia hyvin tuntevana (kipeiden kokemusten kautta tietenkin) nöyrtyneenä keski-ikäistyvänä pehmona.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Melnais kirjoitti:Kai näihin tepsii noraus yhtä hyvin kuin livehäiriköintiinkin. Ei vastaa, ei keskustele, laittaa ruksit päälle, mainitsee vittuilusta paikalla yleensä olevalle valvojalle. Toki vipuun voi aina mennä, itse jutustelin chatissa useita tunteja mukavan, tervepäiseltä vaikuttavan miehen kanssa. Joka sitten kertoi olevansa minua aiemmin häiriköinyt lesbo. Ihan ilman kuvia missään, koskaan, hyvä minä.

Ei siitä mihinkään pääse, esiintymällä provosoivasti, näyttämällä paljasta pintaa tai vihjailemalla seksuaalisuutensa kukkeudesta on nopeasti häirikköjen kohteena. Ei se ole tietysti oikein, mutta ei pidä kaivaa verta nenästään. Samoin kuin ei pidä kuljeskella kaikkein antavimmissa vaatteissa yössä yksin, vaan visusti turvallisessa seurassa.

norannut olen kyseiset kaksi tyyppiä aina. en ole sanonut sanaakaan. ja sen jälkeen alkaa tulla privaan huorittelua ja viimeksi myös ylelle. aasi yritti opettaa käytöstapoja tälle tyypille, mutta eihän se tajunnut :)

melnais, tosta viimeisestä lauseesta olen pettynyt. sinäkin brutukseni. koko sukupuolen. toivottavasti se oli vitsi jota en tajunnut.
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

ai niin, sitä vielä että tässä on tainnut mennä myös osittain puurot ja vellit sekaisin.

en itke siitä että huohottajat käyvät randomina huutelemassa privassa. en todellakaan. harmittomia otuksia.

vaan siitä että samat sairaat tyypit jaksavat ahdistella samalla kaavalla vuodesta toiseen, kuvalla tai ilman. pelottavia otuksia.
Faghag

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Faghag »

KGrilli kirjoitti:...naisvihaaja-Aarnen heittoon kun en jaksanut itse reagoida. katkeraa kalkkia on tainnut aarne niellä kun naisista ei ole kuin tällaisia stereotyyppisiä lauseita viljellä.
Onko Aarne naisvihaaja? Aarnehan rakastaa naisia, varsinkin naisten tissejä :wink:

No asiaan, ymmärrän kaikkien pointsit, mutta tosiasia on, että ns. anonyymina keskusteleminen alentaa estoja monenlaisilta runkuilta lähestyä (oletettavasti) naisia. Onneksi nämä runkut ovat yleensä a) tyhmiä tai b) näyttelevät tyhmiä, sillä ainakin minun nikkini saa heidät luulemaan, että olen homo. Loistavaa!

En tiedä, johtuuko tämä runkkujen invaasio siitä, että yhtäkkiä lehdet rupesivat kirjoittamaan chateista ja varsinkin korostamaan jutuissaan sitä, että näiltä online-keskustelupalstoilta saa helposti seuraa ja varsinkin seksiseuraa. Miten musta tuntuu, että vielä 4 vuotta sitten chatissa ei ollut niin paljoa salaista seikkailusuraa etsiviä puutteenalaisia kuin tänä päivänä? Voi olla, että aika kultaa muistot.
AarneAnkka

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:surkuttelet sitä, että kukaan ei anna sulle ja samalla muistutat siitä että huomiota hakevat naiset ansaitsevatkin tulla ahdistelluksi
Kateellisen panettelua. Olen vain kateellinen siitä että naisten on niin helppo saada huomiota, joten totta kai rupean vittuilemaan vahingoniloisena kun huomio on vääränlaista. Ei sen kummempaa. Raiskauksia ja ahdistelua paheksun siinä missä muutkin.

Toivottavasti tuli selväksi.
killkill

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja killkill »

KGrilli kirjoitti:pikemminkin naissukupuolen aivoituksia hyvin tuntevana (kipeiden kokemusten kautta tietenkin) nöyrtyneenä keski-ikäistyvänä pehmona.
Saanko olla mieluummin naisvihaaja, kiitos?
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

killkill kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:pikemminkin naissukupuolen aivoituksia hyvin tuntevana (kipeiden kokemusten kautta tietenkin) nöyrtyneenä keski-ikäistyvänä pehmona.
Saanko olla mieluummin naisvihaaja, kiitos?


heheheheheh mä arvasin. mutta hei, suklupuku päälle niin sä olet munkin mielestä ihana, seksikäs macho :)
Exsat

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KGrilli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mulla loppui kaikki ylimääräiset lähentely-yritykset ja myös ekassa viestissä mainitun tyypin häirintä siihen, kun poistin kaikki kuvat galleriasta. Ilmeisesti exsat ei nimimerkkinä ole kovin provoava esimerkiksi "KinkyGirl":n verrattuna. Mä en myöskään ekan kerran jälkeen enää vastaillut sille tyypille mitään.
eli oletko sinäkin naiseudestasi huolimatta sitä mieltä että tavallinen, ei tissigalleria, ja "provoava" nimimerkki antavat oikeuden sitten miehille ahdistella? että minun pitäisi poistaa kuvani ja vaihtaa nimimerkikseni "Marja-Terttu" jos en halua kuulla jatkuvaa huoritellua?
Samaa hain kuin Lilo ja Mellukin. Ei tietenkään ole oikeutettua ahdistella ketään, mutta provosoiva nimimerkki ja kuvagalleria lisäävät ahdistelun todennäköisyyttä siitä huolimatta. Ja eivät ne ahdistelijoiden asenteet ja motiivit siitä miksikään muutu, vaikka kuinka kävisi palstalla moraalikeskustelua siitä, ketä voi kiusata ja millä perusteella.
Lilo

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

killkill kirjoitti:

Saanko olla mieluummin naisvihaaja, kiitos?
Jotenkin ton _pyytäminen_vie ajatukselta hiukan pohjaa...? :D
RolloTomasi

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

KGrilli kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Samoin kuin ei pidä kuljeskella kaikkein antavimmissa vaatteissa yössä yksin, vaan visusti turvallisessa seurassa.
melnais, tosta viimeisestä lauseesta olen pettynyt. sinäkin brutukseni. koko sukupuolen. toivottavasti se oli vitsi jota en tajunnut.
Anteeksi, asiahan ei minulle kuulu, mutta Melnaishan vain tunnusti tosiasian.
Faghag

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Lilo kirjoitti:Kyseessä on vähän sama ilmiö kuin siinä että toki naisilla on _oikeus_ kulkea kahden promillen kännissä pikkiriikkisessä minihameessa ja piikkikoroissa pusikossa, mutta on eri asia onko se fiksua. Eli että eihän se saisi vaikuttaa mihinkään, mutta realiteetit kannattaa ehkä sittenkin huomioida.
Olen samaa mieltä. Kiihkeänä femakkona tunnustan, että tämä on miesten maailma ja miehet menevät sekaisin naisista, varsinkin puolialastomista naisista ja varsinkin seksikkäistä puolialastomista naisista. Tämä on aivan luonnollista.

Lisäisin vielä huomion, jonka olen tehnyt selatessani ahkerasti Cityn kuvagalleriaa: Jos nainen ottaa esilläolevassa kuvassa katsekontaktin kameraan ja vielä poseeraa, mielletään se usein kutsuksi lähentyä. Tämä pätee ihan käyttäytymistieteen tuloksiin siitä, mitä ihmisurokset pitävät naisessa puoleensavetävänä sekä kehoituksena kosiskeluun: Kun nainen katsoo miestä suoraan silmiin, samalla hymyilee ja tekee jonkun muun flirttaavan eleen, esim. paljastaa ranteensa, työntää rinnan ja takapuolen esiin, sipaisee kaulaansa tai hiuksiaan, tietää mies, että nyt on aika tehdä siirto. Näitä tuloksia on kansanomaistettu naistenlehdissä ja käytetty hyväksi flirttioppaissa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

KGrilli kirjoitti: melnais, tosta viimeisestä lauseesta olen pettynyt. sinäkin brutukseni. koko sukupuolen. toivottavasti se oli vitsi jota en tajunnut.
Ei, kyllä se on ihan kokemusta. Kun herättää huomiota, ei voi rajata keneltä se huomio tulee. Yhtälailla turhautuneilta avohoitopotilailta kuin niiltä söpöiltä pojilta. Seksikkäänä voi saada kohteliaisuuden, mutta myös ostotarjouksen.

Tiedostan seikan, muttei se tarkoita verhoutumista kaapuun tai persoonallisuutensa kieltämistä. Vain tiettyä varovaisuutta miten ja missä itseään kaikkein avoimimmin ilmentää. Itsestäni en laittaisi bilevaatteissani kuvia nettiin, ei tarvita suurta laskupäätä käsittämään että sieltähän sataa runkkareita kotiin linjoja pitkin.

No jaa, minä olenkin sopeutuja enkä taistelija, en jaksa välittää näistä ilmiöistä kun niiltä voi itse suojautua kohtuullisen helposti. Sitkeisiin nettihäirikköihin auttaa ainakin tauko ellei valvojistakaan ole apua.
Elämä kantaa, jos sen antaa
KGrilli

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Melnais kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: melnais, tosta viimeisestä lauseesta olen pettynyt. sinäkin brutukseni. koko sukupuolen. toivottavasti se oli vitsi jota en tajunnut.
Ei, kyllä se on ihan kokemusta. Kun herättää huomiota, ei voi rajata keneltä se huomio tulee. Yhtälailla turhautuneilta avohoitopotilailta kuin niiltä söpöiltä pojilta. Seksikkäänä voi saada kohteliaisuuden, mutta myös ostotarjouksen.

Tiedostan seikan, muttei se tarkoita verhoutumista kaapuun tai persoonallisuutensa kieltämistä. Vain tiettyä varovaisuutta miten ja missä itseään kaikkein avoimimmin ilmentää. Itsestäni en laittaisi bilevaatteissani kuvia nettiin, ei tarvita suurta laskupäätä käsittämään että sieltähän sataa runkkareita kotiin linjoja pitkin.

No jaa, minä olenkin sopeutuja enkä taistelija, en jaksa välittää näistä ilmiöistä kun niiltä voi itse suojautua kohtuullisen helposti. Sitkeisiin nettihäirikköihin auttaa ainakin tauko ellei valvojistakaan ole apua.

mielestäni mun galleriassa ei ole mitään kutsuvia kuvia. lähinnä kieli poskella otettuja itseironisia "tsiiga mun hauista"-kuvia. ei mitään tissit ojossa keikistelyä tms. enkä mä usko, että nämä kaksi stalkkeria stalkkeroivat kuvieni tähden, vaan siksi että ylipäänsä olen nainen. samoista tyypeistä on kokemusta monilla muillakin, muuallakin kuin fp:ssä. paitsi tietty ehkä siitä suomenkielisestä joka lienee joku torjuttu deittikumppani tms.

noh, mä en ole sopeutuja vaan taistelija. aina olen ja aina tulen olemaan. mä en voi ymmärtää että tällainen asia voidaan "hyväksyä tosiasiana". mun mielestä se on törkeää ja väärin. ja vaikka sitä en voi puhumalla muuksi muuttaa, niin toivon että muita varoittamalla kyseisistä tyypeistä heidän uhreikseen joutuminen olisi ehkä hiukan epätodennäköisempää.

enpä jaksa tästä enää vääntää. jatkakaa.
Faghag

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Itsekin Kinkybarissa chatanneena voin todeta, että edelleen aika usein kontaktia ottavat (oletettavasti) miespuoliset nikit omaavat sen harhakäsityksen, että a) Kinkybarista saa helposti seksiä, b) Kinkybarissa chattaavat naispuoliset chattarit antavat seksiä helposti ja c) Kinkybarissa chattaavat naiset ovat "alan naisia" eli seksin ammattilaisia.

Tosin herää kysymys, mistä tälläiset käsitykset saavat alkunsa ja onko oletettavaa, että savua ei ole ilman tulta?

Ollessani vuosia sitten kinkyaktiivi ja kirjoitellessani aiheen tiimoilta väsyin siihen tosiasiaan, että julkisesti seksistä sekä eroottisista aiheista kiinnostunut nainen oli yhtä kuin huora, jakorasia ja helppo. Nainen voi olla seksuaalisesti aktiivinen vain, jos sen pitää omana tietonaan. Tämä on käsitys, jota en haluaisi tunnustaa, mutta joka pitää paikkansa.

Miesten maailmassa nainen joutuu hyysäämään miehen egoa, myös erotiikan puolella. Olemalla liian kokenut voi aiheuttaa omalle kullalleen impotenssin, mustasukkaisuutta sekä kateutta, joka johtaa ennennäkemättömiin yrityksiin päästä tasoihin. Omassa suhteessani ei ole näin, vaan sydämeni Valtias on onneksi ihan yhtä kokenut lortto kuin minäkin.
killkill

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lilo kirjoitti:Jotenkin ton _pyytäminen_vie ajatukselta hiukan pohjaa...? :D
Tussu! (touché)
gullible

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja gullible »

KGrilli kirjoitti:
heheheheheh mä arvasin. mutta hei, suklupuku päälle niin sä olet munkin mielestä ihana, seksikäs macho :)
Ja dildolla perseeseen niin et ole edes ahdasmielinen. Muuten olet.
WanhaPervo

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:HC-nettaajissa on kuitenkin höyrypäitä, hulluja, seksimaanikoita ja syrjäytyneitä ihan yhtä paljon kuin muissakin kansanryhmissä.
Understatement of the year!
Viimeksi muokannut WanhaPervo, 10.10.2005 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Understament of the year!
Enny tiä. Täällä me hullut päästään vaan paremmin esille :)
Faghag

Re: Chattihuoneiden vinkujat ja kiusaajat

Viesti Kirjoittaja Faghag »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Understament of the year!
Enny tiä. Täällä me hullut päästään vaan paremmin esille :)
Juu, Kity on ihanan epäeroottinen paikka. Mullakaan ei seiso yhtään.
Vastaa Viestiin