Hyviä lounaspaikkoja?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Ensimmäisen kerran pitkään aikaan tuli tämä paikka mieleen. Mikään ei näytä muuttuneen - heh, mitä nyt ihmiset ovat lisääntyneet, ja pariutuneet.

Anyway, muutaman vuoden maaseutuharhailijen jälkeen päätin hakea Hgistä virkaa ja sain sen.

Ihan hyvä sinänsä, olen kyllästynyt ylläpitämään kahta asuntoa, omassa kotona on ihan kiva olla... Ainakin uskon niin - töitähän en ole vielä siellä uudessa paikassa aloittanut. (Voihan se työpaikka olla ahterista, mutta ainahan sitä voi katsoa jotain muuta, jos niin on.)

Joka tapauksessa täällä Maarianhaminassa olen kuitenkin muuttunut tyypillisen Affeneksi - eli jag är bortskämd och vill ha värde för mina pengar.
(- opin jotain hyödyllistäkin eli käyttökielen vuodessa. 8) )

Galleriassani kuvia hyvin tavallisesta lounaastani - oheisen seisovan pöydän lautanen ja kokin minulle valmistama annos lohta yrttimaustetulla sitruunakastikkeella (kun en syö perunaa, enkä riisiä) saan sen wokatuilla tuoreilla vihanneksilla. Annoksen päättää pari Fazerin suklaakonvehtia, ja kuppi kahvia.
Nam! Ja rullaudun ulos ravintolasta sulattelemaan.. Sillä elää melkein koko päivän, illalla vain vähän jotain kevyttä.

Haluan löytää Hgistä vastaavaa tasoa olevia paikkoja - ja mieluiten samaan hintaan mihin olen tottunut täällä, eli alle kympin - kiitos!
Eli mistä vastaavaa löytyisi? (Tulevassa työpaikassani työpisteitä on parikin eripuolilla kaupunkia, ja kuljen niitten välillä, ja autossa on kääntyvät etupyörät..) - Erilaisia ehdotuksia harkitaan.

Niin, myös hyviä urheilupaikka-ehdotuksia otetaan vastaan, jos sellaisia tiedätte.
Olen käynyt täällä kuntonyrkkeilemässä pari kertaa viikossa kerta sekä Core-kuntopiirissä kerran viikossa. - a 4 euroa kerta.
Tämän vuoden seuraus on ollut se että paino ei siis ole noussut, mutta on tullut lihaksia tilalle alkaen vatsalihaksista.. hrrr.. kiva.. eli not a bad deal, ja tällä tiellä olisi kiva jatkaa. :D

Mistähän löytäisin nuo suosikkini järkevään hintaan?
(80 euroa/kk ei ole järkevä hinta... n. 50 euroa/ kk on ok)

En ole mikään aerobic-henkinen - en siis oikeastaan pidä mistään ryhmäliikunnasta, missä muut arvioivat mitä minä teen. Nuo ovat olleet tarpeeksi individualistisia minullekin, kun kaikki keskittyvät vaan omaan tekemiseensä alkulämmittelyn jälkeen. Eli onko jokin ketju joka kävisi, tai jokin muu paikka mitä voisitte suositella? Systerini sanoi että ehkä Motivukselta löytyisi, mitä olette pitäneet siitä?
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Heh - on siis todella niin että Hgissä ei saa syödä asiallista lounasta järkevään hintaan.

Tai tässä porukassa ei sitä harrasteta... tai pidetään se omana tietona eikä haluta vaivauduta kertomaan sitä edes kysyvälle. Tämä palsta.. =D
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No itse pysyttelen krunikan alueella safkailemassa ja näiden buffetpöytiä suosin:

Kanava kohtuu hyvät safkat.

Piano surkeahkot safkat, mutta loistava salaattipöytä

Zinnkeller saksalaista mättöä. Oi tuota rasvan määrää.

Satunnaisia vierailuja paikkoihin kuten soppakeittiö, Pompei, Rodolfo, Azoros.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Oli vaan sen verran ylimielinen ja omaa erinomaisuuttaan pursuava aloitus, ettei houkuttanut vastaamaan. Oikeastaan siinä kohtaa, kun kuvailit lounaasi hyvin tarkkaan kuvineen kaikkineen, alkoi pikkasen hymyilyttämään ja tuli Niban salaattilautaset mieleen. Tämä palsta =D

Eipä minulla kyllä olisi mitään suosituksia noille vaatimuksille ollutkaan, Bluntlyn ehdotukset kuulostavat kyllä just hyviltä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Onslow

Re: Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Lolita kirjoitti:Oli vaan sen verran ylimielinen ja omaa erinomaisuuttaan pursuava aloitus,
Ai miten niin? Minusta siitä jäi puuttumaan ainakin skumppa, mansikat, neekeritarjoilijat valkoisine hansikkaineen ja punainen matto ravintolan edestä.. Ja kyllä kympistä pitäs tuolloinkin saada ainakin yhdeksän euroa vielä takaisin!
Fcuk

Re: Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^, ^^ Mä en kyllä lukenut sitä yhtään noin, mutta koska en käytä lounaspaikkoja tai kuntoile muualla kuin privapaikoissa en osaa sen enempää vastata.

Kiva kun olet viihtynyt, oppinut, elänyt hyvin ja aiot jatkaa samaa täälläkin, NN! :]
SikaMika

Re: Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lauttasaaren kiinalaista ollaan yleensä duunissa safkapaikaksi ehdoteltu. Aina sitä kiivaammin, mitä kauempana kulloinenkin työkohde kyseisestä ruokailuohteesta on sijainnut.
Nehemiah James

Re: Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

SikaMika kirjoitti:Lauttasaaren kiinalaista ollaan yleensä duunissa safkapaikaksi ehdoteltu.
Kun en tuota Larua tunne kuin omia taskuja, niin en osaa sanoa onko noita kinkkejä siellä useampia, mutta se missä on tullut vierailtua suht säännöllisesti on ihan tavanomainen paikka. Eli jos pitää kinkistä, niin hyvä lounaspaikka. Olenkohan vain sattunut paikalle juurikin väärinä päivinä, sillä musta tuntuu, että siellä ei juuri koskaan ole lounassetissä kanaa tarjolla. Possua sitäkin useammin.
bliss

Re: Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti:Lauttasaaren kiinalaista
Lauttasaaren nepalilaisessa on hyvää ruokaa. Jos niinq tykkää.
SikaMika

Re: Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ihan peruskinkki se Larun paikka on, ei eiryisen hyvä eikä huono. Siitä on vaan tullut duunissa läppä, joten päätin jakaa sen teidän kanssanne vaikkei se ole edes hauska. Paitsi ehkä teidän mielestä.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Hyviä lounaspaikkoja?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Lolita kirjoitti:Oli vaan sen verran ylimielinen ja omaa erinomaisuuttaan pursuava aloitus, ettei houkuttanut vastaamaan. Oikeastaan siinä kohtaa, kun kuvailit lounaasi hyvin tarkkaan kuvineen kaikkineen, alkoi pikkasen hymyilyttämään ja tuli Niban salaattilautaset mieleen. Tämä palsta =D

Eipä minulla kyllä olisi mitään suosituksia noille vaatimuksille ollutkaan, Bluntlyn ehdotukset kuulostavat kyllä just hyviltä.
Kiitos Bluntly =).. *niiaa*

Noin muuten:

Sanoinhan että minusta on tullut tyypillinen affen.. poispilattu ja itseäni täynnäoleva.. =D.. Olin täysin tietoinen tyylistä, mutta pitäisikö sitä olla että "anteeksi kauheasti että vaivaan, että mä nyt jotain vaan haluan syödä, kunhan voisitte mua auttaa". Vähän kuin laittaisi ilmon cityyn jossa sanoisi että "joo, tässä mä olen, ottakaa muhun yhteyttä".
Tiedän mä olen tosi nirso myös ruokani suhteen, tiedän ja sen suoraan sanoinkin - ja sille että haluaa laatua, voi tietenkin nauraa.
Ihan vapaasti.. =)


Kun tiedän täsmälleen mitä haluan, niin miksi tyytyä vähempään kuin hyvään, kun moskan syömisen näkee nopeasti yleisessä vastustuskyvyssä ja jaksamisessa?
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Vastaa Viestiin