Oletko hurmoksellinen ihminen?

Yleinen lätinä jä kitinä

Oletko hurmoksellinen ihminen?

Kyllä, käyn säännöllisesti helluntaiseurakunnan kokouksissa pyörtyilemässä
0
Ei ääniä
Kyllä, aina alkaa rock-konserteissa moshatuttamaan
6
24%
Kyllä, tapoihini kuuluu huudella muiden kanssa typerryttäviä kannatushuutoja muiden mukana kotiseurani lätkä-/futiskisoissa
4
16%
Kyllä, lempipoliitikkoni karisma ja puheet saa housuni aina kastumaan puolueen kannatustilaisuuksissa
0
Ei ääniä
Kyllä, imaamini vihapuheiden jälkeen minulle tulee pakottava tarve mennä kadulle polttamaan Israelin ja Tanskan lippuja
0
Ei ääniä
Ei, en tunne olevani erityisen hurmoksellinen ihminen, vaan tunnen ulkopuolisuutta hurmoksellisissa tilaisuuksissa.
15
60%
 
Ääniä yhteensä: 25

Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Sattuneesta syystä tuli eilen mieleen miten eri herkkyydellä ihmiset menevät hurmosmaiseen tilaan joukkotapahtumissa. Epäilen syyksi geenivirhettä. Oletko sinä mielestäsi hurmoksellinen ihminen?

Pakollisiin "määrittele hurmoksellisuus" ja "onpas tymä kysymys!" kommentteihin en vastaa. Määritelkää ite vittu! <= tuostakin saa helpon puujalkavitsin kun oikein yrittää

Anteeksi vastausvaihtoehdoissa olevat kirjoitusvirheet, yritän parantaa tapani. Kirjoitin kiireessä, enkä saanut ylioppilaskirjoituksissa äidinkielen aineesta edes ällää.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Livenä lätkää katsoessa huudaan innokkaasti fanikatsomossa, muualla en kehtoo.
Bliss

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Saa ihan arvata.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Vastaanottaessa oraalista hyvänpitoa tunnen ajatukseni joskus kiitävän tosi maailmaa syleilevän korkealla. :)
Mielenkiintoista, ottaen huomioon että kysymyksenasettelussa puhuin nimenomaan joukkotapahtumista. :jouden:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Myönnän vaipuvani hurmostilaan rock-musiikin vaikutuksesta silloin tällöin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Selvennyksenä siis että tarkoituksena ei ollut kartoittaa pystytkö saamaan orgasmeja vaimosi/miehesi kanssa, vaan lähinnä aiheuttaako "samanmielisen" väkijoukon parissa oleminen sinulle pakonomaista "me-too!"-tunnetilaa joka saa sinut hihkumaan ja käyttäytymään ulkopuolisen tarkkailijan silmissä idioottimaisesti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:...vaan lähinnä aiheuttaako "samanmielisen" väkijoukon parissa oleminen sinulle pakonomaista "me-too!"-tunnetilaa joka saa sinut hihkumaan ja käyttäytymään ulkopuolisen tarkkailijan silmissä idioottimaisesti.
Thaa. Me olemme kityssä. :)
Kitinä-kontekstissa tuon voi tietenkin ymmärtää tarpeena liittyä muiden joukkoon haukkumaan ja tekemään pilaa tietystä kohteesta, kunhan joku tekee patoon ensimmäisen reiän.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja saira »

Ei jaksa, olen liian vanha osallistumaan joukkohurmoksiin. Tai siis olen aina ollut...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Kitinä-kontekstissa tuon voi tietenkin ymmärtää tarpeena liittyä muiden joukkoon haukkumaan ja tekemään pilaa tietystä kohteesta, kunhan joku tekee patoon ensimmäisen reiän.
Älä nyt hermostu
:?:

:? <= This is my happy face. Tunnetilailmaisimesi pitää kalibroida.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Kitinä-kontekstissa tuon voi tietenkin ymmärtää tarpeena liittyä muiden joukkoon haukkumaan ja tekemään pilaa tietystä kohteesta, kunhan joku tekee patoon ensimmäisen reiän.
Älä nyt hermostu, kun analogia on oikeastaan erittäin osuva. Kity on kuin helluntailaisten kesäpäivät paitsi ettei täällä ole massoittain tapahtuvaa teiniseksiä. :)
Voi pojat, kun tietäisitte!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

McJanne kirjoitti:Winclub, 'nuff said.
Paljonko hävisit/voitit?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Lucas Jackson

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Paskanjäykkää porukkaa tämän hetkisen tietämyksen perusteella. Miksi? Ettekö te osaa päästää arjesta irti? Minusta on mukava päästää sisäinen petoni liikkeelle hyvässä konsertissa tai esimerkiksi reikäpallopelissä. Kyllä se sitten kuuluu ja näkyy.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

McJanne kirjoitti:Winclub, 'nuff said.
Älä jankuta! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari voi todistaa kuinka hurmoksellinen olen rock-tilaisuuksissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

En oikein jaksa innostua hurmoksellisuudesta oikein missään muodossa, yleensä hurmoksellisuus aiheuttaa ihmisissä irrationaalista käyttäytymistä joka taas aiheuttaa meikäläisessä huomattavaa levottomuutta.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bluntly kirjoitti:Dumari voi todistaa kuinka hurmoksellinen olen rock-tilaisuuksissa.
Mister Rokkipoliisi :D
Vihtahousu

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

swirl kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Dumari voi todistaa kuinka hurmoksellinen olen rock-tilaisuuksissa.
Mister Rokkipoliisi :D
Nosti kerran Turisaksen keikalla käden ylös! Se on pakko tulkita kunnianosoituksena bändiä kohtaan. Sit oli kait joku toinenkin juttu joskus, mutta rapistuneet aivosolut eivät enää muista. Ihan kohtuullisestihan kaveri on keikoilla riehaantunut, kun vain n. 50+ pändiä ollaan nähty samoilla reissuilla.
Vihtahousu

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Omasta puolestani voin vastata että niskat tuli kipeäksi viime vuoden tuska-perjantain jäljiltä. Mossaus noin muuten ei ole mun laji koska täytyy välttää polvien ennenaikasta lahoamista.
ninnithequeen

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lätkän kanssa juu. Joko yksin kotisohvalla keskellä yötä, tai sitten baarissa tuoppi kädessä, tahi itte paikan päällä matsissa *nuija, nuija*

Onneksi en ole yksin.
Herra Manala

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Huuvvan aina kun tulloo!
SikaMika

Re: Oletko hurmoksellinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Frederik Krueger kirjoitti:aiheuttaako "samanmielisen" väkijoukon parissa oleminen sinulle pakonomaista "me-too!"-tunnetilaa joka saa sinut hihkumaan ja käyttäytymään ulkopuolisen tarkkailijan silmissä idioottimaisesti.
No ei. Täysin päinvastoin: erimielisen väkijoukon parissa oleminen aiheuttaa mulle toisinaan "not me" -tunnetilan, joka saa mut hihkumaan ja käyttäytymään ulkopuolisen tarkkailijan silmissä idioottimaisesti.
Vastaa Viestiin