Kityn juopoin?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvä viinan ystävä! Kityssä on monta viinalle persoa ihmistä. Millä tavalla voisi mitata mainittua mieltymystä, tietysti hyvä mittari on maksa-arvot. Ainoa huono puoli noissa arvoissa on niihin vaikuttavat muut tekijät kuten tulehdukset, odotus ja vastaavat tautitilat! Lisäksi maksan toiminta sangen riippuvaista perintötekijöitten luomasta ympäristöstä elimistölle. Mutta pohjaksi voisin antaa omat melko tuoreet arvot akselilla Alat/Gamma, sitten arvoja peliin! Henkilökohtaisesti ylärajat olisivat olleet 70/115, alle 45 arvoja ei tulla ottamaan huomioon! Ja käyppä tarkastamassa arvosi työpaikkalääkäriltäsi ja laboratoriokokeista.

ALAT Gamma-GT sijoitus

128 425 1. Niba
Pyyhin Netikettiin..
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ei mulloo ikinä ees tutkittu tuommosia.
Äiti ei tiedä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:
Leila kirjoitti:Ei mulloo ikinä ees tutkittu tuommosia.
Samis, aina liian kännissä että suostusivat mittailee.
Pitää olla vaan 12 tuntia juomatta! ja sitten äkkiä 40ml verta pakkiin ja sit voikin jo korkata! Kyllä te pystytte, ihan tavallisella verenpurkaustestillä selviätte!
Pitää kyllä varata aika etukäteen, ellei sitten kuitenkin unohtuisi mennä?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Multa mitattiin kaikki maholliset viimeksi, ihan pyysin, ja numeroitten perusteella olen täysin kunnossa :D

Kilpirauhasesta oli vissiin sanomista. Maksa oli kunnossa. En ny muista mikä se oli, mutta kunnossa.
aimohaiku

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

aimohaiku

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Onkohan tuo yhtä pahaa kuin perinteinen alkoholiton Nikolai? Alkoholittomat oluet ovat olleet toistaiseksi pettymyksiä. Paha maku ja maha menee sekaisin.
Edith

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja Edith »

aimohaiku kirjoitti:
Onkohan tuo yhtä pahaa kuin perinteinen alkoholiton Nikolai? Alkoholittomat oluet ovat olleet toistaiseksi pettymyksiä. Paha maku ja maha menee sekaisin.
Mä pidän varmimpana, että vaan kattelen kuvaa ja kuvittelen herkulliseksi.
aimohaiku

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Onkohan tuo yhtä pahaa kuin perinteinen alkoholiton Nikolai? Alkoholittomat oluet ovat olleet toistaiseksi pettymyksiä. Paha maku ja maha menee sekaisin.
Mä pidän varmimpana, että vaan kattelen kuvaa ja kuvittelen herkulliseksi.
Sillä tavoin pysyy kyllä onnellisempana.
Herra Manala

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aimohaiku kirjoitti:
Onkohan tuo yhtä pahaa kuin perinteinen alkoholiton Nikolai? Alkoholittomat oluet ovat olleet toistaiseksi pettymyksiä. Paha maku ja maha menee sekaisin.
Omien kokemuksieni mukaan nimenomaan tummat oluet, erityisesti bitterit ja stoutit, kaipaavat alkoholia vaaleita laagereita enemmän maistuakseen millekään muulle kuin paskalle. En ole vielä ensimmäistäkään tummaa olutta maistanut, joka maistuisi hyvältä edes keskiolutvahvuisena verrattuna >5% serkuksiinsa.
BettyB.

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Enkös mä nää nimet jo kerran luetellut jossain ketjussa, ja siitähän se helvetti sitten irtosikin...

Ps: viimeisin GT 12
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mä oon taatusti juopoin täällä, mutta en kauaa!!!
Oon orientoitunu viimeset pari kuukautta elämän muutokseen, tipaton alkaa ylihuomenna (paitsi jos on paha paikka niin saa vielä tasottaa VÄHÄN) enkä aio enää palata tähän juoppoiluun. Mun piti oikein hakee kuurikin mutta taidan jättää väliin nyt kun oon niin päättäväisen olonen.
Jos retkahdan niin harkitsen uudelleen.
Vika on vaan siinä että kun on ollu selvin päin viikon tai kaks, niin tuntuu että on jo ihan parantunu, ja sit päättää että lähden parille, ja se muutama illassa-rutiini pysyy hanskassa n. viikon tai kaks kunnes retkahtaa sillee kunnolla ja vetää yhden Pe- Su aamusta iltaan setin ja taas mennään!
Jos pystyis oleen sen kuukauden niin ehtis saamaan uudet rutiinit, ja olis helpompaa olla palaamatta entiseen.
Mä vaan tyykkään pään sekottamisesta ihan kauheesti, ei oikein ikinä hotsita olla selvin päin. Vitun masentava kelikin.
Tosin me saadaan tehtyä joku kiva talviloma reissu säästetyillä masseilla kun ei kaadeta rahoja kurkusta alas..
Oon valmistautunu hankkimalla paljon uusia taiteilutarvikkeita ja kirjoja luettavaks, ja sain uuden kitaran synttärilahjaks.
Tänään vedän kyllä hirveet lärvit, kävin justa alkossa kun panikoin et mihin asti se on auki eikä niiden sivuille päässy.
Mutta kohta alkaa uus elämä, voin sitten raportoida tänne kuinka sujuu, koska kaikkia varmasti kiinnostaa!!
aimohaiku

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Déjà vu.
SikaMika

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Itse satsaan enemmän laatuun kuin määrään. Eli kun otetaan, otetaan kunnolla ja kuluissa säästämättä!

T. Nimim. "Koko tammikuu orjatöissä masterlaskun kuitatakseen"
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En ole Kitinän juopoin, mutta elämäni varrella saatan hyvinkin päästä huipulle. Aloitetaan tolkuton ryyppääminen vuonna 2009!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hellu kirjoitti: Vitun masentava kelikin.
No mee Australiaan, sitte, saatana!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

RolloTomasi kirjoitti:
Hellu kirjoitti: Vitun masentava kelikin.
No mee Australiaan, sitte, saatana!
Jostain syystä Australia ei oo ikinä kiinnostanu erityisesti, johonki muualle mielummin.
Eiköhän mulla oo varaa talvilomalla jonnekin suunnistaa kun en juopottele tässä kuussa.

Eilen alko siis tipaton, ei tarvinnu paljoo tasotella ku en päässy sohvalta ylös koko päivänä paitsi yrjöömään.
Vieläkin tuskan hiki ja tärinä päällä, onneks jätettiin loput viinat kaverin luokse niin ei tuu himassa houkutusta enää parannella oloa.
Yritän nyt paiskia duunia että unohtaisin tän krapulan.. Ja sen skumppapullon joka helpottais huomattavasti.
ninnithequeen

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:En ole Kitinän juopoin, mutta elämäni varrella saatan hyvinkin päästä huipulle. Aloitetaan tolkuton ryyppääminen vuonna 2009!
Olet siis silloin tulossa Suomeen :D
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:En ole Kitinän juopoin, mutta elämäni varrella saatan hyvinkin päästä huipulle. Aloitetaan tolkuton ryyppääminen vuonna 2009!
Olet siis silloin tulossa Suomeen :D
Äiti on kieltänyt.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
BettyB.

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

RolloTomasi kirjoitti:Äiti on kieltänyt.
NYT loppuu se muokkaaminen!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

BettyB. kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Äiti on kieltänyt.
NYT loppuu se muokkaaminen!
Ootko sä mun äiti?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
BettyB.

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

RolloTomasi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Äiti on kieltänyt.
NYT loppuu se muokkaaminen!
Ootko sä mun äiti?
Ei ku sun isäs!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Meen tänään Alkoon. Kattomaan kuin paljon Marabello kallistui.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

BettyB. kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: NYT loppuu se muokkaaminen!
Ootko sä mun äiti?
Ei ku sun isäs!
JESSS!! Mun faija löyty!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kityn juopoin?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Clay kirjoitti:Meen tänään Alkoon. Kattomaan kuin paljon Marabello kallistui.
6.50 -> 6.98

Järkyttävää.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin