Osaatko flirttailla?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti:Sulla on vaan liian kapeakatseinen ja rajoittunut otanta yhdistettynä huikean epärealistisiin vaatimuksiin.
Kuin massiivisiin kompromisseihin itse olet tyytynyt, jos ei saisi olla epärealistisia vaatimuksia? Sehän sitten vasta syökin itsetuntoa, jos tyytyy kompromissi-irmeliin, ja saa vielä siltäkin pakit - parempi se on haaveilla jostain paremmasta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Hokasin muuten että Gattis on vähän samannäkönen kun Mustan Tornin Gileadin Roland noissa graffoissa.
Joo, huomasin saman. Gatilla voisi olla vientiä Keski-maailmassa!
TÄMÄKÖ??

Kuva

http://en.wikipedia.org/wiki/Roland_Deschain

Jehna!! Komee karju???
Saako se kirjoissa Pillua?
Ikään lukenutkaan just noittia Kingin kirjoja!
Mutta jos kuten Wikipedia sanoo, muovattu Clint Eastwoodin "The Man With No Name" - hahmon ja sen Omalaatuisen (köh) "Moraalikäsityksen" mukaan, niin saatan kerrankin koskea fantasiakirjallisuuteen. Vaikka juonikuvaus aika puurolta vaikuttaakin.
Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tajuutko (tai ei kukaan nainen voi tajuta), että puuttuu KOKONAAN tunne kelpoisuudesta OLLENKAAN vastakkaiselle sukupuolelle? Miltä tuntuisi?
En tajua. Olisin varmaan tyrkyttämällä saanutkin itseni kaupaksi. Mutta kuten itsekin olet joskus sanonut, ei sellaista välttämättä halua. Ja sitäpaitsi mun on vaikea uskoa, että et _ikinä_koskaan_missään_tilanteessa_ voisi muka tuntea itseäsi hyväksytyksi vastakkaiselle sukupuolelle, seksuaalisesti tai muuten. Sulla on vaan liian kapeakatseinen ja rajoittunut otanta yhdistettynä huikean epärealistisiin vaatimuksiin. Isolla rahalla varmaan saisit semmoista pystytisupillua kuin haluaisit, mutta silloinhan se ei olisi taas Aitoa Rakkautta, eli ei silloinkaan kelpaisi sinulle. Jos Aito Rakkaus taas on liian vanha tai rupsahtanut, se ei kelpaa sitten seksuaalisesti tyydyttämään. Aikamoisen kuopan olet itsellesi onnistunut kaivamaan!
No et tosiaan tajuu. Siihen liittyy, että olet Nainen. Ja vieläpä et kovinkaan pahannäköinen nainen. Pahemmannäköisenäkin olisit halutessasi Saanut alle kymmenessä minuutissa. Kunhan olisit vähän yli kymmenelle ja vielä valikoimallesikin miehelle tarjonnut.

Ja miksi koko ajan intetään mun "epärealistisista vaatimuksista"?
Tämmönen kuin minä saa ilmaispillua vain romanttisen rakkauden kautta. Joka Rakkaus on totta kai Isompaa kuin silkkaa pillua (sitä pelkkää pillua saa rahallakin, eikä se merkkaa mitään, voin kertoa).. siis romanttinen rakkaus on silkkaa pillua paljon parempi, the real thing. Ja romanttiseen rakkauteen vaaditaan hyväksyntä ja sieluntoverius. Ja sitä kun ei ole. No mulle ei hyväksyntää niin kuin netissä käyttäydyn, mutta ei missään koko maailmassa sieluntoveriuttakaan.

Ja kun romantiikasta puhutaan, niin kyll se mulle ei-ihan homolle meinaa, että se vastinpari olisi Nainen. Ja sillä lailla nainen, että ei ole esim letkuissa oleva mummo. Kyll siihen romantiikkaan sinullakin Suvinen jotenkin liittyy seksuaalinen haluttavuus, eikö?

Mun vaatimuksista taas, että vaikka olen ollut nettitreffeilläkin yli kymmenen misun kanssa, heidän ulkonäkönsä ei ole ollut mulle kriteeri. Aika hemuleita useimmat, mun ns "vaatimustasolla". Mutta ihan rakastuttavaa en ole tavannut (Se 1995-1996 kokemus laittoi mulle liian hyvän verrokin, HENKISESTI, vaikka pystytisumisu olikin) en siis ole löytänyt, en myöskään niistä ehkä noin 50 tapaamattomasta kirjoittelemastanikaan.

Se nyt ei poista sitä, että seksiäkin olis jopa minusta ollut kiva saada.
Vaikka niiltä alle mun "vaatimustason" pystytisuttomiltakin ja paksuperseiltä. Vain pari kertaa olen vinkkejä hokannut... eikä nimenomaan uskalluksen puuteen takia tullut mulla mitään.. Tai selkein "flirtti" mulle oli kun nainen kaupassa ollessamme kysyi: "Onhan sulla varmasti kortsuja?". Vähempää "Flirttiä" en viettelyluvaksi usko. Valitettavasti nainen(kin) oli juoppo. Ostimme kaljaa. Viettelin liian hitaasti. Mulla ei seissyt!! :D Ja nainen ei ollut fyysisesti mun makuun.. eikä sieluntoveri.. mutta kimalteleva pillu, jota nuolin.. olis kelvanna! :D

Elikkä turha selittää.. siis susta tai läsnäolevista kitinämisuista en puhu... mutta olen itsekin nähnyt, miten ihan tavisjätkät iskee baarissa misun sanomalla vaikkapa: "Vittu siinä on hyvännäköinen muija vittu".. tai livenä nähnyt, että sitä vaan jätkä nousee ihan itselleen tuntemattoman misun reisien väliin pukille nussimaan, muiden ihmisten läsnäollessa, ei ongelmaa. Ja sitten selitetään että niillä olis "ihmissuhdesilmää", "empatiaa", "sosiaalista taitoa" tai "karismaa" tai muuta "Syvällisen" "henkistä" yhteyttä.. saati siinä "romantiikkaa" ja "sieluntoveruutta"..

Koko pointti on, että ei ole MINÄ! :D
Viimeksi muokannut Gat, 02.06.2009 1:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Viettelin liian hitaasti. Mulla ei seissyt!!
...
Koko pointti on, että ei ole MINÄ! :D
Mitäpä jos kaiken tän ajan oletkin ollut homo, mutta et ole tullut vain sinuiksi itsesi kanssa? Alitajuntasi on ryssinyt kaikki sinun hyvätkin mahdollisuutesi, koska syvällä sisimmälläsi olet vain kaivannut aisaa - mutta et ole uskaltanut joudeniakaan ihailla kuin kauempaa.

Ihan vain ajatus.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:
Gat kirjoitti:Viettelin liian hitaasti. Mulla ei seissyt!!
...
Koko pointti on, että ei ole MINÄ! :D
Mitäpä jos kaiken tän ajan oletkin ollut homo, mutta et ole tullut vain sinuiksi itsesi kanssa? Alitajuntasi on ryssinyt kaikki sinun hyvätkin mahdollisuutesi, koska syvällä sisimmälläsi olet vain kaivannut aisaa - mutta et ole uskaltanut joudeniakaan ihailla kuin kauempaa.

Ihan vain ajatus.
:shock: :roll:
Siis.. tota.. niin.. tuohan olis imartelevampi selitys siihen, miksen Saa... harkitsen.. tosin olen niin Vapautunut "Mies" että olen harkinnut ennenkin, enkä noin tunne.. kertoisin jos tuntisin (ööö.. onhan mulla yksi homoketju täällä, "leikkiä").. silti joo IMARTELEVA tulkinta..

Mutta en olis Joudeniakaan uskaltanut flirtata kun Nähtiin... Syvemmällä tää vamma..
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Manaaja

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:
Gat kirjoitti:Viettelin liian hitaasti. Mulla ei seissyt!!
...
Koko pointti on, että ei ole MINÄ! :D
Mitäpä jos kaiken tän ajan oletkin ollut homo, mutta et ole tullut vain sinuiksi itsesi kanssa? Alitajuntasi on ryssinyt kaikki sinun hyvätkin mahdollisuutesi, koska syvällä sisimmälläsi olet vain kaivannut aisaa - mutta et ole uskaltanut joudeniakaan ihailla kuin kauempaa.

Ihan vain ajatus.
Ei taida olla ihan kauhean villi tai kaukaa haettu. Onhan se jo useampaan kertaan toivonut valveunissaan muakin rutistamaan itsensä syliini. Ja kehunut vielä miten miehiset rintakarvani kiihottavat (tämän tosin ymmärrän ja hyväksyn ihan täysin, eihän kuumuuteni nyt vain voi olla sukupuolirajoitteista).
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
huima kirjoitti:
Gat kirjoitti:Viettelin liian hitaasti. Mulla ei seissyt!!
...
Koko pointti on, että ei ole MINÄ! :D
Mitäpä jos kaiken tän ajan oletkin ollut homo, mutta et ole tullut vain sinuiksi itsesi kanssa? Alitajuntasi on ryssinyt kaikki sinun hyvätkin mahdollisuutesi, koska syvällä sisimmälläsi olet vain kaivannut aisaa - mutta et ole uskaltanut joudeniakaan ihailla kuin kauempaa.

Ihan vain ajatus.
Ei taida olla ihan kauhean villi tai kaukaa haettu. Onhan se jo useampaan kertaan toivonut valveunissaan muakin rutistamaan itsensä syliini. Ja kehunut vielä miten miehiset rintakarvani kiihottavat (tämän tosin ymmärrän ja hyväksyn ihan täysin, eihän kuumuuteni nyt vain voi olla sukupuolirajoitteista).
Homo jos tuollaista muistelet.
Eikä sulla mitään rintakarvoja ole.
Tai jos olisi ja ajelet ne pois, kuten munakarvasi, olet tuplaten homo.
Joten en halua panna sinua. Homo.

Voisithan tietysti leipoa minulle alastoman miehen muotoisen kakun ja kutsua keskellä yötä syömään. Kuten kerran kävi naisen kaa. Mutkun niin olen niin ujo.. ja lisäksi jos siinä ei näy simuloituja häpykarvoja, koska sinulla ei niitä enää ole, en halua sinua.

Tätähän ei kukaan usko, mutta nettitreffeille (ei lasketa kitinämisuja tai Ainoaa Rakkauttani) olen päätynyt juuri ja vain niiden naisten kanssa, joiden pillukarvojen väristä olen silleen hienosti kysynyt. Ihan oikea taktiikka, vaikkette panomiehetkään tajuu. Tissit vois olla hyvät tai huonot. Perse paksu tai ihku. Pillukarvat on neutraalimmat, oli niitä tai ei. Silleen hienosti kysyen on vain ns. "Viatonta erotiikkaa" ja öh.. flirttailua?? :D Kuitenkin toimii.

(Mutta vain meileissä tää siis.. jäykistyn väärästä päästä livenä... )
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriD

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jätetään pois pystytisu-pikkupeppu-neitsyt-eläintensuojelija 18v kuvitelmat.

Mitä sä Gattis realistisesti haluaisit naiselta?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:Jätetään pois pystytisu-pikkupeppu-neitsyt-eläintensuojelija 18v kuvitelmat.

Mitä sä Gattis realistisesti haluaisit naiselta?
En kai minä tietäisi mitä sellaisella teen jos kiinni saisin. Kuin koira joka jahtaa kissoja tai autoja :D

No kun kysyt niin:

-Nainen (sellainen jolla on pillu)
-Vielä lisääntymisikäinen. Siis vaikka on henkisesti ihania vanhoja mummoja, niin tässä yhteydessä ei kuulu "mitä haluan naiselta" osastoon (en haluaisi Uma Aaltosta, vaikka se eläinsuojelija onkin :D )
-Koska olen itse niin ruipelo, niin lihavat naiset vaan tuntuu eri lajilta, siis eivät ole minulle ihmisnaisia. Usein tosituhdit naiset ovat henkisestikin vieraita ekstrovertteja
-Henkistä yhteensopivuutta enemmän tai vähemmän täytyis olla, jotta kyse olisi "Rakkaudesta". Tai vaikka ei oliskaan "rakkautta" niin enhän minä mitään muutakaan (siis irtopilluakaan) saisi ilman jotain henkistä koukkua sitä jututtaa. Kun en ole panomies, jotka saa vaikka puhumattakin.

Ihan subjektiivis-itsekkäästi en nykyään enää haaveile RRRakkaudesta, vaan edes jostain ihan lyhyestä suhteesta. Joka subjektiivis-itsekkäästi merkitsisi minulle Kelpoisuutta Ihmisenä. Sen puuttuessa ja jos sitä ajattelen, jopa kadulla kävellen joskus ahdistaa, kun tajuan että muut ihmiset ovat tässä asiassa minuun verraten Jumalia tai ainakin Jättiläisiä. Pilluun dippaaminen on oikeastaan sivuseikka tässä. Mutta siis välttämätön Todiste itse Kelpaamisesta :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriD

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jätetään pois pystytisu-pikkupeppu-neitsyt-eläintensuojelija 18v kuvitelmat.

Mitä sä Gattis realistisesti haluaisit naiselta?


-Nainen (sellainen jolla on pillu)
-Vielä lisääntymisikäinen. Siis vaikka on henkisesti ihania vanhoja mummoja, niin tässä yhteydessä ei kuulu "mitä haluan naiselta" osastoon (en haluaisi Uma Aaltosta, vaikka se eläinsuojelija onkin :D )
-Koska olen itse niin ruipelo, niin lihavat naiset vaan tuntuu eri lajilta, siis eivät ole minulle ihmisnaisia. Usein tosituhdit naiset ovat henkisestikin vieraita ekstrovertteja
-Henkistä yhteensopivuutta enemmän tai vähemmän täytyis olla, jotta kyse olisi "Rakkaudesta".
Eli joku 40 v taviksen näköinen nainen kävisi? Kyllä sä sellaisen saisit.

Esim. kävisikö tällainen 40v koulunkäyntiavustaja?

Kuva
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti: Eli joku 40 v taviksen näköinen nainen kävisi? Kyllä sä sellaisen saisit.
No takuudella en.
Sellaisethan on kotonaan ukkonsa ja lastensa kanssa.
Tai jos joku vapaa pubiruusu olisikin, niin vaikka tunteja jututtaisin ja drinkkiä tarjoaisin, sitten tulisi naisen vanha kaveri, iloinen ja mahakas 55 vee rekkakuski Rane, ja ne lähtis rekan koppiin panemaan. Itse asiassa tuonkin olen kokenut, tai melkein :D
NuoriD kirjoitti: Esim. kävisikö tällainen 40v koulunkäyntiavustaja?.
Ei kuvassa näytä helposti lähestyttävältä saati flirttailevalta.. ja sitäpaitsi pitää nuoremmista miehistä :D

http://badbadteacher.com/gina-marie-watring/
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti:Ei kuvassa näytä helposti lähestyttävältä saati flirttailevalta
Eli täydellinen juuri sinulle. Sä kastelisit housus liian tyrkystä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Eli joku 40 v taviksen näköinen nainen kävisi? Kyllä sä sellaisen saisit.
No takuudella en.
Sellaisethan on kotonaan ukkonsa ja lastensa kanssa.
Tai jos joku vapaa pubiruusu olisikin, niin vaikka tunteja jututtaisin ja drinkkiä tarjoaisin, sitten tulisi naisen vanha kaveri, iloinen ja mahakas 55 vee rekkakuski Rane, ja ne lähtis rekan koppiin panemaan. Itse asiassa tuonkin olen kokenut, tai melkein :D
NuoriD kirjoitti: Esim. kävisikö tällainen 40v koulunkäyntiavustaja?.
Ei kuvassa näytä helposti lähestyttävältä saati flirttailevalta.. ja sitäpaitsi pitää nuoremmista miehistä :D

http://badbadteacher.com/gina-marie-watring/
Joo, huomasin vasta myöhemmin tuon naisen historian. :D Pomppasi vaan esiin kuukkelin kuvahaulla kun etsin 40v naista.

Mutta siis monet 40v naisethan ovat eronneita ja haku päällä.

Matoa koukkuun vaan!

Olethan sä niitä netistä aiemminkin löytänyt.
Avatar
elbert
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 22.06.2009 20:34

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja elbert »

Luulen, että en.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En osaa, ainakaan sellaisten ennestään tuntemattomien kanssa joista olisin kiinnostunut. Viimeksi kun olen sellaista yrittänyt, tuloksena oli neljä kuollutta ja kahdeksan loukkaantunutta. Parempi jättää muille tuollainen toiminta. Minun onnekseni olen niin vetovoimainen persoona että mukiinmenevät naiset lähestyvät minua silloin tällöin, rikkoen jään.

Toisaalta jos flirttailulla tarkoitetaan ihan mitä tahansa viatonta leikinlaskua ja keimailua koiranpentujen ja sylivauvojenkin kanssa (kuten joissakin aikaisemmissa puheenvuoroissa esitettiin), sitten olen ihan saatananmoinen flirttailijamestari ettei ole tosikaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Katarzyna
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 21.09.2009 14:55

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Katarzyna »

Mä osaan!

Mulla on ehkä ongelmana se, että oon ns. luonnostani eli ihan huomaamattani liian flirtti ja sit semmoiset, jotka eivät kiinnosta mua, luulevat olevansa kiinnostukseni kohteita. Mikä on vähän arsesta.

Totta on, että jos yritän flirttailla, musta tulee vähän tönköhkö. Ja jos on joku, joka oikeasti saa jalat alta, niin musta tulee ujo. Mut sit oon ujo flirtti.
Everything is energy. Except anti-energy.
Vastaa Viestiin