Vapaa-ajan paniikki

Yleinen lätinä jä kitinä
NegaDuck

Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tämmöstä se on kun työtätekevä ihminen tulee vanhaksi. Kun viikonloppu alkaa, iskee vapaa-ajan kriisi: "Pinossa on 20 kirjaa odottamassa lukemista, kokoelmassa 15 leffaa ja digiboksissa 10 ohjelmaa jotka pitäisi katsoa, pitää käydä lenkillä, siivota, tiskata, työstää tätä biisiä ja tota piirrosta, viedä noi rojut kierrätyskeskukseen, käydä ostoksilla, tavata sejase kaveri ja vielä laiskotellakin. Aikaa kaksi päivää. Mars!"

Ja sitten rennoksi luultu viikonloppu ei olekaan enää yhtään rento. :(

Kellään samanlaisia fiiliksiä?
NuoriDaavid

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:Tämmöstä se on kun työtätekevä ihminen tulee vanhaksi. Kun viikonloppu alkaa, iskee vapaa-ajan kriisi: "Pinossa on 20 kirjaa odottamassa lukemista, kokoelmassa 15 leffaa ja digiboksissa 10 ohjelmaa jotka pitäisi katsoa, pitää käydä lenkillä, siivota, tiskata, työstää tätä biisiä ja tota piirrosta, viedä noi rojut kierrätyskeskukseen, käydä ostoksilla, tavata sejase kaveri ja vielä laiskotellakin. Aikaa kaksi päivää. Mars!"

Ja sitten rennoksi luultu viikonloppu ei olekaan enää yhtään rento. :(

Kellään samanlaisia fiiliksiä?
Mulla on helppoa, kun vaimo organisoi ohjelman.

Peruskuvio on, että pe illalla otetaan huikkaa. La aamulla pojan kanssa uimahyppyharj (minä uin sen aikaa). Iltapäivä pientä siivousta kenties. La illalla katotaan tv:tä ja su aamulla poika menee sählyharkkoihin ja minä salille ja loppupäivä velttoilua.
Pyry-Matias

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sä oot kyllä yks paniikki koko äijä :D Ota rennommin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vielä helpompaa kun en saa mitään aikaiseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti:
Ja sitten rennoksi luultu viikonloppu ei olekaan enää yhtään rento. :(
Sanovat että kannattaa hommata pari penskaa, niin se ennen vietetty kiireellinen elämä kuulostaakin varsinaiselta paratiisissa vietetyltä ajalta.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Leila »

Päinvastoin. Varsinaista vapaa-aikaa ei oikein osaa edes erotella työajasta, kun työpaikka ja koti sijaitsevat samassa pihapiirissä. Ja kun perheesä on pieni lapsi, niin vapaa-aikana pitää maata lattialla, että ko. lapsi saa könytä ylitse edestakaisin. Nyt tosin oltiin viikko lomalla ja oli kauhea yritys ehtiä tehdä kaikkea kivaa ja rentoutua ihan hulluna siinä ajassa. Eihän se sitten ihan onnistunut, aika paljon vaan maattiin lattialla.
masa

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja masa »

Leila kirjoitti:Päinvastoin..
Sulla on vasta yksi lapsi?

Kuuleman mukaan, kaksi lasta on avain väsymykseen ja väsymykseen.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Leila »

masa kirjoitti:
Leila kirjoitti:Päinvastoin..
Sulla on vasta yksi lapsi?

Kuuleman mukaan, kaksi lasta on avain väsymykseen ja väsymykseen.
Mulla on kaksi lasta, mutta esikoinen on jo niin iso, että se on päivät koulussa eikä ole stressaamassa minua täällä kotona. Pienempi lähtee kouluun vasta kuuden vuoden päästä, huokaus. Koulu on hieno keksintö.
masa

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja masa »

Leila kirjoitti:
Mulla on kaksi lasta,
Ok.

Eukon systeri sai just toisen muksun edellisen 2,5 vuotiaan lisäksi, ja se on nykyään ihan kävelevä muumio. Nuorimmainen herättää joka yö tunnin välein ja vanhempi nousee joka aamu kuudelta ylös herättämään äipän. Faijan unenlahjat on taas sitä sorttia, ette se ei herää vaikka talo sortuisi ympäriltä, joten äippä herää aina eka, vaikka minkälaisen järjestelyn ukon kanssa tekisi..
isohaara

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Leila kirjoitti: Mulla on kaksi lasta, mutta esikoinen on jo niin iso, että se on päivät koulussa eikä ole stressaamassa minua täällä kotona. Pienempi lähtee kouluun vasta kuuden vuoden päästä, huokaus. Koulu on hieno keksintö.
:lol: Noin meitin äitikin aina huokas kun koulun kesäloma loppui; sai "mukula takas kunnan ruokiin".
bedlam

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NegaDuck kirjoitti:"Pinossa on 20 kirjaa odottamassa lukemista, kokoelmassa 15 leffaa ja digiboksissa 10 ohjelmaa jotka pitäisi katsoa, pitää käydä lenkillä, siivota, tiskata, työstää tätä biisiä ja tota piirrosta, viedä noi rojut kierrätyskeskukseen, käydä ostoksilla, tavata sejase kaveri ja vielä laiskotellakin. Aikaa kaksi päivää. Mars!"

Ja sitten rennoksi luultu viikonloppu ei olekaan enää yhtään rento. :(

Kellään samanlaisia fiiliksiä?
Jees, tutulta kuulostaa. Paitsi että mä en saa koskaan tehdyksi yhtään mitään, perjantaina vedän lärvit ja loppuviikonlopun makoilen. Arkipäivisin töiden jälkeen saa nykyään paljon helpommin aikaseksi, olen luovuttanut jo ja antanut itseni lorvailla rauhassa viikonloput. Ja kunhan kesä tulee, niin virtaa riittää tekemään talvilorvailunkin edestä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti:
Sanovat että kannattaa hommata pari penskaa, niin se ennen vietetty kiireellinen elämä kuulostaakin varsinaiselta paratiisissa vietetyltä ajalta.
Komp, komp. Nimim. "Ei vapaa-ajan ongelmia vuodesta 2003"

Tosin tuota pientä ikäeroa karsastan itse aika rankasti, tarpeeks haastavaa oli yhdenkin kakkapyllyn kanssa, saati sitten että siinä ois toinen himpun verran isompi kitisemässä vieressä. Melkein viisvuotiaat on oikeesti älyttömän helppoja! :) *LOVE*

Masa: Olikos teillä muuten pulla uunissa? :) Muistan jostain lukeneeni puolivihjailun tuohon suuntaan..vai oliko se se "All daddy ever wanted.."
Prepare for the worstest.
masa

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti: Masa: Olikos teillä muuten pulla uunissa? :) Muistan jostain lukeneeni puolivihjailun tuohon suuntaan..vai oliko se se "All daddy ever wanted.."
Sorry että vastaus kesti, mutta kyl sä tiät miks.

Juuri tultiin ultrasta ja joku sinappikoneen alku siellä oli. 6 cm pitkä ja 12 viikkoa vanha kuulemma :D

Rivarin asuntolaina tuli viimeviikolla, kihlat vappuna, laskettu aika 21.11, kultainen noutaja on jo, joten enää puuttuu Volvo. :kontrolli:
Aito_Johanna

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Juuri tultiin ultrasta ja joku sinappikoneen alku siellä oli. 6 cm pitkä ja 12 viikkoa vanha kuulemma :D
Onnittelut ponnittelut! :cheer:
Tix

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hieno homma Masa, teit Miehen työn.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ohhoh, onnea vaan. Enpä ois masasta vielä vuosi sitten uskonut. :D
Vaola kirjoitti:Joku tämmöinen olisi paljon lesomman näköinen siinä rivarin pihalla.
Nokitan:

Kuva

Niinkuin kuvasta voi hyvin huomata, sopiva pousausasento naapurien teleputkia varten tulee ikäänkuin automaattisesti.
Ja soiko se Whiter Shade Of Pale?
Nääh. Onhan parempiakin.

masa

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja masa »

Tänks vaan onnitteluista tasapuolisesti.

Tässä tosin ollaan vasta niin alkumatkalla, ettei vielä porilaisten marsseja soitella.

Vaola! Maistraateissa ei taida tarvita musiikkia :D

Mana. Juu ei oisi uskonut ei. En toki uskonut siihen itsekään vasta kuin kuin viimeiset 3 vkoa, kun ekan kerran rääpäleen ultrassa näin ja se heilutti käsiä kuin heikkopäinen.. Kehen lienee tullut.. :roll:


Ps. Mulla on jo citimaasturi Isofix -kiinnikkein varusteltuna..
Viimeksi muokannut masa, 07.05.2008 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bluntly kirjoitti:Vielä helpompaa kun en saa mitään aikaiseksi.
Kaikista helpointa on kun kulkee laput silmillä eikä edes yritä. Ens viikonloppuna istun sängyllä ja taon peliä 24/7. Ja juon ehkä olutta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Masa perkele! Sun uivat toimii! :h: Hienoa, onnea paljon kummallekin :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Lilo »

:h: Awww.

Näen jo sieluni silmillä Masan ja KK:n kilpavarustelemassa jälkikasvujansa tekniikka ja nörtteily -osastolla...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:En toki uskonut siihen itsekään vasta kuin kuin viimeiset 3 vkoa, kun ekan kerran rääpäleen ultrassa näin ja se heilutti käsiä kuin heikkopäinen.. Kehen lienee tullut.. :roll:
No nyt kyllä pistit aika pahan. Nibaan?
masa

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: No nyt kyllä pistit aika pahan. Nibaan?
Kyllä se mun mielestä näytti enemmän joltain Alien-tyypiltä.
Herra Manala

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: No nyt kyllä pistit aika pahan. Nibaan?
Kyllä se mun mielestä näytti enemmän joltain Alien-tyypiltä.
Kumpi?
BettyB.

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voi vittu, tää palsta on muuttumassa vaippapalstaks. Onnittelut masalle, enpä olis uskonut... ;)
Aito_Johanna

Re: Vapaa-ajan paniikki

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti:Ohhoh, onnea vaan. Enpä ois masasta vielä vuosi sitten uskonut. :D
Mut sit se kohtasikin opettajan. Opet kesyttää tollaset rasavillit.
Vastaa Viestiin