Läskit

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Sen lisäksi, että näen ulkona kulkiessani näin kesäaikaan tavattoman paljon upeita naisia, joiden muodot ja kasvot hyväilevät silmiä niin, että nopeampi mies sotkisi spontaanisti housunsa 12 sekunnin välein, näen suureksi harmikseni myös nuoria naisia, jotka muuten voisivat olla kauniita, mutta ovat syöneet ja juoneet kroppansa muistuttamaan jotain pystyynnostettua hyljettä enemmän kuin hedelmällisessä iässä olevaa naista.

Kuva

Läskit mimmit ovat rumia eivätkä vedä puoleensa kuin jotain ihmeellisiä perverssejä. Miksi he eivät tee asialle jotain? Haluavatko he olla läskejä*?

*tämä on ajatuksena kestämätön, koska sumopainijoiden ja samoalaisten ulkopuolisista ryhmistä en tiedä ketään missään joka haluaisi olla läski.

Ps. Ketjussa saa puhua myös miesten läskeistä jos lystää.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meinasin tulla sanomaan että "Kutsuit?",mutta mähän oon ihan riuku noihin mammoihin verrattuna :o
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Saat säkin selittää jos tiedät minkä takia läskit mimmit haluaa olla läskejä.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
BettyB.

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No kato, on silleen pari juttua. Jotku ei vaan vällää. Tai kai ne oikeesti vällää, mut sanoo ettei, kun on vaan helpompaa olla pläski. Sitte on jotkut sellaset jotka on sairaita, joko henkisesti tai fyysisesti, on sellasii syömishäiriöitäki. Sitten on tää laiskuus. Kato jos on sellanen herkkusuu niinku esimerkiks mä, ni laihana pysytteleminen on kauheen raskasta, pitäs niinku urheilla ja kaikkee ihan hirveesti. Ja sit jos on jo päässy pläskiks ni ihan hirveellä kituutuksella joutuu sitte laihduttamaan ja se ei oo kivaa ja olis kauheen kiva jos elämä olis kivaa. Näin mä vähän luulen.
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Newton kirjoitti:Saat säkin selittää jos tiedät minkä takia läskit mimmit haluaa olla läskejä.
Ehkä ne ei vaan välitä?

Jos mä olisin jostain syystä noin iso, niin en taatusti pyöris bikineissä missään! En kyllä pyöri nytkään, vaikka normaalipainon rajoissa menen.

Se oli aika mielenkiintonen se dokkari, jossa normaalipainoset ukot kertoivat fetissistään yyberlihaviin naisiin. Kun voi jyystää jos johonkin koloon ja läskiväliin :laatta:
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

BettyB. kirjoitti:Ja sit jos on jo päässy pläskiks ni ihan hirveellä kituutuksella joutuu sitte laihduttamaan ja se ei oo kivaa ja olis kauheen kiva jos elämä olis kivaa. Näin mä vähän luulen.
Syönyt itsensä läskiks, ei "päässy". Se on aktiivista toimintaa, ei jotain mikä vaan tapahtuu yksilöstä riippumatta. Läskinä sitäpaitsi ei ole kivaa, päättelisin, koska läskit ihmiset ovat keskimäärin julmetun paljon tyytymättömämpiä elämäänsä kuin normaalipainoiset ihmiset.
ninnithequeen kirjoitti:Ehkä ne ei vaan välitä?
Kyllä ne välittää jos niillä minkäänlaista sukupuoliviettiä on. Jos läski ei välittäisi, läski ei purskahtaisi itkuun kuullessaan sanan "läski".
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
BettyB.

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä oon läski koska ruoka ja juoma on hyvää, lenkkeily tyhmää.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

BettyB. kirjoitti:Mä oon läski koska ruoka ja juoma on hyvää, lenkkeily tyhmää.
Liikkuminen on harvinaisen tehoton tapa laihduttaa. Lakkaa syömästä väärin.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
BettyB.

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Newton kirjoitti:Lakkaa syömästä väärin.
Se on tylsää.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Newton kirjoitti:Syönyt itsensä läskiks, ei "päässy". Se on aktiivista toimintaa, ei jotain mikä vaan tapahtuu yksilöstä riippumatta.
Eipäs yksinkertaistella asioita. Joillekin lihominen on paljon helpompaa ja laihtuminen vastaavasti huomattavasti työläämpää kuin toisille. Siksi en menisi suoraan pistämään kaikkea ylipainoisuutta pelkän henkisen laiskuuden piikkiin. Jos joku matkisi täydellisesti sinun (oletettavasti terveitä ja askeettisia) elintapojasi ja silti pysyisi lihavana, syyttäisitkö häntä edelleen henkisestä lepsuudesta?

Yhtä hyvin voitaisiin valittaa miksi kaikki miehet ja naiset eivät kerää lihaksia yhtä hyvin kuin kilpabodarit (jätetään anaboliset steroidit yms. pois tästä keskustelusta). Eri ihmiset ovat saaneet geneettisessä lotossa erilaiset lähtökohdat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:
Newton kirjoitti:Syönyt itsensä läskiks, ei "päässy". Se on aktiivista toimintaa, ei jotain mikä vaan tapahtuu yksilöstä riippumatta.
Eipäs yksinkertaistella asioita. Joillekin lihominen on paljon helpompaa ja laihtuminen vastaavasti huomattavasti työläämpää kuin toisille.
Mitä sitten?
Siksi en menisi suoraan pistämään kaikkea ylipainoisuutta pelkän henkisen laiskuuden piikkiin.
Jos kohta joku hoikka voikin olla henkisesti laiska, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että lihavat ihmiset ovat käveleviä mainostauluja henkiselle laiskuudelleen. He kärsivät siitä, hoikat vastaavat eivät (ainakaan samassa mittakaavassa).
Jos joku matkisi täydellisesti sinun (oletettavasti terveitä ja askeettisia) elintapojasi ja silti pysyisi lihavana, syyttäisitkö häntä edelleen henkisestä lepsuudesta?
Väittäisin, että hän syö salaa helvetinmoiset määrät sokeria tmv. Ja tätä läskit ovatkin ihmeen hyviä tekemään, ne naposteltavat eivät laihiksellakaan päädy ruokapäiväkirjaan. Joku ne karkkihyllytkin silti vaan kaupasta aina tyhjentää.
Yhtä hyvin voitaisiin valittaa miksi kaikki miehet ja naiset eivät kerää lihaksia yhtä hyvin kuin kilpabodarit (jätetään anaboliset steroidit yms. pois tästä keskustelusta).
Juu, moni valittaakin. Käväse pakkotoistossa niin huomaat. Hoikkuus / lihaksettomuus ei kuitenkaan ole samalla tavalla saannin käytännössä poistava tekijä kuin reilu ylipaino, eikä ole myöskään kansanterveydellisessä mittakaavassa likikään saman kokoluokan ongelma. Treenaamattomat ihmiset on myös yleensä helppo ihan silmämääräisesti määritellä miehiksi ja naisiksi, kun taas vastaan lyllertävä epämääräistukkainen sohva voi olla kumpi hyvänsä eikä ketään kiinnosta.
Eri ihmiset ovat saaneet geneettisessä lotossa erilaiset lähtökohdat.
Tästä huolimatta ihmisellä on vastuu itsestään.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
NegaDuck

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Newton kirjoitti:ne naposteltavat eivät laihiksellakaan päädy ruokapäiväkirjaan.
Tunnen erään tapauksen joka liittyi painonvartijoihin ja on nyt entistä lihavampi. Ymmärsin syynkin: hän laski kolmen hengen annoksen pussipastaa yhdeksi annokseksi. Siis näin esimerkiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja aasi »

NegaDuck kirjoitti:Tunnen erään tapauksen joka liittyi painonvartijoihin ja on nyt entistä lihavampi. Ymmärsin syynkin: hän laski kolmen hengen annoksen pussipastaa yhdeksi annokseksi. Siis näin esimerkiksi.
Liiketalouden kannalta olisi aika tyhmää myydä toimivaa menetelmää; paljon parempi on myydä sellaista mitä on mahdollisimman hankala noudattaa ja myydä sitten tukea lähes loputtomiin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minun on vaikea käsittää, kun läski eikä lihaskaan minuun ei tartu sitten millään ja syöminen on useimmiten vastenmielistä.. mutta ilmeisesti "hyvälihaisuus", kilojen tarttuminen ja ruokahalu voi olla aivan synnynnäistä. Terveitäkin ja jumppanorsuilevia saattavat lihavat ihmiset olla. Lisäksi ei niin läskiä, oi voi painonsa takia niiiiin itsetunto-ongelmista kärsivää patomursunaista olekaan, etteikö khihihii menneisyydestään ja tulevaisuudestaan löytyisi kosolti panomiehiä, ellei suorastaan kihlauksiakin. Taipumusten mukaan myös joillakin lesboiluja ja kimppakivailuja. Mitä vaikuttavimmilla norsunaarailla näkee sormuksen nimettömässä. Johtunee siitä, että lihavat ihmiset yleensä ovat itsevarmoja ja (yöks) sosiaalisia. Ehkä massa auttaa, ei tuuli huojuta? Ja että jokainen nainen kumminkin Saa jos vain haluaa. Siispä ei paljon myötätuntoa "kärsiville" lihaville naisille, juuri minulle eivät nekään antaisi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Gat kirjoitti:Johtunee siitä, että lihavat ihmiset yleensä ovat itsevarmoja ja (yöks) sosiaalisia.
Ihan silkkaa paskaa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Bliss

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Viimeksi kun hiukan sivusin aihetta, alkoi pari viikkoa kestävä palstasota :roll:
Muut olkoon minkä kokoisia tahansa, itseeni olen tyytyväinen kun 36-kokoiset vaatteet mahtuvat päälle.


(Just tuli ikävä Tixiä)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

36... mahtuu.. vaatteet...

:roll:

Someday, maybe someday
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppa, ne mahtuu viimeistään jouluna ;)
Chap

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Chap »

Newton kirjoitti:
Siksi en menisi suoraan pistämään kaikkea ylipainoisuutta pelkän henkisen laiskuuden piikkiin.
Jos kohta joku hoikka voikin olla henkisesti laiska, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että lihavat ihmiset ovat käveleviä mainostauluja henkiselle laiskuudelleen. He kärsivät siitä, hoikat vastaavat eivät (ainakaan samassa mittakaavassa).
Eihän kaikkia lihavia edes kiinnosta heidän painonsa, jolloin kyse ei ole mistään henkisestä laiskuudesta. Koetko muuten itsesi henkisesti laiskaksi epäonnistujaluuseriksi kun asut Kontulassa vaikka voisit olla esim. Menestyjä(tm) -insinööri, joka asuu Kampissa?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Newton kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Eipäs yksinkertaistella asioita. Joillekin lihominen on paljon helpompaa ja laihtuminen vastaavasti huomattavasti työläämpää kuin toisille.
Mitä sitten?
Sitä sitten, että läpipaskon ihmisen suusta kaikkien lihavampien syyllistäminen henkisestä laiskuudesta on sama kuin helposti massaa keräävä kilpabodari väittäisi kaikkien häntä vähemmän lihaksikkaiden ihmisten olevan vain laiskoja harrastamaan urheilua.

Käsittääkseni ihmisten jako ruumiinrakenteeltaan kolmeen eri päätyyppiin (ektomorfiseen, mesomorfiseen ja endomorfiseen) liittyy perintötekijöihin, ei siihen mitä he syövät ja miten paljon harjoittelevat urheilua.

Tämä ei tietenkään tarkoita että sairaalloisen ylilihaville pitäisi antaa synninpäästö tilastaan, mutta olisi myös typerää esittää että meistä kaikista tulisi atleetteja tai keijukaisia jos vain kuntoilisimme ja söisimme "oikein". Jotkut pysyvät hoikkina/atleettisina vaikka söisivät mitä paskaa miten paljon tahansa, joissakin muissa pienikin poikkeaminen askeettisista elintavoista näkyy heti.
Newton kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Yhtä hyvin voitaisiin valittaa miksi kaikki miehet ja naiset eivät kerää lihaksia yhtä hyvin kuin kilpabodarit (jätetään anaboliset steroidit yms. pois tästä keskustelusta).
Juu, moni valittaakin. Käväse pakkotoistossa niin huomaat.
Jos noin on, on se vähintään yhtä ääliömäistä kuin asettaa kaikki samalle viivalle hoikkuuden ja atleettisuuden tavoittelemisessa.

Ettei tulisi väärinkäsitystä että minulla olisi tässä oma LEHMÄ!!! ojassa, minähän olen sikäli onnellisessa asemassa että taidan olla somatotyypiltäni lähimpänä atleettia, enkä myöskään lihoa kovinkaan helposti vaikka söisin mitä paskaa, vaikka iän myötä taipumus tähän on hiukan ehkä kasvanut. Lapsena olin todella kova makeisten, suklaan ja herkkujen suurkuluttaja, silti pysyin laihana rääpäleenä. Nykyisinkin sorrun joskus harvoin herkkuihin pidemmäksikin aikaa, mutta niistä kieltäytymisen taustalla ei ole pelko lihavoitumisesta vaan muut terveydelliset seikat sekä halu säästää rahaa.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 28.07.2008 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Chap kirjoitti:Eihän kaikkia lihavia edes kiinnosta heidän painonsa, jolloin kyse ei ole mistään henkisestä laiskuudesta.
Juu, ei kaikilla maailman ihmisillä ole libidoa eikä läheskään kaikilla ole mitään tarvetta olla kumppaninsa silmiin fyysisesti houkuttelevia - tämä pelaa esim. rahallisesti menestyneillä miehillä mainiosti.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:Sitä sitten, että läpipaskon ihmisen suusta kaikkien lihavampien syyllistäminen henkisestä laiskuudesta on sama kuin helposti massaa keräävä kilpabodari väittäisi kaikkien häntä vähemmän lihaksikkaiden ihmisten olevan vain laiskoja harrastamaan urheilua.
Minun puolestani kumpikin näistä ihmisistä saavat sanoa ihan mitä lystäävät. Se, että lihavat ihmiset ovat laiskoja paskoja, jotka toitottavat kaikkialle ympärilleen epäkelpoisuuttaan, ei riipu mitenkään siitä kuka asian sanoo vai sanooko lainkaan. Eivät sanotut asiat määritä todellisuutta, vaikka ne kuvaavatkin tässä tapauksessa sitä varsin osuvasti.
Tämä ei tietenkään tarkoita että sairaalloisen ylilihaville pitäisi antaa synninpäästö tilastaan, mutta olisi myös typerää esittää että meistä kaikista tulisi atleetteja tai keijukaisia jos vain kuntoilisimme ja söisimme "oikein".
On tosiaan olemassa ehkä promille tai sen murto-osa ihmisiä, joilla todella ei ole mitään tekemistä lihavuutensa kanssa. Tiedän yhden tapauksen, jolla sydämen vajaatoiminta keräsi kroppaan älyttömät määrät nestettä ja kun asia hoksattiin, heppu painoi likemmäs 200 kiloa. Lääkkeet kehiin ja paino putosi parissa kuukaudessa 110 kiloa. Tämäntapaiset jutut ovat asia erikseen, eikä niiden lukumäärä ole erityisen merkittävä yleistyksillä pelaavassa keskustelussa.

Olen tismalleen satavarma siitä, että jos syö oikein, ei päädy tonnikeijuksi. Muussa tapauksessa esim. 100 vuotta sitten olisi myös ollut samassa määrin läskejä ihmisiä kuin nyt, mutta tämähän ei pidä paikkaansa. Lihomisesta on tullut epideemistä Suomessa viimeisen 40 vuoden sisään ja muualla länsimaissa 10-20 vuotta aikaisemmin. Tästä suora johtopäätös on, että sillä, mitä ihmiset suuhunsa tunkevat, on melkoisen paljon tekemistä sen kanssa, minkä muotoisia heistä tulee.
Jotkut pysyvät hoikkina/atleettisina vaikka söisivät mitä paskaa miten paljon tahansa, joissakin muissa pienikin poikkeaminen askeettisista elintavoista näkyy heti.
Minkä kukakin kokee askeettiseksi. Meikäläisen silmiin se ei ole askeesia, jos jättää turhat sokerit ja muut nopeat hiilarit (pastat, perunat, puurot, leivät) ruokavaliosta pois. Voi puuhata melko pahuksen hyviä pöperöitä silti. Protsku ja rasvat maistuvat hyvältä.

Ps. En ole askeetti enkä hiilarifoobikko itsekään, saati rasvaton ja tiukka kuiva möykky. Olen vain selvillä siitä miten kehoni toimii, ja soisin muidenkin olevan selvillä omastaan. Kaikki voittaisivat.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
prosessi

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Newton kirjoitti:Se, että lihavat ihmiset ovat laiskoja paskoja, jotka toitottavat kaikkialle ympärilleen epäkelpoisuuttaan, ei riipu mitenkään siitä kuka asian sanoo vai sanooko lainkaan.
Se, että suvaitsemattomat ihmiset ovat vastenmielisiä ilkeilijöitä, jotka toitottavat netissä ympärilleen epäkelpoisuuttaan, ei riipu mitenkään siitä kuka asian sanoo vai sanooko lainkaan.
Storia

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Storia »

Newton kirjoitti:Olen vain selvillä siitä miten kehoni toimii, ja soisin muidenkin olevan selvillä omastaan. Kaikki voittaisivat.
Vaihda alaa ja ryhdy personal traineriksi. Kaikki voittavat.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Noin yleisesti, näkemyksestäsi paistaa läpi mustavalkoinen ajattelu. Ei se mitään, myös Superior ja Crowbar ovat perinteisesti mustavalkoisen ajattelun kannalla. Sinulle jokainen, joka ei ole hoikka tai atleettinen, vaikuttaa olevan henkisesti laiska vaikka niiden joukossa on paljonkin (paljon enemmän kuin mainostamasi 1%) ihmisiä joilla ihanteeseen pääsy ja pysyttely vaatisi jokseenkin kohtuuttoman askeettisia elämäntapoja, siinä missä moni muu kuten minä voi vetää sitä pullasuttua melkoisen vapaasti. Väitän pysyväni henkisesti erittäin laiskalla elämäntyylillä paremmassa ulkoisessa kuosissa kuin ikäiseni normikansalainen huomattavasti askeettisemmalla elämäntyylillä. Siksi mieleeni ei tulisi syyllistää niitä joilla ei ole minun tässä suhteessa ylivertaisia geenejäni.
Newton kirjoitti:
Jotkut pysyvät hoikkina/atleettisina vaikka söisivät mitä paskaa miten paljon tahansa, joissakin muissa pienikin poikkeaminen askeettisista elintavoista näkyy heti.
Minkä kukakin kokee askeettiseksi. Meikäläisen silmiin se ei ole askeesia, jos jättää turhat sokerit ja muut nopeat hiilarit (pastat, perunat, puurot, leivät) ruokavaliosta pois.
Tunnen henkilön joka joutuu ruoka-allergioidensa takia syömään varsin terveellisesti, ja useimmat nopeat hiilarit ovat kiellettyjen listalla. Silti hän on keskivertoa merkittävästikin tuhdimmassa kunnossa. Syy on ilmiselvästi geneettinen, ei henkisestä laiskuudesta tai sairaudesta johtuva.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 28.07.2008 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin