Plastiikkakirurgia

Yleinen lätinä jä kitinä

Plastiikkakirurgia

Ihan ok, voisin mennä, jos kokisin tarvetta
18
82%
Turhamaista. Ihmisen tulee hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
4
18%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Gat »

Enhän nyt ehdi inttämään.
Olen just lähdössä maallemaalle Orimattilaan, pakannut tässä samalla. Päälläni on neljäkymppiä maksanut Lidlin mokkanahkatakki Kauheaa! :D

Nyt Orimattilaan, koska maatalousTUKIAISTEN (teidän verorahoista :D ) täyttämisen aika on, ja urakoitsija tapaaminen. Lisäksi mulkvisti enoni on nyt kolmatta tai neljättä kertaa kaatunut kännipäissään (mikä viininjuonti huonontaa muutenkin olematonta liikkumistaan) ja joutunut taas kerran sairaalaan. Jokohan nyt.. :D Omassa talossani on enon poissaollessa minunkin parempi asua, koska siellä voi silloin asua.

Se vielä, että nykyajan ulkonäkövaatimuksia kuvaa parhaiten sana "narsismi". 80-luvun rintakarvojaan esitellyt kultaketjumies Dan Steinbock kirjoitti kirjankin "Narsismin fasisimi". En yhtään muista liittyikö yhtään tässä ketjussa urputtamiini ilmiöihin.. mutta ihan nimenä on kuvaava.

Ja jos Tix mainitsee minulla olevan täällä väärän viiteryhmän ja että sellaisia on nykyään enemmän kuin ennen.. se sopii siihen aina toistamaani, että Kitinä on LAHKO.

Mutta joo, menkääpä "pojat" nyt kevään tullen Henkkaan ja Maukkaan taas, kun varmaan Prismasta ei löydy niitä oi-oi "ihania Capreja" :D Muistakaa sheivata munakarvanne!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Aito_Johanna

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gat kirjoitti:Enhän nyt ehdi inttämään.
No ehdit kuitenkin jankata vanhoja teesejäsi taas muutaman kymmentä riviä. Melko valikoivaa tuo sun kiireesi, kun omaa mantraasi ehdit toistamaan mutta et ehdi kiinnittää huomiota toisten perusteltuihin vasta-argumentteihin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tuli muuten flanellipaidoista mieleen, että mä olen reilut puolet elämästäni käyttänyt samaa flanellipaitaa, mun ainokainen. Käyttö jatkuu edelleen, vaikka toinen kyynärpää onkin kulunut puhki. Ihmistenilmoilla paita on viimeksi käynyt 90-luvun loppupuolella Vaasassa.
NuoriDaavid

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:Tuli muuten flanellipaidoista mieleen, että mä olen reilut puolet elämästäni käyttänyt samaa flanellipaitaa, mun ainokainen. Käyttö jatkuu edelleen, vaikka toinen kyynärpää onkin kulunut puhki. Ihmistenilmoilla paita on viimeksi käynyt 90-luvun loppupuolella Vaasassa.
Oot kuitenkin pessyt sitä välillä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:Oot kuitenkin pessyt sitä välillä!
Tunnustan :oops:

Ei voi mitään, mä olen flanellista huolimatta siis geelihipsijä-trendipelle-juppihippi.
Geep

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ostin just Prismasta ihanan tuulipuvun. :h:
Vastaa Viestiin