Jouni Keskimääräinen

Yleinen lätinä jä kitinä

Olen

Keskimääräistä parempi
11
58%
Keskimääräinen
4
21%
Keskimääräistä huonompi
4
21%
 
Ääniä yhteensä: 19

Rouva Pupu

Re: Jouni Keskimääräinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vihtahousu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Tix kirjoitti:Olen keskimääräistä heikompi itsetuntemuksessa ja kaappihomompi kuin luulin.
Onko kaapinovi jo raollaan?
Jos Bluussi voittaa kannun, niin eiköhän juhlminen ole aika estotonta...
Kaikkea sitä pitääkin nähdä/kuulla kun vanhaksi elää.
Tix

Re: Jouni Keskimääräinen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vihtahousu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Tix kirjoitti:Olen keskimääräistä heikompi itsetuntemuksessa ja kaappihomompi kuin luulin.
Onko kaapinovi jo raollaan?
Jos Bluussi voittaa kannun, niin eiköhän juhlminen ole aika estotonta...
Hmm. Kieltämättä kynnys antaa pyllyneitsyys voisi olla matalampi jos vonkaajana olisi bluussille mestaruuden laukonut pelimies. Tosin ei kai homot osaa pelata lätkää? Toistaiseksi kaappihomouteni on kuitenkin yhä varsin latenttia, olen yrittänyt bongailla vetäviä miehiä mutta prkl kun ei löydy. Käyn ehkä väärissä paikoissa.
Rouva Pupu

Re: Jouni Keskimääräinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mutta! Jos olet vielä nirsompi miesten suhteen kuin naisten, se Oikea ei vain ole tullut vastaan.

Toinen mutta. Pidetään sut kuitennii heterokastissa, ei oo varaa håttiksii menettää aidan toiselle puolelle. Sanon tissiäänelläin.
Tix

Re: Jouni Keskimääräinen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:Mutta! Jos olet vielä nirsompi miesten suhteen kuin naisten, se Oikea ei vain ole tullut vastaan.

Toinen mutta. Pidetään sut kuitennii heterokastissa, ei oo varaa håttiksii menettää aidan toiselle puolelle. Sanon tissiäänelläin.
Sitä Oikeaa odotellessa voinen kaappeilla ja harrastaa kulissisuhteita naisten kanssa?
Rouva Pupu

Re: Jouni Keskimääräinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti: Sitä Oikeaa odotellessa voinen kaappeilla ja harrastaa kulissisuhteita naisten kanssa?
Mitä sitä ei kulissien vuoksi tekisi. Uhrauksia, uhrauksia.
Tix

Re: Jouni Keskimääräinen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:
Tix kirjoitti: Sitä Oikeaa odotellessa voinen kaappeilla ja harrastaa kulissisuhteita naisten kanssa?
Mitä sitä ei kulissien vuoksi tekisi. Uhrauksia, uhrauksia.
Juuh, image is everything.
Aava

Re: Jouni Keskimääräinen

Viesti Kirjoittaja Aava »

NuoriDaavid kirjoitti:
Alkosta ostetusta alkoholistakin juodaan haastattelututkimuksien mukaan vain 1/3. Kukaan ei tiedä, mihin 2/3 ostetusta alkoholista katoaa. Ainakaan kukaan ei juo sitä.
Ei niin. Kaikki se Alkosta haettu 2/3 käytetään desinfektioaineena lauantaisiivouksessa.
NuoriDaavid kirjoitti:
TV:stä katsotaan vain uutiset, luontodokumentit ja joskus elokuvia.
... eikä aina kaikki ne kodin kolme televisiota ole edes yhtäaikaa päällä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jouni Keskimääräinen

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ilmeisen epäkesko.

- nuorempi (28 v)
- naimaton (tosin alle viiteiän)
- lapseton (enkä enää ehtisikään 28-vuotiaana työstää lisäkkeitä, seuraavaan syntymäpäivään on alle 9 kk jäljellä)
- asunto pienempi, kerrostalossa tosin
- lainoja paljon enemmän
- työelämässä kyllä, mutta en kuntasektorilla ja palkka onneksi (vrt. edellinen vastaus) huomattavasti korkeampi
- kävelyliikuntaa tai työmatkapyöräilyä en liikunnaksi luokittelisi (jos luokittelisin, niin pitäisi kellottaa luvuksi seitsemänä päivänä viikossa) enkä muista milloin olen viimeksi hiihtänyt, mutta muuta liikuntaa pyrin harrastamaan sen kolme kertaa viikossa. Joskus ehtii enemmän, joskus vähemmän.
- olen kyllä normaalipainoinen, mutta todennäköisesti lähempänä normaalin alarajaa kuin keskiverto kanssasisareni
- juon olutta paljon harvemmin kuin kerran viikossa enkä syö lihaa. Muiden elintarvikkeiden kulutusta en osaa arvioida. Perunoita aika harvoin ja kahviakaan tuskin 9 kg uppoaa (tosin tuore espressokoneemme saattaa aiheuttaa muutoksen kulutuksessa)
Don't Panic!
Vastaa Viestiin