Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriDaavid

Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ihmettelen, miksi mun on niin vaikea mennä salille, kun kuitenkin:
-Aina kun olen siellä, niin fiilis on hyvä
-Olen sitä mieltä, että salillä pitää käydä, jotta ei ole niin sohvaperunan muotoinen ja koska se on terveellistä.

Mulla ei ole mitään syytä olla menemättä sinne ja monta syytä mennä.

Oh well, huomenna sitten.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

NuoriDaavid kirjoitti:Ihmettelen, miksi mun on niin vaikea mennä salille, kun kuitenkin:
-Aina kun olen siellä, niin fiilis on hyvä
-Olen sitä mieltä, että salillä pitää käydä, jotta ei ole niin sohvaperunan muotoinen ja koska se on terveellistä.

Mulla ei ole mitään syytä olla menemättä sinne ja monta syytä mennä.

Oh well, huomenna sitten.
Ihmettelen ihan samaa. Ei aina vaan pysty. Tai useimmiten.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Monsieur Manala

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

^, ^^ Sama pätee myös lenkkeihin, imurointiin ja joskus myös jopa seksiin, paitsi ettei siitä tule hyvä olo.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Napani on hassu. Keskellä ei mitään. Ei siitä ole mitään hyötyäkään. Nöyhdästäkään ei saa massii vaikka myis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie ihmettelen miten jaksan välillä katella rakasta hullua renttua...
NuoriDaavid

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:Mie ihmettelen miten jaksan välillä katella rakasta hullua renttua...
Välillä et jaksa katsella?

Onko lähtölaskenta alkanut?
ninnithequeen

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mie ihmettelen miten jaksan välillä katella rakasta hullua renttua...
Välillä et jaksa katsella?

Onko lähtölaskenta alkanut?
Ei, mä olen löytänyt vertaiseni hankaluudessa vaan :D
Monsieur Manala

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Mie ihmettelen miten jaksan välillä katella rakasta hullua renttua...
Älä välitä, niin mekin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- miten pystynkin olemaan näin mitään aikaansaamaton vätys
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

^Tuota tulee tosiaan ihmeteltyä tai pikemminkin surkuteltua.
Paras päivä ikinä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kuinka näin mukavuudenhaluinen, suorastaan laiskaksi haukuttu tyyppi, on onnistunut pitämään ja kokemaan elämässään niin paljon hauskaa ja vielä suorittamaan pari tutkintoakin töitten ohella.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Fcuk

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Jatkuva ihmetyksen aihe liittynee kroppaan, aineenvaihduntaan. Henkisen puolen kanssa taidan olla suht sujut, ymmärrän kyllä (melko hyvin) mistä mikäkin käytöksessäni johtuu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihmettelen, miten kaltaiseni patalaiska mukavuudentavoittelija voi vaikuttaa työkavereiden ja kavereiden silmissä tehopakkaukselle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ihmettelen päähänpistojani. Viimeisimpänä sitä, että taisin puolivahingossa kutsua koko facebookin Finland-networkin synttäreilleni. Tähän mennessä ilmoittautuneiden seasta löytyy jo mm. yksi stand up -koomikko-trubaduuri. Ei paha.
NuoriDaavid

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Ihmettelen, miksi mun on niin vaikea mennä salille, kun kuitenkin:
-Aina kun olen siellä, niin fiilis on hyvä
-Olen sitä mieltä, että salillä pitää käydä, jotta ei ole niin sohvaperunan muotoinen ja koska se on terveellistä.

Mulla ei ole mitään syytä olla menemättä sinne ja monta syytä mennä.

Oh well, huomenna sitten.
Tänään olisin mennyt, ihan tosi! Sanoin eilen vaimollekin, että huomenna menen salille sätkimään. Hän muistutti, että pojan kitaratunti ja tytön tanssitunti vaativat kuljetusta.

(Tiedän;seli seli...)

edit: ei hän kieltänyt minua salille menemästä. Itse kuitenkin menen (jos menen) suoraan töistä ja se ei nyt onnistu. JOs pääseen sohvalle asti, peli on menetetty.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:JOs pääseen sohvalle asti, peli on menetetty.
Menet sillä välin kun mukulat on harrastuksissaan, sen sijaan että menisit Selloon tuijottamaan pikkutyttöjä. Ja tämä on käsky!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joskus ihmettelen itsessäni sitä, miten jaksan yhä, nyt jo vuodesta toiseen, kirjoitella säännöllisen epäsäännöllisesti Kitinään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriDaavid

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:JOs pääseen sohvalle asti, peli on menetetty.
Menet sillä välin kun mukulat on harrastuksissaan, sen sijaan että menisit Selloon tuijottamaan pikkutyttöjä. Ja tämä on käsky!
Mutkun mutkun, su menen, lupaan!
prosessi

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:Joskus ihmettelen itsessäni sitä, miten jaksan yhä, nyt jo vuodesta toiseen, kirjoitella säännöllisen epäsäännöllisesti Kitinään.
Älä kiukuttele!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutkun mutkun, su menen, lupaan!
Ei kun sä menet tänään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Joskus ihmettelen itsessäni sitä, miten jaksan yhä, nyt jo vuodesta toiseen, kirjoitella säännöllisen epäsäännöllisesti Kitinään.
Älä kiukuttele!
Ei kun opettelen tuntemaan itseäni paremmin. Ymmärrän kyllä sekaannuksen vaaran.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
prosessi

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Joskus ihmettelen itsessäni sitä, miten jaksan yhä, nyt jo vuodesta toiseen, kirjoitella säännöllisen epäsäännöllisesti Kitinään.
Älä kiukuttele!
Ei kun opettelen tuntemaan itseäni paremmin. Ymmärrän kyllä sekaannuksen vaaran.
:D Kyllä Kitinässäkin on puolensa. Itseäni kyllä huolestuttaa enemmän oma juurtumiseni Näkökulmaan, ikäjakauma kun on siellä hyvin erilainen Kitinään verrattuna. Kansakoulun käyneitä suurin osa, ja silti niiden kanssa on helpompaa keskustella kuin kitinäläisten. Olen viallinen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Ihmettelen, miten kaltaiseni patalaiska mukavuudentavoittelija voi vaikuttaa työkavereiden ja kavereiden silmissä tehopakkaukselle.
Sama. Usein tuntuu että teinpä vasemmalla kädellä ja sitten kehuja sataa sieltä täältä. Tämä toki on alentanut omaa vaatimuskynnystä; kun kerran vasemmalla kädellä tehden riittää niin eipä kannata oikealla yrittääkään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihmettelen toisinaan omaa mogailuabilityäni. Toisaalta, pahimmin suttaa aina kaameen stressin alaisena, ja se on oikeastaan ihan loogista. Joten en ihmettele sitäkään. Usein myös luulen moganneeni/unohtaneeni jotain, vaikka en olekaan. Dah.
Prepare for the worstest.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Mitä asioita ihmettelet itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ihmettelen sitä, kuinka en saa ikinä pidettyä järjestystä yllä. Jopa Tärkeitä Papereita lojuu ties missä ja sitten niitä etsitään kissojen, koirien ja syväsukeltajien kanssa.
Äiti ei tiedä
Vastaa Viestiin