Miten asuisit, jos saisit valita?

Yleinen lätinä jä kitinä

Miten asuisit mieluiten?

Rannalla
15
43%
Huipulla
4
11%
Huipulla
4
11%
Syrjässä
6
17%
Keskellä kaikkea
6
17%
 
Ääniä yhteensä: 35

NuoriDaavid

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Klisee, mutta totta: haluaisin asua about 500-600 neliön talossa West Endissä (Espoon) meren rannassa.
Mä en sitte siivoo tota.
Kait joskus kuitenkin voit pukeutua ranskalaisen sisäkön asuun?
NegaDuck

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:Klisee, mutta totta: haluaisin asua about 500-600 neliön talossa West Endissä (Espoon) meren rannassa.
Tämän kyselyn aiheeseen riittää vastaukseksi "rannassa", sekä jotain kyökkipsykologisointia siitä miksi viihtyy nimenomaan rannassa. Vaikka sieltä voi tulla esmes tsunami tai rosvojoukko.
BettyB.

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Kait joskus kuitenkin voit pukeutua ranskalaisen sisäkön asuun?
Tottakai! I aim to please.
NuoriDaavid

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Klisee, mutta totta: haluaisin asua about 500-600 neliön talossa West Endissä (Espoon) meren rannassa.
Tämän kyselyn aiheeseen riittää vastaukseksi "rannassa", sekä jotain kyökkipsykologisointia siitä miksi viihtyy nimenomaan rannassa. Vaikka sieltä voi tulla esmes tsunami tai rosvojoukko.
:leuhka: Olen nuori kapinallinen ja kuljen omia polkujani.

Ranta varmaankin sen takia, että kesäauringossa kimmeltävä meri näyttää kauniilta, omalla veneellä voisi tulla kotiin, olisi oma uimaranta ja merenrannassa asuminen on myös arvostettua. Viimeisin pointti painaisi eniten.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Asuisin mieluusti vanhassa puuhuvilassa meren rannalla, mahdollisimman kaukana naapureista. Mahdollisimman kaukana kaikesta.
NegaDuck

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Majakanvartijana jollain luodolla saisi kolme kärpästä yhdellä iskulla: rannalla, huipulla ja syrjässä.
NuoriDaavid

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:Majakanvartijana jollain luodolla saisi kolme kärpästä yhdellä iskulla: rannalla, huipulla ja syrjässä.
Tuota syrjässä asumisen fanittamista en ymmärrä. Jos ajatellaan unelma-asuntoa, niin yksityisyyttähän saa riittävän isolla tontilla, eikä talon tarvitse olla missään syrjässä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuota syrjässä asumisen fanittamista en ymmärrä. Jos ajatellaan unelma-asuntoa, niin yksityisyyttähän saa riittävän isolla tontilla, eikä talon tarvitse olla missään syrjässä.
Tai riittävän korkealla muurilla!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Klisee, mutta totta: haluaisin asua about 500-600 neliön talossa West Endissä (Espoon) meren rannassa.
Mä en sitte siivoo tota.
Hahaa, mä en ainakaan tarvii yhtään enempää neliöitä puunattavakseni. On se kiva ku on valtava kämppä juu varmasti, mutta se siivoomisen määrä sitte..Onkohan Davella kotisiivooja? Ja paljon niitä neliöitä sulla olikaan?
BettyB.

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kokemuksesta voin sanoa että tää syrjässä asuminen on usein aika perseestä, etenkin jos edes joskus haluaisi elää vähänkin sosiaalisempaa elämää. Jatkossa muutan ihmisten läheisyyteen ja tyydytän erakkouttani sillä isolla pihalla. Tai rahalla.
NuoriDaavid

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Klisee, mutta totta: haluaisin asua about 500-600 neliön talossa West Endissä (Espoon) meren rannassa.
Mä en sitte siivoo tota.
Hahaa, mä en ainakaan tarvii yhtään enempää neliöitä puunattavakseni. On se kiva ku on valtava kämppä juu varmasti, mutta se siivoomisen määrä sitte..Onkohan Davella kotisiivooja? Ja paljon niitä neliöitä sulla olikaan?
No oikeesti niitä on 228. Oli siivooja jonkin aikaa, mutta vaimo mielummin siivoaa itse. (Joo en tajua, minkä takia)
NegaDuck

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Jatkossa muutan ihmisten läheisyyteen ja tyydytän erakkouttani sillä isolla pihalla.
Pienessä yksiössäkin voi olla erakkona kun vaan vetää verhot eteen eikä poistu kotoa. Ihanan ankeeta.
ninnithequeen

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Oli siivooja jonkin aikaa, mutta vaimo mielummin siivoaa itse. (Joo en tajua, minkä takia)
Mä tajuan.

En mä vaan halua ketään vierasta penkomaan tavaroitani. Vaikka ite oon kotisiivouksia tehny paljon, ja tiedän ettei siellä mitään tongita tosiaankaan, mutta silti.
NuoriDaavid

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oli siivooja jonkin aikaa, mutta vaimo mielummin siivoaa itse. (Joo en tajua, minkä takia)
Mä tajuan.

En mä vaan halua ketään vierasta penkomaan tavaroitani. Vaikka ite oon kotisiivouksia tehny paljon, ja tiedän ettei siellä mitään tongita tosiaankaan, mutta silti.
Voi olla tota ja kenties jotain sellaista ajatusta, että "perheenäidin pitää itse siivota kotinsa".

Mä haluaisin siivoojan, kun nyt mäkin joudun siivoamaan.
Pyry-Matias

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä haluaisin siivoojan, kun nyt mäkin joudun siivoamaan.
Jari Tervo ei muuten tee mitään kotitöitä. Vaimonsa totesi haastiksessa, ettei siippa osaa esmes silittää tai käyttää pyykkäriä.
ninnithequeen

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä haluaisin siivoojan, kun nyt mäkin joudun siivoamaan.
Jari Tervo ei muuten tee mitään kotitöitä. Vaimonsa totesi haastiksessa, ettei siippa osaa esmes silittää tai käyttää pyykkäriä.
Jari Tervo nyt on täys mulkku muutenkin.

Mä en ANNA ukon siivota, koska se ei osaa. Pyykinpesukoneeseen se ei saa edes koskea. Hää vie roskat ja täyttää tiskikoneen, siinä herran kotihommat.
Bliss

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Jari Tervo nyt on täys mulkku muutenkin.
Nyt tää kaipaa perusteluja :o
NuoriDaavid

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä haluaisin siivoojan, kun nyt mäkin joudun siivoamaan.
Jari Tervo ei muuten tee mitään kotitöitä. Vaimonsa totesi haastiksessa, ettei siippa osaa esmes silittää tai käyttää pyykkäriä.
No en mäkään oo pyykkikoneeseen tai kuivausrumpuun koskaan koskenut. Omia paitojani kyllä silitän, silloin kun silitystä vaativaa käytän. Onneksi lääkärin takin alla menee lähes mikä paita vaan.
NegaDuck

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Eihän siellä toimi edes vessa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Jari Tervo nyt on täys mulkku muutenkin.
Nyt tää kaipaa perusteluja :o
Aivan :kele:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Jari Tervo nyt on täys mulkku muutenkin.
Nyt tää kaipaa perusteluja :o
Aivan :kele:
Tää on tarjoillu sille joskus. Se ei ole todellakaan mikä miellyttävä ihminen. Aivan täynnä itteään, "ettekö te tiedä kuka mä olen".
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Huipulla keskellä kaikkea.

Rantoja löytyy aina tarpeeks läheltä, kun uimaan haluaa, ja tuijottelusta en perusta. Mihinkään syrjään nyt kaiken viimeksi muuttaisin, vaikka jonkun mielestä voin nyt jo asua syrjässä. Hyvät julkiset kulkuyhteydet kompensoi pidempiä välimatkoja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Se ei ole todellakaan mikä miellyttävä ihminen. Aivan täynnä itteään, "ettekö te tiedä kuka mä olen".
Sulla kyllä tuntuu olevan em. ennakkoasenteet about kaikkiin mahdollisiin ihmisiin, jotka ovat jotenkin kateellisuuskelpoisia ja menestyviä.
ninnithequeen

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se ei ole todellakaan mikä miellyttävä ihminen. Aivan täynnä itteään, "ettekö te tiedä kuka mä olen".
Sulla kyllä tuntuu olevan em. ennakkoasenteet about kaikkiin mahdollisiin ihmisiin, jotka ovat jotenkin kateellisuuskelpoisia ja menestyviä.
Valitettavasti ei, kun ihan oikeasti jouduin toteamaan sedän luonteen.
Arto Paasilinnasta en ees alota :D


Osa näistä julkkiksista joita on päässyt palvelemaan, ovat olleet ihan mukavia. Esim Myllys ja Simo Salminen ja Selänne ovat ihan jalat maassa-tyyppejä eivätkä pidä suurta haloota ittestään.


Meneekö vähän ohi aiheen taas?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Miten asuisit, jos saisit valita?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Klisee, mutta totta: haluaisin asua about 500-600 neliön talossa West Endissä (Espoon) meren rannassa. Tietysti laituri vähän isommallekin veneelle.
Olisit edes valinnut kulosaaren etelä-osan tai jonkin stadin länsipuolen saarista, niin et olisi viimeistellyt vaikutelmaa espoolaisesta lähiöasukista.

Noita neliöitä en kyllä ymmärrä? Ihanko aikuisten oikeasti laittaisit omaa rahaasi n. miljoonan siihen, että saisit neliöt nousemaan 300m2 -> 500m2 westendin rannassa? Eikö tuolle miltsille olisi parempaakin käyttöä?
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 10.06.2008 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin