Läskit

Yleinen lätinä jä kitinä
NegaDuck

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

aasi kirjoitti:paljon parempi on myydä sellaista mitä on mahdollisimman hankala noudattaa ja myydä sitten tukea lähes loputtomiin.
Hänen tapauksessaan oli kyllä kyse ihan silkasta itsepetoksesta. Myös isäni vaimo on samaisissa painonvartijoissa, ja he ovat onnistuneet pitämään painonsa kurissa.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

prosessi kirjoitti:Se, että suvaitsemattomat ihmiset ovat vastenmielisiä ilkeilijöitä, jotka toitottavat netissä ympärilleen epäkelpoisuuttaan, ei riipu mitenkään siitä kuka asian sanoo vai sanooko lainkaan.
Se, että katsot asiaksesi vastata noin, kertoo, ettet ymmärtänyt lainaamastasi kohdasta sanaakaan, minkä lisäksi kritiikkisi kaatuu siihen, että minä voin halutessani käydä miellyttävästä ja sosiaalisesta ihmisestä.

Läski puolestaan... on läski. Koko ajan.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:Noin yleisesti, näkemyksestäsi paistaa läpi mustavalkoinen ajattelu.
Noin yleisesti, kuvaamani asia on mustavalkoinen. Joko jengi osaa syödä oikein suhteessa kroppaansa tai sitten ei.
Sinulle jokainen, joka ei ole hoikka tai atleettinen, vaikuttaa olevan henkisesti laiska vaikka niiden joukossa on paljonkin (paljon enemmän kuin mainostamasi 1%) ihmisiä joilla ihanteeseen pääsy ja pysyttely vaatisi jokseenkin kohtuuttoman askeettisia elämäntapoja, siinä missä moni muu kuten minä voi vetää sitä pullasuttua melkoisen vapaasti.
75% maailman ihmisistä sietää hiilareita huonosti - aasialaisilla on kohtalainen toleranssi, heillä hiilarien veto ei heittele insuliinitasapainoa kovin pahasti. Lihavuus on insuliiniaineenvaihdunnan häiriötila. Se, että syö ruokaa, joka omalle keholle ei sovi, on hullun hommaa - hiilarihuttua ja transrasvoja saa kyllä joka paikasta helposti, siksi niihin tyytyminen edustaakin laiskuutta. Typerää ja vaarallista laiskuutta, joka uhraa terveyden ja jatkon evoluutiosta.
Väitän pysyväni henkisesti erittäin laiskalla elämäntyylillä paremmassa ulkoisessa kuosissa kuin ikäiseni normikansalainen huomattavasti askeettisemmalla elämäntyylillä. Siksi mieleeni ei tulisi syyllistää niitä joilla ei ole minun tässä suhteessa ylivertaisia geenejäni.
Mitä sitten? Sinä voit hyvinkin olla niitä onnekkaita, joiden insuliinitasoihin nopeatkaan hiilarit eivät olennaisesti vaikuta. En ole kertaakaan sanonut, että tämä tekisi sinusta vähemmän henkisesti laiskan. Olen sanonut, että sinä ja muut vastaavat ovat siitä onnellisessa asemassa, etteivät he toimi henkisen laiskuutensa kävelevinä mainoksina - oli heillä kyseistä heikkoutta tai ei.
Tunnen henkilön joka joutuu ruoka-allergioidensa takia syömään varsin terveellisesti, ja useimmat nopeat hiilarit ovat kiellettyjen listalla. Silti hän on keskivertoa merkittävästikin tuhdimmassa kunnossa. Syy on ilmiselvästi geneettinen, ei henkisestä laiskuudesta tai sairaudesta johtuva.
Mä tykkäisin nähdä tämän "varsin terveellisen" ruokavalion vaikkapa viikon ajalta.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
prosessi

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Newton kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Se, että suvaitsemattomat ihmiset ovat vastenmielisiä ilkeilijöitä, jotka toitottavat netissä ympärilleen epäkelpoisuuttaan, ei riipu mitenkään siitä kuka asian sanoo vai sanooko lainkaan.
Se, että katsot asiaksesi vastata noin, kertoo, ettet ymmärtänyt lainaamastasi kohdasta sanaakaan, minkä lisäksi kritiikkisi kaatuu siihen, että minä voin halutessani käydä miellyttävästä ja sosiaalisesta ihmisestä.

Läski puolestaan... on läski. Koko ajan.
Sitähän voikin tosiaan miettiä, että ymmärsinkö vaiko enkö, ja jos ymmärsin, niin mitä. Kritiikkini puolestaan ei kaadu tuohon, voihan joku noista sinun henkisesti laiskoista läskeistäkin mennä rasvaimuun. Jos sinun pitäisi valita, ollako henkisesti laiska vai ilkeä, kumman valitsisit?
Pyry-Matias

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Te puhutte lihavista ja läskeistä, minä kysyn, mistä puhutte? Heittäkääs joku raja-arvo tai esimerkki!

Itselleni ehdottomasti ärsyttävin läskiyden muoto on lapsiläskit. Nämä vanhempiensa uhrit ovat usein tietämättömiä, mitä oikeasti syövät. Nämä harvinaisen usein alemman suosiaalisen luokan mukulat oppivat ja omaksuvat herttaisen mukisematta kotiruokavalionsa, koska onhan se tärkeimmän luomaa. Sitten kun sokerihumalaan ja rasvan makuun tottuu ja rakastuu, ei muutos ole helppo.

Tämä asia pistää sykkimään yhtä paljon kuin raskauden aikana polttava äiti. Perkele.
Bliss

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pakko olla osittain samaa mieltä Newtonin kanssa, vaikka fanaattisuus asiassa kuin asiassa on syvältä.
prosessi

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Itse asiassa hassu juttu, mutta minä olen tainnut jäädä henkisesti läskiksi. Vaikka olenkin normaalipainoinen, jostain syystä miellän itseni lihavaksi ja saatan hämmästyä nähdessäni itseni peilistä, kun en näytäkään siltä miltä kuvittelen näyttäväni. Kun ottaa huomioon, että olen ollut suunnilleen nykyisen painoinen jo lähes vuoden, on kummallista etteivät aivot totu asiaan. Eivät totu, vaikka kuitenkin olen ollut suurimman osan elämästäni normaalipainoinen. Onneksi en pidä lihavuutta henkisen laiskuuden oireena, muuten tällainen henkinen läskiys voisi olla hyvinkin stressaavaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Newton kirjoitti:
Gat kirjoitti:Johtunee siitä, että lihavat ihmiset yleensä ovat itsevarmoja ja (yöks) sosiaalisia.
Ihan silkkaa paskaa.
Haista ite.
En ole ikinä nähnyt läskiä miestä tai naista, joka ei olisi jumalallisen itsevarma ja iljettävän sosiaalinen.

Luultavasti nykyään vanhentuneissa oppikirjojen vartalotyyppistereotypioissakin sanotaan, että kaltaiseni leptosomit ovat introvertteja, mutta pyknikot eli läskit ovat ulospäinsuuntautuneita.

Joten totta kai läskit naiset, vaikka heillä muka voivoi olisi itsetunto-ongelmia (pelkkää teatteria verrattuna kynäniskamiehen ongelmiin), ovat saaneet, nyt saavat ja tulevat saamaan niin paljon kyrpöö kuin haluavat. No voivoi ehkä ei ihan joka mieheltä, vasta kolmannelta hyväksymältään .. Koska ovat ah niin seurallisia ja itsevarmoja! (Niin ja koska heillä on Pillu)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Newton kirjoitti:Mitä sitten? Sinä voit hyvinkin olla niitä onnekkaita, joiden insuliinitasoihin nopeatkaan hiilarit eivät olennaisesti vaikuta.
Joudun jälleen toistamaan itseäni, mutta kyseessä ei ole mustavalkoinen jaottelu niihin joiden insuliinitaso heittelee ja niihin joilla ei. Ääripäiden välissä on välimuotoja.

Hiilihydraatiton ruokavalio on perseestä koska siitä saa suhteessa liikaa proteiinia mikä puolestaan aiheuttaa esim. naisten kaljuuntumista, mikä sekään ei ole kovin esteettistä.
Tunnen henkilön joka joutuu ruoka-allergioidensa takia syömään varsin terveellisesti, ja useimmat nopeat hiilarit ovat kiellettyjen listalla. Silti hän on keskivertoa merkittävästikin tuhdimmassa kunnossa. Syy on ilmiselvästi geneettinen, ei henkisestä laiskuudesta tai sairaudesta johtuva.
Mä tykkäisin nähdä tämän "varsin terveellisen" ruokavalion vaikkapa viikon ajalta.
Minä näin läheltä useamman kuukauden ajan. Usko jo, et tiedä mistä puhut.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Pyry-Matias kirjoitti:Te puhutte lihavista ja läskeistä, minä kysyn, mistä puhutte? Heittäkääs joku raja-arvo tai esimerkki!
Esimerkkinä käyköön nainen, joka ei herätä mitään positiivisia tuntemuksia nimenomaan laardiensa takia.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:
Newton kirjoitti:Mitä sitten? Sinä voit hyvinkin olla niitä onnekkaita, joiden insuliinitasoihin nopeatkaan hiilarit eivät olennaisesti vaikuta.
Joudun jälleen toistamaan itseäni, mutta kyseessä ei ole mustavalkoinen jaottelu niihin joiden insuliinitaso heittelee ja niihin joilla ei. Ääripäiden välissä on välimuotoja.
On kyllä. Siksi sanoin, että "eivät olennaisesti vaikuta". Minuun esimerkiksi ne vaikuttavat, vaikka voinkin niitäkin jossain määrin syödä muuttumatta käveleväksi hyytelöksi. Jotkut puolestaan eivät voi.
Hiilihydraatiton ruokavalio on perseestä koska siitä saa suhteessa liikaa proteiinia mikä puolestaan aiheuttaa esim. naisten kaljuuntumista, mikä sekään ei ole kovin esteettistä.
Hiilihydraatitonta ruokavaliota ei ehdottanut kukaan eikä todennäköisesti ehdotakaan. Sikäli kun sulla on jotain dataa aiheesta "proteiini saa kaljuuntumaan", lukisin sen mieluusti, koska se ei omiin korviin kuulosta kovin uskottavalta.
Minä näin läheltä useamman kuukauden ajan. Usko jo, et tiedä mistä puhut.
Kerro nyt ihmeessä jotain muutakin kuin "minä tiiän uskonny".
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
NegaDuck

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

prosessi kirjoitti:Vaikka olenkin normaalipainoinen, jostain syystä miellän itseni lihavaksi ja saatan hämmästyä nähdessäni itseni peilistä, kun en näytäkään siltä miltä kuvittelen näyttäväni.
Tässä taitaa kulke raja anoreksian ja henkisen läskiyden välillä. Anorektikko näkee peilissäkin läskiä.
Newton kirjoitti:Hiilihydraatitonta ruokavaliota ei ehdottanut kukaan eikä todennäköisesti ehdotakaan.
Juh. Nopeiden hiilareiden korvaaminen hitailla ja riittävästi kuitua pitäisi riittää aivan hyvin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Juh. Nopeiden hiilareiden korvaaminen hitailla ja riittävästi kuitua pitäisi riittää aivan hyvin.
Toisaalta Newtonin kehotus pidättäytyä myös leivän ja puurojen käyttämisestä ravintona puhuu vähän muuta. Mitä Newtonin mukaan sitten saisi syödä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Newton kirjoitti:
Minä näin läheltä useamman kuukauden ajan. Usko jo, et tiedä mistä puhut.
Kerro nyt ihmeessä jotain muutakin kuin "minä tiiän uskonny".
Kasviksia, lihaa, kanaa, kalaa, tummaa riisiä, ruisleipää, rasvatonta maitoa jne. Esim. kaikki vehnää sisältävät tuotteet olivat pannassa.

Tyytyväinen?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Newton kirjoitti:Sikäli kun sulla on jotain dataa aiheesta "proteiini saa kaljuuntumaan", lukisin sen mieluusti, koska se ei omiin korviin kuulosta kovin uskottavalta.
MTV3:n Aamu-TV 28.07.2008 n. klo 7.45. Haastateltavana Hiusakatemian edustaja, aiheena mm. (naisten) kaljuuntuminen ja muut päänahan ja hiusten ongelmat.

Yhtenä merkittävänä syynä (varsinkin naisten) liialliseen hiustenlähtöön mainittiin väärä ja yksipuolinen ruokavalio, esim. proteiinien liian suuri osuus ravinnosta. Myös riittävää nesteen saantia korostettiin.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 29.07.2008 9:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:Toisaalta Newtonin kehotus pidättäytyä myös leivän ja puurojen käyttämisestä ravintona puhuu vähän muuta. Mitä Newtonin mukaan sitten saisi syödä?
Kasviksia, hedelmiä, marjoja.

Ei vilja ole ihmisen ruokaa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Monissa hedelmissä ja marjoissa niitä nopeita hiilareita vasta riittääkin. Siksi bodaajatkin mättävät banaania naamaan treenien jälkeen jotta veren insuliinitasot saataisiin piikittämään ylös, koska se edistää lihaskasvua.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:MTV3:n Aamu-TV 28.07.2008 n. klo 7.45. Haastateltavana Hiusakatemian edustaja, aiheena mm. (naisten) kaljuuntuminen ja muut päänahan ja hiusten ongelmat.

Yhtenä merkittävänä syynä (varsinkin naisten) liialliseen hiustenlähtöön mainittiin väärä ja yksipuolinen ruokavalio, esim. proteiinien liian suuri osuus ravinnosta. Myös riittävää nesteen saantia korostettiin.
Vähän uskottavampi lausunto voisi tulla esimerkiksi biokemistiltä. Ympäripyöreä "hiusakatemian edustaja Aamu-TV:ssä" puhuu "väärästä ja yksipuolisesta ruokavaliosta", mikä voikin tarkoittaa käytännössä mitä hyvänsä. Kyllä, myös suuren määrän protskua voi kiskoa täysin vääristä lähteistä ja syödä päin helvettiä kun oikein yrittää.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Newton kirjoitti:Ei vilja ole ihmisen ruokaa.
Lähes 6,7 miljardia ihmistä on kanssasi eri mieltä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Newton kirjoitti:Vähän uskottavampi lausunto voisi tulla esimerkiksi biokemistiltä. Ympäripyöreä "hiusakatemian edustaja Aamu-TV:ssä" puhuu "väärästä ja yksipuolisesta ruokavaliosta", mikä voikin tarkoittaa käytännössä mitä hyvänsä. Kyllä, myös suuren määrän protskua voi kiskoa täysin vääristä lähteistä ja syödä päin helvettiä kun oikein yrittää.
Ensinnäkin Hiusakatemia tutkii päänahan ja hiusten ongelmia, joten he lienevät tässä asiassa parhaita asiantuntijoita. Toisekseen proteiinien liiallinen osuus mainittiin erikseen, ei pelkästään "väärä ja yksipuolinen ruokavalio".

Jos olet heidän kanssaan eri mieltä, mene väittelemään heidän kanssaan. Nettisivuilta löytyy osoite Helsingissä sekä puhelinnumero.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:Monissa hedelmissä ja marjoissa niitä nopeita hiilareita vasta riittääkin.
Jep, onhan niitä jonkin verran. Tosin hedelmissä ja marjoissa tapaa olla myös mineraaleja, vitamiineja, antioksidantteja ja hivenaineita, joita puolestaan viljoissa, perunassa, pastassa (saati banaaneissa) tms. ei ole käytännössä ollenkaan (täysjyväviljoissa ja leseissä on kyllä kuitua, mutta saa niitä muualtakin). Ne ovat ns. tyhjää "ruokaa".
Siksi bodaajatkin mättävät banaania naamaan treenien jälkeen jotta veren insuliinitasot saataisiin piikittämään ylös, koska se edistää lihaskasvua.
Treeni käyttää polttoainetta, joka usein tässä tilanteessa on hiilari. Hiilaria vedetään treenin jälkeen palauttamaan lihasten glykogeenivarastoja, jotta saatu proteiini voitaisiin hyödyntää optimaalisesti rikottujen lihassäikeiden korjaamiseen ja vahvistamiseen.

Jos joku vetää treenin päätteeksi banaanin eikä proteiinipitoista palkkaria, on kyseessä todennäköisemmin maratoonari kuin bodari.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:
Newton kirjoitti:Ei vilja ole ihmisen ruokaa.
Lähes 6,7 miljardia ihmistä on kanssasi eri mieltä.
Paskat nakkaan toisten mielipiteistä silloin kun kyseessä ei ole mielipidekysymys.

Tosin se n. 25% ihmisistä kykenee hyödyntämään viljaakin aika hyvin, tästä esimerkkinä valtaosa aasialaisista.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:Ensinnäkin Hiusakatemia tutkii päänahan ja hiusten ongelmia, joten he lienevät tässä asiassa parhaita asiantuntijoita.
Käväisimpä kotisivuillaan (joissa siis käsitellään mm. hiustenlähdön syitä) ja havaitsin, että sanaa "proteiini" ei mainita koko saitilla. Se on siis var-mas-ti pääsyy siihen, että joillain ihmisillä lähtee tukka. Tai sitten Aamu-TV ei ehkä sittenkään edusta maailman parasta tutkivaa journalismia.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
BettyB.

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hei Newton, sä voisit alkaa mun personal traineriks.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Newton kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Monissa hedelmissä ja marjoissa niitä nopeita hiilareita vasta riittääkin.
Jep, onhan niitä jonkin verran. Tosin hedelmissä ja marjoissa tapaa olla myös mineraaleja, vitamiineja, antioksidantteja ja hivenaineita, joita puolestaan viljoissa, perunassa, pastassa (saati banaaneissa) tms. ei ole käytännössä ollenkaan (täysjyväviljoissa ja leseissä on kyllä kuitua, mutta saa niitä muualtakin). Ne ovat ns. tyhjää "ruokaa".
Olet tapasi mukaan väärässä. Voit tarkistaa väärinkäsityksiäsi fineli.fi sivustoilta, esim.:

http://www.fineli.fi/food.php?foodid=1009&lang=fi

Muutenkin olet jämähtänyt jälleen mustavalkoiseen ajatteluun, ikäänkuin esim. viljaa syövä ei voisi syödä myös esim. hedelmiä ja marjoja.

Entä miksi takerruit tässä lihavuuskeskustelussa vitamiineihin, antioksidantteihin jne.? Niidenkö ylenpalttinen saanti on tie ikuiseen laihuuteen? Eikös se ollutkaan nopeiden hiilareiden välttäminen, joita hedelmät ja marjat sisältävät yllinkyllin?
Siksi bodaajatkin mättävät banaania naamaan treenien jälkeen jotta veren insuliinitasot saataisiin piikittämään ylös, koska se edistää lihaskasvua.
Treeni käyttää polttoainetta, joka usein tässä tilanteessa on hiilari. Hiilaria vedetään treenin jälkeen palauttamaan lihasten glykogeenivarastoja, jotta saatu proteiini voitaisiin hyödyntää optimaalisesti rikottujen lihassäikeiden korjaamiseen ja vahvistamiseen.
Wikipedia-lainauksesi ei ollut millään tavoin ristiriidassa sen kanssa mitä sanoin yllä. Veren korkea insuliinipitoisuus punttitreenin jälkeen tehostaa lihaskasvua. Ei, se ei ole kuitenkaan ainoa syy nauttia (nopeita) hiilihydraatteja treenien jälkeen.
Jos joku vetää treenin päätteeksi banaanin eikä proteiinipitoista palkkaria, on kyseessä todennäköisemmin maratoonari kuin bodari.
Jälleen en ymmärrä millainen aivovamma tarvitaan tuollaiseen mustavalkoiseen ajatteluun, jossa nähdään vain joko-tai, ei sekä-että. Väittikö joku että treenien jälkeen syötäisiin pelkästään banaaneja?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 29.07.2008 9:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin