Vapaa-ajan paniikki

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Missä muuten olet nähnyt täällä vanhemmuutta koskevaa vittuilua?
Käviskö tähän suunteippaamisjuttu ja alkoholistisekopää-itäHKI -juttu?
Geezulle ja Ninnille on vittuiltu heidän vanhemmuudestaan joo.
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:Eikä takuulla samanarvoista kuin sanoa että sulla on ruma leuka tai että olet dille.
Eri ihmisille eri asiat ovat arkaluonteisia. Eikö tämä ole vielä sinulle tähän päivään mennessä selvinnyt? Ei ole olemassa mitään kaikilla mittareilla mitattua absoluuttista haavoittavuusasteikkoa.

Esim. minä saattaisin loukkaantua hyvin voimakkaasti leukaani tai pituuttani koskevasta vittuilusta, suhteilustani sen sijaan en.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Missä muuten olet nähnyt täällä vanhemmuutta koskevaa vittuilua?
Käviskö tähän suunteippaamisjuttu ja alkoholistisekopää-itäHKI -juttu?
Missä kohtaa suunteippaamisjutussa näit vahingoniloista vittuilua?
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Eri ihmisille eri asiat ovat arkaluonteisia. Eikö tämä ole vielä sinulle tähän päivään mennessä selvinnyt? Ei ole olemassa mitään kaikilla mittareilla mitattua absoluuttista haavoittavuusasteikkoa.
Ei tietenkään ole, mutta eikö sulla ole minkäännäköistä yleismoraalista selkärankaa tosiaan, vaan peilaat kaiken sen kautta, mikä on SULLE arkaluontoista? Jos sä et ole koskaan kokenut sydänsuruja etkä koe että suhteesi on minkään arvoinen, niin onhan se ikävä juttu, mutta kyllä mä silti uskon että normaalilla empatiakyvyllä varustetulle ihmiselle sydänsurut on asioita joihin liittyvää toisen kokemaa vahinkoa ei käytetä lyömäaseena. Jos tässä on jotain outoa sulle, niin arvon Dave, olet ihan vitun idiootti.
Esim. minä saattaisin loukkaantua hyvin voimakkaasti leukaani tai pituuttani koskevasta vittuilusta, suhteilustani sen sijaan en.
Niin, koska sulla on leuka ja (ilmeisen lyhyt) pituus, muttei suhdetta.
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:Ei tietenkään ole, mutta eikö sulla ole minkäännäköistä yleismoraalista selkärankaa tosiaan, vaan peilaat kaiken sen kautta, mikä on SULLE arkaluontoista?
Musta tuntuu, että sinä tässä peilaat asioita sen mukaan, mikä on susta mahdollisesti haavoittavaa. Minähän olen koko ajan sanonut, että mielestäni kaikki henkilökohtaisuuksiin menevä vittuilu on samalla lailla pahasta. Sinä olet kertomassa, että ulkonäöstä voi kyllä vittuilla, mutta ei suhteesta.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Musta tuntuu, että sinä tässä peilaat asioita sen mukaan, mikä on susta mahdollisesti haavoittavaa. Minähän olen koko ajan sanonut, että mielestäni kaikki henkilökohtaisuuksiin menevä vittuilu on samalla lailla pahasta. Sinä olet kertomassa, että ulkonäöstä voi kyllä vittuilla, mutta ei suhteesta.
Missä kohtaa minä näin olen sanonut, mitä viimeisessä lauseessasi väität? Sanoin aika selvästi ettei sekään ole mielestäni fiksua. Raja on silti selvästi korkeammalla kuin tunkeutumalla toisen yksityiselämään ja parisuhdeasioihin, ja julkistaa/kaivella tietoa toisen yksityiselämästä, mikä ei ole tarkoitettu kaikkien silmille, varsinkaan tässä hetkessä. Mikä vittu tässä voi olla niin vaikeaa ymmärtää?

Ja ei, en peilaa tätä asiaa sikäli omista kuopistani, etten edes tänne yksityiselämästäni yhtään mitään viitsi kirjoittaakaan. Jos mun tästä asiasta pitäisi huolissani olla ainoastaan omien premissieni vuoksi, niin kai tässä pitäisi sun kaltaisesti pelätä eniten sitä, että Tix tulee haukkumaan rumaksi läskiksi?
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pitää pykätä haavoittavuusgalluppi pystyyn, kunhan ehdin. Jos sinä jaksat ja ehdit niin laita sinä.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Missäkohti tuossa ensimmäisessä puhutaan vahingoniloisesta vittuilusta?
No kiero savolainen, missä kohtaa näit siellä vittuilua? Geetzuhan taisi asiaan liittyen todeta itsekin jotakuinkin niin, että olin asian suhteen oikeassa, ja että emäntä vain itse säikähti omaa hölmöyttään asian suhteen. Mahtoikohan Geetzu itse nähdä asian jonkinlaisena vittuiluna, mitäs luulet?

Urpoahan lapsen suun teippaaminen on, vai oletko asiasta eri mieltä? Onko asiasta sanominen automaattisesti vittuilua?
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Aha? Vittuiluhan on ymmärtääkseni edelleen subjektiivinen kokemus. Se, että myöhemmin toteaa vittuilun aiheelliseksi/muut meriselitykset, ei tee siitä vähemmän vittuilua sillä hetkellä kun se kolahtaa, vai ymmärsinkö väärin?
Miten sä kykenet tuohon tyhmyyteen? Luehan se edellinen viesti nyt uudelleen ja hartaasti. Mieti sitä vittuilun käsitettä, mieti nyt ihan tosissaan.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Sori, olen jo vittuilulle oman määritelmäni tehnyt.
Hieno juttu, mutta ennen kuin ensi kerralla kaverit nauraa niin pieni vihje: Vittuilu != loukkaantuminen. Toisen epämukavuusalueeseen osuminen ei edellytä vittuilua, eikä vittuilu sitä, että ollaan epämukavuusalueella.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Höpönpöpön, jos ei osu, ei ole myöskään vittuilua.
Tää on kyllä typerintä aivopieruilua mitä oon nähnyt pitkiin aikoihin. Huh huh.
BettyB.

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Jos sen sijaan "suhdetta koskeva vittuilu" on luokkaa "Mitähän vittua toi Bettykin näkee tossa kaljussa idarissa", olen kanssasi samaa mieltä.
:h::h::h:

Tiiäkkö, tätä oon ihmetelly ittekki ja viisastunut! Mieti!!
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Jos sen sijaan "suhdetta koskeva vittuilu" on luokkaa "Mitähän vittua toi Bettykin näkee tossa kaljussa idarissa", olen kanssasi samaa mieltä.
:h::h::h:

Tiiäkkö, tätä oon ihmetelly ittekki ja viisastunut! Mieti!!
I told you so!
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:Keittiöpsykologini sanoo myös, että syy miksi hänellä tuppaa olemaan ilmiömäinen palstamuisti ja suuri tirkistelynhalu muiden tekemisiin, johtuu siitä ettei hän tunne näitä tyyppejä nikkien takana. Jos tuntisi, niin tuskinpa olisi enää niin kiinnostunut.
Erittäin hyvin sanottu siellä takarivissä! Jos tapaisin kitinäläiset ja toteasin, kuinka tylsää porukkaa täällä on, niin mielenkiinto varmasti putoaisi.

Tirkistelynhalu toki johtuu omista perversioistani myös.
prosessi

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:En myöskään ole huomannut, että tällä palstalla olisi juuri kellään minkäänlaista tarvetta tuoda suhdearkeaan julkiseen tietoon nykyisin ehkä Dumaria lukuunottamatta (ja tää asia itse asiassa ihmetyttää muakin aika xvidusti Dumarissa, sillä eihän toi voi muuta kuin napsahtaa omaan jalkaan vielä jossain vaiheessa).
Tätä minä olen aina ihmetellyt, että miten ihmeessä positiiviset asiat muka voisivat napsahtaa omaan jalkaan. Saa kyllä olla aika elco, ennen kuin esim. ensitreffejä neppiskilpailuissa voi kuvitella voivansa käyttää pilkkana eron jälkeen. Kun elco tempaisi moisenkin tosiasian esiin kuvitellessaan uudella nimellä kirjoittavaa hemulia Elukaksi, olin jo aika äimistynyt. Miten hitossa se voi muistaa tuollaisia asioita? Ja miksi se kuvittelee, että ero viiden vuoden seurustelun jälkeen liittyisi mitenkään ensitreffien sisältöön? Huokaus.
Vastaa Viestiin