Plastiikkakirurgia

Yleinen lätinä jä kitinä

Plastiikkakirurgia

Ihan ok, voisin mennä, jos kokisin tarvetta
18
82%
Turhamaista. Ihmisen tulee hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
4
18%
 
Ääniä yhteensä: 22

Herra Manala

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Ko. temppu tehtiin pariutumisen jälkeen, joten en ole päässyt tutkimaan sen vaikuttavuutta baaripokauksessa. Uskon vakaasti, että tempun jälkeen pystyisin pokaamaan paremman näköistä matskua kuin aiemmin.
Tätä en ihan hiffaa. Siis ymmärrän tavallaan, että leukoja leikellään ja klyyvareita muovaillaan, jos satutaan olemaan puoliepätoivoisia sinkkuja joiden parasta ennen -päiväykset alkaa kulumaan umpeen, ja ollaan varmoja siitä että se joku oma epätäydellisyys naamassa estää/vähentää markkinoita. En usko että se suora esteettinen lopputulos vaikuttaa käytännössä oikeen mihinkään suuntaan, mutta epäilemättä siitä seuraava mahdollinen itsetuntokehitys voi hyvinkin näkyä ihmisestä ja auttaa skorailuhommissa.

Mutta aikuiset ihmiset avioliitossa, miksi? Muuttuuko sen toisen pimppa 20 vuoden jälkeen himottavammaksi sillä, että sen klyyvari on vähän suoremmassa kuin ennen? Näyttääkö sen toisen RidgeForresterleuka todella paremmalta vai ennemminkin ei-häneltä-itseltään, kun sitä leikkaamatonta peruspärstää on jo ehtinyt katsella vuosikausia, ja siihen tottua ja omaksua ne toisen naamanpiirteet? Ne epätäydellisyysasiat toisen naamassa on vuosikausien aikana kuitenkin muuttuneet varsin arvolatautumattomiksi detaljeiksi, niin onko se sitten yhtään parempi että aletaan keinotekoisesti muokkaamaan naamaan uusia asioita jotka pistävät silmään syntymäpiirteisiinsä nähden?

Itse en suostuisi plastiikkakirurgiaan näinkään ämpärirumana ja vastenmielisenä läskinä, koska jollain sairaalla tavalla arvostan tätä omaa luonnollista ämpärirumuuttani. Eri asia jos joutuisin johonkin auto-onnettomuuteen tai tulipaloon missä naamani luita murskaantuisi/naama palaisi sulaneeksi muoviksi. Silloin toivoisin, että minusta yritettäisiin tehdä ihmisen näköinen. Ja mikä on kaikesta huvittavinta - sen näköinen kuin olinkin.
ninnithequeen

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti: Mutta aikuiset ihmiset avioliitossa, miksi? Muuttuuko sen toisen pimppa 20 vuoden jälkeen himottavammaksi sillä, että sen klyyvari on vähän suoremmassa kuin ennen? Näyttääkö sen toisen RidgeForresterleuka todella paremmalta vai ennemminkin ei-häneltä-itseltään, kun sitä leikkaamatonta peruspärstää on jo ehtinyt katsella vuosikausia, ja siihen tottua ja omaksua ne toisen naamanpiirteet? Ne epätäydellisyysasiat toisen naamassa on vuosikausien aikana kuitenkin muuttuneet varsin arvolatautumattomiksi detaljeiksi, niin onko se sitten yhtään parempi että aletaan keinotekoisesti muokkaamaan naamaan uusia asioita jotka pistävät silmään syntymäpiirteisiinsä nähden?
Voinko enää enempää allekirjoittaa tätä?

Todistanee sen, että rikkaat ihmiset menee ulkonäön takia naimisiin, muulla ei mitään väliä. "Kulta, mä rakastan sua kunhan suoristat ton nenäs". Noin oikeen kärjistettynä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Todistanee sen, että rikkaat ihmiset menee ulkonäön takia naimisiin, muulla ei mitään väliä. "Kulta, mä rakastan sua kunhan suoristat ton nenäs". Noin oikeen kärjistettynä.
Eipä sitä aina tollaseen kommenttiin tartte rikas olla, idiootti vaan :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Todistanee sen
Todistanee sen, että toi oli mun mielipiteeni asiasta eikä sun keppihevosesi selvittää mun sanojeni kustannuksella että jos ihminen on rikas niin se on automaattisesti kiinnostunut vain ulkonäöstä.

Sitäpaitsi mun ymmärtääkseni Dave on hyvin toimeentuleva, eikä varsinaisesti rikas. Ja toisekseen, onkohan mahtanut olla vielä silloin kun on emäntänsä tavannut?
ninnithequeen

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihan oikeasti ei se sitä ulkonäköä katso. Betty kun tuossa kiros, niin kiroan minäkin: mulla on tälläkin hetkellä kaksi puhelin- tekstiviestiterroristia, jotka eivät ota uskoakseen että olen rakkaan mieheni kanssa ja ihan onnellisesti. Toinen heistä pistää välillä niin törkeitä ehdotuksia "leikillään" ettei tosikaan. Ja toinen pyytää joka toinen päivä kahville. Miksi? Mä en jumalauta mikään prinsessa ole, tiedän sen itekkin. Ja toivon todella, että mun räiskyvällä luonteella on jotain tekemistä asian kanssa, ei tisseillä...
ninnithequeen

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Todistanee sen
Todistanee sen, että toi oli mun mielipiteeni asiasta eikä sun keppihevosesi selvittää mun sanojeni kustannuksella että jos ihminen on rikas niin se on automaattisesti kiinnostunut vain ulkonäöstä.
Anteeksi, en enää koskaan ole samaa mieltä kanssasi.
Herra Manala

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Anteeksi, en enää koskaan ole samaa mieltä kanssasi.
Hyvä. Minä kun en ole sitä mieltä, että rikas arvostaisi automaattisesti ainoastaan ulkonäköä, tai menisi ulkonäön kanssa naimisiin.
Tix

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mutta leikelkää te, joilla on siihen oikein varaakin. Älkääkä vaan ajatelko niitä kymmeniä vauvoja Afrikassa jotka kuolevat nälkään joka sekunti. Ihan hyvään tarkoitukseen laitatte rahanne hei!
Oletko itse laittanut rahaa Afrikan vauvojen auttamiseen?
Olen. Vähistä penneistäni. Kuis ite, vai onko emännän pärstä tärkeempi?
Enemmän vai vähemmän kuin kaljaan? Kumpi on tärkeämpi, afrikan lapset vai Ninnin känni?
elco

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti: Ja ei, en tosiaan leikkelisi itseäni, ellen sitten pahaan onnettomuuteen joutuisi ja naama menisi tuusannuuskaksi.

Mutta leikelkää te, joilla on siihen oikein varaakin. Älkääkä vaan ajatelko niitä kymmeniä vauvoja Afrikassa jotka kuolevat nälkään joka sekunti. Ihan hyvään tarkoitukseen laitatte rahanne hei!
Korkeammalla aivotoiminnalla varustettu ihminen ymmärtää, että lapset Afrikassa kuolevat nälkään joka sekunti Daven kauneusleikkauksista huolimatta.

Pitäisikö minun leikkauttaa korvani? Ninni pyrkii toistuvasti loukkaamaan huomauttelemalla ulkonäöstäni. Jos leikkauttaisin niin en ajattelisi Afrikan lapsia, mutta jos en leikkauta niin minua pilkataan.
Avatar
Kati
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 12.04.2008 22:16

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Kati »

Jokainen käyttäköön rahansa miten itse mielii. Mua ärsyttää nämä amerikkalaiset telkkarisarjat, joissa laitetaan koko ihminen uuteen kuosiin, ja annetaan ymmärtää miten uusi ulkonäkö tekee hänestä niin paljon onnellisemman ihmisenä.

Sitten on ne kuminaamaiset pelottavan näköiset zombit naiset, joilla on kaksi numeroa liian isot hampaat suussa, kai jotkin kuoret.. ja ihoa kiristetty niin paljon että joutuvat kai jo ajamaan rintakarvat.. tai leukaparran.. IIIIK!!
Helpompaa on juosta 110 metrin aidat 15 sentin koroissa kuin ymmärtää miehiä..
NuoriDaavid

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En kyllä ymmärtänyt Ninnin kommenttia.

Kun tapasin vaimoni, minä olin opiskelija ja vaimoni oli parturi-kampaaja. Hän siis tienasi minua paremmin.

Rikas en missään tapauksessa ole, toki keskivertosuomalaista paremmin toimeen tuleva.

Leukani halusin korjata, koska se oli minua vuosia harmittanut. Vaimoni halusi korjata klyyvarinsa, koska se oli häntä vuosia harmittanut. Kummassakaan tapauksessa puoliso ei mitenkään toimenpidettä suositellut tai antanut ymmärtää, että se olisi kiva juttu.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

elco kirjoitti:Pitäisikö minun leikkauttaa korvani? Ninni pyrkii toistuvasti loukkaamaan huomauttelemalla ulkonäöstäni. Jos leikkauttaisin niin en ajattelisi Afrikan lapsia, mutta jos en leikkauta niin minua pilkataan.
Täytyy vain päättää kumpi koskee intternetissä pahemmin, pilkka vai Afrikan lapset.

Mutta sikäli mikäli ihminen on alkujaan syntynyt Afrikassa ahvenasta ja lähtenyt sieltä leviämään, niin kyllähän tässä potee huonoa omaa tuntoa sukunsa takia miljoonien vuosien päähän, kun on lähdetty litomaan leveämmän leivän perässä. Mulkut.
ninnithequeen

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Pitäisikö minun leikkauttaa korvani? Ninni pyrkii toistuvasti loukkaamaan huomauttelemalla ulkonäöstäni. Jos leikkauttaisin niin en ajattelisi Afrikan lapsia, mutta jos en leikkauta niin minua pilkataan.
Se on jännä miten yks "liihottele tiehes"-kommentti jättää tuollaiset arvet. Olen pahoillani. Oikeasti sä olet ihan komea mies.

Ja ettekö te saatana vieläkään ole oppineet mitään? Mä en jaksa kirjoittaa joka viestin perään "näin kärjistetysti".

Tuo Afrikan lapsiinkin viittaus tarkoitti lähinnä sitä, että ettekö oikeesti keksi parempaa paikkaa tunkea niitä rahojanne? ARGH! Miksi kukaan ei ymmärrä minua, nyyh.
elco

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti: Tuo Afrikan lapsiinkin viittaus tarkoitti lähinnä sitä, että ettekö oikeesti keksi parempaa paikkaa tunkea niitä rahojanne?
Mitä vittua se muille kuuluu mihin kukin rahansa käyttää?
Tix

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:tarkoitti lähinnä sitä, että ettekö oikeesti keksi parempaa paikkaa tunkea niitä rahojanne? ARGH! Miksi kukaan ei ymmärrä minua, nyyh.
Miksi katsot tarpeelliseksi keksiä muille paikkoja, joihin heidän pitäisi tunkea rahansa? Onko ainoa oikea osoite Plantagenin osakkeenomistajat tai afrikan lapset? Musta tuntuu, että teidänkin olis hyvä mennä Plantagenin sijasta autokauppaan ja ostaa sellainen, joka ei mene rikki kerran viikossa. Mutta hei, toinen työntää rahat kukkaruukkuun, yksi mahan kasvattamiseen ja kolmas leukaan. Niin se markkinatalous pyörii.

Todennäköisesti en tule teettämään itselleni muita kosmeettisia leikkauksia kuin luomien poistoja jossain välissä. Mut mä oonki niin komia, että peilit menis särki jos tästä vielä unelmaisemmaksi muuttuisin.
ninnithequeen

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Tuo Afrikan lapsiinkin viittaus tarkoitti lähinnä sitä, että ettekö oikeesti keksi parempaa paikkaa tunkea niitä rahojanne?
Mitä vittua se muille kuuluu mihin kukin rahansa käyttää?
Ei kuulu mutta saa kai sitä mielipiteensä sanoa? Sitä vartenhan näitä ns. keskustelupalstoja on olemassa? Niin ja jos jonkun mielipiteet ärsyttää niin paljon että pitää uus nimimerkki rekata haukkuakseen, on aika laittaa tietokone kiinni. (ja ei Elco, sinua en epäile)

Minusta turhamaisuus ei ole hyve, se tuli varmaan jo selväksi.

Jos mulla olisi rahaa sanotaanko nyt vaikka yhtä paljon kuin Davella ja vaimollaan, en käyttäisi niitä mihinkään plastiikkakirurgiaan, vaan uusisin huonekalut ja vaatevaraston. Turhamaisuutta kai sekin, joo.
Ei mulla tulis mieleenkään tuhota mutsilta ja faijalta saamiani piirteitä. Sen verran heitä kunnioitan. Ainoa heiltä peritty, mikä muuttuu, on sukunimi.
elco

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti: Jos mulla olisi rahaa sanotaanko nyt vaikka yhtä paljon kuin Davella ja vaimollaan, en käyttäisi niitä mihinkään plastiikkakirurgiaan, vaan uusisin huonekalut ja vaatevaraston.
Etkö siis auttaisi Afrikan lapsia? Sitä se rikastuminen ihmisille teettää.
ninnithequeen

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Mut mä oonki niin komia, että peilit menis särki jos tästä vielä unelmaisemmaksi muuttuisin.
Tässä sä olet ihan tuhannen oikeessa. *näkee vieläkin unia siitä yhdestä kädenpuristuksesta*
Tix

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Jos mulla olisi rahaa sanotaanko nyt vaikka yhtä paljon kuin Davella
Mitenköhän mulla nyt tulee sellainen fiilis, että tässä on loppuviimeks kyse tästä enempi ku plastiikkakirurgiasta?
NegaDuck

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

.... vaan jos asia jos toinen omassa ulkonäössä häiritsee, eli arvostelee itseään ulkonäön perusteella, tarkoittaako se suoraan sitä että silloin arvostelee myös muita ulkonäön perusteella, eli == pinnallinen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tix kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jos mulla olisi rahaa sanotaanko nyt vaikka yhtä paljon kuin Davella
Mitenköhän mulla nyt tulee sellainen fiilis, että tässä on loppuviimeks kyse tästä enempi ku plastiikkakirurgiasta?
Ninni vaan haluu hipelöidä Daven karvanoppia!
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:ettekö oikeesti keksi parempaa paikkaa tunkea niitä rahojanne? ARGH! Miksi kukaan ei ymmärrä minua, nyyh.
Siksi, ettei jeesustelussasi ole logiikkaa. Sulle on A-OK, jos Pena istuu kantaräkälässä joka ilta juomassa rahansa. Sulle ei ole OK jos Pena istuukin kotona säästäen rahansa ja ostaa sillä plastoa naamariin. Vaan jos Pena säästää rahansa juomattomuuttaan, penan tuleekin automaattisesti lähettää rahansa Afrikan lapsille. Miksi?
ninnithequeen

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:ettekö oikeesti keksi parempaa paikkaa tunkea niitä rahojanne? ARGH! Miksi kukaan ei ymmärrä minua, nyyh.
Siksi, ettei jeesustelussasi ole logiikkaa. Sulle on A-OK, jos Pena istuu kantaräkälässä joka ilta juomassa rahansa. Sulle ei ole OK jos Pena istuukin kotona säästäen rahansa ja ostaa sillä plastoa naamariin. Vaan jos Pena säästää rahansa juomattomuuttaan, penan tuleekin automaattisesti lähettää rahansa Afrikan lapsille. Miksi?
Mä olen pahoillani, jos sä kuvittelet noin.

Ja tää kaikki lähti siitä, että Dave kehuskeli muijansa plastiikkakirurgilla. Jestas.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

ninnithequeen kirjoitti:Ja tää kaikki lähti siitä, että Dave kehuskeli muijansa plastiikkakirurgilla. Jestas.
Vai siitä, että tartuit yhteen lauseeseen Daven aloituksessa, oletit sen olevan kehuskelua ja HIEMAN kärjistit asioita?
ninnithequeen

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

pikkuego kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja tää kaikki lähti siitä, että Dave kehuskeli muijansa plastiikkakirurgilla. Jestas.
Vai siitä, että tartuit yhteen lauseeseen Daven aloituksessa, oletit sen olevan kehuskelua ja HIEMAN kärjistit asioita?
Kuten jo yllä mainitsin, pitääkö mun tosiaan kirjoittaa joka vitun viestiin että "näin kärjistetysti"?

Ettekö te oo tajunnu jo?

Ja miks mun kirjotuksia ei oteta huumorilla ilman niitä hymiöitä, häh?

Ei saatana sitte :evil: :twisted: :roll: :wink: :cry: :oops: :P :x :shock: :? 8) :lol: :o :( :) :D
Vastaa Viestiin