Kaikki kuolee aikanaan

Yleinen lätinä jä kitinä
ninnithequeen

Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No niinhän siinä käy. Omia ukkeja, mummua, kavereita ja kissoja itkeny ikäni.

Vaan mitäs sitten ku ite kuolet? Kuka jää sinua eniten kaipaamaan?
BettyB.

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Näillä tiedoilla veikkaan että Manala.
NuoriDaavid

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

en halua ajatella asiaa. Erittäin todennäköisesti vaimoni (jos on hengissä), lapset tietysti myös.
BettyB.

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:en halua ajatella asiaa. Erittäin todennäköisesti vaimoni (jos on hengissä), lapset tietysti myös.
Ja minä tietysti! :h:
NuoriDaavid

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:en halua ajatella asiaa. Erittäin todennäköisesti vaimoni (jos on hengissä), lapset tietysti myös.
Ja minä tietysti! :h:
Niinhän mä tuossa kirjoitin!
BettyB.

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Niinhän mä tuossa kirjoitin!
Hups! :oops:
ninnithequeen

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Itseä jäis varmaan omat vanhemmat, mies ja lapsi kaipaamaan eniten. Toki kaverit myös. Jos siis ns. ennenaikainen kuolema tulis. Mä en kyllä ite halua nähä sitä päivää kun oma rakas isä kuolee.

Onko joku teistä tehny testamentin? Mihin omaisuus menee kun kuolette?
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Eden »

Paras ystävä.

Tuota testamenttiä olen ajatellut. Ei sillä että omaisuutta olisi mitenkään kauheasti mutta se mitä on, haluan päätyvän niihin kohteisiin/niille ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä.
Enttu

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Ei kukaan,joku pultsari käy kusemassa haudalleni
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Eden »

Enttu kirjoitti:Ei kukaan,joku pultsari käy kusemassa haudalleni
mun haudalle ei edes pultsarit eksy :P Vähänkö olen hylkiö :lol:
Herra Manala

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

En tiedä, onhan tässä vielä vuosi aikaa. Ajattelin nimittäin kuolla viimeistään kolmekymppisenä niinkuin kaikki muutkin suuret rokkisankarit. Mutta kyllä mä luulen ihan oikeasti (enkä vaan leikisti niinku se ite), että se on Betty.
Aito_Johanna

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Enttu kirjoitti:Ei kukaan,joku pultsari käy kusemassa haudalleni
Ai kuka näistä? Manalako?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Verottaja.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eipä niitä montaa mahtaisi olla. Broidi just totesi iltakävelyllä, et "koeta pitää ittes hengissä, hän ei saatana yksinään rupea arkkua kantamaan".

Tosin hautaus-urakoitsijoilta taitaa saada sellaiset kätevät kärryt, joilla boksi kulkee mukavasti. Maahanlasku lienee toteutettavissa yhdenkin miehen voimin parin vinssin avulla.
Herra Manala

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:
Enttu kirjoitti:Ei kukaan,joku pultsari käy kusemassa haudalleni
Ai kuka näistä? Manalako?
Koskas musta on puliukko tullut? Referenssejä pöytään, perkele!
Aito_Johanna

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Enttu kirjoitti:Ei kukaan,joku pultsari käy kusemassa haudalleni
Ai kuka näistä? Manalako?
Koskas musta on puliukko tullut? Referenssejä pöytään, perkele!
Ei olekaan vielä, mutta ehdithän sä puliukkoutua siihen mennessä, kun Enttu on haudattu.
NegaDuck

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Elppis kirjoitti:Verottaja.
Verottajakin kyllä vaan kiittää sinua jos kuolet pois juuri ennen kuin eläkkeesi alkaa.

Niin, tässä ketjussa ei spesifioitu että milloin tästä nyt pitäisi kuolla? Nyt heti vai 50 vuoden päästä? Jos kupsahtaisin nyt, niin perhe ny ainakin ja kaverit ehkä jäisivät kaipaamaan. 50 vuoden päästä? Ei hajuakaan.
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Eden »

NegaDuck kirjoitti:Niin, tässä ketjussa ei spesifioitu että milloin tästä nyt pitäisi kuolla? Nyt heti vai 50 vuoden päästä? Jos kupsahtaisin nyt, niin perhe ny ainakin ja kaverit ehkä jäisivät kaipaamaan. 50 vuoden päästä? Ei hajuakaan.
No hei jotain armoa sentään, en mä haluu kuolla 50 vuoden päästä, sillon mua ei ainakaan kaipais enää kukaan! :shock: Nyt heti tietenkin!!
Pyry-Matias

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:Kuka jää sinua eniten kaipaamaan?
Mä en oikein ymmärrä ketjun ideaa? Siis kuolee niinku koska? Siis onko sulla kavereita? Ai ei, no ei se mitään, ei kellään muullakaan. Ai oot vielä orpokin - no, joka arpa ei voita. Joo, läheiset ja omaiset on tosi tärkeitä mulle, mut mitä sitten?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Vaan mitäs sitten ku ite kuolet? Kuka jää sinua eniten kaipaamaan?
Onko sillä merkitystä? Onko kaipuu kuollutta kohtaan hyvä vai huono asia eri osapuolille? Suloinen kaipuu on elämää rikastuttavaa plussaa ja riuduttava kaipuu miinusta, eiks jeh? Kaikille parasta varmaankin olisi ettei kukaan jäisi kaipaamaan, varma on aina varmaa.

Voitanee myös samaan syssyyn kysyä, kuka iloitsisi eniten kuolemastasi? Perintöä odottavat perilliset? Työhuonettasi ja asemaasi halajava kolleegasi?

Olen välillä testannut tuota kysymystäsi poistamalla tunnukseni Kitinästä ja seuraamalla sivusta yleisön reaktioita. Olen ajatellut joskus tehdä samoin IRL lavastamalla kuolemani. Tästä aihealueesta on varmasti tehty joku leffakin tai vähintään TV-sarjan jakso, jonka lopussa on jokin elämää suurempi opetus.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Herra Manala

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Ai kuka näistä? Manalako?
Koskas musta on puliukko tullut? Referenssejä pöytään, perkele!
Ei olekaan vielä, mutta ehdithän sä puliukkoutua siihen mennessä, kun Enttu on haudattu.
Entulla alkaa olemaan jo kiire, sillä aionhan itse kuolla kolmekymppisenä, kuten kaikki muutkin rokkistarat.
Aito_Johanna

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Koskas musta on puliukko tullut? Referenssejä pöytään, perkele!
Ei olekaan vielä, mutta ehdithän sä puliukkoutua siihen mennessä, kun Enttu on haudattu.
Entulla alkaa olemaan jo kiire, sillä aionhan itse kuolla kolmekymppisenä, kuten kaikki muutkin rokkistarat.
Puliukkoushan sopii tuohon suunnitelmaan mitä mainioimmin. Viinaan ne muutkin rokkistarat ovat kuolleet.
Herra Manala

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:Puliukkoushan sopii tuohon suunnitelmaan mitä mainioimmin. Viinaan ne muutkin rokkistarat ovat kuolleet.
On tässä silti vähän haastetta kehittää vuodessa kuolemaan asti johtanut alkoholismi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja aasi »

Herra Manala kirjoitti: On tässä silti vähän haastetta kehittää vuodessa kuolemaan asti johtanut alkoholismi.
Otat vain joka aterialla kunnolla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikki kuolee aikanaan

Viesti Kirjoittaja Eden »

Herra Manala kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Puliukkoushan sopii tuohon suunnitelmaan mitä mainioimmin. Viinaan ne muutkin rokkistarat ovat kuolleet.
On tässä silti vähän haastetta kehittää vuodessa kuolemaan asti johtanut alkoholismi.
Ei välttämättä tartte. :lol: Alkoholimyrkytyskin tappaa, pääasia että olet edes sinnepäin 8)
Vastaa Viestiin