Omaa aikaa

Yleinen lätinä jä kitinä
RL Burnside

Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Nyt kun palstalaiset ovat kohta kaikki perheellisiä, niin on aika udella tätä. Mitä tekisit kaikkein mieluiten sellaisena hetkenä, kun olet jo tovin kärsinyt oman ajan puutteesta ja sitä mysteerisesti sinulle yhdeksi lauantai-illaksi siunaantuu. Ihan puhtaasti omaa aikaa, ei velvoitteita, ei parempia puoliskoja, vain aikaa itsellesi. Mitä tekisit?
bliss

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kävisin lenkillä, menisin YKSIN suihkuun ja laittaisin jopa kylppärin oven kiinni, tilaisin pizzaa ja söisin sen sohvalla ja katsoisin telkkaria/elokuvia.
Tai sitten ehkä nukkuisin.
bedlam

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RL Burnside kirjoitti:Ihan puhtaasti omaa aikaa, ei velvoitteita, ei parempia puoliskoja, vain aikaa itsellesi. Mitä tekisit?
Leffa, pleikkari, cd-soitin.
RL Burnside

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Vaola kirjoitti:mutta sitä ei taideta laskea sellaiseksi "omaksi ajaksi"? Kavereiden treffaaminen on myös kovin mukavaa.
No miksei? Jokuhan saattaisi jopa itse järjstää omalla ajallaan kavereilleen saunaillan. Ei huono sekään. Kokeiltu.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lähtisin ratsastamaan. Tai söisin sipsiä ja dippiä netin/ tv:n äärellä. Tai pelaisin oplamapeliä ja joisin siiderin. Ei tuo onneksi kauhean harvinaista herkkua ole :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
milli

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja milli »

Hmm.. jos olisi sitä ihan omaa aikaa, niin katselisin kotona muutaman romanttisen höpöhöpöleffan =) Siinä samalla voisi juoda lasillisen tai kolme jotain hyvää valkoviiniä ja vaikka samalla järjestellä vaatekaapin.

Lisäys, sitten varmaan tekisin kans kaikki vartalo-, naama ja hiushoitoja.. sekä tekeytyisin mahdollisimman vastustamattomaksi avokille, sitten kun hän olisi taas kotona.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohdallani kohtuu hassu kysymys. Mulla on omaa aikaa melkein koko ajan. Vastaan, et poikkean hallilla väijymässä pelin tai töllään töllöstä jalista. Joskus voin pistää elämän täysin pikseleiksi, silloin nettirunkkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mulla on omaa aikaa melkein koko ajan.
Ei ole kauan :twisted:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Ei ole kauan :twisted:
Eilen kävi kaveri 11kk prinssinsä kanssa kyläilemässä iltasella. Kohta meillä on semmonen. Voi ny jeesus ja jumala samassa lauseessa 8) Voin sit teiltä kysellä ohjeita. Muija saa luvan olla alati monttu auki, et mistä sä ton kaiken ammennat 8)

Vähän kyllä epäilyttää tää nettipokeri, kun olen nostanut pelitason jo niin ylös, et kerralla on vaikka kaksosten koko vaipparahat ruudulla. Kyllähän sitä perkele kirpoo, kun uusi avaruustutti jää hyllylle, kun vihu osuu 1-outtiseensa riverillä 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tuo sohva-leffa-pleikka-kalja setti kuulostaa just sopivalta. Noh, voihan sen toteuttaa tänäänkin kunhan pikkulikka nukahtaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tänään minulla pitäisi olla omaa aikaa, sillä mies lähtee baariin kavereidensa kanssa. Laitan lapset ajoissa nukkumaan, syön juustonaksuja ja suklaata, juon vähän siideriä päälle. Katson ehkä elokuvan tai sitten en, lakkaan kynsiä tai sitten en. Laitan aivot narikkaan.
Äiti ei tiedä
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mojo kirjoitti:Tuo sohva-leffa-pleikka-kalja setti kuulostaa just sopivalta. Noh, voihan sen toteuttaa tänäänkin kunhan pikkulikka nukahtaa.
Ok. Tuo pleikka jäi väliin, mutta muuten tämä ns. oma ilta on ollut rentouttava kokemus.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Punaviiniä, juustoa, suklaata, oma kotisohva ja kasa Valittuja Paloja. Toimii *haaveilee*
Dumis

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mulla on ihan tarpeeks omaa aikaa ja voin tehä mitä huvittaa.

Mut jos nyt pitäs yksinään sitä viettää, niin ettei ole saanut rauhaa pitkään aikaan... niin lähtisin kavereitten kanssa paariin tai sitten urheilemaan. Kotona yksinään oleminen ei ole vahvin lajini, leffat on kyllä silloin kivoja.
Fcuk

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mun oma aika alko just. Upeeta, meen kirjan kanssa sänkyyn kun en muuta jaksaiskaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Omaa aikaa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä hengaan netissä. Ja nyt kun oon hengannu tarpeeks, ripustin pyykit, kohta syön ja sit lähden viettään iltaa Hankypankyn ja Botwineitten seurassa. Ehkä luen tos välissä vähän jännäriä. Oi autuutta.

Huomenna koitan olla joutumatta töihin(ei yleensä onnaa mut yritän silti) ja mennä päivällä jumppaamaan ja kävelylle ja siivota ja tehdä kaikkee mitä on paljon kivempi tehdä "työajalla" kuin illalla tai vkl:na.

Joka toinen viikko on siis lapseton.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin