Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Yleinen lätinä jä kitinä

Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Ei
8
16%
Määrittele "paremmin"
11
22%
Määrittele "paremmin"
11
22%
Et vain tunne itseäsi
3
6%
Kyllä
16
33%
 
Ääniä yhteensä: 49

prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:Yritetään uudelleen.
prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Mitä on tuo kuuluisa onnellisuus?
Se on sitä, että osaa elää sen oman tyytymättömyytensä kanssa tulematta toimintakyvyttömäksi tai hulluksi.
Tai tuota voisi kutsua tasapainoisuudeksi.
Ilmeisesti minun pitäisi poistaa sanavarastostani myös onnellisuus, realistisuuden lisäksi. Kitinöinti tulee kalliiksi sanavarastolleni.
Koska elämä on kuolemista ja valmistautumista kuolemaan, prosessin määritelmä voisi olla myös "osaa kuolla sen oman tyytymättömyytensä kanssa tulematta toimintakyvyttömäksi tai hulluksi." Ja jos joku aikoo tappaa sinut vaikka haluaisit elää, sinun pitäisi määritelmän mukaan osata kuolla sen asian kanssa, että olet hieman tyytymätön siihen, että kirvesmies lopettaa elämäsi kesken - panematta vastaan.
Noup. Kuolema on edelleen toimintakyvyttömyyttä, joten kuoleman osaaminen ei mahdu onnellisuuden määritelmääni.
Siitä voisi seurata onnellisuuden määritelmä:
onnellisuus on tunne siitä, että oma elämä on/oli elämisen arvoinen.

Tai paremminkin:
Onnellisuus on tunne siitä, että oma valmistautuminen kuolemaan on/oli kokemisen arvoinen.
Aivan. Et kuitenkaan tainnut huomata, että määritelmäsi on identtinen minun määritelmäni kanssa, käytit vain eri sanoja...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Kannattaa kokeilla. Siihen tottuu yllättävän nopeasti. :wink:
Jaa.. ketäs mä ny tähän hätään... kaikilla on liian kiire tai pikkujoulut tai jotain.
Tolonen kyllä varmaan tykkäisi, jos ottaisin sut tänne meidän väliin "harjoittelemaan", mutta lapset voisivat olla kummissaan... Ja kaikilla mun sinkkuilevilla tyttökavereillakin on pienet rinnat. Damn. :D
Löytyykö puhelinnumeroita?
Tix

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:Toki. Kumman haluat? Lapsettoman vai lapsellisen?
Samapa tuo, kunhan Zuumailee ja Öögailee varattuja.
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Samapa tuo, kunhan Zuumailee ja Öögailee varattuja.
Hei, rakas Tehyläiseni. Ei kai se nyt oikeasti sun mielestä voi olla niin kamalaa jos vähän zoomaa ja öögaa? Kunhan ei zoomaa ja öögaa ystäviensä tyttöystäviä? Tiettykään mitään isompia liikkeitä ei varattujen suuntaan kandee tehdä tai tekee itsestään pellen, mutta jos ihan ystävänä tutustuu, ja pitää zoomausaatteet ihan itsellään? Eikä Vadim ole missään käsittääkseni puolustanut kakun pitämistä ja syömistä samaan aikaan, eikä ole ilmoittanut olevansa valmis alkamaan kenellekään ns. toiseksi mieheksi. Etkö ole kanssani samaa mieltä siitä, että suhteessa olevilla on se valta ja vastuu pitää suhde kasassa? Suhdehan hajoaa tai elää aina sisältä päin.
Tix

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:Etkö ole kanssani samaa mieltä siitä, että suhteessa olevilla on se valta ja vastuu pitää suhde kasassa? Suhdehan hajoaa tai elää aina sisältä päin.
Toki. Mutta suhteen ulkopuolisilla on vastuu omasta käytöksestään.
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Toki. Mutta suhteen ulkopuolisilla on vastuu omasta käytöksestään.
Nii-i. Mut jos vaan zoomaa ja öögaa eikä väräytä eväänsäkään enempään jos toinen on ja pysyy varattuna?
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:Toki. Mutta suhteen ulkopuolisilla on vastuu omasta käytöksestään.
Nii-i. Mut jos vaan zoomaa ja öögaa eikä väräytä eväänsäkään enempään jos toinen on ja pysyy varattuna?
Sehän on tietty sitä pahinta, sillä jos ei väräytä eväänsäkään mutta ajattelee silti, ei kukaan jolla ei ole teletappitaitoja voi toimia ajatuspoliisina ja tuomarina, rangaistustoimista nyt puhumattakaan.
Tix

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:Nii-i. Mut jos vaan zoomaa ja öögaa eikä väräytä eväänsäkään enempään jos toinen on ja pysyy varattuna?
Sitä sanotaan Vadimismiksi.
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Nii-i. Mut jos vaan zoomaa ja öögaa eikä väräytä eväänsäkään enempään jos toinen on ja pysyy varattuna?
Sehän on tietty sitä pahinta, sillä jos ei väräytä eväänsäkään mutta ajattelee silti, ei kukaan jolla ei ole teletappitaitoja voi toimia ajatuspoliisina ja tuomarina, rangaistustoimista nyt puhumattakaan.
Dääm! Ehkä kuitenkin tulevaisuudessa saadaan Minority Report -tyyppinen valvontajärjestelmä myös varatuista haaveileville tai eroa harkitseville? Saadaan ne pirulaiset nalkkiin ennen kuin ehtivät tuumasta toimeen ja kaikki puolimädät hajoamisuhan alla horjuvat suhteet pelastuvat.
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Sitä sanotaan Vadimismiksi.
Onkse vaarallista tai tarttuvaa? :shock:
Aito_Johanna

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vastasin "et vain tunne itseäsi", mutta sen tein vain ihan huvikseen.
Oikeastaan "määrittele paremmin" olisi oikea vastaus. Kun ND sanoo, että hänellä menee paremmin kuin "koskaan aikaisemmin", mihin ajanjaksoon tuo "koskaan" viittaa? Koko ND:n aiempaan elämään? Siis myös varhaislapsuuteen. Miten 4-vuotiaan ND:n elämää ja siinä onnistumista ja nelikymppisen ND:n elämää ja siinä onnistumista voi vertailla keskenään ja julistaa toisen paremmaksi kuin toisen? Lähtökohdat ja tavoitteethan ovat niin erilaiset. Koko kysymyksenasettelu on siis absurdi ja ketju voidaan lakkauttaa turhana.

muoks: Paitsi tietysti, jos ND:n lapsuus oli onneton.
NuoriDaavid

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:Vastasin "et vain tunne itseäsi", mutta sen tein vain ihan huvikseen.
Oikeastaan "määrittele paremmin" olisi oikea vastaus. Kun ND sanoo, että hänellä menee paremmin kuin "koskaan aikaisemmin", mihin ajanjaksoon tuo "koskaan" viittaa? Koko ND:n aiempaan elämään? Siis myös varhaislapsuuteen. Miten 4-vuotiaan ND:n elämää ja siinä onnistumista ja nelikymppisen ND:n elämää ja siinä onnistumista voi vertailla keskenään ja julistaa toisen paremmaksi kuin toisen? Lähtökohdat ja tavoitteethan ovat niin erilaiset. Koko kysymyksenasettelu on siis absurdi ja ketju voidaan lakkauttaa turhana.

muoks: Paitsi tietysti, jos ND:n lapsuus oli onneton.
Ajattelin aikuiselämääni. Ketju on toki absurdi ja turha. Elämä on.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti: Aivan. Et kuitenkaan tainnut huomata, että määritelmäsi on identtinen minun määritelmäni kanssa, käytit vain eri sanoja...
Ei aivan. Sinun määritelmässäsi se on kykyä elää, mutta sillä ei välttämättä ole arvoa: ihmisellä voi olla kyky elää, ilman että hän haluaa olla olemassa. Hän voi oikeastaan koko ajan tuntea, että yksinkertaisesti haluaa pois. Mutta silti hän toimii - ehkä moraalisesta velvollisuudentunnosta, ehkä siksi koska sekä elämä että kuolema ovat saman arvoisia hänelle, tai ehkä vain siksi ettei hän saa aikaiseksi itsemurhaa, tai sillä ei ole hänelle sen suurempaa merkitystä: on vain vähemmän vaivaa muille, jos hän ei tapa itseään.

Tai hän saattaa koko ajan miettiä, onko olemassaolo kaiken siitä aiheutuvat ahdistuksen, pahan olon ja ikävyyden arvoinen. Ehkä positiivisia asioita ei ole, mutta hänelle ei vain ole tullut mieleen, että hän voisi tappaa itsensä. Tai hän saattaa tuntea, ettei pari positiivista asiaa ole kaiken olemassaolosta aiheutuvan ahdistuksen arvoinen, mutta hän ei ole varma asiasta, ja tämän epävarmuuden vuoksi hän ei ole vielä tappanut itseään. Lapsia hän ei kuitenkaan halua, koska hänen mielestään olisi sadistista luoda uusi ihminen, joka tulee elämään ahdistuksessa miettien koko ajan, miksi hän on olemassa, ymmärtäen sen turhuuden ja tuntien olemassaolosta aiheutuvan ahdistuksen. Silti sinun onnellinen ihminen ei ole tullut hulluksi tai menettänyt toimintakykyään.

Minun määritelmässäni puolestaan onnelliselle ihmiselle on yksinkertaisesti selvää, että olemassaolo on kokemuksen arvoinen asia. Hän arvostaa omaa elämäänsä. Hän saattaa jopa haluta lapsia, koska elämä on hänen mielestään arvokas. Tai jos hän ei halua lapsia itse, hän ei kuitenkaan pidä lapsia haluavia ihmisiä sadisteina ja kostonhimoisina psykopaatteina.
prosessi kirjoitti:
Koska elämä on kuolemista ja valmistautumista kuolemaan, prosessin määritelmä voisi olla myös "osaa kuolla sen oman tyytymättömyytensä kanssa tulematta toimintakyvyttömäksi tai hulluksi." Ja jos joku aikoo tappaa sinut vaikka haluaisit elää, sinun pitäisi määritelmän mukaan osata kuolla sen asian kanssa, että olet hieman tyytymätön siihen, että kirvesmies lopettaa elämäsi kesken - panematta vastaan.
Noup. Kuolema on edelleen toimintakyvyttömyyttä, joten kuoleman osaaminen ei mahdu onnellisuuden määritelmääni.
Jos haluaa olla elossa, mutta tulee tyytymättömäksi siitä, että tajuaa kuolevansa seuraavan varttitunnin aikana, sinun onnellisen ihmisen pitäisi kyetä elämään tuo aika menettämättä toimintakykyään ja tulematta hulluksi - senkin jälkeen kun häneltä puuttuu muutama raaja. Ja hän siis elää sen vartin, joten kykyä elää tarvitaan. (Nyt haluan kyllä hulluuden määritelmän!)

Minun määritelmässäni puolestaan, jos hän sattuu menettämään toimintakykynsä tai tulee hulluksi asianlaidan tajuttuaan, hän vain menettää tasapainonsa. Ei onnellisuuttaan. (Minun määritelmäni on kuitenkin vain yritys koota onnellisuuden määritelmä Kitinässä - henkilökohtaisesti saatan hyvinkin olla sinun kanssasi samaa mieltä.)

Kitinästä kerätyn tiedon perusteella puolestaan sillä, että kirvesmurhaaja hakkaa ihmistä kappaleiksi ja aikoo tappaa ei saa olla mitään tekemistä hänen onnellisuutensa kanssa. Tämä on onnellisuuskysymyksen ydin. "It's a mystery wrapped in a riddle inside an enigma." Kun se on ratkaistu, tiedämme, mitä onnellisuus on. Siihen asti kaikki arvaukset ovat yhtä hyviä, kunhan muistamme ydinajatuksen.
prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Siinä tapauksessa varmasti kannattaisi todellakin keskustella hyvinvoinnin parantamisesta ja tavoista korjata ne asiat, joihin ei ole tyytyväinen, sen sijaan, että vetää esiin onnellisuus-kortin.
Kannattaisi.
Miksi sitten ihmiset heiluttelevat onnellisuus-korttia, vaikka se ei kannata?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Aivan. Et kuitenkaan tainnut huomata, että määritelmäsi on identtinen minun määritelmäni kanssa, käytit vain eri sanoja...
Ei aivan. Sinun määritelmässäsi se on kykyä elää, mutta sillä ei välttämättä ole arvoa: ihmisellä voi olla kyky elää, ilman että hän haluaa olla olemassa. Hän voi oikeastaan koko ajan tuntea, että yksinkertaisesti haluaa pois. Mutta silti hän toimii - ehkä moraalisesta velvollisuudentunnosta, ehkä siksi koska sekä elämä että kuolema ovat saman arvoisia hänelle, tai ehkä vain siksi ettei hän saa aikaiseksi itsemurhaa, tai sillä ei ole hänelle sen suurempaa merkitystä: on vain vähemmän vaivaa muille, jos hän ei tapa itseään.
Minä lasken tuon toimintakyvyttömyydeksi, sillä jos haluaa pois, jättää hyvin paljon asioita tekemättä. Jos nippa nappa selviytyy käytännön toimista muttei koskaan tee mitään kivaa, ei yksinkertaisesti ole onnellinen.
Tai hän saattaa koko ajan miettiä, onko olemassaolo kaiken siitä aiheutuvat ahdistuksen, pahan olon ja ikävyyden arvoinen. Ehkä positiivisia asioita ei ole, mutta hänelle ei vain ole tullut mieleen, että hän voisi tappaa itsensä. Tai hän saattaa tuntea, ettei pari positiivista asiaa ole kaiken olemassaolosta aiheutuvan ahdistuksen arvoinen, mutta hän ei ole varma asiasta, ja tämän epävarmuuden vuoksi hän ei ole vielä tappanut itseään. Silti sinun onnellinen ihminen ei ole tullut hulluksi tai menettänyt toimintakykyään.
Tuo kuvaus on sekä hulluutta että toimintakyvyttömyyttä.
Minun määritelmässäni puolestaan onnelliselle ihmiselle on yksinkertaisesti selvää, että olemassaolo on kokemuksen arvoinen asia. Hän arvostaa omaa elämäänsä. Hän saattaa jopa haluta lapsia, koska elämä on hänen mielestään arvokas. Tai jos hän ei halua lapsia itse, hän ei kuitenkaan pidä lapsia haluavia ihmisiä sadisteina ja kostonhimoisina psykopaatteina.
Edelleen olemme samoilla linjoilla.
Jos haluaa olla elossa, mutta tulee tyytymättömäksi siitä, että tajuaa kuolevansa seuraavan varttitunnin aikana, sinun onnellisen ihmisen pitäisi kyetä elämään tuo aika menettämättä toimintakykyään ja tulematta hulluksi - senkin jälkeen kun häneltä puuttuu muutama raaja. Ja hän siis elää sen vartin, joten kykyä elää tarvitaan.
Pitäisi. Toisaalta tuossa vaiheessa onnistumisella ei ole kovin suurta väliä.
(Nyt haluan kyllä hulluuden määritelmän!)
Tuo sinun kuvauksesi tuolla yllä sopi erinomaisesti siihen tarkoitukseen.
Minun määritelmässäni puolestaan, jos hän sattuu menettämään toimintakykynsä tai tulee hulluksi asianlaidan tajuttuaan, hän vain menettää tasapainonsa. Ei onnellisuuttaan.
Niin minunkin määritelmässäni. Luet sen jotenkin oudosti.
Kitinästä kerätyn tiedon perusteella puolestaan sillä, että kirvesmurhaaja hakkaa ihmistä kappaleiksi ja aikoo tappaa ei saa olla mitään tekemistä hänen onnellisuutensa kanssa. Tämä on onnellisuuskysymyksen ydin. "It's a mystery wrapped in a riddle inside an enigma." Kun se on ratkaistu, tiedämme, mitä onnellisuus on. Siihen asti kaikki arvaukset ovat yhtä hyviä, kunhan muistamme ydinajatuksen.
:P Kannattaako tuollaisia tietoja yleensäkään keräillä?
prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Siinä tapauksessa varmasti kannattaisi todellakin keskustella hyvinvoinnin parantamisesta ja tavoista korjata ne asiat, joihin ei ole tyytyväinen, sen sijaan, että vetää esiin onnellisuus-kortin.
Kannattaisi.
Miksi sitten ihmiset heiluttelevat onnellisuus-korttia, vaikka se ei kannata?
Jos se on helpompaa kuin ajatteleminen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti: Tuo kuvaus on sekä hulluutta että toimintakyvyttömyyttä.
Minulle ei.
prosessi kirjoitti: Niin minunkin määritelmässäni. Luet sen jotenkin oudosti.
No sehän johtui vain siitä, että tarkoitat sanoilla elää, toimintakyvytön ja hullu eri asioita kuin minä.

(Tämä taas liittyy verbaaliseen vajavaisuuteeni. Ja ehkä myös sanojen petollisuuteen.)
:P Kannattaako tuollaisia tietoja yleensäkään keräillä?
Kannattaa, koska osa kitykansasta on jostakin syystä sekoittanut hyvinvoinnin ja elämästä nauttimisen onnellisuuteen. Ja sitten on vielä nämä, jotka hyvinvoinnista puhuttaessa vastaavat, ettei jollakin asialla ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa, mutta eivät kuitenkaan kerro, mitä onnellisuus on. Siksi pitää kerätä tietoja onnellisuudesta, ja vastaus on toistaiseksi se, että huonosti voiva, tasapainoton ja elämästä nauttimaton ihminen pitää elämäänsä kuitenkin kokemisen arvoisena. Tarkoituksena on kai myös osoittaa onnellisuus-kortin heiluttajille, että hyvinvoinnista puhuttaessa ei keskusteluun kannata sotkea onnellisuutta, vaikka he kuitenkin sen jossakin vaiheessa yleensä tekevät.
prosessi kirjoitti: Jos se on helpompaa kuin ajatteleminen.
Nyt kai vihjaat, että on mahdollista, että ihmisille on helpompaa olla ajattelematta ja siksi he eivät sitä tee?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:Nyt kai vihjaat, että on mahdollista, että ihmisille on helpompaa olla ajattelematta ja siksi he eivät sitä tee?
En vihjaa, vaan vastasin kysymykseen, miksi onnellisuuskorttia heilutellaan. Suurin osa ihmisistä ei heiluttele sitä, mistä voinee vetää sen johtopäätöksen, että he joko ajattelevat, tai eivät piittaa hittojakaan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti:En vihjaa, vaan vastasin kysymykseen, miksi onnellisuuskorttia heilutellaan. Suurin osa ihmisistä ei heiluttele sitä, mistä voinee vetää sen johtopäätöksen, että he joko ajattelevat, tai eivät piittaa hittojakaan.
Totta, suurin osa ei heiluttele.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Tässä jotenkin huokuu sellainen negatiivinen kaiku, ei saisi olla onnellinen. Pitäisi olla jotenkin helpompi myöntää, että paskassa uidaan, kuin että menee hyvin ja on onnellinen.

Minä olen onnellinen.

Kämppikseni sekosi. Minulla on lainaa enemmän kuin omaisuutta. Kela sössi jotenkin mun asiat/paperit, ja ne on velkaa mulle kolmen kuukauden tuet. Koska kämppikseni sekosi, hän ei ole maksanut vuokraa ja minä olen maksanut hänenkin vuokransa ja toivonut, että saan ne rahat joskus takaisin. Sossu ei auta, koska minulla on omaisuutta joka pitäisi realisoida, josta en kuitenkaan voi luopua koska tarvitsen sitä kesällä. Minulla ei siis ole rahaa lainkaan. Nilkkani on paskana, enkä voi liikkua (kunnolla) joten olen lihonut ja napit ei mahdu paidasta kiinni. Ei ole rahaa ostaa uusia vaatteita, joten näytän hirveältä. Se nilkka ei luultavasti tokene tuosta ilman leikkausta. Läheisilläni menee huonosti, yksi pelkää että hänen miehensä lävistää hänet seipäällä (mennyt jo pari luuta rikki, joten pelko ei ole ihan aiheeton), yksi halvaantuu lääkärin mukaan ehkä tässä parin vuoden sisään, yksi käyttää lääkkeitä ja alkoholia sekaisin, yhtä hakkaa sen tyttöystävä verille, yksi taas on vasta eronnut ja siten niin kovin haavoittuva.

Eikä minulla ole edes nettiä kotona.

Minä olen silti onnellinen.

Vierelläni on ihana mies, kaksi tervettä kissaa ja taidan olla viimein löytänyt sen alan, jota haluan tehdä isona. Kyse on enemmänkin asenteesta, sillä ennen en ole elänyt joka päivä elämäni parasta aikaa.

(ja ei, en ole lääkityksen alainen)
Kukkuluuruu!
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urasiili kirjoitti:Tässä jotenkin huokuu sellainen negatiivinen kaiku, ei saisi olla onnellinen. Pitäisi olla jotenkin helpompi myöntää, että paskassa uidaan, kuin että menee hyvin ja on onnellinen.
Tietenkin saa olla onnellinen, ja kannattaakin. Pitää vain erottaa toisistaan onnellisuus ja onnellisuuskortin heiluttelu.
elco

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja elco »

Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:Sitä sanotaan Vadimismiksi.
Onkse vaarallista tai tarttuvaa? :shock:
Se tarttuu ainoastaan tartunnan saaneen spermasta. Ei sitä hyvänäkään ihmiselle voi pitää.
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

elco kirjoitti:Se tarttuu ainoastaan tartunnan saaneen spermasta. Ei sitä hyvänäkään ihmiselle voi pitää.
Ok. Mutta tartuntariski on siis minimaalinen ja täysin kontrolloitavissa. Mikä ilouutinen meille molemmille, eikö vain :)
elco

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja elco »

Zeb kirjoitti:
elco kirjoitti:Se tarttuu ainoastaan tartunnan saaneen spermasta. Ei sitä hyvänäkään ihmiselle voi pitää.
Ok. Mutta tartuntariski on siis minimaalinen ja täysin kontrolloitavissa.
Kyllä, mutta pelatakseni varman päälle muutin Australiaan.
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

elco kirjoitti:Kyllä, mutta pelatakseni varman päälle muutin Australiaan.
Pelkäsit että kontrollisi voisi pettää joku kerta sellaisessa estot räjäyttävässä humalatilassa hortoillessa mikäli Vadim sattuisi sopivasti hollille? Juu, ymmärrän, tuota täytyy paeta, vaikka sitten Australiaan saakka.
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
elco kirjoitti:Kyllä, mutta pelatakseni varman päälle muutin Australiaan.
Pelkäsit että kontrollisi voisi pettää joku kerta sellaisessa estot räjäyttävässä humalatilassa hortoillessa mikäli Vadim sattuisi sopivasti hollille? Juu, ymmärrän, tuota täytyy paeta, vaikka sitten Australiaan saakka.
Elcolla näyttäisi olevan yllättävän paljon näitä outoja viha-rakkaussuhteita niin ihmisiin kuin asioihinkin.
aimohaiku

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Jo huomenna on paremmin
siis jaksa sihen asti
ja rakkaudesta
puhu hiljaa
puhu varovasti
Voit ilon löytää nukkumasta
suolaheinän alta
Ja ruoho uusi alkaa
nousta aina matalalta.
Vastaa Viestiin