Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Yleinen lätinä jä kitinä

Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Ei
8
16%
Määrittele "paremmin"
11
22%
Määrittele "paremmin"
11
22%
Et vain tunne itseäsi
3
6%
Kyllä
16
33%
 
Ääniä yhteensä: 49

NuoriDaavid

Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Perustelut: kolme tervettä lasta, ei ongelmia heidän suhteen. Talous tasapainossa. Itse ja puoliso terveenä. Molempien vanhemmat terveenä. Oma päänuppi varsin hyvässä kondiksessa.

Miinuspuolia:
-keskivartalolihavuus
-Salilla ei ole tullut käytyä aikoihin
-Skoretuksesta viikkoja, en ole jakanut yrittäkään, ei kiinnosta ja joku lapsista aina tulee samaan huoneeseen nukkumaan.
Pyry-Matias

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Perustelut: kolme tervettä lasta, ei ongelmia heidän suhteen. Talous tasapainossa. Itse ja puoliso terveenä. Molempien vanhemmat terveenä. Oma päänuppi varsin hyvässä kondiksessa.
Muuten ok, mut mitä vattua talouskondis on vasta toisena 8)
Yönmustaritari

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NuoriDaavid kirjoitti:en ole jakanut yrittäkään, ei kiinnosta
Tekisi mieli olla ottavana osapuolena vai senkin kaappihomohomohomohomo!!1
ninnithequeen

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä, sulla menee aivan loistavasti.
NuoriDaavid

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Ketjun aloitus oli siinä mielessä huono, että tästä on tarkoitus tehdä sos.pokeketju, jossa jokainen voi perustella omalta kohdaltaan, meneekö juuri hänellä hyvin vai huonosti.
Edith

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Arvioisin, että mun päänuppini on kaikkien aikojen parhaimmassa kondiksessaan. Lisäksi mulla on töitä vuoden loppuun asti ja hulvattoman suuret tulot, jos vertaan vaiks viime kevääseen, mut ei kumminkaan niin suuret, että olis minkäänlaista vaaraa sortua ostelemaan maailmanluokan turhakkeita, joita en kuitenkaan tarvitsisi. Ei ressiä. Vapaat illat harrastaa kulttuuria ja liikuntaa. Tosin kuntosalilla oli kivempi pystyä käymään päiväsaikaan, kun ei ollut tungosta.
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minulla ovat asiat hyvin. Äitiysloma antaa aikaa järjestellä elämä uusiksi, ja siinä missä elämäni edellinen uusjärjestely aiheutti masennuksen, tämä ei selvästikään sitä tee. Keskusteluihminen yrittää hänkin asetella ansoja, joiden avulla selviää olenko masentumassa, mutta jo se, että huomaan kaikki ansat, viittaa siihen että pääni toimii kuten pitääkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Noo, ihan kohtuudella. Elämässä on kovasti kiirettä niin työn kuin vapaa ajan suhteen, mutta niihin on ehkä joskus tulossa helpotusta. Mies on ihana, hevonen on kiva ja taloudellinen tilanne ihan balanssissa. Ja kohta meillä on oma talo ja talli :h:

Edit: Vastasin siis toisen. On mulla joskus ollut enemmän aikaa itselleni, se ois iso juttu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Geetz

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Perustelut: kaksi tervettä lasta, ei ongelmia heidän suhteen. Talous tasapainossa. Itse ja puoliso terveenä. Molempien vanhemmat terveenä. Oma päänuppi varsin hyvässä kondiksessa. Suklaa maistuu taas siltä miltä sen kuuluukin. Kalkkunanakkeja saa yhä syödä paljon.

Miinuspuolia:
- kengurupallo
- käsivarsi- ja nännisärky
- skoretuksesta viikkoja
- minimaalinen mutta olemassaoleva mielikuvituksettomuus
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Oikeastaan minulla menee pääosin huonommin kuin koskaan aikaisemmin. En kai muuten tännekään jatkuvasti kirjoittelisi, vai mitä luulette?

Silti muutama asia on paremmin kuin koskaan tai aikoihin:
- Minulla on puoliso, jonka kanssa haluan viettää lopun elämääni
- Minulla on mahdollisuus (tai pakko, miten sen ottaa) luoda kokonaan uusi suunta elämässäni
- Minulla ei ole euroakaan velkaa
- Minulla on koti jossa viihdyn
- Minulla on rakas vanha ystävä, jonka kanssa olemme läheisempiä kuin koskaan
- Minulla on viimein aikaa rakkaalle koiralleni

Oikeastaan kaikki muu on huonommin kuin koskaan, mutta siitä tuskin kannattaa avautua tässä.
Chap

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:Oikeastaan kaikki muu on huonommin kuin koskaan, mutta siitä tuskin kannattaa avautua tässä.
No siitähän nimenomaan pitää avautua täällä! Tai vaihtoehtoisesti laita privaa, luemme sen aasin kanssa =).
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Oikeastaan kaikki muu on huonommin kuin koskaan, mutta siitä tuskin kannattaa avautua tässä.
No siitähän nimenomaan pitää avautua täällä! Tai vaihtoehtoisesti laita privaa, luemme sen aasin kanssa =).
En mä ole sentään ihan niin pöljä kuin miltä vaikutan 8)
PerttiMakimaa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Periaatteessa minullakin menee paremmin kuin koskaan:

- Puoliso
- Juniori
- Työasiat suht ok
- Samoin henkilökohtainen talous
- Terveys kunnossa

Mutta kyllä se ihminen on outo olento. Silti tuntuu aika-ajoin, että ei tämäkään riitä. Toinen auto "pitäisi" saada, tajunnan räjäyttävää seksiä pitäisi olla enemmän (nyt varsinkin, kun vaavi on pieni sitä hieman kaipaa :D ), rahaakin voisi olla enemmän.

Toisinpäin kääntäen jos joku olisi kertonut kolme vuotta takaperin missä mallissa elämäni on tänään en olisi varmaan uskonut.

Tähän kai tämä yhteiskunnan kehitys perustuu ihmisillä, että mikään ei riitä. Typerä ihmisluonne. Tai toisaalta jos tämä riittäisi jäisi vaan pelko tältä tasolta alaspäin putoamisesta.
elco

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja elco »

-Aika hyvä turistifiilis on. Tosin juuri nyt sataa vettä, mutta säänhän voi aina juoda kauniiksi. Ja naiset.
-Harbour Bridgen yliajaminen lisää pari pykälää fiilistä joka päivä.
-Huomisaamuna sukeltamaan. Leafy Sea Dragon, huomenna tulet bongaamaan kaljun erikoismiehen.
-Duuni imee, mutta raha on hyvää ja lomaa tavattomasti. Ei stressiä, vaikka ympäristö on veemäinen. Duunia voi aina vaihtaa, joten ei siitäkään oikein voi valittaa.
-Parisuhde kukoistaa liki neljän vuoden yhteiselon jälkeen, mikä on minulle maailmanennätys.
-Kello on viisi perjantaina, joten elän viikon parasta hetkeä. Maanantaiaamuna minulla menee taas merkittävästi huonommin.

Eiköhän minulla aika hyvin mene, mutta on sitä kai joskus mennyt paremminkin.
Viimeksi muokannut elco, 30.11.2007 7:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Duckzilla

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Päällisin puolin äkkiseltään kaikki on hyvin, mutta minulla on pahoja aavistuksia. :|
PerttiMakimaa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:Silti muutama asia on paremmin kuin koskaan tai aikoihin:
- Minulla on puoliso, jonka kanssa haluan viettää lopun elämääni
- Minulla on mahdollisuus (tai pakko, miten sen ottaa) luoda kokonaan uusi suunta elämässäni
- Minulla ei ole euroakaan velkaa
- Minulla on koti jossa viihdyn
- Minulla on rakas vanha ystävä, jonka kanssa olemme läheisempiä kuin koskaan
- Minulla on viimein aikaa rakkaalle koiralleni

Oikeastaan kaikki muu on huonommin kuin koskaan, mutta siitä tuskin kannattaa avautua tässä.
Pertin tekstienvälianalysaattori ratkaisi jo mitä tarkoitat. :)
Vihtahousu

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kyllä ja Ei.

+ Kesämökkiprojekti. Saa tehdä jotain josta on hyötyä tosi pitkällä ajallakin.
+ Parisuhe.

- Terveys viturallaan, imee tosi syvästi. Vaikuttaa henkiseen hyvinvointiin kanssa.
- Duuni imee. En saa tarpeeksi tyydytystä tekemästäni työstä. Ei olis taloudellisestikaan oikein varaa vaihtaa.
Edith

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Edith »

McJanne kirjoitti: Muuten on mennyt vituralleen, työ muuttui unelmapestistä painajaiseksi ja lopusta ei viitsi edes tilittää.
Sunkaan mielestä firman insinöörit ei oo tarpeeksi pantavia? Mutta mua kiinnostaa, mättääkö työssäsi jokin muukin?
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:Pertin tekstienvälianalysaattori ratkaisi jo mitä tarkoitat. :)
No olihan siinä aika paljon infoa kyllä. Toisaalta ei sanallakaan olennaisesta, joten enpä usko. Mut jos arvasit, niin laita vaikka privaveikkaus. Jos et veikkaa, et voi voittaa :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En nyt tiedä meneekö paremmin kuin ennen, on mulla ennenkin mennyt näin hyvin.

Vakituinen virka ja toinen ikälisä, pankin oma asunto, mies ja... siinä se kai sitten on.

Työ on kyllä parantanut laatuaan viimeisen vuoden aikana ja siitä hyvästä aion pyytää lisää liksaa. Lisäksi alkaa näyttä siltä, että etenemis- ja muutosmahdollisuuksia on sittenkin edessäpäin.

Kai mieskin on parantunut entiseen verrattuna, kun onnellisna elellään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Koitetaas.

Plussaa:
- mielekäs työ
- huippu työporukka (pakko eritellä, kun 40h/vko)
- raha-asiat todella hyvin: maksettu kämppä ja auto + sijoitukset
- mielekkäitä harrastuksia riittävästi
- kavereita paljon ja sosiaaliset kuviot aktiiviset
- muija
- hyvä terveys, vaikka saankin ehkä kolesterolilääkkeet
- läheisten terveys vakaa

Negat:
- ahdistaa säännöllisesti (enkä aina tiedä miksi) Tää on ollut mun risti viime vuodet.
PerttiMakimaa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Pertin tekstienvälianalysaattori ratkaisi jo mitä tarkoitat. :)
No olihan siinä aika paljon infoa kyllä. Toisaalta ei sanallakaan olennaisesta, joten enpä usko. Mut jos arvasit, niin laita vaikka privaveikkaus. Jos et veikkaa, et voi voittaa :)
Mitä tässä voi voittaa? Sen auton, tajunnan räjäyttävää seksiä vai lisää rahaa? :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Zeb kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Pertin tekstienvälianalysaattori ratkaisi jo mitä tarkoitat. :)
No olihan siinä aika paljon infoa kyllä. Toisaalta ei sanallakaan olennaisesta, joten enpä usko. Mut jos arvasit, niin laita vaikka privaveikkaus. Jos et veikkaa, et voi voittaa :)
Herra siunakkoon! Mun tutka värähti!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hermann Hoth

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Oikeastaan kaikki muu on huonommin kuin koskaan, mutta siitä tuskin kannattaa avautua tässä.
No siitähän nimenomaan pitää avautua täällä! Tai vaihtoehtoisesti laita privaa, luemme sen aasin kanssa =).
En mä ole sentään ihan niin pöljä kuin miltä vaikutan 8)
No itsehän sanoit joskus masalle, että kertoo nyt vaan niin päästään pureutumaan asian ytimeen, jos vaikka saataisiin jotain ratkaisuja ...
Että kerro vaan. Ei se niin suurta sossupokea ole, jos muutamalle yv:tä laitat (champ & allek. insenjöörejä, ND kollega, Tix "Legal" jne. :wink: ).
Siis tuossahan on käytännön ratkaisut, ammatti & etiikka kymysykset ja laillisuusaspekti. (ei sillä et olisit jotain laitonta tehnyt, en sitä tarkoita)
Vastaa Viestiin