Miten pukisit naisen?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti: Reino-tyyppiset?! Mitä mitä, was ist das.. Mitäköhän Seppo Hovikin siihen sanoo.. niin!
Del Monte-Seppo sanoo kyllä!
kauppaseksi
ilmai-seksi
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
HellBell

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SingleMalt kirjoitti:
slam kirjoitti:Hell bell pitäisi pukea..
..pelkästään mun valkoiseen kauluspaitaan ..
Se voisi mennä mekosta samalla kertaa, näppärää! 8)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
slam kirjoitti:Hell bell pitäisi pukea..
..pelkästään mun valkoiseen kauluspaitaan ..
Se voisi mennä mekosta samalla kertaa, näppärää! 8)
..tai joukkueteltasta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
millivanilli

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Faghag kirjoitti: Kysymys naisille:
Miten itse pukeutuisit mieluiten?
Pukeudun aikalailla mielialan mukaan. Välillä tulee pukeuduttua naisellisesti ja välillä lähden ulos repaleiset monta kokoa liian isoa farkut jalassa ja virttynyt paita päällä. Kun on rönttönen fiilis, pukeuden myös sen mukaan.

Neuleet on mun juttu, niitä löytynee vaatekaapista varmasti päälle 20 kappaletta. Kaapista löytyy myös hurja määrä farkkuja, farkkuhameita ja vanhoista farkuista tehtyjä hameita. Pukeutuisin oikein mielläni jakkupukuihin, harvemmin tulee vain tilaisuuksia, joihin voi pynttäytyä.
HellBell

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

nypari kirjoitti: Jessh! *tuulettaa* Mulla on ollut jo vuosia useita pinkkejä paitoja. Sopivat etenkin kesäkäyttöön ja ruskettuneelle iholle, tumma kun muutenkin olen. Chicagossa käydessäni tosin veli opasti jättämään ko. paidat suosiolle kotiin, koska siellä dress code on pink=fag. Muutenkin, kun pidin siellä slimwear-tyyppistä paitaa tuli oudon pitkiä katseita ihan vääriltä ihmisiltä.
Se on jännä kokeilla erilaisia asustuksia.. Kerran kun olin sellaisessa mustavalkokravatti-vaatetuksessa yökerhossa, tuli pari heppua juttelemaan pelkästään vaatetuksen tähden, hauskoja juttuja. Ehkä ns. maskuliininen pukeutuminen koettaisiin eri tavoin silloin, jos muu olemus olisi aika maskuliininen, mutta muuten.. Vähän kuin charliechapliniin suhtauduttaisiin.. : "Saanko nostaa?" Tosin tämän kysymyksen esittäjä sanoi sittemmin asujutun olleen hänestä kiihottavaa, joten huvittuneisuuden ja kiihottuneisuuden rajamaat voivat näemmä sekoittua keskenään..
HellBell

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Se voisi mennä mekosta samalla kertaa, näppärää! 8)
..tai joukkueteltasta.
.. jahka Nisse kuulee tämän..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minä RIISUISIN HellBellin :oops:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HellBell kirjoitti:
Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Se voisi mennä mekosta samalla kertaa, näppärää! 8)
..tai joukkueteltasta.
.. jahka Nisse kuulee tämän..
Mä näin viime yönä unta, että Matti Nykänen esitti Topless-biisin Nissen bileissä.
The great club outshines the individual, always and forever.
HellBell

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:Minä RIISUISIN HellBellin :oops:
.. josta päästäänkiin kysymykseen : Pukeeko alastomuus naista vai onko parempi että tällä on 1) edes jotain rihmankiertämää yllä 2) kunnon vaatteet päällä 3) kunhan on jotkin kuteet koossa.. jos vaikka ajatellaan että nainen on kotona, ukkelin vierellä katsomassa Strömsöä?
Elppis kirjoitti: Mä näin viime yönä unta, että Matti Nykänen esitti Topless-biisin Nissen bileissä.
Tämä tarkoittaa että haluat salarakkaaksi Matin. Näin se on, Elppanen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HellBell kirjoitti:Tämä tarkoittaa että haluat salarakkaaksi Matin. Näin se on, Elppanen.
Kiitos, erittäin paljon thanks. Tätä mä nyt viimeiseksi haluaisin. Teuvo Låmankin olis parempi.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja slam »

SingleMalt kirjoitti:
slam kirjoitti:Hell bell pitäisi pukea..
..pelkästään mun valkoiseen kauluspaitaan ja keittää aamukahvit asunnollani..
Itselleni en haluaisi laittaa rintsikoita, mut kyl metsurin saappaat saattaa pukee naista... kunhan ei vetele turvahaalareita päälleen. :roll:
Feiz

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

nypari kirjoitti: Jessh! *tuulettaa* Mulla on ollut jo vuosia useita pinkkejä paitoja. Sopivat etenkin kesäkäyttöön ja ruskettuneelle iholle, tumma kun muutenkin olen. Chicagossa käydessäni tosin veli opasti jättämään ko. paidat suosiolle kotiin, koska siellä dress code on pink=fag. Muutenkin, kun pidin siellä slimwear-tyyppistä paitaa tuli oudon pitkiä katseita ihan vääriltä ihmisiltä.
FYI myös Suomessa pink=Fag.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Feiz kirjoitti:
nypari kirjoitti: Jessh! *tuulettaa* Mulla on ollut jo vuosia useita pinkkejä paitoja. Sopivat etenkin kesäkäyttöön ja ruskettuneelle iholle, tumma kun muutenkin olen. Chicagossa käydessäni tosin veli opasti jättämään ko. paidat suosiolle kotiin, koska siellä dress code on pink=fag. Muutenkin, kun pidin siellä slimwear-tyyppistä paitaa tuli oudon pitkiä katseita ihan vääriltä ihmisiltä.
FYI myös Suomessa pink=Fag.
Ei vaaleanpunainen miehen päälle ole mun mielestä fag. Esim. tyylikäs pinkki/fuksianpunainen/vaaleanpunainen kauluspaita, sopiva kraka ja istuva puku on mitä parhaimman näköinen yhdistelmä.
Tosin jos mielipidettä haluatte, niin mitä vaaleampi vaaleanpunainen, sitä "vähemmän gay"
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Feiz kirjoitti:FYI myös Suomessa pink=Fag.
Totta. Mun kotihomollani on paljon vaaleanpunaisia paitoja, ja ne päällä se näyttää vielä enemmän homolta :D
Feiz

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Elppis kirjoitti:
Feiz kirjoitti:
nypari kirjoitti: Jessh! *tuulettaa* Mulla on ollut jo vuosia useita pinkkejä paitoja. Sopivat etenkin kesäkäyttöön ja ruskettuneelle iholle, tumma kun muutenkin olen. Chicagossa käydessäni tosin veli opasti jättämään ko. paidat suosiolle kotiin, koska siellä dress code on pink=fag. Muutenkin, kun pidin siellä slimwear-tyyppistä paitaa tuli oudon pitkiä katseita ihan vääriltä ihmisiltä.
FYI myös Suomessa pink=Fag.
Ei vaaleanpunainen miehen päälle ole mun mielestä fag. Esim. tyylikäs pinkki/fuksianpunainen/vaaleanpunainen kauluspaita, sopiva kraka ja istuva puku on mitä parhaimman näköinen yhdistelmä.
Tosin jos mielipidettä haluatte, niin mitä vaaleampi vaaleanpunainen, sitä "vähemmän gay"

Kyllä se nyt vaan on niin, että pinkki on Fag. Siihen ei mitkää vaaleudet auta. Se naistenlehtien lanseeraama rohkea mies joka uskaltaa pukeutua pinkkiin on Fag vaikka voissa paistas.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos pinkki on "naisellinen" väri, joka tekee miehestä homon, niin miksei naisilla ole mitään sellaista väriä, mikä tekee siitä lesbon?

Tummanvihreä?
The great club outshines the individual, always and forever.
SingleMalt

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Se voisi mennä mekosta samalla kertaa, näppärää! 8)
..tai joukkueteltasta.
Aika pieni joukkuoteltta tule numeron 42-44 kauluspaidasta, mutta jos puolijoukkue?
HellBell

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Feiz kirjoitti:
FYI myös Suomessa pink=Fag.
Vastustamme.
ninnithequeen

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Jos pinkki on "naisellinen" väri, joka tekee miehestä homon, niin miksei naisilla ole mitään sellaista väriä, mikä tekee siitä lesbon?
Tummanvihreä?
:shock:
Ookmäny si lesbo vai? Se mun pitkä takki on ruskea-tummanvihreä nääs...
HellBell

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Elppis kirjoitti:.. niin miksei naisilla ole mitään sellaista väriä, mikä tekee siitä lesbon?

Tummanvihreä?
Sovitaan niin. Tästä lähtien tummanvihreä väri olkoon lesbouden koodiväri, mitä tummempaa, sen lesbompaa. :mrgreen:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HellBell kirjoitti:
Elppis kirjoitti:.. niin miksei naisilla ole mitään sellaista väriä, mikä tekee siitä lesbon?

Tummanvihreä?
Sovitaan niin. Tästä lähtien tummanvihreä väri olkoon lesbouden koodiväri, mitä tummempaa, sen lesbompaa. :mrgreen:
Mulla on tällä hetkellä tummanvihreä toppi, jossa on valkoiset olkaimet. Olen siis piilolesbo.
The great club outshines the individual, always and forever.
HellBell

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Elppis kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Sovitaan niin. Tästä lähtien tummanvihreä väri olkoon lesbouden koodiväri, mitä tummempaa, sen lesbompaa. :mrgreen:
Mulla on tällä hetkellä tummanvihreä toppi, jossa on valkoiset olkaimet. Olen siis piilolesbo.
Näin ne asiat selkiintyy!

Mulla ei ole tummanvihreää nyt missään.. Siinä Mr.Green-hymiössä, jota käytin äsken, kyllä oli vaaleampaa viheriää joten joskos se sitten riittäisi.. :mrgreen:
nypari

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Feiz kirjoitti:
nypari kirjoitti: Jessh! *tuulettaa* Mulla on ollut jo vuosia useita pinkkejä paitoja. Sopivat etenkin kesäkäyttöön ja ruskettuneelle iholle, tumma kun muutenkin olen. Chicagossa käydessäni tosin veli opasti jättämään ko. paidat suosiolle kotiin, koska siellä dress code on pink=fag. Muutenkin, kun pidin siellä slimwear-tyyppistä paitaa tuli oudon pitkiä katseita ihan vääriltä ihmisiltä.
FYI myös Suomessa pink=Fag.
Olet täten myös vaateHitler. :wink: Se on tietysti makuasia ja tyylikysymys, kenen edes kannattaa kokeilla pinkkiä. Et ole varmasti mielipiteissäsi yksin. Pinkistä kesäpaidastani en ole saanut kuin positiivista palautetta, tosin luulen töissä virkamiehenä sitä pitäessäni menettäneeni katu-uskottavuuspisteitä, mutta kaikkiahan ei voi miellyttää.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kiintoisa aihe.

Tilanteen mukaan toivon naisen pukeutuvan. Mökillä ollaan eri kuteissa kun bileissä. Lisäksi on toivottavaa, että on itsekrittiikkiä oman kroppansa ja muotojensa suhteen. Inhoan tiukoista vaatteista tursuavaa läskiä todella. Arvostan treenattua ja hyväkuntoista vartaloa.

Onhan täällä jo oikeastaan kaikki toivottavat tyylit maninittu ja sekin että ihailtava naisellisuus kyllä heijastuu läpi lähes missä kuteissa hyvänsä.

Minusta hyvin istuvat farkut ja pieni valkoinen toppi on kesällä mitä mainion vaate tai minihame jos sääret sen kestää.

Toisaalta vastoin, eräitä toisia mielipiteitä hyvä jakkupuku, on mitä eroottisin vaate mielestäni. Vielä kun voi arvailla kuinka hekumalliset alusvaatteet siellä on alla jos oikeastaan mitään. Sellaistakin on onneksi sattunut.

Ja vaikka olen ihaillut noitten turkistarhauskirjoittajien intomielisyyttä, niin mielestäni naiselleni kunnon turkki talvella on oiva vaate. Pari sellaista tuli ostettuakin.

Olen aina varoissa ollessani mielelläni ostanut lahjaksi erilaisia vaatteita. Niinhän sitä tyyliä on saanut mieleisekseen. Tosin tietysti mukavinta on sellainen naisystävä, joka jo itsestään omaa samantyyppisen maun. Lahjoja on silti kiva antaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Faghag

Re: Miten pukisit naisen?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Feiz kirjoitti:
nypari kirjoitti: Jessh! *tuulettaa* Mulla on ollut jo vuosia useita pinkkejä paitoja. Sopivat etenkin kesäkäyttöön ja ruskettuneelle iholle, tumma kun muutenkin olen. Chicagossa käydessäni tosin veli opasti jättämään ko. paidat suosiolle kotiin, koska siellä dress code on pink=fag. Muutenkin, kun pidin siellä slimwear-tyyppistä paitaa tuli oudon pitkiä katseita ihan vääriltä ihmisiltä.
FYI myös Suomessa pink=Fag.
Mistä te tiesitte, että pinkki on yksi mun lempiväreistä? :wink:
Vastaa Viestiin