Miten pukisit naisen?

Yleinen lätinä jä kitinä
Faghag

Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Tässä on miesten muotia ruodittu. Aika laittaa naaraat järjestykseen, sillä barbeilla on kiva leikkiä.

Kysymys miehille:
Miten pukisit naisen ja miksi? Mikä ärsyttää naisten pukeutumisessa?

Kysymys naisille:
Miten itse pukeutuisit mieluiten? Mikä ärsyttää eniten naisten muodissa?
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Pukeudun mielelläni hameisiin ja kireisiin paitoihin, ja käytän yleensä jotain kirkasta väriä yhdistettynä mustaan. Poikaystävä esitti toivomuksen, että voisin pukeutua "enemmän beigeen"...

Joskus mun erikoiset yhdistelmät menee kyllä vähän överiksi, ja saatan vaihdella tyyliä päivittäin, mutta musta se on hauskaa. Monenlaiset tyylit on musta siistejä, mutta en ikinä kyllä tule pitämään buutseja farkkujen päällä.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paskat käytännöllisyydestä kun puhutaan naisten vaateista:

http://www.thedarkangel.co.uk/catalogue2.php?p=162
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
KGrilli

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

hmm...

pukeudun itse sekoitellen erilaisia tyylejä. suosikkilookkeja on kaksi.

pidän armeijan ylijäämäkamoista ja käytän sekä brittien, että jenkkien maastohousuja. tykkään myös armeijan takeista ja lippiksistä. yhdistän näitä naisellisiin pikkutoppeihin tai tiukkoihin paitoihin. paita on yleensä aina tyköistuva ja musta. joskus jotain hauskoja tekstejä tai bändien logoja tms. niittivyö kuuluu ehdottomasti tähän asuun. kevennän äijämäistä vaikutelmaa naisellisilla tennareilla, varvastossuilla, saappailla tms. sekä riepumaisilla huiveilla ja koruilla. ja tyttömäisillä laukuilla myös.

toinen favorite on hipahtava tyyli. yhdistelen tiukkoja housuja, katkaistuja leggingsejä ja sukkahousuja, ehkä joskus jopa farkkuja hameisiin ja mekkoihin. asustan vapaa-ajalla tennareilla, työkäytössä korkokengillä tai matalilla söpöillä avokkailla. puen vaatteita kerroksittain, toppeja ja paitoja, hameita ja housuja tms. ja takki on yleensä aina lyhyt ja tiukka. huiveja jälleen kerran, koruja ja laukkuja. jos look on muuten naisellinen niin saatan lisätä siihen sitten taas armeijan ylijäämälaukun.

myös normaaleista kaupoista ostan usein army-henkisiä vaatteita. napitukset ja leikkaukset ovat helposti varsin uniformumaisia. en tiedä miksi.

suosikkikenkiä on erikoiset, hippityyliset matalakorkoiset (hassutkin) avokkaat, converset ja tiukat, mustat saappaat. ja kesällä ehdottomasti varvastossut.

kotioloissa riisun aina kaikki vaatteet pois ja pidän yöpaitulia päällä. ainakin ollessani yksin. urheillessa suosin trikoita ja ihoa myötäileviä paitoja hyvästä kankaasta. ensimmäisen tuulipukunikin ostin muutama viikko sitten.

jos kroppa sallisi, käyttäisin minihameita.
Geetzu

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En jaksa seurata muotia, joten siitä en ole tarpeeksi perillä voidakseni sanoa mikä siinä ärsyttää. Taidan olla semmonen jälkijunassa hiihtelijä, otan mielelläni vastaan kestäviä merkkivaatteita, joista sisko ja äiti kasvavat tasaisen varmasti aina yli. Ostan melko paljon, kuukaudessa menee arviolta 100-200 euroa vaatetukseen, tosin tänä vuonna huimasti enemmän kun alusvaatteet ja kengät ovat taas ruvenneet kiinnostamaan... Sain vihdoin tarpeeksi tilaakin kotona vaatteilleni, joten nyt on kaikki kivasti järjestyksessä, jolloin eri asukokonaisuuksia tuleekin päälle vedettyä entistä helpommin.

Tykkään enemmän kirkkaista väreistä ja kaapista ei paljoa pastellia löydy. Tummahiuksisille mielestäni sopii paremmin sekä tummat että vaaleat, kuin mitä vaaleahiuksisille... Mustaa on yhä vaatteissa paljon, vaikka eräs värineuvoja yrittikin mua totuttaa ajatukseen, ettei aina sitä mustaa ja varsinkaan kirkkaiden värien kanssa. Omaan silmään tummanpunainen lyhythihainen tiukka paita ja mustat byysat nyt vaan näyttää hyvälle (päällä siis nyt). Yleensäkin mustat/tummat hiusut näyttää parhailta kun niihin yhdistää tiukan yläosan. Valkoiset housut ja musta paita olisi täydellinen no-no.

Mekkoja ja hameita on paljon, käytän kuitenkin enemmän housuja. Tän hetken lemppariasu lähes kaikkialle muualle kuin baariin taitaa olla seuraava: kirkkaanpunaiset semmoset pehmeät housut (snadisti levenevät lahkeet, sopivan tiukat tietenkin pyllystä ja reisistä, vyötärö ei liian matalalla eli pystyy kumartumaan hiekkalaatikolla), valkoinen ihoa myötäilevä erittäin pitkähihainen joustava paita, täydellinen päällä ja tissitkin näyttää hyvältä uumaisessa kaula-aukossa. Enkä voi vastustaa täysvalkosia addun popoja lähtiessäni ulos nämä kledjut päällä, en vaikka valkoset kengät ois äänestetty "kauden mauttominta tod!" -voittajaksi vuodesta toiseen. Farkkujen kanssa on myös aina erilaisia "lenkkareita", ei koskaan korkoja. Korot kopsuvat kivasti kaiken siistimmän ja "naisellisemman" kanssa. Kuinkahan monta tällä hetkellä täysin turhaa eriväristä ja -muotoista, täysin erilaista jakkupukua kaapista löytyykään... Ehkä niille tulee enemmän käyttöä kun on aika palata töihin. Syy palata. :]

No ei tätä kukaan jaksa loppuun lukea jos vielä jatkan, mutta siis viihdyn lähes kaikissa tyyleissä kunhan vaatteet tosiaan istuvat päällä. Ei mitään telttamaista, hupparitkin on jees tiukempina versioina... Viikonlopun vietin ulkona ihanassa uudessa punavalkoisessa tuulipuvussani. xD

Suosikkivärit ehdottomasti: musta, punainen, valkoinen, ruskea, harmaa
Värit, joita opettelen neuvoista kokeilemaan: tumma violetti, oranssi (uh)
huima

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja huima »

http://www.agentprovocateur.com/

Itseasiassa ihastelin jo tänään, että Nowaysisilla oli tuo signaturessaan, sillä se vain tukee sitä mielikuvaa mikä minulla on .-D

Niiden Lontoon liike on hot ja näkemisen arvoinen, ja heidän julkaisemat DVD:t megahottiksia. Eivät kai ole myyneet niitä koskaan, mutta tulivat jonkun lehden mukana. Jatkoivat siis Agent provocatourin peruslinjaa ja leikittelyä erilaisilla teemoilla ja tarinoilla. Se mikä siinä oli niin megahot ja koskettavaa, oli se - että malleina käytettiin normaaleja naisia, jotka eivät siis olleet pro-malleja -- vaan jotka vastasivat lehti-ilmoitukseen.

Grrrrrau!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pukisin? Ei kun RIISUISIN!
Exsat

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Minä pukeutuisin mieluiten jakkupukuihin ja korkeisiin korkoihin. Ammatinvalinta rajoittaa kuitenkin tätä melkoisesti, sillä käytännöllisin asu työn kannalta on ehdottomasti huppari/villapaita ja farkut tai jotkut väljemmät housut. Samoin kaupunkireissut ja muut tulee tehtyä vielä toistaiseksi pyörällä, joten asun pitäisi toimia myös jotenkin polkiessa.

Normaali arkipukeutuminen koostuu matalapohjaisista kengistä (tai joskus tennareista), farkuista ja ilmasta riippuen trikoopaidasta, neuleesta tai kauluspaidasta. Jos aikomuksena on ainoastaan käydä salilla ja mahdollisesti lähikaupassa ruokaostoksilla, niin saatan olla liikkeellä jopa tuulipuvussa ja lenkkareissa.

Väriskaala on melko laaja, musta, valkoinen ja punainen lienevät hieman muita yleisempiä.
killkill

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jos jätetään itsestäänselvyydet kuten "pelkkään samettikaulanauhaan" tai verkkosukka-stringi-saapas -viritykset pois, niin esimerkiksi hyvin leikattu ja istuva jakkupuku on naisen päällä ilo silmälle. Yleensäkin hieman peittävä tapa pukeutua on parempi kuin napapaita-lantiohousu -yhdistelmät. On kutkuttavampaa, että jätetään mielikuvitukselle liikkumavaraa kuin että isketään kurveilla taju kankaalle.

Sinänsä muodista en ymmärrä mitään. Klassinen lähestymistapa kuitenkin mieluummin kuin päivän pintamuotihirvitykset.
Leilah

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Vaatekaappini perusta ovat farkut. Niissä tulee olla joko suorat tai alaspäin levenevät ns. bootcut lahkeet. Pidän neuleista, nytkin minulla on päälläni vaaleanpunainen pörröinen avokaulainen villapusero. Villatakkeja on myös paljon. Jakkupuvun hankintaa olen harkinnut, mutta se on vielä jäänyt.
Kun tarvitaan siistimpää pukeutumista, laitan ylleni mustat suorat housut tai sitten hameen. Kesällä pidän muutoinkin useimmiten hameita. Kengät ovat mieluiten korolliset, pidentävät vähän lyhyttä varttani ja parantavat ryhtiä.
Joskus taas pidän ihan perus työhaalareita ja turvasaappaita tilanteen niin vaatiessani. Urheiluvaatteita on myös jonkin verran. Kotona pukeudun mukavasti joko lökäpöksyihin tai hameeseen.
Feiz

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Mitä tulee jokapäiväiseen pukeutumiseen niin mieluusti näkisin tyttöni päällä jotain aika tavallista pienellä vivahteella.
Esim. sukat, rintsikat, hottarit/tavalliset pikkarit, sitten päällysvaatteina vaikka kengät,farkut ja joku kiva pinkki paita(ei mikää tyhmä teini "oon salee HOT" tekstillä varustettu vaan ihan normi vaikka lyhythihainen kauluspaita tai avokaulaisempi pitkähihainen.)

EDIT: Farkut tietty kireähköt pyllyä mukailevat;)

Tollanen on omasta mielestä vallan kiihottava. Tosta kun liu'uttaa vaan farkkuja alaspäin ja sieltä paljastuu ne hottarit niin aijai :P
ninnithequeen

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä rakastan hippifarkkuja. Ei herranen aika, eiväthän lahkeet voi muuta kuin olla leveät? Samoin kiva kuviointi samanmoisissa farkuissa on pop. Ei mulla muunlaisia farkkuja olekaan :)
Kesäisin pidän pitkiä hameita, sellaisia kirjavia intialaishameita (luulisin) mitä toreilta olen ostellut.
Lisäksi tykkään hippipaidoista, puisista koruista, huiveista, ja hatustani en luovu! Pitkät villatakit on kans ehania. Näin syksyllä niitä tulee käytettyä.
Väreinä kaapista löytyy musta, beige, erisävyiset ruskeat.
Niin ja ne kuuluisat seitsemän sentin korot, tietysti. *kiroaa tulevan talven*

Niin ja alusvaatteet pitää olla mustat tai viininpunaiset.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

KGrilli kirjoitti: pukeudun itse sekoitellen erilaisia tyylejä. suosikkilookkeja on kaksi.

pidän armeijan ylijäämäkamoista ja käytän sekä brittien, että jenkkien maastohousuja. tykkään myös armeijan takeista ja lippiksistä.
Sinut tunnistaneena en malta olla sanomatta:
Siis ylijäämäarmy maastoHOUSUT ja ARMEIJAN lippis= trendikästä?

Se minun juunou brittiarmeijan ylijäämä maastoTAKKI ja LAIVASTON lentokoulun vaan ei armeijan lippis = tyylitöntä?

Siis onko näistä oikeasti joku pikkutarkka virallinen ohjeistus vai onko tuo trendipellejen geenikarttaan koodattuna? :lol:
Viimeksi muokannut Gattaca, 10.10.2005 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mida

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Mida »

olen köyhä ja tylsä pukeutuja. Seppälän aleista ja kirppareilta vuosien mittaan ostettuja farkkuja, yksinkertaisia trikoo-, college- ja neulepaitoja. Väreistä lähinnä vihreät nyt kun niitä taas saa. Nyt syksyllä tekisi mieli eri ruskeita. Hameita käytän kesäisin, tosin nyt ostin aika elegantin tyylikkään hameen ja etsiskelen siihen sopivaa samettijakkua. Tosin en tiiä missä sitten lopulta käyttäisin. Oon niin arkinen tapaus.

Parhaita vaatteita on ne, joita ei tarvi kovin tarkkaan varoa. Eli jää tilaa elää.

Korujakaan en juuri viitsi käyttää, saati mitään huiveja yms. Kassikin on mukana kantaakseni siinä tavaraa. Toki hiukan kiinnitän myös huomiota vaatteen ulkonäköön ja ostan vain sellaista yleensä, jota tulen myös käyttämään.

Tosin kun minibudjetilla liikkuu, niin vähiin jää vaihtoehdot.

Kengät sitten, halpistossuja ym. talvikengätkin aikas halpoja.

Tällä hetkellä päällä kirpparilta hankitut farkut, joissa jonkin verran kulumia siellä täällä, mutta mukavat sekä ainakin 2v vanha trikoopaita, johon joskus kesällä kokeilin miten nuo kangasvärit toimivat.

Hiukset harjaamatta ja meikitön naama.

Eipä ole ulkonäkö mulle tärkeintä.
Feiz

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Gattaca kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: Siis onko näistä oikeasti joku pikkutarkka virallinen ohjeistus vai onko tuo trendipellejen geenikarttaan koodattuna? :lol:

On.
Statilainen gimma joka pukeutuu inttikamoihin = Trendikäs
Ei stadin kermaan kuuluva ja IN clubeilla pyörivä jannu inttikamoissa = juntti.

Suomen armeijan maastohousut = Juntti
150 euron One waysta ostetut "hip hop" maastohousut = Trendikäs
Edith

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Yksinkertainen ja käytännöllinen tyyli, paljon yksivärisiä, usein mustia tai punaisia paitoja, kahdet farkut ja läjä helposti yhdisteltäviä hameita. Hankintapaikkan Uffi toimii, koska jos vaate on kestänyt jo jonkun toisenkin käytössä, voin luottaa sen kestävän minullakin kauemmin kuin yhden tai kahden pesukerran yli.

Kun vaatteissa lähes kaikki sopii kaiken kanssa eikä arkivaatteissa ole lainkaan krumeluureja, tulee toimeen pienelläkin vaatevarastolla. Muun muassa Hesarin Kirstikin on niin neuvonut. Mutta minä ymmärsin kyllä jo ennen Kirstiltä kuulemaanikin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Feiz kirjoitti:On.
Statilainen gimma joka pukeutuu inttikamoihin = Trendikäs
Ei stadin kermaan kuuluva ja IN clubeilla pyörivä jannu inttikamoissa = juntti.

Suomen armeijan maastohousut = Juntti
150 euron One waysta ostetut "hip hop" maastohousut = Trendikäs
Selkis.
Mutta ylijäämämilitariaa sanoo KGrillikin käyttävänsä. Brittiläinen se minun. Hyväkuntoinen, käyttämätön. Kun on muuten IN niin sitten saa? Selvä. Ja maastohousut saa olla vaan ei takki farkkujen kanssa? Selvä.

Minä halusin kerrankin pukeutumisella ilmentää itseäni, luontohenkisyyttä ja vitsinä se lentokone/leffa/kovatykkilippis. Heti tuli kuukausia paskaa niskaan Cityssä.

Mutta muut saa ilmentää itseään, minä en. Selvä. Jollain muulla äijällä saa olla teletappipipo, ja se on vain cool, minulle ei sekään kävisi. Selvä.
Viimeksi muokannut Gattaca, 10.10.2005 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
safi

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja safi »

Faghag kirjoitti: Kysymys naisille:
Miten itse pukeutuisit mieluiten? Mikä ärsyttää eniten naisten muodissa?
Kotona oleskelen mahdollisimman mukavissa vaatteissa, yleensä verskoissa tai muuten pehmeää ja joustavaa materaalia olevissa vaatteissa.
Kaupaan tai muuten ihmisten ilmoilla liikkuessa farkuissa ja nahkarotsissa ja kengillä joilla on helppo liikkua reippaasti paikasta toiseen.
Farkuja valitessa suosin pintaa nuolevia kireämpiä ja lantion paljaaksi jättäviä malleja ja niissä saa olla mielellään jotain erikoisröpellyksiä.
Paidoissa suosin myös ihoa myötäileviä malleja. Materiaaliltaan mieluiten puuvillaa.
Bilettäessä pukeudun mieluiten mustaan nahkaan ja nahkavaatteita kaapissani on vinopino. Mielenkiintoa on viimevuosina herättänyt myös goottityyli ja kaapista löytyy useita pitkiä mustia hameita, korsetteja. toppeja ym,ym.. Kengissä tyyli jatkuu mustana tai käärmeennahalla kuvioituna. Korkoa saa olla biletyspopoissa max. 7cm, koska niillä sentään pystyy vielä liikkumaan kompuroimatta myös juovuksissa.

Väreinä suosin yllätys yllätys mustaa, sinistä, vihreää.

Naisten muodissa inhottaa muuten kauniit kengät, jotka on pilattu 9cm koroilla. Niillä kun ei enää tämä täti kykene kävelemään.
Pastellisävyt tai muuten hempeät värit. Minihameet ja telttamaiset vaatteet, huonot materiaalit, käsinpesu useissa biletysvaatteissa.
MGandhi

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Naisten pukeutumisessa on taas tullut muotiin pillifarkut ja saappaat niiden päälle vedettynä. Se on hirvittävän näköistä.

Joillakin ihmisillä (naisilla ja miehillä) tuntuu olevan hirvittävä tarve laittaa trendikästä vaatetta päälle, vaikka ne eivät istuisi omaan kroppaan palaakaan. Räikeimpänä esimerkkinä lo-waist pillifarkut ja lyhyt paita läskeillä. En voi ymmärtää mitä nämä tuumivat kotona peilin edessä näissä releissä.
Faghag

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Fägärin vaatekaapin Must:

- mustaa ja valkoista
- nahkaa ja samettia
- hameita ja farkkuja
- saappaita ja lenkkareita
- stringejä
- tiukkoja paitoja
- paljon erilaisia huiveja
- paljon erilaisia vöitä
- isoja sormuksia, hopeakoruja
- helppoa ja mukavaa
- yksinkertaista ja silittämättä siistiä
- reipasta ja poikamaista
- seksikästä

Mikä muoti jätetään muiden kärsittäväksi:
- liian lyhyet hameet
- sukkanauhaliivit
- yli 8 centin korot ja rotantappokärjet
- jakkupuvut
- keinokuituvaatteet
- muovi
- ns. järkevä pukeutuminen sään mukaan
- liian isot vaatteet
- 20 denierin sukkahousut
- Ecco Soft-kengät
ninnithequeen

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin ja kotosalla ollaan verkkareissa ja miehen yli-isossa T-paidassa, missä useimmiten on joku olut-merkin logo :D

Yöpaitoja löytyy monta, suosikki on "Sweet Home"-tekstillä varustettu nuhjuinen ja vanha ihana yökkäri. Sitä ei tosin tule käytettyä enää niin paljon, kun kaappiin on tullut silkkisiä yöpaitoja jo monta: sininen, punainen, valkoinen ja uusin lemppari kullanvärinen :h:

Sormuksista kun mainittiin, mulla on paljon isoja hopeisia sormuksia, jotka useimmiten koristavat oikeaa kättäni. Vasemmassa kädessä killuu yksinoikeudella vain kihlasormus. Isot korvikset on kans must.
Nowaysis

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Tällä hetkellä metsästän erityisesti (40-ja) 50-lukulaisia kotirouvavaatteita(siis tyylisiä, ei tarvi olla oikeesti vanhoja) ynnä tuon ajan mekkoja. Myös osa 60-luvun vaatteista on aivan ihastuttavia, en tarkoita hippikuteita vaan porvariston hillittyä charmia. Hyvin istuvia lyhythihaisia puseroita joissa on pyöristetyt kaulukset. Pinstripe-hame vaaleanpunaisilla raidoilla. Uuh aah!

Pörröneuleita. Tiukkoja farkkuja, alaspäin kapenevia.Saappaat tai korkkarit, mieluusti stiletot tai 40-50-lukulaisen näköset.

Muodissa ärsyttää lähinnä se kun joku oma rakas juttu julistetaan yht'äkkiä ultratrendikkääksi. Vaihtoehdot ovat sitten joko näyttää samalta kuin "kaikki" muutkin tai lakata käyttämästä kyseistä garmenttia.
Kid

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kaapista löytyy:

farkkuja, lähes aina leveelahkeiset ja kaposet reisistä (hippimalli?)
paitoja, lähes aina mustia (ja usein joko v-aukkosia tahi olkapäät paljastavia)
t-paitoja, jotka liian lyhyitä et makkarat näkyy..hmph
yhet mustat sammarit, malli kuten farkuissa
pitkä kapee farkkuhame
lyhyt farkkuhame
kesällä mekkoja, lyhyitä ja pitkiä. Lähinnä viininpunasta ja mustaa
villapaitoja talveks
musta pitkä "röyhelö"hame (uusin löytö ja hyvin rakas)
parit verkkarit kotioloihin
toppeja, mustia ja mustia

Aikas pelkistetty tyyli jota joskus saatan piristää veikeillä vöillä (joita on liian vähän)
Laukkuja en tykkää käyttää, mutta pakosta löytyy pari..
Kengät arkisin lenkkarit, hameiden kaa joko matalakantaset "painijantossut" (kauheet omasta mielestänikin) tai nyt uudet korolliset melkein polveen asti ylettyvät nahkasaappaat.
Kesällä lähes aina sporttisandaalit, oli tilaisuus mikä tahansa

:lol:

Ainiin, varkuista maksan usein sen 20e ja muut vaatteet alle sen. Ja jopa ihan kaupasta löydän.
Kirppiksiä tulee kierrettyä ihan liian harvoin.
SingleMalt

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Naisellisesti.

Toiseen kysymykseen löytyy vastaus ketjusta jo. En pukisi naista siten, kuten suuri osa ketjussa kertoo pukeutuvansa. Sori.
slam

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Joku hirven talja niskaan. Sen voisi kiskaista nopeesti pois päältä.
Vastaa Viestiin