Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti:Ei vois vähempää kiinnostaa jotkut muotilehdet, pthyi. "Sinun tulisi käyttää juuri tällaisia ja tällaisia vaatteita, jotta olisit trendikäs (niin ja olla metrin pidempi ja painaa 35 kiloa)"
Aika jännä tapa lukea muotilehtiä. En mä ainakaan ajattele, että siellä jaellaan jotakin käskyjä sen suhteen miten tulee olla ja elää ja miltä näyttää; enemmänkin niin että "tällasta olis nyt tarjolla, poimi se mikä tuntuu itselle sopivalta". Virikkeitä ja vinkkejä, niinQ.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Isosiskon Reginoita tuli välillä luettua, kuten myös aika monta Kauneutta & Terveyttä. Osaan silti edelleen kusta seisaaltani samalla kun vaihdan itse autoon talvirenkaat ja öljynsuodattimen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei vois vähempää kiinnostaa jotkut muotilehdet, pthyi. "Sinun tulisi käyttää juuri tällaisia ja tällaisia vaatteita, jotta olisit trendikäs (niin ja olla metrin pidempi ja painaa 35 kiloa)"
Aika jännä tapa lukea muotilehtiä. En mä ainakaan ajattele, että siellä jaellaan jotakin käskyjä sen suhteen miten tulee olla ja elää ja miltä näyttää; enemmänkin niin että "tällasta olis nyt tarjolla, poimi se mikä tuntuu itselle sopivalta". Virikkeitä ja vinkkejä, niinQ.
No minä nyt muutenkin olen niin oman tieni kulkija tuossa pukeutumisessa, ettei kannata niin vakavissaan lukea mun kommentteja muodista :D

Mutta kyllä niissä lehdissä on aivan liian paljon anorektikkomalleja, joiden päällä olevat ryijyt eivät sovi tavalliselle persjalkatantalle sitten millään.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Voi, luen toki naistenlehtiä ja ammennan niistä virikkeitä jokapäiväiseen elämääni. No en sentään, mutta ihan hyvää ajanvietettä ne ovat ja tavallaan se mun oma hetki kerran viikossa. Mulle tulee Gloria ja MeNaiset. Glorian tilauksen lopetan, se ei nyt ehkä ole ihan suunnattu tällaiselle vähävaraiselle 30-v. maalaisjuntille. Tosin on siítä hauska pällistellä niitä muotikuvia ja meikkijuttuja (ihovoide 249 € ja sukkahousut 150 €). MeNaiset on enemmän sellainen yleislehti ja kiva lukupaketti, josta ei tosin jää mieleen mitään sen lukemisen jälkeen. Ja joskus saa nauraa meilkein räkä poskella, kun joku puolijulkkis selittää asioitaan, viimeimmäksi Anne Hedman.
Edith

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ihan parhautta! Tänne toimistolle tuli uus Olivia, jonka kannessa lukee: "Kukkaterapia. Kanerva auttaa yksinäisyyteen."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Koko nuoruuteni ahmin sisustuslehtiä, kuten Avotakkaa. Vasta myöhemmin kuulin, että ne luokitellaan "naistenlehdiksi". Olenko siis homo?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Tix

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Koko nuoruuteni ahmin sisustuslehtiä, kuten Avotakkaa. Vasta myöhemmin kuulin, että ne luokitellaan "naistenlehdiksi". Olenko siis homo?
Kuullostaa epäilyttävältä kaappigeelihipsijältä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Naistenlehdistä on aina joskus löytynyt mainiota RuNkkumateriaalia. :perse: :perse: :perse: :perse: :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:Koko nuoruuteni ahmin sisustuslehtiä, kuten Avotakkaa. Vasta myöhemmin kuulin, että ne luokitellaan "naistenlehdiksi". Olenko siis homo?
Kuullostaa epäilyttävältä kaappigeelihipsijältä.
Joskus tulee epäilys mitä mieltymysteni Takana on.
Esimerkiksi kun linkitin suosikkitaiteilijani (homoa jo, että sellainen on) Roberto Mattan galleriasivuston
http://www.matta-art.com/
niin eikös saitin ylläpitäjä bongannut linkin statistiikastaan, meilasi kiitoksen ja kysyi, olisinko kiinnostunut myös toisesta sivustostaan
.. joka oli huutokauppasaitti käytetyille miesten alushousuille :roll:
Viimeksi muokannut Gat, 16.04.2008 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
BettyB.

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gat kirjoitti:Olenko siis homo?
Tämän paljastuksen valossa luulen, että olet alitajuisesti homo. Tätä väitettä tukee myös poikamaisten teinivartaloiden ihannointi ja alakäyräsi lerpsahtelu tositoimiin päästäessä. Teoriani ei tosin ole aukoton.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BettyB. kirjoitti:
Gat kirjoitti:Olenko siis homo?
Tämän paljastuksen valossa luulen, että olet alitajuisesti homo. Tätä väitettä tukee myös poikamaisten teinivartaloiden ihannointi ja alakäyräsi lerpsahtelu tositoimiin päästäessä. Teoriani ei tosin ole aukoton.
Jos sinulla on todellista tieteellistä mielenkiintoa, hypoteesisi aukottomuutta voidaan testata sinun Aukollasi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
BettyB.

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gat kirjoitti:Jos sinulla on todellista tieteellistä mielenkiintoa, hypoteesisi aukottomutta voidaan testata sinun Aukollasi.
No, jos jaksat hetken odotella että pääsen sinne pienennysleikkaukseen... Sitä ennen sulla saleen lerpsahtaa tai tulee vähintäänkin äitiä ikävä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BettyB. kirjoitti:
Gat kirjoitti:Jos sinulla on todellista tieteellistä mielenkiintoa, hypoteesisi aukottomutta voidaan testata sinun Aukollasi.
No, jos jaksat hetken odotella että pääsen sinne pienennysleikkaukseen... Sitä ennen sulla saleen lerpsahtaa tai tulee vähintäänkin äitiä ikävä.
Hmmm.. testataan pimeässä tai pidät tukiliivit päällä? :lol:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
elco

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti: No, jos jaksat hetken odotella että pääsen sinne pienennysleikkaukseen...
Koko ideakin pienennysleikkauksesta pistää kertakaikkisesti vituttamaan! Et mene! Ajattele lapsia! Eiku miehiä!

Jätän suivaantuneena virallisen vastalauseen ja lupaan boikotoida kisoja jatkossa, jos vaatimuksiini ei suostuta.
BettyB.

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:Koko ideakin pienennysleikkauksesta pistää kertakaikkisesti vituttamaan! Et mene! Ajattele lapsia! Eiku miehiä!

No tule helvettiin sieltä toistpuoltpalloo ja ala mun henkilökohtaiseksi hinkinkannattelijaksi ja räätäliksi. Sitä ennen, puhu kädelle. Tai oikeestaan kyynärpäälle sillä KÄSI EI KUUNTELE!!
NegaDuck

Re: Lukeeko naiset "naistenlehtiä" ?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:No tule helvettiin sieltä toistpuoltpalloo ja ala mun henkilökohtaiseksi hinkinkannattelijaksi
http://huumori.kuvakasa.com/upload/305.jpg
Vastaa Viestiin