Haisevat lähimmäisemme

Yleinen lätinä jä kitinä
RL Burnside

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

bliss kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
RL Burnside kirjoitti:
Nuuh! Smells like teen spirit.
Ennemminkin pallihiki :P
Kiitos. Karkoititte ruokahaluni. Ei tartte syödä kahvipullaa :D
Pitäiskin varmaan joskus purkittaa kunnon pallihiessä muhineet skepparit ja vapauttaa ne jossain ruuhkabussissa ihmisten nuuhkittavaksi.
nastamuumio

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

RL Burnside kirjoitti:
bliss kirjoitti: Kiitos. Karkoititte ruokahaluni. Ei tartte syödä kahvipullaa :D
Pitäiskin varmaan joskus purkittaa kunnon pallihiessä muhineet skepparit ja vapauttaa ne jossain ruuhkabussissa ihmisten nuuhkittavaksi.
Ilmatteeksko? Et kai, kun toimivalla laihdutuslääkkeellä vois kyllä rahastaakin - ja kunnolla!
RL Burnside

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

nastamuumio kirjoitti:
RL Burnside kirjoitti:
bliss kirjoitti: Kiitos. Karkoititte ruokahaluni. Ei tartte syödä kahvipullaa :D
Pitäiskin varmaan joskus purkittaa kunnon pallihiessä muhineet skepparit ja vapauttaa ne jossain ruuhkabussissa ihmisten nuuhkittavaksi.
Ilmatteeksko? Et kai, kun toimivalla laihdutuslääkkeellä vois kyllä rahastaakin - ja kunnolla!
Dr Burnsides Magic Smell - Instant weight lost guaranteed
RL Burnside

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Vaola kirjoitti:Mutta jos yhdenkin kerran jätän kosteusvoiteen levittämättä, niin menee heti ihan korpuksi.
Uh. Tiedän. Mä olen pahimpiin paikkoihin (yleensä kädet) vedellyt bepanthenista lähtien kaikenlaista. Kuuman ja kostea aurinkoinen ilmasto tuntuu olevan parasta lääkettä. Olen syntynyt väärään maahan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ OT, mut suosittelen taas kerran testaamaan Ceralanin. Mulle lääkäri aikanaan selitti että siinä on jotain sellasta suojaavaa systeemiä, joka atooppisesta ihosta puuttuu.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RL Burnside

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Lilo kirjoitti:^ OT, mut suosittelen taas kerran testaamaan Ceralanin. Mulle lääkäri aikanaan selitti että siinä on jotain sellasta suojaavaa systeemiä, joka atooppisesta ihosta puuttuu.
Kiitos ja kumarrus, lupaan kokeilla.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lilo kirjoitti:^ OT, mut suosittelen taas kerran testaamaan Ceralanin. Mulle lääkäri aikanaan selitti että siinä on jotain sellasta suojaavaa systeemiä, joka atooppisesta ihosta puuttuu.
Haiseeko se pahalta?
Nyt penikseni on fantastinen!
Rouva Pupu

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Ei haise, mies liputtaa myös tuon puolesta.
Mulli75

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Rouva Pupu kirjoitti:Muistelisin, että treenatessa on käynyt mielessä huomauttaa munasuojien pesukerroista :roll:
Minä vaihdoin alasuojani semmoisiin thai-mallisiin jossa narut on vaihdettavissa. Osittain muovipäällysteinen lyijy on helposti puhdistettavissa eikä haise. Ainoa haitta on naru jos se on tiukalla ja hiertää persvakoa.
nastamuumio

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vaola kirjoitti: Kyllä mä varmaan sanoisin, tai laittaisin sähköpostia aiheesta, tanssikoulun hlökunnalle. Tiedä sitten, mitä asialle voi tehdä, mutta jospa jotain kuitenkin... :roll:
Joka tapauksessa mun täytyy lopettaa tän syyn takia noi kaks tuntia, niin laittasinko mä sitten lopettamistiedon lisäksi sähköpostiin, että lopetan, koska yks oppilas haisee? Tuntuu jotenkin julmalta seläntakanapuhumiselta tuokin, mutta mielelläni kertoisin opettajallekin, ettei syy ole hänen opetustavassaan tai missään muussa sellaisessa.

Mä epäilen, että se tyyppi peseytyy korkeintaan viikonloppuisin, jos siis silloinkaan ja haisee torstaisin siksi pahemmalta kuin tiistaisin, ettei peseydy tuntien välillä ja käyttää samoja pesemättömiä treenivaatteita.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nastamuumio kirjoitti: Joka tapauksessa mun täytyy lopettaa tän syyn takia noi kaks tuntia, niin laittasinko mä sitten lopettamistiedon lisäksi sähköpostiin, että lopetan, koska yks oppilas haisee?
Mun mielestä todellakin kannattaa sanoa. (Ja myös ilmottaa että toki harkitset tunteja uudelleen jos tilanne muuttuu.) Jos tunnilta alkaa kadota muita oppilaita siksi että yksi haisee, niin luulen että opettajalla/johdolla tulee aika kiire puuttua asiaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Haisevat lähimmäisemme

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Vaola kirjoitti:
Niba kirjoitti:Pahimmalle haisevat kuitenkin 8-12 vuotiaat koululaiset, jotka likaisissa ja hikisissä vateparsissaan ovat aina ongelman tuottajia, lastenvaatteet pitäisi pestä päivittäin.
Onko se nyt kokemus vai provo joka puhuu?
Ei välttämättä pelkkä provo.
Tuon ikäiset alkavat hormoonitoiminnan kehittymisen johdosta tosiaankin haista myös hielle ja toisaalta ovat sen ikäisiä ettei äidit niin paljon enää valvo pesuilla ja vaate asioissa.
Ja lastenvaatteet tosiaan joutaa olla joka päivä vaihdossa, ainakin ihoa vasten olevat.
Yleistäminen on kuitenkin turhaa, sillä kyllä dödö-valistusta ym. tulee joka tuutista ja suurin osa vanhemmistakin osaa asiasta muistuttaa ja huomauttaa.
Vastaa Viestiin