Käyttäjien esittelyketju

Yleinen lätinä jä kitinä
CoqAuVin
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 27.05.2006 2:49
Paikkakunta: Helsing-&Tammerfors

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja CoqAuVin »

Olen hihitellyt vakkareiden höpinöille siellä Cityllä pitkään vuosia sitten, ja nyt onnekkaan sattuman kautta löysin Kitisijärunkkarit. Olen tässä koneen käytössä suhteellisen n00b enkä sellaista omista, enkä nettiriippuvuutta ole saanut vielä aikaiseksi. Livenä kukaan ei ole minua vielä päässyt (v)ihastelemaan.

Pääsykoeturismin jälkeen yliopiskelen onnellisesti Tampereella, vaikkakin minun ikäiset yleensä jo gradua vääntävät (24vee). Helsingistä olen kotoisin, ja tänne palannut kesäksi tehtaalle töihin. Aika shokki päätyä nuoren mieslihan ympäröimäksi, kun humanistisessa on tottunut olemaan nuoren naislihan ympäröimä.

Haaveilee mielekkäästä duunista ja perheestä joskussitten, tällä hetkellä Maailman Ihanimmasta Miehestä. Jos joku tuntee sellaisen, olkaa niin hyvä ja lähettäkää se Coqsun sänkyyn, kiitos. :)
-Rooninen Kymantikko-
Vesihiisi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

vesihiisi sihisi hississä, Hämärä mäkärä kämisi mähässä, Minä olen Pekka Pokka ja pokkani pitää, Lääkäri määrääsi väärää päänsärkylääkettä.
Avatar
maverick
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 28.06.2006 10:20

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja maverick »

Olen lukenut juttujanne kyllästymiseen asti ja nyt rekisteröin oman tunnuksen vaikka en tänne todennäköisesti tule kirjoitelleeksi, mikä on hieman surullista sikäli, että tiedän totuuden lähes kaikesta!

Moniin muihin foorumeihin verrattuna täällä on kaikesta huolimatta ihan kivoja juttuja. Kerrottakoon vielä, että olen 26-vuotias pääkaupunkiseutulaisukkeli ja haluaisin olla sellainen kityrunkkari.
tonttu

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Laitetaampas vähän päivitystä.
25-vuotias, toistamiseen tamperelaistunut naikkonen.
Äskettäin kihlautunut ja perustanut pesän omansa kanssa.
Tykkää mm. mukavista ja huumorintajuisista ihmisistä.
Valmistuu isona vielä joksikin.
Jatkakaa.
Dumari

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

26-vuotias Rantakundi(zättiTM) siis, joka on salettiin håt! Tykkää oluesta, hyvästä menosta ja guumista gimmoista. Et saleen pety jos pelaat mun kaa samas jengis!
Avatar
llumi
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 05.08.2006 0:21
Paikkakunta: Washington

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja llumi »

26-v (luulisin) tyttö (kai). Asustaa Ameriikoissa, ja koittaa keksiä jotain fiksua tekemistä. Tämä foorumi vaikuttaa hyvältä alulta.
D
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 26.08.2006 22:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja D »

Virtsanpylväs.
alfons jokinen
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 28.08.2006 1:33
Paikkakunta: trrrrrre

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja alfons jokinen »

Terveisiä elämästä. Siellä oli kivaa ja aurinkokin paistoi. Söin paljon jäätelöä ja kävin myös uimassa.

rakkaudella Alfons (väsynyt vanha, 29, lapsenkasvoinen homo treeeeeeeelta)
niks naks, kato ku meitsi vetää, ilman käsiä
zula

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja zula »

Jaa... Yllättäen cityn kautta :wink: En päässyt eilen cityyn jostain syystä, niin piti sitä jossain surffailla.

Eli siis 28-v. punatukkanen hörhö ja uus-Tampesterilainen. Sinkku, pikkusen koiruuden "yh-äiti". Tämmönen idioottitavis, joka harrastaa baareilua ja jolla on kivoja kavereita.

Ei kait sitä tämän enempää osaa kehuu itteensä. Mutta mukava oon kumminki...
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja mozart »

mozart kirjoitti:Olen neljännesvuosisadan saavuttanut hyvin tavallinen erikoisuus. Joskus mieheksi luultu, naiseksi tituleerattu henkilö, joka kirjoittaa harrastuksekseen sekä ammatikseen. Rengastettu sekä nimettömään että keskivartalon seudulle, en ole syntynyt siis hukkumaan.

Huoh. Toinen silmä auki, kahvia rinnuksilla ja pas*an maku suussa. Huomenta kaikille!

:twisted:
Uusi tuleminen. unohdin paikan hetkeksi. Tokko tuota kukaan edes muistaa :lol: Arvelinpahan ilmoittaa :D Jos sitä pikkuhiljaa taas innostuisi. :cheer:
Sharona

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Sharona »

Pakko selventää, eli olen vanha cityn vakkari-runkkari, tunnettu nimellä Neito80 tai Piipero, tms.. :P :P

En tiedä kuinka moni muistaa, vai muistaako kukaan, mutta...
Avatar
Quasimodo
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 10.09.2006 14:04

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Quasimodo »

Hei, olen Quasimodo, kolmekymppinen lähiöfilosofi pääkaupunkiseudun tuntumasta. En juuri tunne teitä, mutten toisaalta tunne vielä itseänikään. Hämmästytän usein itseäni ajatuksilla, joita voisi luonnehtia moniulotteisuuksissaan psykiatristen hoitotarpeiden esiasteiksi.

Olenko oikeassa paikassa?
You can call me Salvatore.
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Arrrrrr!

I talk like a pirate. Arrrrr!
Avatar
ismo
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 11.09.2006 1:38

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja ismo »

Maaseudulta pääkaupunkilaistunut poikamies.

Työskentelen postinjakajana ja suunnistan kilpaa.

Mukana ihan leikkimielellä.

Tulin tänne kun keskusteluhuoneessa niin käskettiin.
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Sharona kirjoitti:Pakko selventää, eli olen vanha cityn vakkari-runkkari, tunnettu nimellä Neito80 tai Piipero, tms.. :P :P
Runkkari?

Siistii - jotain yhteistä.

Käytätsä yhtä vai kahta sormea - vai koko kättä? Apuvälineitä? Liukastetta?

Mun lempparit on fairy ja tiskihanskat.
SaintJohnPerse

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vanha City/Kity runkkari, joka vaihtoi ensimmäistä kertaa nickiään pienen Kityily tauon jälkeen.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Quasimodo kirjoitti:Hei, olen Quasimodo, kolmekymppinen lähiöfilosofi pääkaupunkiseudun tuntumasta. En juuri tunne teitä, mutten toisaalta tunne vielä itseänikään. Hämmästytän usein itseäni ajatuksilla, joita voisi luonnehtia moniulotteisuuksissaan psykiatristen hoitotarpeiden esiasteiksi.

Olenko oikeassa paikassa?

Kyllä, kyllä olet saapunut ja voin vaakuuttaa että sitä saapumista olemme sydän syrjällään odottaneet jo kauan..yhtä lailla on varmaa se että kun tarpeeksi kauan odottaa, niin edelleen se sanonta että kaikella on aikansa pätee. Se pätee myös toisenlaiseenkin tulemiseen, ei pelkästään sinun sellaiseen.

Olethan tullut ja voisin antaa itselleni oikeuden tulla kohta uudestaan. Mutta siis toivottavasti olet tullut muuallakin tasolla kuin ja vain ainostaan henkisellä, nimittäin liiallinen paine filosofisista ajatuksista saattaa, ei lisätä painetta fyysisellä puolella vaan vähentää sitä huolestuttavasti. Ja voisin jopa hetkellisesti väittää sen painuvan jopa huolestuttavalle tasolle.

Joten mikä on päätelmä tästä kaikesta. Mitä aiot seuraavina aikoina tuottaa..joko A. Henkisiä arvoja ylläpitäviä keskusteluja/ kirjoituksia tai B. Ehkä jopa fyysisiä ominaisuuksia korostavia tekoja?

Ja mitkä olisivat A. Keskustelut ja B. Ne mahdolliset tai jopa peräti mahdottomat teot?

Pai te wei. Jos olisin nainen niin jo tuosta sun skrivailusta pöksyni menisi ihan mielettömän märiksi!!!!!!!!!!!!!!!! Wink wink.
Ollaan vaan ja nautitaan
elco

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja elco »

jouden-za kirjoitti: Wink wink.
Hehe! Äijä pokaa manalaa.
feliformia

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Identiteettikriisi. Olin jo vuosia ollut minä ja se kyllästytti, joten päätin olla joku muu. Eli samaa vanhaa paskaa uudessa paketissa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kuulun
Viimeksi muokannut Stadinarska, 10.09.2009 22:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ComeBack

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Faghag kirjoitti:12.11.2005 36 vuotta täyttävä miessydäminen nainen, feministi ja sovinisti samassa persoonassa. Sheivaan itseni joka puolelta ja kosmetiikkaa kuluu. Muotihullu. Allekirjoitan myös täydestä sydämestä lauseen: "Tukka hyvin, kaikki hyvin."

Ammatiltani olen markkinointipelle (löytänyt siitä kutsumuksen, karjalais-savolais-stadilainen luonteeni myös soveltuu siihen mainiosti eli puhun paljon, muunnan totuutta yhtä paljon ja olen pinnallinen). Huvikseni myös kirjoitellut kolumneja lehtiin, mm. leffalehti EPISODIin. Olen työskennellyt kirja-alalla 15 vuotta elämästäni eli kirjat ja lukeminen ovat samaan aikaan sekä harrastus että työ. Leffojen ja kirjojen lisäksi luen sarjiksia ja nostan rautaa punttiksella. Tulevaisuuden suunnitelmissa on kirjoittaa kepeän ironinen kaupunkilaisromaani ja aikalaiskuvaus Bridget Jonesin hengessä.

Cityssä olen chattaillyt vuodesta 2001 muutellen ahkerasti nickejäni. Rakastan chattailya, koska kommunikointi on kivaa oli väline siten mikä tahansa. Kityyn minut johdatti tänä syksynä eräs viehättävä naisystäväni. Koen tämän mukavaksi foorumiksi.

Statukseni on ikisinkku ja piintynyt vanhapiika. Tosin miehet ovat liian vastustamattomia seksihullulle mielelleni ja saatan langeta loveen vastoin parempia lupauksiani. Kesähellutkin muuttuvat helposti syyshelluiksi, kuten viimeisin tapaukseni. Huolestuttavaa.
Muuta tähän edelliseen esittelyyni ei liene lisättävää kuin että 12.11.2006 daami täyttää peräti 37 vuotta. Luojan kiitos, se ei vielä näy naamassa, mutta perseessä kyllä!

Ja kepeä kaupunkilaisromaani saattaa muuttua goottihenkiseksi sarjakuvakäsikirjoitukseksi, jos Lordi suo.
QuuQuu

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja QuuQuu »

Suurensuuren perheen supermamma. Nyt lomalla. Siksi täällä.
Sheetlord

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Uusio.
elco

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Sheetlord kirjoitti:Uusio.
Shitlord == Tix?
Sheetlord

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

elco kirjoitti:Shitlord == Tix?
<>
Vastaa Viestiin