Äitienpäivä 2008

Yleinen lätinä jä kitinä
ninnithequeen

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tyttäreltä tulee kerhossa askarreltu lahja ja kortti, aamiaista en saa sänkyyn - koska mä herään aina ensimmäisenä sunnuntaisin. Plantageniin jos ukko vie niin olen oikein oikein tyytyväinen :]

Omaa äitiäni en lahjo, soitan vaan, kuten mummillekin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oma äiti tekee jotain kalaruokaa ison satsin ja kakun :h: Mukaan on kutsuttu myös miehen äiti, kun ovat mummoiksi tulossa... (kuulemma, äiti itse kutsui). Joten minä, mies, meidän äidit, mun isä, sisko, siskontyttö ja mun veli ollaan äidillä muutama tunti sunnuntaina.

Äidille vien kukkia, lahjoja se harvoin haluaa, ja sillä oli just synttärit. Täräyttäis jos sille vie jotain kun käytin hyvän määrän rahaa jo sen synttärilahjaan :) Mies tekee kortit kummallekin, esimerkkivävy.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Äitienpäivän kunniaksi syödään isän tekemää ruokaa. Ihan niinkun normaalistikin. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
BettyB.

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kukkapuskan kanssa äiteen lihapadoille, sen jälkeen sipuleiden ja perunoiden istuttaminen pellolle.
milli

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja milli »

Tullaan poikaystävän kanssa tänne vanhempieni tykö (poikaystävän vanhemmat ovat tod näk mökillä, joten voidaan keskittyä mun äitiin :)). Pitää kehitellä joku uusi mahtava kakku, jonka tuon sitten mukanani. Äitien päivänä käydään kävelyllä, katsotaan yhdessä elokuva ja herkutellaan ragletella.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mennään joukolla äiteen luokse ja ainakin istutetaan sille jotain kukkia ulos kun on toivonut, eräänlainen kevääseen sopiva äitienpäivänperinne tuokin. Pitäähän äidin lapsiaan nähdä edes kerran vuodessa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Numba

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Kortin pistin menemään ja soitan sunnuntaina töistä äidille. Lahjuksen ajattelin antaa parin viikon päästä kun vanhemmat on tulossa kylään.
Parempi myöhään kuin ei ollenkaan.

Kakarana leivottiin äidille aina kakku ja vietiin aamukahvit sänkyyn onnittelulaulujen kera. Se oli mukavaa.
NegaDuck

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Menen Turkkusseen, asennan äitsykän läppäriin web-kameran, ja soitamme näköpuhelun Skypellä Irlantiin siskolleni. Pesen myös hänen asuntonsa ikkunat. Eiköhän siinä ole äitienpäivälahjaa kerrakseen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

En vietä, en soita enkä mene.
masa

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja masa »

Tilasin paikalliselta kukkakauppiaalta puskan ja se perkele oli vienyt sen jo tänään. :roll:
Herra Manala

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ostin mutsille uuden 3-taajuus cameracännycän wanhan 3310-rouskun tilalle, ja gigaisen muistikortin siihen. Asensin muistikortin, akun, asetukset ja latasin luurin käyttövalmiiksi. Nyt en enää osaa pakata sitä takaisin myyntikoteloonsa niinkuin se siellä oli. Perkele!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Omalle äiteelle ja tulevalle anopille pistetty lahjukset postiin jo alkuviikosta, että eiköhän ole perillä ajoissa.
Ite en saa varmaankaan nukkua pitkään saatikka kahvia vuoteeseen. Muksu ei vielä ole niin omatoiminen eikä tuosta koirastakaan ole yllättämään. Mies, joka sai aikaan sen, että minusta tuli äiti palannee reissultaan sunnuntaina. Oletan hänen tuovan mukanaan edes kukkasen tai muuten ei hyvä heilu.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei kai äitienpäivänä tarvi ny vaimoa helliä?
Vai oonko mä nyt taas hiffannut jotakin väärin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:Ei kai äitienpäivänä tarvi ny vaimoa helliä?
Vai oonko mä nyt taas hiffannut jotakin väärin?
No jos teillä on yhteistä jälkikasvua niin sitten. ?

Meidän äitienpäivä siirtyi :P Oma äiti kuumeessa ja flunssassa, joten siirretään ensi sunnuntaihin lounastus ja kakku. Miehen äidin luona käydään kahvilla.

ps. omalle äidille ostettiin digitaalinen valokuvakehys, johon ladattiin muutama "muisto".
Viimeksi muokannut Elppis, 10.05.2008 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vieläköhän tässä ennättäis posauttaa jonkun sutturan pulleeksi ennen huomista.
NegaDuck

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Ei kai äitienpäivänä tarvi ny vaimoa helliä?
Helli seä vuan omaa äiteetäs.

Miun äiteen akkunat on nyt pesty. Tai siis puolet niistä. Sanoi että pestään loput sitten kesällä, kun siihen menee kuitenkin aika lailla aikaa (70-lukulaiset kolminkertaiset lasit joiden joka ikinen puoli pitää pestä, ja raamit pitää ruuvata auki).
Pyry-Matias

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pitäis ehkä kehittää jotain. ...no, ehtiihän sitä huomennakin, tosin olen töissä :roll:
ninnithequeen

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perhana! Mä haaveilin siitä ihanasta kinuskikakusta, muttei lähi-Valtsusta löytyny pakastealtaasta ku joku ihme Daim-kakku. Höh, toivottavasti se on ees hyvää.

Plantageniin huomenna :cheer:

Yhen ruukkuruusun ostin jo itelleni kaupasta, aijai mua.
ninnithequeen

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Daim-kakku. Höh, toivottavasti se on ees hyvää.
On se namia. :D
Aha, no hyvä tietää sitte, kiitos :)
Geep

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Joo on se namia! Velmuna tutkin kaapit, enkä löytäny mitään herkkuja. Ei oikein huvita mennä nukkumaan jos ei tiedossa aamulle Täydellisyyksiä. :?

Siis kyllähän nyt noi mun pirpanat on jo siinä iässä, että takasin päin ois ruvettava tulemaan!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olipas tänään yllätys :D

Miehen kaveri (myös minun, mutta siis alup. miehen) tuli tänään käymään ja toi ihanan keltaisen äitienpäiväkukan :h: Herra ottaa sylikummi- roolinsa vakavasti. IhQ. Mä en millään ehdi saada tätä huomiseksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kakkukahvit juotu, ja kyllä, se oli hyvää se Daim-kakku!

Lahjatkin tuli:

- posliinimuki jossa painettu Nitan kuva
- askarreltu kortti, jossa äiti laittaa kukkia pihalla :h:
- kaksi itsetehtyä viuhkaa, joilla voi vilvoitella :D

Lista jatkuu, kuhan pääsen Plantagenista kotio.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Poika ilmeisesti puskee hammasta ulos äitienpäivälahjaks.
Yöllä muutaman kerran heräs hysteerisesti huutaen ja lopulta aamu seittemästä lähtien kiljunu, karjunu, huutanu, itkeny, hangannu ja hinkannu ikeniään. Äiti on vähän väsynyt...
Pahempi puolisko kuitenkin ilmeisesti ajokunnossa ja hyvä, jos viiteen mennessä kotiutuu.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Äiti ei oikein arvosta äitienpäivää, ei oo koskaan piitannu. Ja sängyssä ei syödä, piste!!! :) Yök, jos joku tois mulle RUOKAA sänkyyn just ku on heränny, laatta lentäis. Mun mielestä kyllä sänky ja syöminen ei kuulu yhteen ollenkaan. Pitää ohjastaa puoliso hyvin tulevaisuutta silmällä pitäen.. Vietiin me eilen mun äidille punaviinipullo ja tänään mennään kahville sinne. Voisinhan mä kukkakaupan kautta mennä. Eilen käytiin anoppilassa kans samalla reissulla, sinne kans punkkupullo.
Vihtahousu

Re: Äitienpäivä 2008

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kait sitä kohta vois äiteelle soittaa, jos olis Kantsussa niin vois mennä moikkaamaan.
Vastaa Viestiin