Foliohattujen kokoontumisajot

Yleinen lätinä jä kitinä
masa

Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja masa »

Täällä ennustetaan kuulkaas. Heitetään siis niinkus lonkalta veikkauksia tulevaisuudesta joko faktoin tai mutuillen.


Aloitan ennustamalla mutua, että Sergei Borisovitš Ivanov on Venäjän seuraava presidentti Putinin jälkeen. Sergei on Putinin vanha KGB-kamu ja Putinin paluttaman suuren ja mahtavan Neuvostoliiton peruskivi, nukkehallituksen nukke, joka on vain ja ainoastaan Putinin marakatti väliaikaisena hallitsijana, kunnes Putin ottaa vallan takaisin presidenttinä.


Suomen NATO-jäsenyys, missä viipyy. Sirpin ja vasaran aika on taas!?
Viimeksi muokannut masa, 03.12.2007 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ennustan, että Matti Nykänen kuolee seuraavan viiden vuoden kuluessa.

Ennustan, että Juha Valjakkala on takaisin vankilassa vuoden kuluessa vapautumisestaan.
Zeb

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ennustan että Tanja Saarela on jälleen naimiaisissa kahden vuoden sisään.

Ennustan että Sauli Niinistö on Suomen seuraava presidentti.

Ennustan (tai ainakin toivon) että broilerinpeeläpi-Katainen kämmää vuoden sisään sen verran pahasti, että saa kenkää puheenjohtajan pallilta.

Ennustan että Paavo Lipponen saa sydäninfarktin viiden vuoden sisään ja M. Ahtisaari jo muutamaa vuotta aiemmin.

Ennustan että Kimi ja Jenni Räikkönen eroavat kolmen vuoden sisään.
masa

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:Ennustan että Tanja Saarela on jälleen naimiaisissa kahden vuoden sisään
Matti Vanhasen kanssa?
Pyry-Matias

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ennustan että Tanja Saarela on jälleen naimiaisissa kahden vuoden sisään
Matti Vanhasen kanssa?
Ennustan näin ja lisäksi sen, että eivät kommentoi suhdettaan, paitsi tulevaisuudessa.
Zeb

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:
masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ennustan että Tanja Saarela on jälleen naimiaisissa kahden vuoden sisään
Matti Vanhasen kanssa?
Ennustan näin ja lisäksi sen, että eivät kommentoi suhdettaan, paitsi tulevaisuudessa.
Tyydyn komppaamaan.
Sundance Kid

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

NuoriDaavid kirjoitti:Ennustan, että Matti Nykänen kuolee seuraavan viiden vuoden kuluessa.
Ennustan, että Matti myy olympiakomitean antaman suuren ansioristinsä eniten tarjoavalle kahden vuoden sisällä.
Pyry-Matias

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sundance Kid kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ennustan, että Matti Nykänen kuolee seuraavan viiden vuoden kuluessa.
Ennustan, että Matti myy olympiakomitean antaman suuren ansioristinsä eniten tarjoavalle kahden vuoden sisällä.
Ennustan myös, että Tapola lanseeraa oikeasti Vävypoika-makkaransa "viillot valmiina"-sloganilla. Mervihän ei ole vielä kuollut.
NuoriDaavid

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti: Ennustan että Paavo Lipponen saa sydäninfarktin viiden vuoden sisään
Ei kait se Paavo nyt kovinkaan epäterveellisesti elä? Ei tupakoi ja kait urheileekin.
Zeb

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei kait se Paavo nyt kovinkaan epäterveellisesti elä? Ei tupakoi ja kait urheileekin.
On keski-ikää ylittävä pulleromies kuitenkin ja jotenkin sattuu mun foliosädetystutkaan 8) Ei kai tänne ollut tarkoitus laittaa vain varmoja itsestäänselvyyksiä, vähän rohkeutta nyt pappa!
PerttiMakimaa

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pyry-Matias kirjoitti:Ennustan myös, että Tapola lanseeraa oikeasti Vävypoika-makkaransa "viillot valmiina"-sloganilla. Mervihän ei ole vielä kuollut.
http://www.mattinykanen.net/pictures/Ny ... ypoika.jpg


Tälle ei voi lopettaa nauramista. :)
http://www.mattinykanen.net/pictures/Ny ... arface.jpg
PerttiMakimaa

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:Ennustan että Sauli Niinistö on Suomen seuraava presidentti.
Suomen kansa on niin idiootti, että Erkki Liikanen on seuraava presidentti. Presidentillähän ainut tarvittava kriteeri on, että on demari.
Tix

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ennustan, että Juha Valjakkala tappaa tai yrittää tappaa jonkun 2 vuoden sisään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Zeb kirjoitti:Ennustan että Kimi ja Jenni Räikkönen eroavat kolmen vuoden sisään.
Tarjoan kaljat (yhden kaljan), jos näin käy. Mä uskon, että Kimin ja Jennin pitää yhdessä vahva geneettinen intohimo. Tumma ja vaalea yhdessä katsos. Sitä sidettä eivät median luomat rakkausrypyt katkaise. Luulen, että eka lapsi voisi syntyä kolmen vuoden sisällä. Nimim. MHC-geenit hallitsevat
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pyry-Matias kirjoitti:
masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ennustan että Tanja Saarela on jälleen naimiaisissa kahden vuoden sisään
Matti Vanhasen kanssa?
Ennustan näin ja lisäksi sen, että eivät kommentoi suhdettaan, paitsi tulevaisuudessa.
Tätä voisin hieman kompatakin.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ennustan että Kimi ja Jenni Räikkönen eroavat kolmen vuoden sisään.
Tarjoan kaljat (yhden kaljan), jos näin käy. Mä uskon, että Kimin ja Jennin pitää yhdessä vahva geneettinen intohimo. Tumma ja vaalea yhdessä katsos. Sitä sidettä eivät median luomat rakkausrypyt katkaise. Luulen, että eka lapsi voisi syntyä kolmen vuoden sisällä. Nimim. MHC-geenit hallitsevat
Ootsä tosissas?

Kaikki mun exät (no ei kaikki) on ollu tummia, ja ero on tullu. Senkin kanssa ko oli 15 min. ikäeroa.

Ja joo, nykyinenkin on tummatukkanen, hmmm :think:

PS: I missed you ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Ootsä tosissas?

Kaikki mun exät (no ei kaikki) on ollu tummia, ja ero on tullu. Senkin kanssa ko oli 15 min. ikäeroa.

Ja joo, nykyinenkin on tummatukkanen, hmmm :think:
Tietenkin oon tosissani. Ja tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee! Nuuhki vaan sitä nykyistäsi. :)
ninnithequeen

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ainii, omikset:

*in the year 2000*

- George W. Bush salamurhataan.
- Tarja Halonen tulee kaapista.
- Led Zeppelin tekee comebackin (no tää on tiedossa jo)
- Pedofiilien tuomiot lievenee entisestään ihmisoikeuksiin vedoten.
- Jari Sillanpään äidillä todetaan syöpä.
- Mervi ei kestä ilman Mattia ja hirttäytyy.

Elämä on ihanaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hmm. Oletpas sinä, Ninni, valoisalla tuulella.
ninnithequeen

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Hmm. Oletpas sinä, Ninni, valoisalla tuulella.
Anytime :]
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

- Dee Snider tunnustautuu Marxistiksi. Elco löytyy kellumasta töölönlahdesta kasvot alaspäin.
- Tix on edelleen yhtä homo kuin nyt.
- Vadim käyttää edelleen kenkiä, jotka maksavat enemmän kuin Midan vuoden kestovaipat.
- Gattaca on saanut bannit neljästi, eikä vieläkään suostu raottamaan esinahkaansa suihkussa. Gattacan alushousut tuoksuvat yhtä tuoreelle kuin Midan vuoden kestovaipat.
- Keikaus menee naimisiin. Kolmireikäisen Uncle Bens - pahvimaskotin kanssa.
- Letku ei edelleenkään saa piparia. Ja jos annettaisiin niin kieltäytyy, koska siinä tulee hiki.
- Snapa saattaa elämäntyönsä päätökseen ja 20 vuoden taistelun jälkeen voittaa itsensä jätkänshakissa.
- Everywoman luennoi itsetuntemuksesta empatiaäly ry:n pikkujouluissa. Kolme kuulijoista saa aivoverenvuodon ja yksi hyppää ikkunasta koska kuvittelee tuntevansa itsensä niin hyvin että osaa lentää.
- ND julistautuu kitinän arkkiproktologiksi ja pyllytieteiden hannu karpoksi saatuaan potkut virkavirheen takia kun naistenklinikalta kadonnut levitin saadaan 12 tunnin operaation jälkeen poistettua ND:n paksusuolesta.
- Suvinen on edelleen juovuksissa, eikä ole joutunut antamaan kenellekään.
- 1108 on edelleen aliupseeri, haettuaan RUK:n täydennyskursseille ja kertausharjoituksiin 17 vuotta. Perusteena jokaiseen kirjeeseen on "Puolustusvoimat tarvitsee osaavaa aliupseeristoa." ja "Saapumiseräsi ei ole tänä vuonna kertautettavassa rotaatiossa."
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mylwin kirjoitti:- Tix on edelleen yhtä homo kuin nyt.
Tämä pitää varmuudella paikkaansa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti: - Keikaus menee naimisiin. Kolmireikäisen Uncle Bens - pahvimaskotin kanssa.
Jee, mä pääsen naimisiin!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mylwin kirjoitti:ihQa settiä
:rofl:
Zeb

Re: Foliohattujen kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Keikaus kirjoitti:Tarjoan kaljat (yhden kaljan), jos näin käy. Mä uskon, että Kimin ja Jennin pitää yhdessä vahva geneettinen intohimo. Tumma ja vaalea yhdessä katsos. Sitä sidettä eivät median luomat rakkausrypyt katkaise. Luulen, että eka lapsi voisi syntyä kolmen vuoden sisällä. Nimim. MHC-geenit hallitsevat
Mä olen tästä eri mieltä ja vahvasti. Jos joku asia ne kaksi pitää yhdessä niin se asia on sitten raha.

Eikä tämä tumma-vaalea-hupsutus nyt voi mitenkään pitää paikkaansa. Me ollaan molemmat miehen kanssa lähinnä ristiverisiä, (tosin sillä erotuksella, että mies ruskettuu ja mulle tulee kesakoita ja palan helposti) ja siinä on kyllä parhaimman hajuinen mies mitä ikinä olen haistellut. Kuulemma sama toisin päin.
Vastaa Viestiin