Oletko saanut nyrkistä?

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriDaavid

Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Alustusta

Itse olen kerran joutunut fyysisen väkivallan kohteeksi. Tämä tapahtui ollessani n 18v. Istuin ravintolassa tuntemattomassa seurueessa. Äkisti joku porukasta löi.

Tietysti sitten nuorempana oli joitain tappeluita, mutta ne jätän tämän tarkastelun ulkopuolelle.

Ja onhan mulla itsellä se yksi tuomio pahoinpitelystä, kuten olen n+1 kertaa kertonut.
NegaDuck

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

En kertaakaan sitten lapsuusaikojen satunnaisten käsirysyjen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En. Kaverin isoveli sanoi kerran pistävänsä mua lättyyn, jos olisin poika. Voi kyynel.
Prepare for the worstest.
BettyB.

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tarkoituksella en koskaan, ehkä kolme kertaa vahingossa.
NuoriDaavid

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:En. Kaverin isoveli sanoi kerran pistävänsä mua lättyyn, jos olisin poika. Voi kyynel.
Ole onnellinen, että et ole. Kts. HS:n linkki yllä.
Vihtahousu

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Joskus 18-19v sain turpaani Pasilan pennuilta, oikeastaan muuten en ole edes paljoa tapellut. Hyvin pärjää puheilla&järjellä.
Chap

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Paljon mielenkiintoisempi kysely olisi "montaako oot pistänyt lättyyn?"
Chap

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Minä olen huolestunut miehiin kohdistuvasta väkivallasta tässä yhteiskunnassa. Joku naisvero olisi paikallaan korvaamaan yhteiskunnan miehille aiheuttamat kärsimykset.
Bliss

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Parikymmentä vuotta ihan vapaaehtoisesti 5-6 kertaa viikossa, mutta sitä tuskin lasketaan.
Joskus historiassa oli parisuhde, jonka toinen osapuoli melko huolellisesti paiskoi mua turpaan lähes päivittäin.
Vihtahousu

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Chap kirjoitti:Minä olen huolestunut miehiin kohdistuvasta väkivallasta tässä yhteiskunnassa. Joku naisvero olisi paikallaan korvaamaan yhteiskunnan miehille aiheuttamat kärsimykset.
Joko mä oon väsynyt sun läppiin tai sit sun läpät on tosi huonoja. Epäilen jälkimmäistä.
Chap

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vihtahousu kirjoitti:
Chap kirjoitti:Minä olen huolestunut miehiin kohdistuvasta väkivallasta tässä yhteiskunnassa. Joku naisvero olisi paikallaan korvaamaan yhteiskunnan miehille aiheuttamat kärsimykset.
Joko mä oon väsynyt sun läppiin tai sit sun läpät on tosi huonoja. Epäilen jälkimmäistä.
Noreen vaan jos häiritsee?
Vihtahousu

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Chap kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Chap kirjoitti:Minä olen huolestunut miehiin kohdistuvasta väkivallasta tässä yhteiskunnassa. Joku naisvero olisi paikallaan korvaamaan yhteiskunnan miehille aiheuttamat kärsimykset.
Joko mä oon väsynyt sun läppiin tai sit sun läpät on tosi huonoja. Epäilen jälkimmäistä.
Noreen vaan jos häiritsee?
Yritän olla noraamatta porukkaa etten lukisi vain jonkun tietyn tyyppisiä tekstejä täällä. Jatkuva idiotismi teksteissä ja kyvyttömyys itsereflektioon aiheuttavat kyllä norauksen, sun kohdalla ei tästä ole kyl kyse 8)
Pyry-Matias

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

En ole edes töissä sanan varsinaisessa mielessä. Litsaria yms. on kyl tullut. Olen huolestunut tästä, koska varsinkin kännissä olen suupaltti. Selkeetä riskimatskua siis.

Mutta viime lauantaina virkatehtävässä mentyämme tappeluun väliin partiokaveri sai bodarin nyrkistä. Olis voinut olla minä, se.

Itse en ole nyrkkiä koskaan heiluttanut.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Newton »

Juu, olen saanut, tilanteessa, jossa päätin nousta pöydästä ja lähteä omille teilleni seurueesta, jossa ei huvittanut olla osallisena. En sitten tiedä tulkittiinko se vai haluttomuuteni olla kyseisessä porukassa niin hyökkääväksi, että ansaitsin pari laakia vastapalloon. En katsonut asiakseni palauttaa kohteliaisuutta.

Jälkikäteen tämän hepun kaveri pyysi anteeksi tekijän puolesta, mutta on myönnettävä, että hampaankoloon jäi jotain kaikkia isoja läskejä jätkiä kohtaan, jotka muistuttavat naamaltaan pöhöttynyttä Tim Currya.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Chap

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vihtahousu kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Joko mä oon väsynyt sun läppiin tai sit sun läpät on tosi huonoja. Epäilen jälkimmäistä.
Noreen vaan jos häiritsee?
Yritän olla noraamatta porukkaa etten lukisi vain jonkun tietyn tyyppisiä tekstejä täällä. Jatkuva idiotismi teksteissä ja kyvyttömyys itsereflektioon aiheuttavat kyllä norauksen, sun kohdalla ei tästä ole kyl kyse 8)
Tässähän oikein herkistyy kun saa kuulla, että vaikka on paskat vitsit osaa kuitenkin reflektoida omaa idioottimaisuuttaan. Feels like pertti!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kerran. Sit pakkasinkin kamat.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vihtahousu kirjoitti:
Chap kirjoitti:Minä olen huolestunut miehiin kohdistuvasta väkivallasta tässä yhteiskunnassa. Joku naisvero olisi paikallaan korvaamaan yhteiskunnan miehille aiheuttamat kärsimykset.
Joko mä oon väsynyt sun läppiin tai sit sun läpät on tosi huonoja. Epäilen jälkimmäistä.
Pitäis olla enemmän aina yhtä mielenkiintoisia krapulakertomuksia että superjunttiinkin uppoaisi?

Ei herra jumala mikä kohmelo, en juo enää koskaan viinaa, paitti ehkä huomenna hehehehehehe...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

En. Ei ole kyllä ollut lähelläkään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vihtahousu

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Chap kirjoitti:Minä olen huolestunut miehiin kohdistuvasta väkivallasta tässä yhteiskunnassa. Joku naisvero olisi paikallaan korvaamaan yhteiskunnan miehille aiheuttamat kärsimykset.
Joko mä oon väsynyt sun läppiin tai sit sun läpät on tosi huonoja. Epäilen jälkimmäistä.
Pitäis olla enemmän aina yhtä mielenkiintoisia krapulakertomuksia että superjunttiinkin uppoaisi?
Ei herra jumala mikä kohmelo, en juo enää koskaan viinaa, paitti ehkä huomenna hehehehehehe...
Mistä vatusta sä keksit että pitäs olla samoja juttuja kun mulla? Ja eikö täällä saa sanoa jostain asiasta ilman että tarkastellaan omat lähtökohdat, mitä väliä sillä on? Onko tää joku kilpailu?
Chap

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vihtahousu kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Joko mä oon väsynyt sun läppiin tai sit sun läpät on tosi huonoja. Epäilen jälkimmäistä.
Pitäis olla enemmän aina yhtä mielenkiintoisia krapulakertomuksia että superjunttiinkin uppoaisi?
Ei herra jumala mikä kohmelo, en juo enää koskaan viinaa, paitti ehkä huomenna hehehehehehe...
Mistä vatusta sä keksit että pitäs olla samoja juttuja kun mulla? Ja eikö täällä saa sanoa jostain asiasta ilman että tarkastellaan omat lähtökohdat, mitä väliä sillä on? Onko tää joku kilpailu?
Pojat, pojat, eiköhän tämä ratkaista nyrkkitappelulla sompasaaren parkkiksella!
BettyB.

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Chap kirjoitti:Pojat, pojat, eiköhän tämä ratkaista nyrkkitappelulla sompasaaren parkkiksella!
Suosisin väkivallattomampaa tapaa eli meisselit tiskiin -menetelmää.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen... kerran joltain tyypiltä, jonka kanssa mun silloisella seuralaisellani oli pitkään ollut erimielisyyksiä. Jostain syystä tää lähes parimetrinen korsto kohdisti iskunsa mun naamaani. Tunnusti tekonsa ja maksoi kiltisti vahingonkorvaukset.

Toinen kerta oli vahinko - sain artistin nyrkin keskelle naamaani, kun tyyppi huitoi menemään Semifinalin matalalla lavalla. Nenästä tuli aika paljon verta.
Vihtahousu

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^^ Sehän tädille sopisi!

edit: oho, meni väärälle vastaus, kun swööli ehti väliin :D
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 21.07.2008 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos jätetään kehä/tatami/huvitilaisuuksien järkkärihommat pois laskuista niin yhden käden sormet riittää, tosin kahdesti on sitten tullut mannen morasta.

Pikku maalaiskaupungin vähemmän idyllisiä puolia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Oletko saanut nyrkistä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Uskoisin, että en ole ollut fyysisessä yhteenotossa mukana sitten ala-asteen noin viidennen luokan. Tai no, joskus lähes-täysi-ikäisenä pitkätukkana kävi niin, että joku kadulla vastaantullut maanpuolustushenkinen isänmaan toivo koki keskeiseksi pamauttaa minua täysin varoittamatta putkikassillaan päin päätä kaveriensa kannustaessa "saatanan hippisivari" -huudoilla. Outoa toimintaa. Ja on minut Amsterdamissa ryöstetty veitsellä uhitellen, mutta olin onnekkaampi kin Bluntly: vaikka perusturvallisuuteni järkkyikin, varsinaisesti minuun ei tuolloinkaan koskettu, veitsellä tai ilman. Lontoon metrossa ovat myös jotkut aika terhakkaasti olutta ottaneet kaljupäät kohdistaneet minuun vähän turhan paljon huomiota, mutta puheella siitäkin selvittiin ilman fyysistä kosketusta.
Edit: Jotta tämä nyt menisi aivan lomamatkaretostelu-ketjun veroiseksi elvistelyksi lisättäneen, että suurkaupunkien yömetrot eivät näytä sopivan minulle. Aika uhkaava tilanne oli vielä pari vuotta sitten New Yorkin metrossa, kun joku laitapuolenkulkija halusi väen väkisin tulkita ystävällisen hymyni hänelle nauramiseksi. Puhe kelpasi kuitenkin taas fyysisen kosketuksen ehkäisijäksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin