Tuoksuketju

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Cityllä oli tällainen, en muista onko kityllä ollut.
Hehkuttakaa, iloitkaa, parkukaa ja mankukaa kemiallisista kakanhajunpoistajista.

Omalla hyvädöfis-listalla:

- Bossin Edition, Soul ja Energize
- Burberryn Touch
- Gaultierin "2"

EDIT: Miesten hajuttimet on miun ainoa myönnytys metrokeksuellismille. Turpa kiinni jo etukäteen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
KGrilli

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

mulla muutama suosikki

Ralp Lauren : Blue

Dolce & Gabbana : Light Blue

Moschino : I love Love

Kenzo : Eau par



miehillä tykkään eniten:

Jean Paul Gaultier : Le Male

Dior : Fahrenheit

YSL : Kouros
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Guerlainin Champs Elysees ja työpaikalla on Sergio Tacchinin Donna töissä käytettäväksi (en suuremmin pidä Donnasta).

Guerlainin Shalimar saattaa olla seuraava hajuveteni, mene ja tiedä vaikka aina yhdistän tuoksun äitiini, joka Shalimaria joskus käytti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vanilja Wunderbaumi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Oma suosikkini on Bossin Deep red.
Miehen tuoksu on tärkeä, mutta en osaisi sanoa mitään tiettyä merkkiä, se on se kokonaisuus ominasituoksun ja mahdollisen hajusteen yhdistelmästä.
Rakastan tuoksuja ja olen "nenäohjautuva" ihminen. Jos ihminen olisi muuten ihana, mutta hänen ominaistuoksunsa ei nappaisi, niin olisi pakko sanoa kiitos ei.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Vanilja Wunderbaumi.
Löytyy pökötistä. Saat sen, jos lupaat laittaa sen housuihis roikkumaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SingleMalt

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Jaahas, tämä on selvästi ansa metrojen paljastamiseksi.

Armani - Aqua DI Gio
Davidoff - Cool Water
Gaultier - Le Male
Mexx - Divercity

Tuossa järjestyksessä.

Naisilla pidä erittäin miedoista ja hienoista tuoksuista. Sellaisista mitä oikeasti pitää nuuhkaista toisen iholta, ennekuin huomaa sitä edes olevan. Eräällä vanhalla heilallani oli jumalainen tuoksu jota hän käytti. Harmittavasti olen vain unohtanut sen nimen.. :?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Pure Poison - Dior
Provocative Woman - Arden
Attraction - Lancome
212 Sexy - Herrera

Tuossa nyt pari sellaista joiden tuoksusta on tykännyt omalla iholla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vaikea vastata, en saa nyt oikein nimiä mieleen niistä miesten tuoksuista.
Adjektiivien tasolla sanoisin kuitenkin että jokin lämmin tuoksu, oranssinpunainen..
Viimeksi muokannut HellBell, 11.10.2005 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti: Adjektiivien tasolla sanoisin kuitenkin että jokin lämmin tuoksu, oranssinpunainen..
Kuuma laava?
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
Kuuma laava?
Sepä se, kunhan ei polttavana.. eli hiilloksena kävisi kyllä!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Voi elämä, typerin kysely ikinä.
En meinannut keksiä ainoastakaan kohdasta vastausta joka olisi kelvannut edes marginaalisesti. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti: En meinannut keksiä ainoastakaan kohdasta vastausta joka olisi kelvannut edes marginaalisesti. =P
Taisikin olla naisille suunnattu kysely.. Pahoitteluni, kun en jaksanut vaivautua etsimään parempaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti: Taisikin olla naisille suunnattu kysely..
Ihan niin kuin se olisi ennenkään estänyt.
Pahoitteluni, kun en jaksanut vaivautua etsimään parempaa.
Etsin itse!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Omalla hyvädöfis-listalla on nyt keikkunut kovin pitkään tuo Burberry. Miehen iholla tuon lisäksi Boss on semmonen aina vaan täydellinen.
Nowaysis

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Joulupukilta toivon Miss Dioria. Varmaan toiveeseeni yhtyy myös Stockan väki, sillä toistaiseksi käyn heidän apajillaan tätä tuoksua kaivatessani..

Käytössä YSL Babydoll johon tuskin ikinä kyllästyn
CK One(kyllästyttää)
Kenzo Jungle
Guccin Envy
Tommy H:n Girl
L'eau d'Issey (vähän kyllästyttää)
Acqua di Gio(kuten myös tämä)
Sitten on hyvältä näyttämässä Chanelin numero 5, jota en vaivaudu kommentoimaan. Pullo on kiva.

Olen aivan sucker ns. karkkituoksuille, Escadan kesätuoksut erityisesti.
slam

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Kerran mulle ostettiin putelli vuonna 93? syksyllä. Toista en ole ostanut.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Äiteeni osti minulle joululahjaksi jotain vuosia sitten, en käyttänyt, liian imelää.

Löytyykö luontohenkisyyttä ilmentävää tuoksua? Märän koiran metallinen haju on miehekäs. Eau de Mehtäkoira?
ManZel

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Gattaca kirjoitti: Löytyykö luontohenkisyyttä ilmentävää tuoksua? Märän koiran metallinen haju on miehekäs. Eau de Mehtäkoira?
Mulla oli aikoinaan untuvatakki, joka kastuttuaan lemahti voimakkaasti märälle mäyräkoiralle.., Eli hanki sellainen!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Minä mangun. Miten kukaan voi muistaa hajuaineidensa nimiä? Hyvä että pullon muodon tunnistan. Kyllästyttyäni jatkuviin virheostoksiin, ratkaisin ongelman siirtymällä yhdenmerkkisiin tuoksuihin, suunnittelijan nimellä ostan sitten umpimähkään mitä sattuu. Useimmiten sattuu.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja alja »

mitä vähemmän sen parempi. jos tuoksu leviää lupaa kysymättä nenääni olen lähes raivoissani.
itse olen omistanut yves rocherin Venice tuoksun, ja muuta en koskaan halunnutkaan, mutta sitä ei enää tehdä. eli jokainen joka omistaa tuota jumalaista tuoksuketta vielä pullonpohjallisen kaapissaan saa lahjoittaa sen minulle - yhden pullon löysin kirppikseltä ja olin ikionnellinen! :P
toinen mikä minulle on elämäni aikana kelvannut on chupa chupsin i love me -tuoksu, sellanen punanen se purkki on.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Dumari

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bossin sporttihaju, ennyt muista aamurähmät silmissä sen nimeä. Pari vuotta on palvellut kohtuullisen hyvin, välillä olen pari kertaa käynyt "vieraissa", mutta muuten aena sitä. Kohta ajattelin vaihtaa, kunhan pääsen shoppailemaan. Dödökin on samaa laatua.
Faghag

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Tällä hetkellä syystuoksuna Dolce & Gabbanan Sicily. Tuo tuoksuna mieleen Maya-saippuan, jota jokainen hieno lady sai joululahjaksi 70-luvulla. Muistan hyvin tuon saippuan kääreen, jossa oli flamenco-tanssijattaren kuva.

Lempituoksuni on Paco Rabannen Pour Elle, mutta kuten aina, kun tykästyn johonkin tuoksuttimeen, sitä ei saa enää muualta kuin ulkomailta. Pour Elle on tuoksuna viileän vaalea, tuo mieleen valkoiset kukat mm. liljat, mutta naisellisen viattoman pohjatuoksun alla on vaniljaa ja jotakin myskin kaltaista. Pårnå tuoksu, sanoi yksi mies.

Nussu tuoksuu Davidoffin Cool waterilta, nam. Rupeaa aina panettamaan, kun haistan sen.

Miehellä olen pitänyt myös Chanelin Alluresta sekä Calvin Kleinin Contradictionista.
slam

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Daavid hasselhofnerin Hikeä pitäisi pullottaa. "hej, mä haisen hasselhohvilta" oonx ma cool...

Se naisen oma asia, jos haluaa, että haisen paremmalta. Jossakin lähteessä suihkulähteessä pesytyminen riittää itselle.
Vastaa Viestiin