Tuoksuketju

Yleinen lätinä jä kitinä
Exsat

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Käytössä Armanin white ja Cliniquen Happy heart. Molemmat pakattu aivan liian suuriin pulloihin, tuskin tulee käytettyä loppuun ennen kuin ovat yllättäen väärän värisiä ja haisevat oudolle.

Mä en pidä imelistä tuoksuista uutta vesimelonibodylotioniani lukuunottamatta.
Avatar
marialina
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 18.08.2005 10:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja marialina »

Mun elämään mahtuu yksi suosikkituoksu kerrallaan. Tällä hetkellä se on DKNY:n Be Delicious.

Tätä ennen on ollut mm.

YSL:n Baby Doll
Escadan kesätuoksuja
Givenchyn(muistaakseni?) Eau Torride

Sitten tulee käytettyä jotain halpiksia body-suihkeitakin usein.
When the going gets tough, the tough go shopping
AarneAnkka

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jos Axe Effect ei toimi kuten mainoksissa, pitäiskö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen?
Exsat

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti:Jos Axe Effect ei toimi kuten mainoksissa, pitäiskö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen?
Vähäisten Axe-kokemusteni valossa olettaisin, että efekti on aika lailla päinvastainen.
Geetzu

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Exsat kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Jos Axe Effect ei toimi kuten mainoksissa, pitäiskö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen?
Vähäisten Axe-kokemusteni valossa olettaisin, että efekti on aika lailla päinvastainen.
Jep, ainakin tuo purkki mikä mökille mentäessä huoltsikalta hätäpäissään miehelle ostettiin toimittaa nykyään hyttysmyrkyn virkaa...
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Arkikäytössä suhteellisen neutraali Hugo Bossin Woman.
Yleis-/iltakäytössä hieman syvempi tuoksu, joko Laura Biagiottin Laura tai Guerlainin Champs Elysees.

Miehille:
Arkeen Tommy Hilfigerin Tommy.
Iltaan Escadan Pour Homme

Toisaalta kovin vikaan ei kukaan mies voi mennä Bossin tuoksujen kanssa. Varsinkin suihkusaippuat Bossilla on ihania, jonka jälkeen saa nuuskia ihanaa tuoksua ympäri kehoa.
Be a good animal, true to your animal instincts.
Exsat

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Geetzu kirjoitti: Jep, ainakin tuo purkki mikä mökille mentäessä huoltsikalta hätäpäissään miehelle ostettiin toimittaa nykyään hyttysmyrkyn virkaa...
Arvaa miltä "tuoksuu" minibussissa, jonne on kesällä tungettu 8 kpl 15-17-vuotiaita nuoria, joista pojat ovat suihkutelleet PAITANSA täyteen axen deoa jättäen ihonsa kokonaan ilman dödöä, ja tytöt hajusta päätellen kylpeneet halpishajuvesissä ja piehtaroineet mansikkahuulikiilteessä ennen autoon tuloaan. Tätä porukkaa pidetään sitten kolme tuntia kesällä autossa, jonka ilmastointi ei toimi... Aah! Muistoja, muistoja... :laatta:
Geetzu

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Exsat, yyh. Ammatin huonot puolet. :P

Omalle me-like-listalle tietenkin ainainen lemppari Givenchy Hot Couture. Raskaana ollessa tuo haisi omalla iholla lähinnä mädiltä perunoilta, mutta nyt taas (e-pillerien myötä): ah mikä tuoksu.

Mies ei yleensä tosiaan osta mitään kosmetiikkaa tuliaisiksi työmatkoiltaan, mutta nyt poikkeustilanne. Ihastui tämmöseen ku Naomi Campbell Paradise Passion. Noh, omaan nenään "ihan ok", joten eiköhän tuota tule vielä käytettyä tavallaan toisen nenän mieliks. :]
Runkkis

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Vaarin tavoin panen aamuisin Mummia kainaloon ja se riittää. Pääosin tuoksun omalta itseltäni.
Patz

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Omalla iholla tuoksuu päivittäin Guccin Rush.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Partavesistä en tiedä, mutta hajustetut antiperspirantit ei minulle sovi. Kun kumminkin hikoilen ja se dödön löyhkä täyttää koko talon. Käytänkin tuoksutonta antiperspiranttia. Ei löydy juuri muita kuin LV, kun Rexona vastaavan lopetti. Kysynnän puutteesta? Höh.
AarneAnkka

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Itse käytän pääasiassa SebaMediä, joka ei tuoksu oikeastaan millekään, mutta sen ansiosta, en minäkään. Hajutonta ja mautonta. :P
Faghag

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Gattaca kirjoitti:Partavesistä en tiedä, mutta hajustetut antiperspirantit ei minulle sovi. Kun kumminkin hikoilen ja se dödön löyhkä täyttää koko talon. Käytänkin tuoksutonta antiperspiranttia. Ei löydy juuri muita kuin LV, kun Rexona vastaavan lopetti. Kysynnän puutteesta? Höh.
Isäni sikamaisen perspiraation perineenä ja hajusteallergikkona käytän hajustamattomia, kotimaisia Erisan-tuotteita, joita saa ihan lähialepasta tai valintaladosta. On muuten parempaa kuin LV, joka ainakin minulla pettää enemmän tai vähemmän tiukassa tilanteessa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Faghag kirjoitti: Isäni sikamaisen perspiraation perineenä ja hajusteallergikkona käytän hajustamattomia, kotimaisia Erisan-tuotteita, joita saa ihan lähialepasta tai valintaladosta. On muuten parempaa kuin LV, joka ainakin minulla pettää enemmän tai vähemmän tiukassa tilanteessa.
KIITOS!
En juuri koskaan käy Alepassa tai Valintatalossa. Pitää katsoa.
Kyllä se LV:kin toimii, mutta sitä pitää lotrata RUNSAASTI, siis ei mikään yksi-kaksi sipaisua. Mutta sitten siinä ei ole alkoholia bakteereita tappamassa, kuten tuoksuttomassa Rexonassa kai oli.

Tehokkainta oli ensin rollata nesterexonaa, sitten hieroa Rexonan kuivapuikosta (niitäkään ei enää ole!) sitten taas sitä märkää. Paha kyllä mönjä ensin kastui kainalossa, sitten kuivui ja osa karisi vyön tasolle.

Jalkoihin sumuttelin suihketta, sitäkään ei enää ole!
Voihan sitä roll-onilla vetää jalkapohjatkin. Tosin jatkuvassa käytössä jalkapohjan iho haurastuu antiperspirantista, huomasin kun karatetreeneissä paljain jaloin lähti nahka jalkapohjista. Huh.
Faghag

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Gattaca kirjoitti:
Tehokkainta oli ensin rollata nesterexonaa, sitten hieroa Rexonan kuivapuikosta (niitäkään ei enää ole!) sitten taas sitä märkää. Paha kyllä mönjä ensin kastui kainalossa, sitten kuivui ja osa karisi vyön tasolle.
Jätkähän on ihan perehtynyt hajuhaittojen ehkäisyyn :shock:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Faghag kirjoitti: Jätkähän on ihan perehtynyt hajuhaittojen ehkäisyyn :shock:
Kyllä se oli se KYLMÄ hiki kun valui miettiessäni uskaltaako puhutella TYTTÖJÄ. :D
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja definitely »

Hajusteita myydään noin yleisesti ottaen aivan liian isoissa pulloissa. Mulla on ainoastaan D&G:n light blue ja Elizabeth Ardenin Green tea olleet sellaisia, että olen saanut pullon ylipäätään tyhjäksi ja ostanut/ostamassa toisen. Näiden lisäksi löytyy Cliniquen Happy heart, Armanin Mania, cK Eternity Love, Versacen Versus Time for pleasure sekä uutena ihastuksena Stella McCartney Sheer. Siinä on myös kaunis violetti pullo pitsikuviolla, mutta aivan liian iso sadan millilitran pakkauskoko. Mulla tekee tiukkaa tuon 50 ml:nkin kanssa kun en kylve hajuvedessä vaan laitan oikeastaan vain aamuisin.

Mieseläjille suosikkejani ovat Hugo boss Hugo, Hugo Boss edition green, Dior Higher. hmmrrr... 8)
Nowaysis

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

definitely kirjoitti:uutena ihastuksena Stella McCartney Sheer
Tuo täytyykin käydä tsekkaamassa seuraavaksi..Uskoisin pitäväni.
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Yhdyn narinaan liian isoista pulloista. Mä olen ainakin niin lyhytjänteinen ihminen, että ehdin usein kyllästyä koko tuoksuun kun buteli on vasta puolivälissä - puhumattakaan siitä, että sitä tavaraa joutuu kaatamaan päälleen, jos ei halua sen menevän vanhentuvan ja menevän pilalle.

Tällä hetkellä tuoksun CK:n Truthille, aikaisemmin kaapista on löytynyt mm. CK:n Eternity ja Contradiction sekä Armanin Emporio.
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja definitely »

Nowaysis kirjoitti:
definitely kirjoitti:uutena ihastuksena Stella McCartney Sheer
Tuo täytyykin käydä tsekkaamassa seuraavaksi..Uskoisin pitäväni.
Ei ole hirveen erilainen kuin eka Stella, mutta vähemmän päällekäyvä ja raskas. Mutta vähän erilainen kuin mikään muu, mystinen olematta mausteinen ja tunkkainen tai vaihtoehtoisesti kissanpissamaisen terävä.
Feiz

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Feiz »

En muista tarkkoja nimiä, mutta tällä hetkellä kaapissa 2 eri bossin dödöä, 1 puteli bossin hajustetta. 2 eri CK:n hajustetta. Hillfigeriäkin taitaa yks puteli olla.

Nje on Njiiiin kivoja!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bossin woman.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Miksi noita lemuja pitäisi olla tuhatta eri sorttia? Mä ostan aina yhden, käytän loppuun ja ostan uuden. Uusi saattaa olla samaa kuin edellinen tai sitten jotain muuta, jos olen kyllästynyt vanhaan lemuuni.

Nykyinen lemuni on Diorin Fahrenheit, seuraava on jokin muu, koska tämän kanssa läträtessä on tullut kumottua jo kaksi purkkia yhteen syssyyn ja vaihtelu voisi virkistää. Joku kouroksen lemu oli muistaakseni hyvä, jotain Armanin löyhkää voisin myös harkita. En kuitenkaan Aqua di Gioa, se haisi loppujen lopuksi paskalle kun kerran erehdyin ostamaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dryad kirjoitti:Varsinkin suihkusaippuat Bossilla on ihania, jonka jälkeen saa nuuskia ihanaa tuoksua ympäri kehoa.
Mie rajaan tuoksupulloni ainoastaan sellaisiin päälle ruiskuteltaviin. Suihkusaippua on sellaista kulutustavaraa, että harvan perse sitä kestää Bossin kolmenkympin saippuioita ostella. Sama dödön kanssa.

Pullojen koolla ei ole kyllä väliä, niitähän voi olla useampi yhtä aikaa. Miulla on vieläkin Ralph Laurenin Polon jämät tuossa hyllyssä, varmaan 1,5v vanha.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Yönmustaritari

Re: Tuoksuketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ann kirjoitti:Vanilja Wunderbaumi.
Koitapas "uuden auton hajua". Pesee 6-0.
Vastaa Viestiin