Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Yleinen lätinä jä kitinä

Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Ei
8
16%
Määrittele "paremmin"
11
22%
Määrittele "paremmin"
11
22%
Et vain tunne itseäsi
3
6%
Kyllä
16
33%
 
Ääniä yhteensä: 49

Duckzilla

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti:Pjäk. Kengurut puhdistaa pussinsa nuolemalla, en söis. (Oikeesti oon kyllä syöny grillattua kengurua, mutta sillon en vielä tienny niitten puolimetrisistä kielistä mitään.)
Mä oon maistanut, löysin kerran Sittarista ja päätin testata. Ihan jees. Kengurunlihassa on kuulemma kaikkein korkein CLA-pitoisuus.
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Pjäk. Kengurut puhdistaa pussinsa nuolemalla, en söis. (Oikeesti oon kyllä syöny grillattua kengurua, mutta sillon en vielä tienny niitten puolimetrisistä kielistä mitään.)
Mä oon maistanut, löysin kerran Sittarista ja päätin testata. Ihan jees.
Minun kengurunipas grillasikin kotkalainen pappi Pexi, jolla oli seitsemän poikaa, jotka oli nimetty Aleksis Kiven seitsemän veljeksen mukaan. Samainen pappi, josta myöhemmin tein pilaa hänen omissa hautajaisissaan. Mutta Pexi olikin sanonut vaimolleen, että hän haluaa omista hautajaisistaan mahdollisimman hauskat, koska kuolema ei saisi aidosti uskovalle koskaan olla surullinen tapahtuma, joten päätin auttaa tavoitteessa. Onneksi hautajaisvieraat nauroivat.
NuoriDaavid

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt taas hyvä fiilis. Pari kolme päivää mennyt jostain syystä alamaissa. Ehkä syy pelkkää satunnaisoskillaatiota tai sitten liian pitkä työputki.

Dilemma: liian runsas työnteko aiheuttaa (ehkä) käämin käryämistä, mutta toisaalta nuppivika pakottaa tekemään töitä.
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Dilemma: liian runsas työnteko aiheuttaa (ehkä) käämin käryämistä, mutta toisaalta nuppivika pakottaa tekemään töitä.
Oletko kenties työnarkomaani? :)

Eikös työnarkomanian syynä pidetä juuri tarvetta paeta omia ongelmiaan? Käyttämällä kaiken aikansa työhön ei jää aikaa ajatella niitä onkelmia.
Hermann Hoth

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt taas hyvä fiilis. Pari kolme päivää mennyt jostain syystä alamaissa. Ehkä syy pelkkää satunnaisoskillaatiota tai sitten liian pitkä työputki.

Dilemma: liian runsas työnteko aiheuttaa (ehkä) käämin käryämistä, mutta toisaalta nuppivika pakottaa tekemään töitä.
Eikös se mainos ollut aika hyvä ja kuvaava, jossa mies ensin teki töitä ihan hitosti eikä mihinkään muualle ehtinyt ja sitten papparaisena mietti keinustuolissa, että "mitä hittoa minä tällä kaikella oikein teen ...".
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Clay »

Hermann Hoth kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt taas hyvä fiilis. Pari kolme päivää mennyt jostain syystä alamaissa. Ehkä syy pelkkää satunnaisoskillaatiota tai sitten liian pitkä työputki.

Dilemma: liian runsas työnteko aiheuttaa (ehkä) käämin käryämistä, mutta toisaalta nuppivika pakottaa tekemään töitä.
Eikös se mainos ollut aika hyvä ja kuvaava, jossa mies ensin teki töitä ihan hitosti eikä mihinkään muualle ehtinyt ja sitten papparaisena mietti keinustuolissa, että "mitä hittoa minä tällä kaikella oikein teen ...".
Kuulostaa vähän alleviivaavalta, vähän niinku olis tehty vajaaälyisille. Eräs henkilö aikoinaan kysyi minulta, kun olin työttömänä.. Miten saat ajan kulumaan, kun olet päivät kotona? Siitä olis saanu paremman työnarkomaniamainoksen. Btw, mitä toi mainos mainostaa?
Nyt penikseni on fantastinen!
masa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja masa »

Clay kirjoitti:
Hermann Hoth kirjoitti:
dave kirjoitti: Dilemma: liian runsas työnteko aiheuttaa (ehkä) käämin käryämistä, mutta toisaalta nuppivika pakottaa tekemään töitä.
Eikös se mainos ollut aika hyvä ja kuvaava, jossa mies ensin teki töitä ihan hitosti eikä mihinkään muualle ehtinyt ja sitten papparaisena mietti keinustuolissa, että "mitä hittoa minä tällä kaikella oikein teen ...".
Kuulostaa vähän alleviivaavalta, vähän niinku olis tehty vajaaälyisille.
Tuo hermannin mainitsema mainos oli itseasiassa varsin hyvä. Sen pointtihan oli se, että älä tee liikaa töitä, vaan anna aikaa myös läheisillesi.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Clay »

masa kirjoitti:
Tuo hermannin mainitsema mainos oli itseasiassa varsin hyvä. Sen pointtihan oli se, että älä tee liikaa töitä, vaan anna aikaa myös läheisillesi.
Vaikka se mainos olis hyvin tehtykin, niin tuo "opetus" on kyllä kuin suoraan Disney-elokuvasta. En toki vastusta, että tuollaisia pointteja tuodaan esiin, vihaan työntekoa, mutta en nyt ylistäiskään tuota mainosta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: -Skoretuksesta viikkoja, en ole jaksanut yrittääkään, ei kiinnosta ja joku lapsista aina tulee samaan huoneeseen nukkumaan.
Laittakaa ne kattomaan videoita ja pankaa saunassa?

Ja no, enpä voi sanoa, että menis yleisesti ottaen paremmin kuin koskaan, paremmin on mennyt ja tulee menemään :) Olen kuitenkin saavuttanut tietyn itseTYYNEYDEN(samoin alkava sana usein luetaan väärin, siksi ISOLLA) tason. Olen oppinut itse luomaan onnellisuuteni, johon ulkoiset tekijät vaikuttavat pohjimmiltaan aika vähän. Luin myös MeNaisista, että 85% asioista, joita pelkäämme, eivät koskaan toteudu. Turha siis huolehtia vaikkapa sitä, onko lapsellani astma. Siihen kun ei murehtiminen vaikuta.

Elämä ja onni on tässä ja nyt. So last season, but so true ;)
Prepare for the worstest.
masa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja masa »

Clay kirjoitti: Vaikka se mainos olis hyvin tehtykin, niin tuo "opetus" on kyllä kuin suoraan Disney-elokuvasta. .
Höpö höpö. Jos se olis ollut disneymainen, olisi pääosassa ollut kosteasilmäinen bambi. Nythän se oli juuri kuin suomalainen, "akka hoitaa kakarat, mä painan duunia" -mies.
Geetz

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Geetz »

nowaysis kirjoitti:Luin myös MeNaisista, että 85% asioista, joita pelkäämme, eivät koskaan toteudu. Turha siis huolehtia vaikkapa sitä, onko lapsellani astma. Siihen kun ei murehtiminen vaikuta.
Hmmh. Mä siis jatkan linjallani eli huolehdin tasaisesti kaikesta mitä vaan keksin, jotta niistä 85% jäisi toteutumatta. :D

(Ontopic, kohtuu hyvä fiilis koska nyt loppu lihalakko, nappasin lähipuodin tiskistä kaikkia laatuja. Ei hemmetti kestäny ajatellakaan miltä tilalta mikäkin klöntti, perkele siinä se maailmanparantamiseni!)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Clay »

nowaysis kirjoitti:Luin myös MeNaisista, että 85% asioista, joita pelkäämme, eivät koskaan toteudu.
Elämän huonous on tässä ja nyt, ei siihen tarttee mitään tulevaisuudenpelkoja sotkea.
masa kirjoitti:Höpö höpö. Jos se olis ollut disneymainen, olisi pääosassa ollut kosteasilmäinen bambi. Nythän se oli juuri kuin suomalainen, "akka hoitaa kakarat, mä painan duunia" -mies.
Siis eikö siinä mainoksessa ollut "akka hoitaa kakarat, mä painan duunia, mutta feminiinisen diskurssin mukaisesti se on onneton tilanne" -mies. Vai missasinko sittenkin pointin? Käytin muuten ekaa kertaa sanaa "diskurssi".
Nyt penikseni on fantastinen!
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Clay kirjoitti:Siis eikö siinä mainoksessa ollut "akka hoitaa kakarat, mä painan duunia, mutta feminiinisen diskurssin mukaisesti se on onneton tilanne" -mies. Vai missasinko sittenkin pointin? Käytin muuten ekaa kertaa sanaa "diskurssi".
Arvelet, että jos mies ei olisi ollut naistenlehtien aivopesemä, hän olisi jälkeenpäin ollut ihan tyytyväinen menneisyyteensä?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Clay »

prosessi kirjoitti:
Clay kirjoitti:Siis eikö siinä mainoksessa ollut "akka hoitaa kakarat, mä painan duunia, mutta feminiinisen diskurssin mukaisesti se on onneton tilanne" -mies. Vai missasinko sittenkin pointin? Käytin muuten ekaa kertaa sanaa "diskurssi".
Arvelet, että jos mies ei olisi ollut naistenlehtien aivopesemä, hän olisi jälkeenpäin ollut ihan tyytyväinen menneisyyteensä?
Vaikea arvella mitään, kun muistan tuon mainoksen hyvin hämärästi. Ihan tässä muiden keskustelijoiden kuvauksien perusteella yritän ymmärtää mistä on kyse.
Ja feminiinisellä diskurssilla tarkotin enemmänkin sitä silmälasipäistä juuri isyyslomalta palannutta alle 75-kiloista suunnittelijaa. Eikös sitä justiinsa eläkepäivillä voi sitten keskittyä perheeseen, kun on kunniakkaan uran tehnyt?
Nyt penikseni on fantastinen!
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Clay kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Clay kirjoitti:Siis eikö siinä mainoksessa ollut "akka hoitaa kakarat, mä painan duunia, mutta feminiinisen diskurssin mukaisesti se on onneton tilanne" -mies. Vai missasinko sittenkin pointin? Käytin muuten ekaa kertaa sanaa "diskurssi".
Arvelet, että jos mies ei olisi ollut naistenlehtien aivopesemä, hän olisi jälkeenpäin ollut ihan tyytyväinen menneisyyteensä?
Vaikea arvella mitään, kun muistan tuon mainoksen hyvin hämärästi. Ihan tässä muiden keskustelijoiden kuvauksien perusteella yritän ymmärtää mistä on kyse.
Minä en ole edes nähnyt sitä...
Ja feminiinisellä diskurssilla tarkotin enemmänkin sitä silmälasipäistä juuri isyyslomalta palannutta alle 75-kiloista suunnittelijaa. Eikös sitä justiinsa eläkepäivillä voi sitten keskittyä perheeseen, kun on kunniakkaan uran tehnyt?
Voi, jos on vielä hengissä. En välttämättä ottaisi riskiä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Clay »

prosessi kirjoitti:
Ja feminiinisellä diskurssilla tarkotin enemmänkin sitä silmälasipäistä juuri isyyslomalta palannutta alle 75-kiloista suunnittelijaa. Eikös sitä justiinsa eläkepäivillä voi sitten keskittyä perheeseen, kun on kunniakkaan uran tehnyt?
Voi, jos on vielä hengissä. En välttämättä ottaisi riskiä.
Ei sun pidäkään ottaa riskiä, olethan nainen.

Mitä muuten sitten pitää tehdä, jos ei ole sitä perhettä laiminlyötäväksi? Ei kai elämää silti pidä heittää hukkaan?
Nyt penikseni on fantastinen!
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Clay kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Ja feminiinisellä diskurssilla tarkotin enemmänkin sitä silmälasipäistä juuri isyyslomalta palannutta alle 75-kiloista suunnittelijaa. Eikös sitä justiinsa eläkepäivillä voi sitten keskittyä perheeseen, kun on kunniakkaan uran tehnyt?
Voi, jos on vielä hengissä. En välttämättä ottaisi riskiä.
Ei sun pidäkään ottaa riskiä, olethan nainen.
Koska olen nainen, riski olisi minulle pienempi.
Mitä muuten sitten pitää tehdä, jos ei ole sitä perhettä laiminlyötäväksi? Ei kai elämää silti pidä heittää hukkaan?
Eihän tuossa kai perheettömistä ollut puhe.
Vastaa Viestiin