Vapaa-ajan paniikki

Yleinen lätinä jä kitinä
masa

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti: Mut sit se kohtasikin opettajan. Opet kesyttää tollaset rasavillit.
10 pinnaa ja papukaijamerkki.
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ohhoh, onnea vaan. Enpä ois masasta vielä vuosi sitten uskonut. :D
Mut sit se kohtasikin opettajan. Opet kesyttää tollaset rasavillit.
Minulla on nyt sellainen kutina, että olemme salaisten unelmiesi puutarhan porteilla juuri nyt. :)
AJ:han todistetusti käy kuumana kapinallisiin prätkäkundeihin. :jouden:
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ohhoh, onnea vaan. Enpä ois masasta vielä vuosi sitten uskonut. :D
Mut sit se kohtasikin opettajan. Opet kesyttää tollaset rasavillit.
Ai. No sit tän ymmärtää. Pitää opetella tuntemaan jotain pelonsekaista kunnioitusta opettajia kohtaan, ja koettaa pitää turvaetäisyys.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti: Kehen lienee tullut.. :roll:
Postimieheen? Vai mainostenjakajaan?

Anyway. Kai se on onnittelun paikka :-D
Geep

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Geep »

huima kirjoitti:
masa kirjoitti: Kehen lienee tullut.. :roll:
Postimieheen? Vai mainostenjakajaan?
:D :D

Onnittelut! Mitähän kaikkea ihkua pieni oppiikaan isiltään naisista... :h:
Aito_Johanna

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Mut sit se kohtasikin opettajan. Opet kesyttää tollaset rasavillit.
Minulla on nyt sellainen kutina, että olemme salaisten unelmiesi puutarhan porteilla juuri nyt. :)
AJ:han todistetusti käy kuumana kapinallisiin prätkäkundeihin. :jouden:
Itse asiassa todistetusti ei. Elämäni toistaiseksi suurin rakkaus asui kotona vielä 24-vuotiaana ja oli muutenkin varsinainen nössykkä.
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
ND kirjoitti: AJ:han todistetusti käy kuumana kapinallisiin prätkäkundeihin. :jouden:
Itse asiassa todistetusti ei. Elämäni toistaiseksi suurin rakkaus asui kotona vielä 24-vuotiaana ja oli muutenkin varsinainen nössykkä.
Mitenkäs se moottoripyöräilijä? Jos oikein muistan, niin sulle olisi kelvannut kyllä...
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

A_J vois vähän ojentaa mua. Huomasin äsken kirjoittaneeni messengerissä "jää kaappi", eikä kirjoittaessa tuntunut yhtään oudolta. Vasta lukiessa.
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:A_J vois vähän ojentaa mua. Huomasin äsken kirjoittaneeni messengerissä "jää kaappi", eikä kirjoittaessa tuntunut yhtään oudolta. Vasta lukiessa.
taakse jää kaappi
edessä aukeaa elämä
tuntematon polku
niin paljon koettavaa
niin vähän aikaa
BettyB.

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:taakse jää kaappi
edessä aukeaa elämä
tuntematon polku
niin paljon koettavaa
niin vähän aikaa
Voi kultaseni, kyllä mulle kulissiliittokin kelpaa, kunhan Visassa riittää luottoa!
SikaMika

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:
taakse jää kaappi
edessä aukeaa elämä
tuntematon polku
niin paljon koettavaa
niin vähän aikaa
Hahaaa!! Tulihan se tunnustus sieltä viimein. Homohomohomo!!
Viimeksi muokannut SikaMika, 08.05.2008 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:taakse jää kaappi
Meinasit tehdä Tukiaiset ja kirjoittaa elämänkerran kitinään?
Aito_Johanna

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mitenkäs se moottoripyöräilijä? Jos oikein muistan, niin sulle olisi kelvannut kyllä...
Ei, ei oikeasti. Tämän enempää en rupea analysoimaan, joten tyydy siihen. Juuri sun kaltaisten tyyppien takia olen kokeilun ja erehdyksen kautta oppinut, että Kitinän tapaisilla palstoilla ei koskaan pitäisi kertoa mitään henkilökohtaista, omiin tunteisiin liittyvää, edes ohimennen, joten sossupokehanat pysykööt suljettuina.

Kuulehan nyt Dave. Tehdään tämä kerralla selväksi. Ensinnäkään minä en pidä moottoripyöristä, koska ne ovat rumia ja saastuttavia ja haisevat ja pärisevät eikä niillä ajaessa saa liikkua itse. Minä pidän polkupyöristä. Tämä ihan alustuksena, varsinainen pointti on vasta tulossa.
Se ihastuksen tapainen hetkellinen, pinnallinen mielenhäiriö, johon liittyi moottoripyöräilijä, on historiani lehdillä mitättömyydessään verrattavissa kärpäsenpaskaan, enkä todellakaan välitä moista muistella enää näin pitkän ajan kuluttua. Siksi pistää vituttamaan, kun sinä joka käänteessä olet vetämässä sitä esiin (ja kun yritän sivuuttaa asian vaikenemalla, niin eipä mene tämä hienovarainen vihjaus perille, jatkat sinnikkäästi jollain toisella kertaa, ja niinpä nyt on pakko pitää tällainen perusteellinen, mahtipontinen saarna). Ja sinähän et halua profiloitua rasittavaksi, vittuuntumusta aiheuttavaksi tyypiksi, vaan kernaasti näkisit itsesi sukkelana supliikkimiehenä, joten omankin etusi tähden, OLE NYT JO SAATANA HILJAA. Ylipäätänsäkin tapasi muistaa joka ikinen jokaisen kitinäläisen mitätön aivopieru vuosien varrella ja tarttua siihen kuin sontiainen ohdakkeeseen on perverssi. Tutkiskele itseäsi, hanki elämä ja tarkista lääkitys. Ok?
masa

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti:OLE NYT JO SAATANA HILJAA.
AJ on seksikäs kun se suuttuu :h:
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:..
Rehellisesti: Olenko sitten aspergerilainen, mutta en ole ymmärtänyt, että tämä olisi jokin hys hys asia. Minusta tuo edellä oleva on normaalia kityläppää, ainahan täällä tuollaista väännetään.

Minusta ongelma on sinulla, jos koet hetkellisen ihastuksen tapaisen niin suureksi kysymykseksi, ettei siitä voi normaalissa kitinähengessä vitsailla.

Ylipäätään suhtaudut suhteistasi ja niiden puutteesta keskustelemiseen kovin herkkähipiäisesti. Kaikki täällä vitsailevat toisten (ja omista) saamisista ja saamattomuuksista, sinä olet ainoa (Gattiksen ohella), jolle asia tuntuu olevan ongelma.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mitenkäs se moottoripyöräilijä? Jos oikein muistan, niin sulle olisi kelvannut kyllä...
Ei, ei oikeasti.
Jaahas, taisi ND:n kiinnostus moottoripyöräilyyn lopahtaa samantien.

Masalle täältäkin jälkijättöiset onnittelut, sopivia kevätuutisia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mitenkäs se moottoripyöräilijä? Jos oikein muistan, niin sulle olisi kelvannut kyllä...
Ei, ei oikeasti.
Jaahas, taisi ND:n kiinnostus moottoripyöräilyyn lopahtaa samantien.
AJ vain esittää vaikeaa.

*vroom vroom*
Aito_Johanna

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rehellisesti: Olenko sitten aspergerilainen, mutta en ole ymmärtänyt, että tämä olisi jokin hys hys asia. Minusta tuo edellä oleva on normaalia kityläppää, ainahan täällä tuollaista väännetään.

Minusta ongelma on sinulla, jos koet hetkellisen ihastuksen tapaisen niin suureksi kysymykseksi, ettei siitä voi normaalissa kitinähengessä vitsailla.

Ylipäätään suhtaudut suhteistasi ja niiden puutteesta keskustelemiseen kovin herkkähipiäisesti. Kaikki täällä vitsailevat toisten (ja omista) saamisista ja saamattomuuksista, sinä olet ainoa (Gattiksen ohella), jolle asia tuntuu olevan ongelma.
Herkkähipiäisyydellä on historiansa. Voitte syyttää foliohatuksi, mutta koin viime keväänä ja sitä ennen olevani jonkinlaisen vainon uhri, kun mun henkilökohtaisa asioita mälvättiin täällä tahtomattani sävyyn, josta en pitänyt. Suoraan sanottuna kerran sait minut itkemään. Kitinä on mulle viihdettä, joten moisen kokemuksen toistaminen on tarpeetonta.

Kaikkien pikkuihastusten kelailu nyt ei tietenkään ole noin dramaattista, mutta jotenkin - jatkuvasti toistuessaan - nyt vain turhaa ja vittumaista.
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Rehellisesti: Olenko sitten aspergerilainen, mutta en ole ymmärtänyt, että tämä olisi jokin hys hys asia. Minusta tuo edellä oleva on normaalia kityläppää, ainahan täällä tuollaista väännetään.

Minusta ongelma on sinulla, jos koet hetkellisen ihastuksen tapaisen niin suureksi kysymykseksi, ettei siitä voi normaalissa kitinähengessä vitsailla.

Ylipäätään suhtaudut suhteistasi ja niiden puutteesta keskustelemiseen kovin herkkähipiäisesti. Kaikki täällä vitsailevat toisten (ja omista) saamisista ja saamattomuuksista, sinä olet ainoa (Gattiksen ohella), jolle asia tuntuu olevan ongelma.
Herkkähipiäisyydellä on historiansa. Voitte syyttää foliohatuksi, mutta koin viime keväänä ja sitä ennen olevani jonkinlaisen vainon uhri, kun mun henkilökohtaisa asioita mälvättiin täällä tahtomattani sävyyn, josta en pitänyt. Suoraan sanottuna kerran sait minut itkemään. Kitinä on mulle viihdettä, joten moisen kokemuksen toistaminen on tarpeetonta.

Kaikkien pikkuihastusten kelailu nyt ei tietenkään ole noin dramaattista, mutta jotenkin - jatkuvasti toistuessaan - nyt vain turhaa ja vittumaista.
Pyydän anteeksi. Ihmiset ovat tietysti erilaisia, mutta en ole vieläkään tajunnut, että otat tämän noin raskaasti. Tarkoitukseni ei tietenkään ole ollut sua itkettaa, ja en tajua, mikä sanomani sinua on itkettänyt.

Omaksi synnikseni tunnustan, että pyynnöistäsi huolimatta olen jatkanut rakkauselämäsi käsittelyä. On totta, että se on väärin, mutta toisaalta kitinäkontekstissa se on sama, kuin jos kieltäisit kissalta pikkulintujen jahtaamisen.

Olet vaikuttanut vahvalta ja en ole ajatellut, että tästä oikeasti kärsit.

Kuulostan Gattikselta.
Tix

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuulostan Gattikselta.
Nääh. Gattis olisi lisännyt perään kuitenkin "mutta voisit silti tulla saunomaan kanssani" jne. jne.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Ylipäätään suhtaudut suhteistasi ja niiden puutteesta keskustelemiseen kovin herkkähipiäisesti. Kaikki täällä vitsailevat toisten (ja omista) saamisista ja saamattomuuksista, sinä olet ainoa (Gattiksen ohella), jolle asia tuntuu olevan ongelma.
Ketkä vitun kaikki? Kyllä mua ainakin (ja näkemäni perusteella lähes kaikkia muitakin) vituttaa toi sun ja Gattacan tyyli käsitellä toisten suhde-elämiä täällä lyömäaseina. Ja tää tyyli paistaa ainoastaan teistä kahdesta läpi häiritsevän selvänä, ilmeisesti jonkinnäköisen irtosuhdekateusaspektin pohjalta. En myöskään ole huomannut, että tällä palstalla olisi juuri kellään minkäänlaista tarvetta tuoda suhdearkeaan julkiseen tietoon nykyisin ehkä Dumaria lukuunottamatta (ja tää asia itse asiassa ihmetyttää muakin aika xvidusti Dumarissa, sillä eihän toi voi muuta kuin napsahtaa omaan jalkaan vielä jossain vaiheessa).

Jos joku täällä vitsailee omista (tai muiden) saamisista ja saamattomuuksista, niin niitä harvemmin perustellaan kaivelemalla faktapointteja esiin toisten yksityiselämistä.
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti: Kyllä mua ainakin (ja näkemäni perusteella lähes kaikkia muitakin) vituttaa toi sun ja Gattacan tyyli käsitellä toisten suhde-elämiä täällä lyömäaseina. .
Toisten suhde-elämien käyttöä lyömäaseena olen harrastanut tietääkseni yhden kerran: yönmustanritarin tapauksessa, ja sehän oli tapaus, jossa hän ensin itse haukkui toista kirjoittajaa räävittömästi.

Muita (AJ:kaan) en ole tietoisesti yrittänyt suhdekysymyksillä hakata.

Btw. Miksi juuri suhde-osasto olisi jotenkin erityisen tabu? Onhan täällä haukuttu esim. kirjoittajien ulkonäköä, älyä, päihteidenkäyttöä ja vanhemmuutta.

En kyllä kannata toisten kirjoittajien haukkumista millään noista asioista.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Btw. Miksi juuri suhde-osasto olisi jotenkin erityisen tabu? Onhan täällä haukuttu esim. kirjoittajien ulkonäköä, älyä, päihteidenkäyttöä ja vanhemmuutta.
Siis sun mielestä on ihan oikeasti omituista, miksi kahden ihmisen yksityisessä suhde-elämässä koetun epäonnen kustannuksella vahingonilottelua ja piikittelyä pidetään yleisesti off-limits asiana vittuilun(kaan) saralla?

Ja kenen vanhemmuuden kustannuksella täällä on vahingoniloiteltu? En usko että palstalla olisi ketään, joka alkaisi korreloivasti samalla tavalla vittuilemaan vanhemmuusasioilla, saati sitten käyttäen sitä vahingoniloisesti lyömäaseena.

Ulkonäkö, äly ja päihteidenkäyttö kuuluu enemmän tai vähemmän jokaisen kirjoittajan omaan persoonaan, jolloin niiden arvostelukin on jollain tavalla ymmärrettävämpää ja hyväksyttävämpää, kuin vetämällä suhdeasioita, muita ihmisiä ja tunne-elämässä koettuja vastoinkäymisiä omien lyöntiasevajeidensa kompensoimiseen. Ei sillä että sekään fiksua olisi. Sillä poikkeuksella toki, että jos kirjoitat tai käyttäydyt kuin idiootti, niin kyllä siitä sopii huomauttaa tyyliin "Dave, olet idiootti".
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Btw. Miksi juuri suhde-osasto olisi jotenkin erityisen tabu? Onhan täällä haukuttu esim. kirjoittajien ulkonäköä, älyä, päihteidenkäyttöä ja vanhemmuutta.
Siis sun mielestä on ihan oikeasti omituista, miksi kahden ihmisen yksityisessä suhde-elämässä koetun epäonnen kustannuksella vahingonilottelua ja piikittelyä pidetään yleisesti off-limits asiana vittuilun(kaan) saralla?

Ja kenen vanhemmuuden kustannuksella täällä on vahingoniloiteltu? En usko että palstalla olisi ketään, joka alkaisi korreloivasti samalla tavalla vittuilemaan vanhemmuusasioilla, saati sitten käyttäen sitä vahingoniloisesti lyömäaseena.

Ulkonäkö, äly ja päihteidenkäyttö kuuluu enemmän tai vähemmän jokaisen kirjoittajan omaan persoonaan, jolloin niiden arvostelukin on jollain tavalla ymmärrettävämpää ja hyväksyttävämpää, kuin vetämällä suhdeasioita, muita ihmisiä ja tunne-elämässä koettuja vastoinkäymisiä omien lyöntiasevajeidensa kompensoimiseen. Ei sillä että sekään fiksua olisi. Sillä poikkeuksella toki, että jos kirjoitat tai käyttäydyt kuin idiootti, niin kyllä siitä sopii huomauttaa tyyliin "Dave, olet idiootti".
Olemme erimielisiä. Minusta suhteilusta vittuilu ei ole sen pahempi, tai vähemmän paha, kuin esim. ulkonäköä, älyä, päihteidenkäyttöä tai vanhemmuutta koskeva vittuilu. En kannata mitään noista, vaikka ehkä olen tarkemmin ajatellen aiheettomaan suhteilusta vittuiluun joskus syyllistynytkin. Yritän parantaa tapani.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Olemme erimielisiä. Minusta suhteilusta vittuilu ei ole sen pahempi, tai vähemmän paha, kuin esim. ulkonäköä, älyä, päihteidenkäyttöä tai vanhemmuutta koskeva vittuilu.
Vanhemmuutta koskeva vittuilu = suhteita koskevaa vittuilua, siinä ei sinäänsä ole mitään eroa. Missä muuten olet nähnyt täällä vanhemmuutta koskevaa vittuilua?

Sen sijaan suhdeasiat ovat jokaisen yksityisasioita. Monille suhdeasioihin liittyy paljon herkkiä kohtia, ja monille ne ovat ainoita asioita, jotka pystyvät ajamaan ihmisen sellaiseen jamaan, että tekee mieli hetken huutaa ja purkautua. Onko tällaisen poikkeustilanteen hyväksikäyttäminen missä lyödään lyötyä, sitten lyöntiaseena millään tavalla eettistä? Ei takuulla. Eikä takuulla samanarvoista kuin sanoa että sulla on ruma leuka tai että olet dille.

Pitäisi sen verran olla inhimillisyyttä sussakin ymmärtää, että jos joku ihminen kirjoittaa henkisessä ahdistustilassa joskus jotain sellaista, joka voi olla arkaluontoista, mutta jonka julkituonti siinä hetkessä helpotti, se ei tarkoita sitä että sitä asiaa on kaikilla muilla ihmisillä oikeus levittää kaikkien muiden ihmisten tietoisuuteen vielä 1-5 vuoden päästäkin. Kellään muulla kuin itsellä ei pitäisi olla oikeutta pitää ihmistä oman menneisyytensä vankina varsinkaan kun on kyse oman suhde-elämänsä asioista.

Jos sen sijaan "suhdetta koskeva vittuilu" on luokkaa "Mitähän vittua toi Bettykin näkee tossa kaljussa idarissa", olen kanssasi samaa mieltä.
Vastaa Viestiin