Kauhajoen kouluammuskelu.

Yleinen lätinä jä kitinä
bedlam

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eikö muka kuunnellut hevimusiikkia?
Rouva Pupu

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaa, mulla on ainakin tuhat kauhuelokuvaa ja olen toipuva counter strike addikti. Mutta ei hätää, tyttöystävä ei ole lempannut minua, toisaalta en omista tyttöystävää. Nih.

Miksiköhän mulle tuli mieleen counter strike (uutisketjussa näkyy postaukseni, juoskaa katsomaan) ennen tietoa. Ei loogista.
Onslow

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Rouva Pupu kirjoitti: Ei loogista.
No eikö se nyt ole jo tietty stereotypia noille kouluampujille. Sotapelejä netissä, yökyöpelöintiä, elämä netissä, masennusta, koulukiusaamista jne..
Onslow

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:Nämä sankarit eivät ole saaneet naista.
Vai onko niille puettu lapsesta lähtien sukkahousut ja pinkit vaatteet?
MGandhi

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Ei loogista.
No eikö se nyt ole jo tietty stereotypia noille kouluampujille. Sotapelejä netissä, yökyöpelöintiä, elämä netissä, masennusta, koulukiusaamista jne..
Muakin on kiusattu koulussa! Ei saatana! Mä olen kuin luotu massamurhaajaksi! Hevimusiikkiakin kuuntelen! *ampuu särmin yli*
Rouva Pupu

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

MGandhi kirjoitti: Muakin on kiusattu koulussa! Ei saatana! Mä olen kuin luotu massamurhaajaksi! Hevimusiikkiakin kuuntelen! *ampuu särmin yli*
Samoin. Ja oon yöeläjä ja nykyään vietän liikaa aikaa internetin keskustelupalstoilla! Hmm, liittoudutaan!!!

Eikös tuo ollut saanut pimppaa, mutta tyttö lemppas. Tai mistä mä tiedän ehtikö sitä pimppaa saamaan.
prosessi

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
Onslow kirjoitti:No eikö se nyt ole jo tietty stereotypia noille kouluampujille. Sotapelejä netissä, yökyöpelöintiä, elämä netissä, masennusta, koulukiusaamista jne..
Olenko ainut jonka mielestä tässä on yksi ainut selkeä kaava? Nämä sankarit eivät ole saaneet naista.
Et ole ainut, mutta minun näkemäni kaava on aikalailla eri. Heitä kaikkia yhdistää se, ettei ketään ole kiinnostanut riittävän paljon mitä heidän päässään liikkuu, jotta olisi ollut mahdollista aavistaa heidän aikeensa ajoissa. He ovat olleet täysin yksin, ilman ketään joka välittäisi.
Onslow

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:Muakin on kiusattu koulussa!
Eikös näitä viimeistä kolmea koulusurmaajaa ole yhdistänyt ainakin tuo koulukiusaaminen?
MGandhi

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Muakin on kiusattu koulussa!
Eikös näitä viimeistä kolmea koulusurmaajaa ole yhdistänyt ainakin tuo koulukiusaaminen?
Prolly, ja siksi olenkin nähnyt nämä teot ihan hyväksyttävinä. Ainoo tietty on noi innocent bystanderit, jotka kärsivät turhaan tästä. Toisaalta mitäs eivät jeesanneet kiusattua silloin kun kiusausta tapahtui, joten menköön samaan rahaan. Aina roiskuu kun rapataan.
Fcuk

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Hirveen kuulosta shittiä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

MGandhi kirjoitti:Muakin on kiusattu koulussa! Ei saatana! Mä olen kuin luotu massamurhaajaksi! Hevimusiikkiakin kuuntelen! *ampuu särmin yli*
Tuollaiset kaljupäät ovat aina väkivaltaisia. Vitun uusnatsi.

EDIT: Ei ku sori, kommentoin avataria. Sitten kävin katsomassa gallerian puolella, että ei kai vaan tullut tehtyä vitsistä liian vaikeaa. Äh, antaa olla...
MGandhi

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Fcuk kirjoitti:^ Hirveen kuulosta shittiä.
Sitähän se.
MGandhi

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

MGandhi kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:^ Hirveen kuulosta shittiä.
Sitähän se.
Tähän vielä. Kyllä muistan hyvinkin sen tunteen, jonka koulukiusaaminen minussa herätti. Monta kertaa näin päiväunta siitä miten surmaan erinäisin tavoin kiusaajani. Vieläkin adrenaliinitaso nousee kun noita aikoja edes muistelee. Uskoisin, että vielä tänäkin päivänä tuntuisi hyvältä lukea vaikka lehdessä, että kiusaajani olisivat kuolleet perheineen esim. asuntopalossa. Katkeruus ja viha näitä runkkareita kohtaan jäi vaikka aikaa olisikin kulunut jo vaikka kuinka kauan. Ehkä suorastaan alitajuisesti koitan jopa ylläpitää tätä vihaa... tiedä häntä. Hullu mikä hullu!
Onslow

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:Ehkä suorastaan alitajuisesti koitan jopa ylläpitää tätä vihaa... tiedä häntä. Hullu mikä hullu!
Sama vika. Kun muutimme joskus 80-luvulla, jouduin uudessa koulussa erään koulukiusaajan silmätikuksi pitkäksi aikaa.
Tänä päivänäkin toivon törmääväni häneen jossain sopivassa paikassa. Olisi erittäin nautinnollista päästä hakkaamaan hänet hampaattomaksi kirjaimellisesti. Se persereikä kun ansaitsee kunnon turpakäräjät.
Fcuk

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mulla taas oli aika iso tarve päästä vihasta yli ja sopivassa kohassa puida asiat läpi kahden kiusaajan kanssa. Myönnän kyllä kokeneeni suurta mielihyvää vielä viime syksynäkin kun toisella tyypeistä meni melkosen huonosti... Mut tosiaan, yli vihasta. Omat lapset kun kasvaa niin hyvin huomaa muuten aggrejen taas nousevan mitä näihin kiusaamisiin tulee. Joskus tekis mieli napata ihan päiväkoti-ikänen tukasta ilmaan (jos porukalla omaa pentuani kiusaavat) mut niin hulluks en itteäni päästä. Muuta kautta. Tottakai kaikkia kiusataan mut siihen on puututtava ennen kuin Kunnolla alkaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä en olekaan ainoa, joka haluaa kiduttaa ja tappaa kiusaajansa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Fcuk

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Lolita kirjoitti:Minä en olekaan ainoa, joka haluaa kiduttaa ja tappaa kiusaajansa?
Kaipa joka toinen haluaa? Skitsoks sen vois omassa päässään kääntää siinä vaiheessa kun rupeaa syyttämään koko muuta laitosta (jotka siis mahdollistivat kiusaamisen) ja tulee tarve räiskiä kaikki ne hengiltä.

Imo.
Onslow

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Lolita kirjoitti:Minä en olekaan ainoa, joka haluaa kiduttaa ja tappaa kiusaajansa?
Minulle riittäisi ainoastaan kunnon turpiinveto ja muistutus,

"muistatkos runkku minut? Minä olen se 3 vuotta nuorempi pikkupoika, jota nöyryytit, kiusasit ja hakkasit nyrkillä munuaisiin uimahalliin edessä vuonna 84" , "miltä nyt tuntuu kun suussa ei ole hampaita ja silmätkin on muurautuneet umpeen?" Syö koiran paskaa runkku!
Rouva Pupu

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaa-a, olen ns. vetänyt turpaan vanhaa kiusaajaani ja pakko ikäväkseni myöntää että suurta nautintoa en siitä saanut. Nautinto tuli siitä kun muutama vuosi kiusaamisen jälkeen moni kiusaajista yritti päästä pöksyihin ja ne, jotka eivät muuten vaan samoihin piireihin. Kaksi on pyytänyt anteeksi, annoin, mutta en ole väleissä. Mine en tuhlaa arvokasta aikaani turhakkeisiin.

Edit: nyt juksasin, itseasiassa olen päätynyt semikiusaajani kanssa punkkaan, tosin semikiusasin sitä aina takaisin. Kiukkuinen kohtaaminen johtikin sitten räiskyvään peiton heilutukseen. Näemmä on tullut lutkailtua olan takaa kun ei edes kaikkea heti muista. Kiksinsä kullakin, sano.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Hollannissa ajettiin tahallaan väkijoukkoon autolla. Videosta näkee kaverin vetäneen hutin, joten kuolleita tuli vain neljä ja loukkaantuneita 13. Takakontti täynnä hiekkaa ja paremmalla kulmalla olisi päässyt kouluammuntalukemiin.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... /04/869438
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Autot kiellettävä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tuulenpuiska

Re: Kauhajoen kouluammuskelu.

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

aasi kirjoitti:Autot kiellettävä!
Tää on samanlainen "viisaus" kuin "Elämä on kiellettävä hengenvaarallisena"?
Vastaa Viestiin