Elämän intohimot

Yleinen lätinä jä kitinä
Zeb

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetz kirjoitti:No on mulla onneks intohimoja jos tuollaiset Zebin listaamat ovat niitä. Huh.
No mitä ne oikeat intohimot sitten ovat? Kelpaako vasta sitten jos on vain yksi tai kaksi asiaa, jotka ovat tärkeitä?
Geetz

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Zeb kirjoitti:No mitä ne oikeat intohimot sitten ovat? Kelpaako vasta sitten jos on vain yksi tai kaksi asiaa, jotka ovat tärkeitä?
Ku mä oon jotenkin ajatellu, että se menis niin! Kammoksun sanaa paljon. Jos intohimo on yhtä kuin elämisen arvoinen asia niin listani on onneksi pitkä.
Pyry-Matias

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Toi pitkä lista ei kuulosta kyllä intohimoiselta. Pakko supistaa!
Höh, miksi? Maailmassa on paljon hyvin tärkeitä asioita!
Niin, tärkeitä. Intohimo on minulle tärkeiden asioiden korkein haluttavuuden aste. Muuten tulee inflaatio.
Zeb

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti: :? Niin kai se on, että pakko on puolensa pitää tässä maailmassa. Itsekin olen ollut (ainakin omasta mielestäni) aikoinaan liian kiltti ja arka, mutta pakko on ollut opetella käyttämään kyynärpäitä.
Meinaatko ettei tämä "kerään ympärilleni muut nöösit jotka välittävät minusta" -taktiikka toimi? Toisaalta, vaikka itseni puolustaminen on minulle vaikeaa, niin toisten puolustaminen käy ketterämmin. Luulen, että jos saan joskus poikasia niin minusta tulee varsinainen leijonaemo. Puolustan myös ystäviäni ja läheisiäni varsin rohkeasti, samoin kuin jota kuta selvästi heikoilla olevaa, vaikkei olisikaan omaa lehmää ojassa.
Tix

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Tix »

En ole kovin intohimoinen ihminen. Vain seksi on asia, johon voin suhtautua aidon intohimoisesti ja sekin vaatii oikeanlaisen partnerin johon luotan. Toki nautin monesta muustakin asiasta paljon, mutta intohimoksi asti .. no, Corvettea odotellessa, sano.
NuoriDaavid

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :? Niin kai se on, että pakko on puolensa pitää tässä maailmassa. Itsekin olen ollut (ainakin omasta mielestäni) aikoinaan liian kiltti ja arka, mutta pakko on ollut opetella käyttämään kyynärpäitä.
Meinaatko ettei tämä "kerään ympärilleni muut nöösit jotka välittävät minusta" -taktiikka toimi?
Toivottavasti se toimii. Sivusta olen kuitenkin nähnyt, että helposti parisuhteessakin liian kiltti joutuu kärsimään.

Lisäksi kaikkia ihmissuhteita (esim. työkavereita) ei pysty itse valitsemaan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tunnen välillä intohimoa vaikkapa lautapeleihin tai gradun kirjoittamiseen. Himo laantuu valitettavan nopeasti, eikä kohde kiinnosta enää ollenkaan. Siksi kauppiksen gradu on edelleen pahasti levällään.
Paras päivä ikinä.
Hermann Hoth

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

NuoriDaavid kirjoitti:Mun suurin (ja kait ainoa) intohimo on rahan ansaitseminen.
:shock:
Kuinkas materialistinen mahdatkaan olla ... :think:
kommentin tarkoitus ei ole saada provo-ömeteriä rajoittajaa vastaan, mutta heilahtamaan kylläkin
Hermann Hoth

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:... lähelläni on vain kilttejä ihmisiä, niin silloin en saa turpiini. Muussa tapauksessa saan aina.
Tervetuloa kerhoon. Liiasta hyväntahtoisuudesta rangaistaan, helposti.
Hermann Hoth

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:...
Kuulostat kovin kiltiltä ihmiseltä.
Onko tuo sitten huono? Sanoisin, että tuollaisia sitä mieluummin ympärilleen ottaa, kuin pahoja ihmisiä jos nyt niin tarkoituksellisesti kukaan paha on, mutta niitäkin löytyy.
Hermann Hoth

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

NuoriDaavid kirjoitti:Lisäksi kaikkia ihmissuhteita (esim. työkavereita ) ei pysty itse valitsemaan.
No tässä kohtaa olen ilmeisen onnekas. Työkavereitani en vaihtaisi.
Varmaan hankalaa olisi muualla vastaavia löytää, mutta tuskin mahdotonta. Hyviä tyyppejä on maailmassa paljon.
Yönmustaritari

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NuoriDaavid kirjoitti:Mun suurin (ja kait ainoa) intohimo on rahan ansaitseminen.

Lisäksi tietty on nettiaddiktio ja huikan otto viikonloppuisin, mutta jostain syystä en katsoisi niitä intohimoksi.
Kas pah. Olisin veikannut eturauhastutkimuksia. Niin antavana kuin ottavanakin osapuolena.
chevilyn

Re: Elämän intohimot

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Voih niitä on niin kovin monta! Rakastan kaikkea millä pääsee eteenpäin lujaa, rakastan kaikkea sellaista mikä saa adrenaliinin liikkeelle, rakastan matkustelemista, rakastan seikkailuja, rakastan haasteita jne. Elämäni suurin intohimo on elämä itse :)
Vastaa Viestiin