Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Yleinen lätinä jä kitinä

Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Ei
8
16%
Määrittele "paremmin"
11
22%
Määrittele "paremmin"
11
22%
Et vain tunne itseäsi
3
6%
Kyllä
16
33%
 
Ääniä yhteensä: 49

masa

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja masa »

aimohaiku kirjoitti:Jo huomenna on paremmin
Kitinä on murheellisten laulujen maa.
aimohaiku

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

masa kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Jo huomenna on paremmin
Kitinä on murheellisten laulujen maa.
Höpö höpö, tuohan on varsin optimistinen kappale. :)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Duckzilla kirjoitti:Elämänne on siis onnellisempaa, koska teillä on kumppani?
Vaikka et tätä minulle osoittanutkaan, vastaan kuitenkin: eipä oikeastaan.

Ainakin introspektiivisesti arvioiden vaikuttaisi siltä, että elämäni on onnellisempaa kunhan siinä on joitakin (mieluiten useampia) sellaisia pitkäkestoisia haasteita, joiden puitteissa voin jotakuinkin turvallisesti harjoitella onnellisuutta (= tehdä jonkun verran virheitä ja oppia niistä). Parisuhde voi olla sellainen, mutta ei suinkaan välttämättä ole, eikä parisuhteen puuttuminen merkitse tällaisten haasteiden puuttumista. Jos sanot: Elämäni olisi onnellisempaa jos minulla olisi parisuhde, vaikutat siltä kuin i) olettaisit parisuhteen tuovan onnellisuutta automaattisesti sen sijaan että se onnellisuutta lisätäkseen vaatii työtä, ja ii) haikailisit parisuhteen perään siksi ettei sinulla olisi elämässäsi muita mainitunlaisia haasteita (tähän sivuhuomiona: uskon kuitenkin, että sinulla on).

Edit: rakenteen selkeytys
Viimeksi muokannut EveryWoman, 10.12.2007 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

urasiili kirjoitti:Minä olen silti onnellinen.
Huh. Hienoa. Onnea tasapainoiluun!
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EveryWoman kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Elämänne on siis onnellisempaa, koska teillä on kumppani?
Vaikka et tätä minulle osoittanutkaan, vastaan kuitenkin: eipä oikeastaan.
Onneksi me ei seukata. Olisin nimittäin loukkaantunut aika verisesti tästä :)
NuoriDaavid

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Elämänne on siis onnellisempaa, koska teillä on kumppani?
Vaikka et tätä minulle osoittanutkaan, vastaan kuitenkin: eipä oikeastaan.
Onneksi me ei seukata. Olisin nimittäin loukkaantunut aika verisesti tästä :)
Etkö haluaisi olla pitkäkestoinen haaste?
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Vaikka et tätä minulle osoittanutkaan, vastaan kuitenkin: eipä oikeastaan.
Onneksi me ei seukata. Olisin nimittäin loukkaantunut aika verisesti tästä :)
Etkö haluaisi olla pitkäkestoinen haaste?
En. Tykkään turvallisuudesta ja rakkaudesta ja kaikista sellaisista lällyjutuista 8)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:Onneksi me ei seukata. Olisin nimittäin loukkaantunut aika verisesti tästä :)
Joo, no eihän mun kanssa moni pystykään seukkaamaan. Olen usein miettinyt, mikä mahtaisi olla tehokkain keino osoittaa tämä random-pokailijalle heti alkuvaiheessa. Jos sanon vain: Sulla ei todennäköisesti olisi mun kanssa kovin mukavaa, se ei yleensä tehoa. Ideoita?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:En. Tykkään turvallisuudesta ja rakkaudesta ja kaikista sellaisista lällyjutuista 8)
Köh! Minä puolestani voisin halutessani loukkaantua verisesti siitä, että joku tuolla tavoin määrittää mm. turvallisuuden ja rakkauden minun parisuhteisiini kuulumattomiksi. :think:
Hermann Hoth

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

NuoriDaavid kirjoitti:Etkö haluaisi olla pitkäkestoinen haaste?
Miksi pitäisi olla haaste? Et joku/jonkun voi kesyttää? Voittaako siinä jotain?
Zeb kirjoitti: Tykkään turvallisuudesta ja rakkaudesta ja kaikista sellaisista lällyjutuista 8)
Miksi ei voi olla näin? Mieluummin näin.
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EveryWoman kirjoitti:Joo, no eihän mun kanssa moni pystykään seukkaamaan. Olen usein miettinyt, mikä mahtaisi olla tehokkain keino osoittaa tämä random-pokailijalle heti alkuvaiheessa. Jos sanon vain: Sulla ei todennäköisesti olisi mun kanssa kovin mukavaa, se ei yleensä tehoa. Ideoita?
Mä sanon vaan suoraan etten ole kiinnostunut tyypistä (seukkausmielessä), kiitos vain! Toimii mulla. Eikö sitten sulla? :)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:Mä sanon vaan suoraan etten ole kiinnostunut tyypistä (seukkausmielessä), kiitos vain! Toimii mulla. Eikö sitten sulla? :)
Ei aina. Kaikenlaisiin vänkääjiin ja vonkhaajiin on tullut törmättyä. Siinä tuhraantuu molempien aikaa ja ärsytyskäyrä kohoaa, kun tiedän kuitenkin varsin hyvin ettei se vänkääjä tosiaankaan vänkäisi jos tietäisi millaisesta saaliista on oikeasti kyse.
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EveryWoman kirjoitti:Köh! Minä puolestani voisin halutessani loukkaantua verisesti siitä, että joku tuolla tavoin määrittää mm. turvallisuuden ja rakkauden minun parisuhteisiini kuulumattomiksi. :think:
Elä loukkaannu, pliide. Ei ollut tarkoitus. Ihmettelen vain sitä alkuperäistä lausuntoasi jota kommentoin. Väitätkö tosissaan, että rakastat puolisoasi, mutta siitä huolimatta olisit yhtä onnellinen ilman häntä? Ja vertaat suhdetta johonkin työhaasteeseen tjsp?? En ummarra vaan.
SaintJohnPerse

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Lähdin tyhjän päälle työstäni, jossa voin pahoin. Vielä ei ole löytynyt sitä unelmien työtä/alaa, jota haluaisin tehdä edes jonkin aikaa, mutta tiedän, että se löytyy vielä. Tiedän, että olen tässä suhteessa onnellisemmassa asemassa, kuin moni muu, koska minulla oli varaa siihen. Tulin käyttäneeksi ensimmäistä kerta 31 vuoteen kultalusikka optiotani.

Pari läheistäni, yksi perheen jäsen mukaan luettuna voivat henkisesti todella pahoin, mutta itse selvisin vajaan vuoden takaisesta vitutuksesta/lievästä masennuksesta ilman lääkkeitä/sairaslomaa. (se tosin vaati: jonkin verran alkoholia yms. päihteitä, irtosuhteita/hoitoja, irtioton vanhasta elämästä) Se, etten tiedä, mitä haluan tehdä isona, ahdistaa välillä, mutta ei päivittäin ja tiedän, että asiat tulevat järjestymään.

Taidan olla rakastumassa ihmiseen, jonka kanssa voin olla täysin oma epävakaa itseni... ja eikä tunne ole yksipuolista.

Olen 31 vuotias kaikin puolin fyysisesti ja jopa henkisesti terve. Minulla on x-€ pankkitilillä ja taloudellisesti en tule joutumaan missään vaiheessa täysin puille paljaille (no, kyllähän siihen pystyy, mutta normaaleilla elintavoilla en). Rakastavat vanhemmat ja kaksi pikkusiskoa, jotka jostain kumman syystä ihailevat isoveljeään. Muutama todella hyvä ystävä, joiden kanssa voin puhua mistä tahansa. Ja jos jostai syystä parisuhteeni menisi poikki, niin en ainakaan voisi katkeroitua pillun puutteen takia, sillä omaan suht' koht hyvät sosiaaliset taidon ja siedettävän ulkonäön, ettei sen saaminen tulisi olemaan ongelma. (pillun saaminen ei tosin tee ihmistä onnelliseksi tai ratkaise mitään ongelmia)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Köh! Minä puolestani voisin halutessani loukkaantua verisesti siitä, että joku tuolla tavoin määrittää mm. turvallisuuden ja rakkauden minun parisuhteisiini kuulumattomiksi. :think:
Elä loukkaannu, pliide. Ei ollut tarkoitus.
Ei pelkoa, en halua sitä tarpeeksi! :wink:
Zeb kirjoitti:Ihmettelen vain sitä alkuperäistä lausuntoasi jota kommentoin. Väitätkö tosissaan, että rakastat puolisoasi, mutta siitä huolimatta olisit yhtä onnellinen ilman häntä? Ja vertaat suhdetta johonkin työhaasteeseen tjsp?? En ummarra vaan.
Näistäkin on täällä joskus ollut juttua (et siis ole ainoa, joka ihmettelee tai on ihmetellyt), mutta yritän latoa tähän jonkinmoisen tiivistyksen:

1. Ymmärtääkseni voin rakastaa puolisoani (siten, kuin itse rakkauden ymmärrän) vain siinä tapauksessa, että en katso onnellisuuteni olevan hänestä riippuvainen. Toki eron tai hänen kuolemansa sattuessa kokisin hetken musertavaa onnettomuuden tunnetta, koska rakennettu tasapaino olisi järkkynyt ratkaisevasti, mutta ilman muuta kykenisin senkin jälkeen elämään onnellista elämää - olenhan kyennyt siihen myös ennen kuin tapasin hänet. Rakkaus on minulle vastikkeetonta, tapa kunnioittaa toista ihmisenä ja haluta hänen parastaan. Toki se saa minut myös haluamaan olla hänen lähellään, mutta jos joskus kävisi niin, että hän syystä tai toisesta olisi onnellisempi kaukana minusta, haluaisin hänen mieluummin olevan onnellinen erossa kuin onneton minun kanssani.

2. Sen sijaan, että vertaisin suhdettani työhaasteisiin, voisi sanoa minun vertaavan työhaasteitani parisuhteeseen. Teen työtä, jonka koen itselleni äärimmäisen merkitykselliseksi (mikä, huomautan, on mahdollista siitäkin huolimatta, että kaikki muut maailman ihmiset eivät koe vaatesuunnittelua äärimmäisen merkitykselliseksi), ja joka siis on olennainen osa elämänlaatuani - ei pelkkä välttämätön rasite jota suorittaisin taloudellisen pakon ajamana.

3. Toki parisuhteessa ja työssä kohdattavat haasteet ovat ilmenemismuodoiltaan keskenään erilaisia. Pohjalla niissä molemmissa on kuitenkin sama asia: ihmisenä kasvaminen (ainakin siinä tapauksessa että tekee työtään sillä tavoin kuin minä sitä teen). Tämän taas olen huomannut olevan olennaista onnellisuuden kokemisessa, joten omassa elämässäni molempien funktio on siinä mielessä sama.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
elco kirjoitti:Kyllä, mutta pelatakseni varman päälle muutin Australiaan.
Pelkäsit että kontrollisi voisi pettää joku kerta sellaisessa estot räjäyttävässä humalatilassa hortoillessa mikäli Vadim sattuisi sopivasti hollille? Juu, ymmärrän, tuota täytyy paeta, vaikka sitten Australiaan saakka.
Elcolla näyttäisi olevan yllättävän paljon näitä outoja viha-rakkaussuhteita niin ihmisiin kuin asioihinkin.
Haluaakohan se päälle vai alle? Tai siis hetkinen - ilmeisesti alle, kun kerran pelkää, öh, tartuntaa.

Luonnostellaanpa hetkonen tätä orastavaa romanssia! Voin tietysti puhua vain omasta puolestani.

Vuosi x+0: Ymmärrän Elcon olevan kaunopuheinen ja -sieluinen nuorimies! Alan fundeerata asiaa.
Vuosi x+1: Fundeerattuani olen tullut siihen tulokseen, että Elco saa totisesti vaskeni helkkymään!
Vuosi x+2: Ymmärrän, ettei näin ole käynyt aiemmin, oikeastaan koskaan. Asiaa täytyy tarkastella lähemmin.
Vuosi x+3: Tajuan, että asiaan liittyy hankalia sukupuoli-identtiteettiin liittyviä kysymyksiä. Ryhdyn pohtimaan niitä.
Vuosi x+4: Olen päätynyt siihen, että homostelu on optio sekin! Ongelmana on vain se, että Elco ei ehkä ole samaa mieltä.
Vuosi x+5: Esitän hypoteesinä, että Elco olisi ehkä käännytettävissä.
Vuosi x+6: Alan pohtia Elcon käännyttämiseen liittyviä eettisiä ongelmia.
Vuosi x+7: Päädyn lopputulokseen Elcon käännyttämiseen liittyvissä ongelmissa.
Vuosi x+9: Alan toimia aktiivisesti käännyttääkseni Elcon.
Vuosi x+10: Tajuan, että välillämme oleva etäisyys ei helpota asiaa.
Vuosi x+12: Unohdan Elcon.
Vuosi x+15: Muistan Elcon uudelleen.
Vuosi x+20: Kuulen Elcon eronneen.
Vuosi x+22: Kuulen Elcon katkeroituneen ja ryhtyneen poikaprostituoiduksi Australiassa. Hän on tosin jo 55-vuotias.
Vuosi x+25: Elco on 57-vuotias, ja bisnes ei pyöri enää niin hyvin.
Vuosi x+30: Elco on 62-vuotias, ja minäkään en ole oikein kunnossa enää, mutta kuulen hänen muuttaneen takaisin Suomeen! Alan laatia suunnitelmaa.
Vuosi x+32: Olen laatinut suunnitelman.
Vuosi x+35: Päätän toteuttaa sen.
Vuosi x+37: Suunnitelma onnistuu täydellisesti! Elco antautuu. Valitettavasti saan ensimmäisenä lemmenyönämme sydänkohtauksen ja joudun sairaalaan.
Vuosi x+38: <3 Vaihdamme kihlat. <3 Pian sen jälkeen kuolen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:Toki. Kumman haluat? Lapsettoman vai lapsellisen?
Saako miettimisaikaa?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Voin tietysti puhua vain omasta puolestani.
Ei hyvänen aika sentään! Tapasin tänään parhaan ystäväni yli puolen vuoden tauon jälkeen ja nauroin itseni jo siinä vaiheessa tärviölle, mutta tämä oli melkeinpä jo liikaa.

Ainakin osaat ottaa ylipääsemättömiltäkin vaikuttavat haasteet huumorilla!
Zeb

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EveryWoman kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Elä loukkaannu, pliide. Ei ollut tarkoitus.
Ei pelkoa, en halua sitä tarpeeksi! :wink:
:shock: En tiennyt että senkin voi valita. Enmä ainakaan osaa. Tuskin opinkaan. Enkä tiedä haluanko edes oppia.
Sundance Kid

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Kokolailla hyvin eittämättä. En kiellä, enkä myönnä, vaan onneni piilotan, enkä sillä ala retostelemaan. Tulin tässä täpinöissäni vain miettineeksi, että mennäänkö taas sellaista vaihetta elämänkaaressa, että kohta sattuu Juhaa leukaan. Jos meneekin hyvin, niin se vaatii jatkuvaa kunnossapitoa. On tainnut Juhaa sattua ennenkin leukaan, jospa olisi tällä kertaa osaavampi. Toisaalta välillä mennään ylöspäin ja sitten tullaan pyörien alas. Kaipa ne elämän krapulatkin tulee kokea, että voi alkaa rakentamaan uutta tulemista. Vai voiko huipulla viihtyä vuodesta toiseen?!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Voin tietysti puhua vain omasta puolestani.
Ei hyvänen aika sentään! Tapasin tänään parhaan ystäväni yli puolen vuoden tauon jälkeen ja nauroin itseni jo siinä vaiheessa tärviölle, mutta tämä oli melkeinpä jo liikaa.

Ainakin osaat ottaa ylipääsemättömiltäkin vaikuttavat haasteet huumorilla!
Just doin' what comes naturally, Ma'am!
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Luonnostellaanpa hetkonen tätä orastavaa romanssia! Voin tietysti puhua vain omasta puolestani.

Vuosi x+0: Ymmärrän Elcon olevan kaunopuheinen ja -sieluinen nuorimies! Alan fundeerata asiaa.
Vuosi x+1: Fundeerattuani olen tullut siihen tulokseen, että Elco saa totisesti vaskeni helkkymään!
Vuosi x+2: Ymmärrän, ettei näin ole käynyt aiemmin, oikeastaan koskaan. Asiaa täytyy tarkastella lähemmin.
Vuosi x+3: Tajuan, että asiaan liittyy hankalia sukupuoli-identtiteettiin liittyviä kysymyksiä. Ryhdyn pohtimaan niitä.
Vuosi x+4: Olen päätynyt siihen, että homostelu on optio sekin! Ongelmana on vain se, että Elco ei ehkä ole samaa mieltä.
Vuosi x+5: Esitän hypoteesinä, että Elco olisi ehkä käännytettävissä.
Vuosi x+6: Alan pohtia Elcon käännyttämiseen liittyviä eettisiä ongelmia.
Vuosi x+7: Päädyn lopputulokseen Elcon käännyttämiseen liittyvissä ongelmissa.
Vuosi x+9: Alan toimia aktiivisesti käännyttääkseni Elcon.
Vuosi x+10: Tajuan, että välillämme oleva etäisyys ei helpota asiaa.
Vuosi x+12: Unohdan Elcon.
Vuosi x+15: Muistan Elcon uudelleen.
Vuosi x+20: Kuulen Elcon eronneen.
Vuosi x+22: Kuulen Elcon katkeroituneen ja ryhtyneen poikaprostituoiduksi Australiassa. Hän on tosin jo 55-vuotias.
Vuosi x+25: Elco on 57-vuotias, ja bisnes ei pyöri enää niin hyvin.
Vuosi x+30: Elco on 62-vuotias, ja minäkään en ole oikein kunnossa enää, mutta kuulen hänen muuttaneen takaisin Suomeen! Alan laatia suunnitelmaa.
Vuosi x+32: Olen laatinut suunnitelman.
Vuosi x+35: Päätän toteuttaa sen.
Vuosi x+37: Suunnitelma onnistuu täydellisesti! Elco antautuu. Valitettavasti saan ensimmäisenä lemmenyönämme sydänkohtauksen ja joudun sairaalaan.
Vuosi x+38: <3 Vaihdamme kihlat. <3 Pian sen jälkeen kuolen.
Kerrot aivan vääristä vuosista. Vuodet x+16, x+17, x+18, x+19 ja erityisesti x+21 ovat paljon mielenkiintoisempia. Ja kengurut.
Tix

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:ovat paljon mielenkiintoisempia. Ja kengurut.
Kengurut ovatkin hyvin mielenkiintoisia! Kuulemma kenguruiden vatsan bakteerikanta on sellainen, ettei kenguru piereksi lainkaan metaania. Ihmisten pitäisi siirtyä lehmän syömisestä kengurun syömiseen.
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:ovat paljon mielenkiintoisempia. Ja kengurut.
Kengurut ovatkin hyvin mielenkiintoisia! Kuulemma kenguruiden vatsan bakteerikanta on sellainen, ettei kenguru piereksi lainkaan metaania. Ihmisten pitäisi siirtyä lehmän syömisestä kengurun syömiseen.
Pjäk. Kengurut puhdistaa pussinsa nuolemalla, en söis. (Oikeesti oon kyllä syöny grillattua kengurua, mutta sillon en vielä tienny niitten puolimetrisistä kielistä mitään.)
prosessi

Re: Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Luonnostellaanpa hetkonen tätä orastavaa romanssia! Voin tietysti puhua vain omasta puolestani.

Vuosi x+0: Ymmärrän Elcon olevan kaunopuheinen ja -sieluinen nuorimies! Alan fundeerata asiaa.
Vuosi x+1: Fundeerattuani olen tullut siihen tulokseen, että Elco saa totisesti vaskeni helkkymään!
Vuosi x+2: Ymmärrän, ettei näin ole käynyt aiemmin, oikeastaan koskaan. Asiaa täytyy tarkastella lähemmin.
Vuosi x+3: Tajuan, että asiaan liittyy hankalia sukupuoli-identtiteettiin liittyviä kysymyksiä. Ryhdyn pohtimaan niitä.
Vuosi x+4: Olen päätynyt siihen, että homostelu on optio sekin! Ongelmana on vain se, että Elco ei ehkä ole samaa mieltä.
Vuosi x+5: Esitän hypoteesinä, että Elco olisi ehkä käännytettävissä.
Vuosi x+6: Alan pohtia Elcon käännyttämiseen liittyviä eettisiä ongelmia.
Vuosi x+7: Päädyn lopputulokseen Elcon käännyttämiseen liittyvissä ongelmissa.
Vuosi x+9: Alan toimia aktiivisesti käännyttääkseni Elcon.
Vuosi x+10: Tajuan, että välillämme oleva etäisyys ei helpota asiaa.
Vuosi x+12: Unohdan Elcon.
Vuosi x+15: Muistan Elcon uudelleen.
Vuosi x+20: Kuulen Elcon eronneen.
Vuosi x+22: Kuulen Elcon katkeroituneen ja ryhtyneen poikaprostituoiduksi Australiassa. Hän on tosin jo 55-vuotias.
Vuosi x+25: Elco on 57-vuotias, ja bisnes ei pyöri enää niin hyvin.
Vuosi x+30: Elco on 62-vuotias, ja minäkään en ole oikein kunnossa enää, mutta kuulen hänen muuttaneen takaisin Suomeen! Alan laatia suunnitelmaa.
Vuosi x+32: Olen laatinut suunnitelman.
Vuosi x+35: Päätän toteuttaa sen.
Vuosi x+37: Suunnitelma onnistuu täydellisesti! Elco antautuu. Valitettavasti saan ensimmäisenä lemmenyönämme sydänkohtauksen ja joudun sairaalaan.
Vuosi x+38: <3 Vaihdamme kihlat. <3 Pian sen jälkeen kuolen.
Kerrot aivan vääristä vuosista. Vuodet x+16, x+17, x+18, x+19 ja erityisesti x+21 ovat paljon mielenkiintoisempia. Ja kengurut.
Minä voin puhua kaikkien puolesta, joten täydennän nuo vuodet luonnostelmaan...

Vuosi x+16: Vadim zoomailee.
Vuosi x+17: Vadim öögailee.
Vuosi x+18: Vadim katsastaa.
Vuosi x+19: Tix vie Vadimin oikeuteen syytettynä rikollisuudesta ihmiskuntaa vastaan.
Vuosi x+21: Vadim ryhtyy munkiksi.

Luonnostelman mystiikkahan syntyy vuodesta x+21, sillä jos tuota ei tapahtuisi, voisi olettaa elcon katkeroituneen eronsa takia. Nyt kuitenkin on mahdollista, että Vadimin toimet vuonna x+9 ovat jo ehtineet tuottaa tulosta, jolloin on myös mahdollista, että elcon katkeroituminen johtuukin Vadimin uskonnollisesta herätyksestä. Elcon katkeroitumisen syistä pitäisi melkein perustaa Kitinä-äänestys, mutta en viitsi tehdä sitä, koska olen jo valmiiksi elcon noressa, joten tavoitteeni pääsystä elcon tappolistalle ei etenisi mihinkään tuon äänestyksen avulla.
Vastaa Viestiin