Linnanneitoäänestys

Yleinen lätinä jä kitinä
Tix

Re: Linnanneitoäänestys

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Tix kirjoitti: Minä puhuin nyt heteromiehistä.
Kohkasit kuin pikkupoika. Sait kaikki 10 manala-pistettä.
Kannattaiskohan ottaa se rautakanki sieltä pyllystä ja laittaa etsintäpartio kadonneen huumorintajun perään? Se on nyt kuitenkin ollut jo yön yli kateissa?
bedlam

Re: Linnanneitoäänestys

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei tullu juhlia katottua, himskatti sentään. Onhan siinä Abreussa semmosta lolitamaista viehättävyyttä, mutta ehkä toi Kauppi enemmän sellaselta kuningattarelta täyttää. Paha sanoo, kun ei ole kuin yksi kuva nähtävänä.

Vaikka onkse nyt hyvä, että kun naista katsoo vyötärön alapuolelle niin tulee sienenmaku suuhun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Linnanneitoäänestys

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tix kirjoitti:Kannattaiskohan ottaa se rautakanki sieltä pyllystä ja laittaa etsintäpartio kadonneen huumorintajun perään? Se on nyt kuitenkin ollut jo yön yli kateissa?
Taidat olla homo. Heteromies pitää tunteensa kurissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tix

Re: Linnanneitoäänestys

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Taidat olla homo. Heteromies pitää tunteensa kurissa.
En taida pitää sosiaalisen perssilmäsi lukutaidottomuuden aiheuttamaa huvittuneisuutta tunteena enkä varsinkaan kurissa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Linnanneitoäänestys

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:Ei tullu juhlia katottua, himskatti sentään.
Minäkin missasin, unohdin koko itsenäisyyspäivät. Nyt kyllä harmittaa, mutta toisaalta linnanjuhlien katsominen on melkoisen homoa touhua.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Linnanneitoäänestys

Viesti Kirjoittaja Lilo »

En nähnyt koko kekkereitä, mutta oon yrittänyt tän äänestyksen innottamana tiiraille päivän lehdistä pukuja sillä silmällä. Mut ei jotenkin mikään noista nähdyistä oikeen sytyttäny tosissaan tänä vuonna, siis että olis sellasen vau-elämyksen oikein saanu.

Sellasia "ihan kauniita" oli toki monellakin, mut ei nyt kyllä pysty sanomaan sitä yhtä ja mahtavinta. (Ja tietty arvioin nyt siis pukuja yhdistettynä kantajaansa, en mitään parhaan näkönen lyyli -settiä)

Sen Paakkasen puvun hinta (arvioitu) kyllä kirpas, ei ollu ehkä ihan vastinetta rahalle IMO.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Duck

Re: Linnanneitoäänestys

Viesti Kirjoittaja Duck »

sivustahuutaja kirjoitti:...mutta jaksoin katsoa läpi belosen gallerian
Niin, voisko joku laittaa linkin johonkin galleriaan jossa on ne kaikki?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Linnanneitoäänestys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Duck kirjoitti:Niin, voisko joku laittaa linkin johonkin galleriaan jossa on ne kaikki?
2000 vierasta pareittain = 1000 kuvaa pariskunnista. En ole törmännyt tuollaiseen galleriaan. Ylellä on aika paljon kuvia, muttei kaikkia, ja navigointi kusee:
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/2008/ind ... tusivu&g=1
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanneitoäänestys

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vähän rintavarustevertailua?


Kuva

Kuva


Ja bonus-kysymys, kuka tää on? Vaikka ei aiheeseen liitykään..


Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Linnanneitoäänestys

Viesti Kirjoittaja Duck »

Kiroilevia siilejä piirtämällä pääsee kättelemään muumimammaa. Näin ne ajat muuttuu.

Tässä on muuten hassu pari. About samanpituiset, mutta kuutsat näyttää ihan eri kokoisilta. Liekö optinen harha?
Vastaa Viestiin