Plastiikkakirurgia

Yleinen lätinä jä kitinä

Plastiikkakirurgia

Ihan ok, voisin mennä, jos kokisin tarvetta
18
82%
Turhamaista. Ihmisen tulee hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
4
18%
 
Ääniä yhteensä: 22

NuoriDaavid

Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vanhojen aiheiden kierrätys jatkuu. Tällä kertaa kimmokkeena toimi tämä:
Yönmustaritari kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:FYI: Leukaa voidaan suurentaa. Sinä pistä implantin leukaan ja morsio tisseihin.
Hehheh, paitsi että oikeesti kävin jo lääkärillä aiheesta. Ei tarvita implanttia, vaan leukaluu sahataan viistosti ja sitä tuodaan eteenpäin. Myös yläleukaa joudutaan tuomaan eteenpäin jotta purenta säilyy. Ja ennen operaatiota on vuoden oiontahoito hammasraudoilla. Päähän jää pysyvästi titaaniruuvit. Kuukausien mittainen toipuminen / parantuminen edessä, ja hintaa €13 000 - €17 000, joten ei mikään ihan joka jampan pikkujuttu tuo.

Röntgenkuvien perusteella se helpottaisi hengittämistäni, joten se parantaisi myös uniapneani. Eli sille olisi kyllä myös lääketieteelliset, eikä pelkästään kosmeettiset perusteet.

En aio hötkyillä asian kanssa.
Tyyppi on ehkä turhamaisin akka mitä tiedän.

(poistettu asiaan liittymätöntä).
Itselleni on tehty genioplastia, joka on Aarneen kuvaamaa kevyempi ja halvempi toimenpide.

Leuan kärkeä siirrettiin 1 cm eteenpäin. Tempun teki leukakirurgi.

Plastia ei vaikuta mihinkään muuhun, kuin leuan kärkeen. Eli leuan kärki sahataan viistosti irti ja liu'utetaan eteenpäin, jolloin se samalla nousee ylöspäin. Monilla pienileukaisilla leuan kärki sijaitsee alhaalla, jolloin tämä ei haittaa.

Hampaat pysyvät siis paikoillaan ja purenta ei muutu lainkaan.

Tempusta on aikaa 17 vuotta. Mielestäni järkevin sijoitus, jonka koskaan olen tehnyt, en ole katunut hetkeäkään.

Lisäksi pikku tuunauksena kahteen etuhampaaseen laitettu kuorikot.

Vaimon klyyvaria on säädetty itsensä Rolf Nordströmin toimesta.

Saako näin tehdä? Pitääkö vain kärsiä ja suunnata huomio muihin asioihin ja pyrkiä kehittämään itseään paremmaksi ihmiseksi?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 19.04.2008 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:Mielestäni järkevin sijoitus, jonka koskaan olen tehnyt, en ole katunut hetkeäkään.
Kerropa muuten tuosta vähän lisää. Tuliko siitä instant +11(4) Charisma ja +2 jokaiseen charm- ja barter-heittoon? Saatko alennuksia kaupoissa helpommin?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No sahan sitä leikellä itseään, jos kokee siihen tarvetta. Itse en menisi (vaikka paranneltavaa kyllä olisi) ja toisaalta on vaikea ymmärtää ns. normaalinäköisten hinkua muutella itseään.

Trendikkäät "nuorennusleikkaukset" taasen ovat minusta jokseenkin säälittäviä: Minusta on aika naurattevaa, että 6kymppinen yrittää näyttää kaksikymppiseltä.

Edit: En pallottanut kumpaakaan, koska en ajattele kummallakaan tavalla.
NuoriDaavid

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mielestäni järkevin sijoitus, jonka koskaan olen tehnyt, en ole katunut hetkeäkään.
Kerropa muuten tuosta vähän lisää. Tuliko siitä instant +11(4) Charisma ja +2 jokaiseen charm- ja barter-heittoon? Saatko alennuksia kaupoissa helpommin?
Ko. temppu tehtiin pariutumisen jälkeen, joten en ole päässyt tutkimaan sen vaikuttavuutta baaripokauksessa. Uskon vakaasti, että tempun jälkeen pystyisin pokaamaan paremman näköistä matskua kuin aiemmin.

Varsinaisia objektiivisia havaintoja ei siis ole. Subjektiivinen kokemus on, että olen saanut osittain korjattua ulkonäöstäni asian, joka suuresti minua häiritsi. Ei leukani vieläkään mikään suuri ja kulmikas ole, mutta se on vähemmän pieni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Gat »

OON harkinnut.
Yleiselle hintelyydelleni eli siis luuston rakenteelle en mahda mitään. Siihen hyvään aikaan, kun salilla kävivät vain homot, kynäniska olisi salaa treenaamalla voinut lähestyä normaalimiestä. Ei enää, kun joka tavis bodaa. Joten en millään saa kiinni sitä peruseroa, että 185-senttisenä harjoittelematta ja muistamatta syödä luontainen painoni on 64-65 kiloa tällä mutanttikropalla, nyt kuukauden kotitreenin jälkeen 68 kiloa. Joskus olen painanut vähän yli 70 kiloakin. Mutta kun normaalimies 185-senttisenä ilman harjoittelua ja myös ilman läskiä painaa luonnostaan ainakin 85 kiloa,.. ja nykyään ne KAIKKI myös bodaa.. ikinä en näytä normaalilta vaikka tekisin mitä.

NAAMAN suhteen voisin jotain teetättää. Muun hyönteismäisyyden lisäksi kun päänikin näyttää oudon pieneltä. Vaikka kallon ympärys aivoineen on (mittaa) kai kohtuu iso 59 cm, kasvot ovat kai testosteronin puutteesta lyhyet ja (ilman ryppyjäni) lapsenomaiset . Leuka lapsellisen pieni. Mitä vaikutelmaa lisää iso nenä ja isot ulkonevat hampaat. Puoliprofiiliani voi ihailla galleriassani. Joten ehkä juuri leukaan ei vain se kärjen siirto, vaan lisää tavaraa? Samalla voisin oikoa Karhu- Malborovanhusryppyjäni.
Viimeksi muokannut Gat, 19.04.2008 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriDaavid

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mielelläni näkisin plastiikkakirurgiaa vastustavien perusteluja.

Mielestäni on jossain määrin eri asia korjata esim pieni leuka lähemmäksi "tavallista" leukaa, kuin suurentaa tavalliset rinnat tavallista suuremmiksi.

Onko joku eri mieltä tästä? Yhtä väärin molemmat? Älköön ihminen ryhtykö sorkkimaan luojan luomaa?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 19.04.2008 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minusta on säälittävää, että kehuskellaan sillä, kuka vaimon klyyvaria on leikellyt. "Mul oli niin ruma vaimo että piti olla ihan julkkisten plastiikkakirurgi leikkelemässä" :D

Ja ei, en tosiaan leikkelisi itseäni, ellen sitten pahaan onnettomuuteen joutuisi ja naama menisi tuusannuuskaksi.

Mutta leikelkää te, joilla on siihen oikein varaakin. Älkääkä vaan ajatelko niitä kymmeniä vauvoja Afrikassa jotka kuolevat nälkään joka sekunti. Ihan hyvään tarkoitukseen laitatte rahanne hei!
NuoriDaavid

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti: Mutta leikelkää te, joilla on siihen oikein varaakin. Älkääkä vaan ajatelko niitä kymmeniä vauvoja Afrikassa jotka kuolevat nälkään joka sekunti. Ihan hyvään tarkoitukseen laitatte rahanne hei!
Oletko itse laittanut rahaa Afrikan vauvojen auttamiseen?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:OON harkinnut.
Sullahan tosiaankin on nyt sitä pätäkkää kuluttaa.

Yksi vaihtoehto voisi olla mennä suoraan plastiikkakirurgille, iskeä vaikka 100000€ pöytään ja kysyä "Mitä tällä saa?". Ehkä sieltä tulisi jotain hyviä ehdotuksia joita ei ole tullut miettineeksikään (kyrvän oionta jne.).

ND, mitä tuollaisella rahasummalla saa suomalaisella tai virolaisella plastiikkakirurgilla? Koko keho vaihtoon? Uudet aivot?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Mutta leikelkää te, joilla on siihen oikein varaakin. Älkääkä vaan ajatelko niitä kymmeniä vauvoja Afrikassa jotka kuolevat nälkään joka sekunti. Ihan hyvään tarkoitukseen laitatte rahanne hei!
Hah :D Draama(-ninni-the-)queen!

Itse en tällä hetkellä leikkelisi itseäni. Ehkä myöhemmin, jos en ns. vanhene ryhdikkäästi, eli jos alkaa tissit löytyä vetskarin välistä ja perse roikkua lahkeissa, haluaisin tehdä kaikkeni korjatakseni tilanteen. Jos ei ruokavalio/urheilu auta, niin voisi sitä veistä varmaan vakavasti funtsia. Tosin haluaisin kyllä, että jos jotain tehdään, tehdään se tyylillä, ei niin että iho on pingottuneen kiiltävä ja punertava lopun ikää.

Oma äiti (mun mielestä jumalattoman kaunis) 45v. viime viikolla veteli sormilla naamaihoaan 1-2cm ylöspäin silmäkulmista.. "tästä vois IHAN vähän vaan nostaa jossain vaiheessa.." EI! Äiti on kaunis, ja näyttää mun siskolta ennemmin kun mun äidiltä.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mutta leikelkää te, joilla on siihen oikein varaakin. Älkääkä vaan ajatelko niitä kymmeniä vauvoja Afrikassa jotka kuolevat nälkään joka sekunti. Ihan hyvään tarkoitukseen laitatte rahanne hei!
Oletko itse laittanut rahaa Afrikan vauvojen auttamiseen?
Olen. Vähistä penneistäni. Kuis ite, vai onko emännän pärstä tärkeempi?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti:[ Ehkä sieltä tulisi jotain hyviä ehdotuksia joita ei ole tullut miettineeksikään (kyrvän oionta jne.).
Ei käy. Ei se ny ihan banaani ole. Ja minusta lievä alakäyryys on tyylikästä, kuin SU-27 hävittäjä. Ja saattaa sen muotoisena tehdä naiselle erikoisgutaa takaapäin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:[ Ehkä sieltä tulisi jotain hyviä ehdotuksia joita ei ole tullut miettineeksikään (kyrvän oionta jne.).
Ei käy. Ei se ny ihan banaani ole. Ja minusta lievä alakäyryys on tyylikästä, kuin SU-27 hävittäjä. Ja saattaa sen muotoisena tehdä naiselle erikoisgutaa takaapäin.
"Älä valehtele! Se on käyrä ja todistettavasti se tuntuu hyvältä! EN KUUNTELE *LALALALALA*"
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mutta leikelkää te, joilla on siihen oikein varaakin. Älkääkä vaan ajatelko niitä kymmeniä vauvoja Afrikassa jotka kuolevat nälkään joka sekunti. Ihan hyvään tarkoitukseen laitatte rahanne hei!
Oletko itse laittanut rahaa Afrikan vauvojen auttamiseen?
Olen. Vähistä penneistäni. Kuis ite, vai onko emännän pärstä tärkeempi?
Halusin vain varmistaa tuon, eli hyväksyn kritiikkisi, koska olet itse laittanut.

Olen tällä tavalla huono ihminen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti: Mielestäni on jossain määrin eri asia korjata esim pieni leuka lähemmäksi "tavallista" leukaa, kuin suurentaa tavalliset rinnat tavallista suuremmiksi.

Onko joku eri mieltä tästä?
Väittämäsi asian vertailukelpoisuuden takia olisi sinun pitänyt kirjoittaa näin:

Mielestäni on jossain määrin eri asia korjata esim. pieni leuka lähemmäksi "tavallista" leukaa, kuin suurentaa pienet rinnat lähemmäksi tavallisia rinnankokoja.


Edit. Nuo asiat siis ovat mielestäni rinnasteisia keskenään.
NuoriDaavid

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt kyllä missasit pointin.

Minusta on sama asia korjata pieni leuka lähemmäksi "tavallista" leukaa ja suurentaa pienet rinnat lähemmäksi tavallisia rinnankokoja.

Eli ne ovat varsin vertailukelpoisia, yhtä ok tai yhtä no no.

Sen sijaan on hiukan eri asia muokata tavalliset rinnat tavallista isoimmiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Gat »

SE etu (ja tän on siis jonkun kynäniskan lehdestä kirjoittamana lukenut) kynäniska-pitkäkoipisuudessa on, että senmallisen ei tarvitse tehdä niin paljon kuin perusjamppojen, että näyttäisi hyvältä eikun siis paremmalta. Luulisin, että kyse on lihasten erottuvuudesta. Ne kun samalla treenillä eivät niin näy perusnallekarhun kropassa. Mutta jos ja kun "bodaan" haaveilemaani peräti 75 kiloon, takuudella mun käsivarsilihakset, jalkalihakset, rintalihakset, vatsalihakset, selkälihakset näkyy niin hyvin ja jopa "pulleina" että minua uimarannalla tsekkaava misu ei heti tajua arvioida kokonaispainoani tai vartaloni yleisiä mittasuhteita.
Viimeksi muokannut Gat, 19.04.2008 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
BettyB.

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hoi hoi Ninni mitä jeesustelua! Niin kauan kun tupakkateollisuus pieksee sademetsiä perustaakseen sun röökintarpeeseen uusia viljelmiä, en ihan hirveesti huuteli täällä Afrikkalaisten nälänhädästä. Kannattasko sunkin lopettaa röökaaminen ja lähettää ne rahat Afrikkaan? Taitas mennä satoja euroja kuussa? Ja tää sama pätee sitten iha kaikkeen "turhaan kulutukseen".

Asiaan: Itselläni on ihan terveydellistä haittaa tästä rintakoosta, joka ei olennaisesti muutu vaikka kituuttaisin itseni alipainoiseksi. Been there, done that. Toisena korjattavaksi menee ihan varmasti jossain vaiheessa iän karttuessa yläluomet, sekin kyllä taitaa mennä enemmän tonne terveydelliselle osastolle. Mun mielestä plastiikkakirurgia menee ihan samaan osastoon kaiken muunkin itsensä muokkaamisen kanssa, en mä näe siinä mitään pahaa, etenkään jos tässäkin tapauksessa suositaan suomalaista. Enemmän mä näen pahaa vaikka tietyillä ei-niin-eettisillä vaatemerkeillä koreilulla.

Sisko kävi kiristyttämässä alavatsaansa, joka oli sellasessa kunnossa kolmen raskauden jälkeen ettei siitä roikkuvasta nahasta olisi päässyt millään luonnollisilla keinoilla eroon. Hyvä hänelle, kehtaa taas mennä bikineissä rannalle ja eipähän ainakaan tartte napsia pillereitä ulkonäköpaineiden aiheuttamaan masennukseen.

Edit: Blissin vastauksesta viisastuneena voisin mennä rasvaimuun ainakin tosta leuan alta (ja miks ei vähän muualtakin), siinä kun on sellanen pikkanen sukurasite :]
Viimeksi muokannut BettyB., 19.04.2008 12:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bliss

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Menisin ihan ilman omantunnontuskia, jos olisi muutama kymppitonni ylimääräistä rahaa :)
Rasvaimua, tissit kokoon AA, poskia vois vähän muotoilla....
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt kyllä missasit pointin.

Minusta on sama asia korjata pieni leuka lähemmäksi "tavallista" leukaa ja suurentaa pienet rinnat lähemmäksi tavallisia rinnankokoja.

Eli ne ovat varsin vertailukelpoisia, yhtä ok tai yhtä no no.

Sen sijaan on hiukan eri asia muokata tavalliset rinnat tavallista isoimmiksi.

Ai, luulin että sinulle tuli lapsus.

Minusta tuossa on kyseessä subjektiivinen tunne. Jollakin naisella voi mielestään olla pienet rinnat, vaikka ne "standardien" mukaan olisivat tavalliset. Näissä leikkauksissahan on lähes aina kuitenkin kysymys leikeltävän minäkuvasta.

Ihan sama asia siis koskee leukaakin: ihmisillä on kaikenlaisia leukoja - toiset menevät leikeltäväksi saadakseen leuastaan lähemmäs omaa toivettaan vastaavan. Toiset eivät mene ja voivat elää ihan täysipainoista elämää "vikansa" kanssa.
Zeb

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Minusta on sama asia korjata pieni leuka lähemmäksi "tavallista" leukaa ja suurentaa pienet rinnat lähemmäksi tavallisia rinnankokoja.

Eli ne ovat varsin vertailukelpoisia, yhtä ok tai yhtä no no.

Sen sijaan on hiukan eri asia muokata tavalliset rinnat tavallista isoimmiksi.
Entä jos tuunaa normaalin leuan Ridge Forresteriksi?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hmm.. vastatkaapa tähän: onko luomenpoisto ilman syöpäepäilyä ns. turhamaisuutta?

Mä olen ns. luomikuningatar, eli luomia on jumalattomasti ja varsinkin nyt niitä tulee kokoajan enemmän ja enemmän niskaan ja rintaan, ärsyttävää! Jos voisin joskus maata pöydällä ja poistattaa niistä 100, olisin erittäin iloinen. Tosin tiedän että parin vuoden päästä luku on taas sama, mutta silti. Mitään isoja, ulospuskevia ja karvoja kasvavia luomia ei onneksi ole, vaan tällaisia pieniä pilkkuja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:
Entä jos tuunaa normaalin leuan Ridge Forresteriksi?
MOI!!! :perse:
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Elppis kirjoitti:MOI!!! :perse:
:perse: itsellesikin! :)
NuoriDaavid

Re: Plastiikkakirurgia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Minusta on sama asia korjata pieni leuka lähemmäksi "tavallista" leukaa ja suurentaa pienet rinnat lähemmäksi tavallisia rinnankokoja.

Eli ne ovat varsin vertailukelpoisia, yhtä ok tai yhtä no no.

Sen sijaan on hiukan eri asia muokata tavalliset rinnat tavallista isoimmiksi.
Entä jos tuunaa normaalin leuan Ridge Forresteriksi?
Vertaisin sitä normaalien rintojen tuunaamiseen tavallista isommiksi. Saa senkin toki tehdä, jos haluaa.
Vastaa Viestiin