Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Ihmettelen kyvyttömyyttäni kohdentaa hoivaviettiäni, mikä on kenties keskitasoa voimakkaampi jopa, itseeni.

En kyllä jättäisi ketään muuta samoin heitteille ja huolehtimatta kuin jätän itseni.
Enkä tarkoita ulkoista olemista vaan semmoista huomioimista ja huomioonottamista mikä ennaltaehkäisee huonoja oloja ja avittaa ojien yli.
Tosin jonkun toisen kohdalla olisin jo hommannut vitamiineja ja tarkistanut ruokalistaa pariinkin kertaan, sekä ulkoiluttanut aktiivisemmin ym.

Sille sisäiselle minälleni sanon tosi helposti että: ole sinä nyt siellä hiljaa ja edes joskus tyytyväinen johonkin ja lopeta kitinä !!
Tuskastun ja hermostun minääni paljon helpommin kuin muihin .. johtunee siitä että joudutaan olla yhdessä koko ajan.

Ilmankos se sisäinen minä nököttääkin nurkassaan eikä ponpi ja puuhaile, saati lauleskele :roll:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ihmettelen miksi ihastun jatkuvalla syötöllä mitä epäsopivimpiin henkilöihin (en tosin oo vielä saanu ratkastua mitä ne sopivat henkilöt sitten olisivat :roll: )
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriDaavid

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:ihmettelen miksi ihastun jatkuvalla syötöllä mitä epäsopivimpiin henkilöihin (en tosin oo vielä saanu ratkastua mitä ne sopivat henkilöt sitten olisivat :roll: )
Etkös sä just äsken mennyt naimisiin?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Napani on hassu.
Mulla kans.. sekä varpaat. Ihan turhakkeita melkeen molemmat.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Madonna kirjoitti: Tuskastun ja hermostun minääni paljon helpommin kuin muihin .. johtunee siitä että joudutaan olla yhdessä koko ajan.
Mun sisäinen MINÄ repii just nyt itteään hiuksista ja hakkaa päätä lattiaan. Seuraavaks se käy suihkus ja pakkaa matkalaukun, kävelee vaan pois.

Olis edes darra muttakunei.

Mä ihmettelen itessäni paskansietokykyä. Ehkä tässä ei nyt oltas, jos se ois ollu jotenki matalampi.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ihmettelen edelleen miten krapula ei tunnu iskevän vaikka miten joisi. Eräänäkin aamuna käyty keskustelu:

"Herrajumala kun on pää kipeä. Onko sullakin darra?"
- "Eipä kai ihmeemmin."
"Et voi olla tosissasi!!!"

Taitaa olla vain harjoituksen puutetta. :roll:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Frederik Krueger kirjoitti:
"Herrajumala kun on pää kipeä. Onko sullakin darra?"
Taitaa olla vain harjoituksen puutetta. :roll:
Mulla on nykyään ihan hirvee darra (ei tosin tuu usein juotuakaan mutta silti). Yöt on yhtä liskoilua, sängynalustat pitää tarkistaa kunnolla. Hiki lentää, kauhee morkkis, pelkotila ja käsien tärinä vielä seuraavankin päivänä.

Lasi kädes hauskana iltana tulee aina rajotettua juomista, kun muistaa minkälainen on aamu kun silmät aukeaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
NuoriDaavid

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Ihmettelen, miksi mun on niin vaikea mennä salille, kun kuitenkin:
-Aina kun olen siellä, niin fiilis on hyvä
-Olen sitä mieltä, että salillä pitää käydä, jotta ei ole niin sohvaperunan muotoinen ja koska se on terveellistä.

Mulla ei ole mitään syytä olla menemättä sinne ja monta syytä mennä.

Oh well, huomenna sitten.
No niin. Olin eilen salilla rimpuilemassa ja fiilis oli hyvä. Pienenä ikävyytenä oli se, että aamulääke oli jäänyt ottamatta ja klo oli jo 18. Purkki nimittäin oli tyhjä. Siitä tulee sellainen hiukan epämiellyttävä huimaava oli, joka hiukan häiritsi. Salilta tullessani kävin sitten apteekissa.

Hiukan off topic, mutta ostin nyt suunnitelman mukaisesti Cipralex 20:n sijaan 15mg:sta, yritän ajaa lääkityksen alas lähikuukausina. Pidän teidät ajan tasalla.

Salilta tullessa on aina sellainen fiilis, että hu uudestaan, mutta jos antaa liian montaa päivää väliin, niin sitten se jää.
Duck

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Minulla on jonkinlainen itsetuntemusongelma. Ihmetyttää kun minua pyydetään kuvailemaan luonnettani, enkä osaa koska alkaa heti tulla semmoinen "ööönotota riippuu ihan siitä millä tuulella mä oon" -fiilis enkä keksi mitään objektiivista faktaa. Helvetin hankala laatia diipadaapaa deitti-ilmoitukseenikaan sen takia.
NuoriDaavid

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti:Minulla on jonkinlainen itsetuntemusongelma. Ihmetyttää kun minua pyydetään kuvailemaan luonnettani, enkä osaa koska alkaa heti tulla semmoinen "ööönotota riippuu ihan siitä millä tuulella mä oon" -fiilis enkä keksi mitään objektiivista faktaa. Helvetin hankala laatia diipadaapaa deitti-ilmoitukseenikaan sen takia.
No eikös se riipuu siitä, kuka kysyy?

Deitille ilmoitat olevasi vastuuntuntoinen, järkevä, kuitenkin leikkisä, omaat hyvin huumorintajun, arvostat ihmisiä ja olet valmis kuuntelemaan muiden mielipiteitä, muodostat kuitenkin mielipiteesi itsenäisesti ja olet valmis seisomaan sanojesi takana ja ottamaan vastuun. Arvostat vanhempiasi, mutta elät kuitenkin omaa elämääsi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Deitille ilmoitat olevasi vastuuntuntoinen, järkevä, kuitenkin leikkisä, omaat hyvin huumorintajun, arvostat ihmisiä ja olet valmis kuuntelemaan muiden mielipiteitä, muodostat kuitenkin mielipiteesi itsenäisesti ja olet valmis seisomaan sanojesi takana ja ottamaan vastuun. Arvostat vanhempiasi, mutta elät kuitenkin omaa elämääsi.
Ja rakastat itseäsi ja rakastat elämää. Jos treffattu ihmettelee tätä, heität pallon hänelle ja hihkaiset: "I want you to get excited about your life. This is going to be a changing day in your life!"
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Duck »

^^ ^ Noni, eli perustuubaa näköjään. Ei siihen kai sitten mitään tarkemmin pohdittua ja paikkaansapitävämpää kannata laittaa vai?
Onslow

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Duck kirjoitti:^ Noni, eli perustuubaa näköjään. Ei siihen kai sitten mitään tarkemmin pohdittua ja paikkaansapitävämpää kannata laittaa vai?
Paskat. Unohda tuo ylläoleva deittiprofiili-soopa ja keksi jotain ihan muuta, kuin mitä jokaikisessä ilmoituksessa esitellään. Ei kukaan sinua valitse loppujen lopuksi kirjoittamasi tekstin takia, vaan sen perusteella mitä olet.
Deittiprofiililla on tarkoitus mennä treffeille, kun vaan muut profiilin specsit täsmäävät.
NuoriDaavid

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti:^ Noni, eli perustuubaa näköjään. Ei siihen kai sitten mitään tarkemmin pohdittua ja paikkaansapitävämpää kannata laittaa vai?
:tiistai:

No ei tietenkään. Haluatko sä römpsää vai et?
Duck

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Puhutaan tosta mieluummin jossain toisessa ketjussa. Palatkaa(mme) aiheeseen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Duck kirjoitti:Minulla on jonkinlainen itsetuntemusongelma. Ihmetyttää kun minua pyydetään kuvailemaan luonnettani, enkä osaa koska alkaa heti tulla semmoinen "ööönotota riippuu ihan siitä millä tuulella mä oon" -fiilis enkä keksi mitään objektiivista faktaa. Helvetin hankala laatia diipadaapaa deitti-ilmoitukseenikaan sen takia.
En mä ainakaan osaa/halua kuvailla luonnettani yleisellä tasolla. Oletan, että vastapuoli osaa päätellä jotakin käytöksestäni, keskustelun aiheista ja siitä millaisia asioita elämästäni kerron.

Deitti-ilmoituksessakaan ei ole mikään pakko eksplisiittisesti kuvailla luonnettaan. Joskus mm. sen sanominen, millainen ei ole, kertoo enemmän kuin perinteiset huumorintajuisuudet ja omillaan toimeen tulemiset.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

NuoriDaavid kirjoitti:
par-sky kirjoitti:ihmettelen miksi ihastun jatkuvalla syötöllä mitä epäsopivimpiin henkilöihin (en tosin oo vielä saanu ratkastua mitä ne sopivat henkilöt sitten olisivat :roll: )
Etkös sä just äsken mennyt naimisiin?
menin juu, kaks vuotta sitten. Siksipä se ihastuminen niin epäsopivaa onkin :?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin