Kuulutko kirkkoon?

Yleinen lätinä jä kitinä

Kirkkoon?

Kyllä
36
41%
En
49
56%
En ole varma
0
Ei ääniä
EVVK
2
2%
 
Ääniä yhteensä: 87

Herra Manala

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Täällä näköjään kaksi kolmasosaa kuuluu kirkkoon. Minkä takia?
40% = kaksi kolmasosaa, minkä vuosituhannen matematiikan perusteella? :o
Must...prescribe...more...medicine...
Bliss

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti: 41,46%!
No en mä saa tostakaan prosenttiluvusta kahta kolmasosaa sitten mitenkään päin Kuva
Herra Manala

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:
McJanne kirjoitti: 41,46%!
No en mä saa tostakaan prosenttiluvusta kahta kolmasosaa sitten mitenkään päin Kuva
More...medicine...and...no...math...makes...Jack...a...dull...boy...
1108

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NegaDuck kirjoitti:Alkaakohan saatanan kirkkokin olla kohta jo huolissaan nuorisosta?
Satanismi menettämässä suosiotaan
Minkä takia satanismi ja saatananpalvonta yritetään väkisin aina nuijia yhdeksi ja samaksi? Joku kirkon ristiretki???
Aito_Johanna

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Juutuubivideo on sen verran kovaa kamaa, että jos ko. nainen myös työelämässä olisi jatkuvasti kovin outo, niin vanhemmat varmasti kyllä painostaisivat rehtorin ryhtymään toimenpiteisiin.
Ei se joka hetki ole ihan noin hardcore-outo kuin juutuubivideolla, mutta ei se kyllä koskaan ole normaali. Tuo prossun kuvailema episodi kuulostaa ko. naiselle varsin luonteenomaiselta.
Kyllä siitä jatkuvasti tulee vanhemmilta palautetta, enkä oikein käsitä, miksei hommaan saada ratkaisua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaikka sillä ei mitään merkitystä ole niin sain koulussa kympin aina uskonnosta kokeissa mutta todistukseen vain 9. Luulen että kuitenkin luin vain ulkoa eikä minussa sinänsä liikkunut sisällä noitten tekstien vaikutuksesta. Myöhemmin usko on minusta puhdistunut täysin. Olen vapaa.

Sinänsä on hyvä huomata että kirjoitusten pituus ja tunnustuksellisuus on lyhentynyt ja vähentynyt keskustelun edetessä, uskonsoturit älkää kärsikö väsymystä!

Yuutube on vieläkin katsomatta, mutta en erityisemmin välitä kauhufilmeistä, ne kärsivät usein käsikirjoitusten tökeryydestä ja järjenvastaisuudesta.
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:Vitsi kun toi valtionkirkko pyrkii edelleen tahallaan sekoittamaan puheissaan satanismin ja saatananpalvonnan toisiinsa.
1108 kirjoitti:Minkä takia satanismi ja saatananpalvonta yritetään väkisin aina nuijia yhdeksi ja samaksi? Joku kirkon ristiretki???
No mietti kääpä sitä. Tästä vois tehdä aloitteen vaikka eduskunnalle, ja kirkko pitäisi velvoittaa erottamaan Anton Szandor LaVeyn lahkon, ruåtsalaiset vauvelinsyöjät ja goottinuorten sianveren nuotiollauhraukset ja hautakiven potkimiset toisistaan.
NuoriDaavid

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Juutuubivideo on sen verran kovaa kamaa, että jos ko. nainen myös työelämässä olisi jatkuvasti kovin outo, niin vanhemmat varmasti kyllä painostaisivat rehtorin ryhtymään toimenpiteisiin.
Ei se joka hetki ole ihan noin hardcore-outo kuin juutuubivideolla, mutta ei se kyllä koskaan ole normaali. Tuo prossun kuvailema episodi kuulostaa ko. naiselle varsin luonteenomaiselta.
Kyllä siitä jatkuvasti tulee vanhemmilta palautetta, enkä oikein käsitä, miksei hommaan saada ratkaisua.
:think: Minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että vanhemmat varsin herkästi nousevat kapinaan ja alkavat puuhata koululakkoa tjsp.

Hankala tilanne tietysti, jos ihmisellä ei itsellä ole sairaudentuntoa.

Oleellista tietysti oppilaiden kannalta on, millainen ko. nainen heitä kohtaan on. Jos käytös on jatkuvan epäasiallista, olisi varmaankin oppilaiden kannalta paras ratkaisu, että vanhemmat ilmoittaisivat rehtorille, että heidän lapsensa eivät tule osallistumaan ko. naisen tunneille.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja Ann »

En ole satavarma, mut toi samainen taksi-täti on saattanut opettaa mulle joskus liikuntaa. Turha kai kysellä missä koulussa se nykyisin vaikuttaa..

Kirkkoon kuulun joo, mut en valtion.
Rotan aivot valtasivat pääni.
barbi

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja barbi »

En kuulu..jotain pari vuotta pärjäilty ilman. Syitä ja syytöksiä on ainakin 3 kpl. Mutta en haluaisi niistä avautua.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

En kuulu enkä ole koskaan kuulunutkaan.
Vanhempani olivat sitä mieltä että kirkkoon kuulutaan oman valinnan mukaan sitten kun kyetään itse valita mihin.

Sama asenne oli miehenikin vanhemmilla ja ollaan jatkettu sitten meidän lasten kanssa samaa.
Vastaa Viestiin