Osaatko flirttailla?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

SUVINEN:
"Kiitos" ymmärretystä henkilöasiasta. Mutta tajuu jo, ettei sitä mies tiedä, eikä ole reilua vaatia että vain menopaussin jälkeisiä akkoja saa haluta, vaikka olisi vähän minuakin vanhempi. Jopa viisikymppinen tai kuusikymppinen..Ja sitäpaitti säkin olet jo melkein virallisesti keski-ikäinen vanha akka! Ja muistakaamme elokuvien ja tosielämänkin reippaimmat ikäerot, jopa yli 30 vuotta.

Mutt siis oikeasti ei katkeruutta, pikkujuttu.

Pääpointti ei kuitenkaan ole minuun kiertyminen, vaan VITTU LUE SE ARTIKKELI YLLÄ, JOS ENKKUA YMMÄRRÄT!!!

(Samalta sovinistipsykologilta muuten ikäeroistakin, ja miksi ne joskus toimii suuntaan vaikkei toiseen. Ja pidäthän sinäkin Sean Connerystä, mutta se onkin Sean Connery :D :
http://tinyurl.com/qkzh9a )

"In other words, regardless of their age, men always prefer to mate with women in their 20s at the peak of fertility. Women do not show the same pattern; regardless of their age, women prefer men who are about 10 years older than them."

(Hitto, minä olin vähän vanhempi, kuin 10 vee vanhempi.. mihin ne vuodet on kadonnéet? :D )
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
En nyt jaksaisi keskittyä artikkeliin.

Turhauttaa tuo jankkaamisesi. Tottakai saa haluta ketä haluaa, ei se minua ainakaan millään lailla haittaa. Kyse on rajojen vetämisestä ja siitä, millä keinoilla sitä haluamista on järkevää näyttää. Flirttailu on oikeasti kevyttä ja hyväksyttävää, vonkaaminen typerää ja ärsyttävää. Eiköhän se pähkinän ydin ole siinä. Ikäerot sun muut ovat täysin sivuseikka.
Pointti minulla ja artikkelissa on, että flirttailukin liittyy seksiin ja nimenomaan seksiin. Seksivietteihin. Eihän sitä flirttailla heterot saman sukupuolen kanssa tai sukulaiset keskenään. Ja että eri asetelmasta johtuen mies ja nainen kokevat sen erilailla, kuten artikkelin lopun mainiosta kassatyttö-esimerkistä ilmenee. Ja ettei siitä pitäisi miehiä tuomita tai ihmetellä, miksi niin reagoivat, kun eivät muuta voi. Se, että jotenkin muka erotat flirttailun seksuaalisuudesta (joka muuten liittyy panemiseen, oikeasti), on jotain naislogiikkaa tai muuten ihan pimeetä.

Muuten itseni esiin otto oli vain asiaan (halu tavata nainen treffeillä liittyy seksihaluihin, loppujen lopuksi) liittyvää esimerkkiä, antaa sen olla. Sitäpaitti en edes yrittänyt flirttailla kanssasi, vaan överiksi lyöty kokovartalotsekkailu oli psykopatologiani mukaan juurikin turvallista, siweyteni säilyttävää ei-flirttailua, ihan pelleilyä, Todellinen viettely-yritys olisi tuottanut vain surua. Mutta antaa olla. :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti:Pointti minulla ja artikkelissa on, että flirttailukin liittyy seksiin ja nimenomaan seksiin. Seksivietteihin.
Mitä siis on flirtti?
Mies: - Ne funnybagsit tunkee uniin, ei vittu niitä hinkkejä. Pakko kokeilla, jos ois mahiksii. High risk, high reward. Vaikka oma muija venaa himassa, niin täytyyhän sitä pedata jo valmiiksi, jos hopeet menee jakoon. Tai jos pikkujouluissa kehtais sitten syksyn flirttipommituksen jälkeen pyytää pillua. Ei tulis niinku ihan puskista.

Nainen: - Se on sellaista päivän piristettä. Pieni hymy tai pikku kohteliaisuus. Kaikille tulee hyvä mieli. Tykkään flirttailla paljon, eikä siihen kyllä liity seksi kuin joskus jos silloinkaan. Ihkuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Minä flirttaan myös vauvojen ja vaarien kanssa! Lapset on ihan parhaita flöörtttaajia, usein saan ne suorastaan kuolaamaan! Minusta kevyttä flirttiä voi olla myös kasikymppisen herrasmiehen kanssa. Monesta papasta näkee, että ovat olleet varsinaisia hurmureita aikoinaan, ja tykkäävät jututtaa(vaikka sitten säästä) naisia vaikka sporassa edelleen. Tähän ei siis sisälly välttis mitään seksuaalista, vaikka toki voi liittyä, ei kuitenkaan vauvojen tai vaarien kanssa flirtatessa.

Ehkä tuo ylermin naisnäkökulma vastasi aika hyvin omaa kantaani. Omasta mielestäni flirttasin tänään terdellä viereisen pöydän komealle miehelle. Ei mitään sen kummempaa. Tsiigailin vähän kun näytti hyvältä. Se oli hyvin sanottu, että flirtti kertoo, että toinen on miellyttävä. Bussissa viereen tunkenut satakiloinen, hikinen, pullonsuusta viiniä hörppivä ja issoon ääneen kailottava savolaisnainen ei saanut osakseen flirttiä, ei edes pientä pätkää.
Prepare for the worstest.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21355
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:Pointti minulla ja artikkelissa on, että flirttailukin liittyy seksiin ja nimenomaan seksiin. Seksivietteihin.
Juu, flirtti on tarkoitettu oman seksuaalisuuden rakentamiseen ja ylläpitoon. Sitten kun sitä hunajaa valuu jo korvista, niin flirtti saattaa ihan itsestään johtaa äksöniin. Pano-mielellä flirttailu johtaa ainakin miehillä helposti pakkeihin ja seksuaalisuuden/itsetunnon laskuun ja tätä kautta flaksin vähenemiseen.
Manaaja

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Joskus vähän liiankin vahvasti, sillä...
Suvinen kirjoitti: Joillakin ihmisillä tuntuu olevan vaikeuksia erottaa viaton flirtti iskemisyrityksestä.
...olen kokenut tämän ongelmalliseksi varsinkin silloin kun saan omalta naiselta avareja.
Joo. Tähän liittyy vähän sama kuin mitä gat yritti tuossa selittää, eli onhan flirtti kuitenkin jonkinasteinen hyväksymisenosoitus, ainakin teoriatasolla, ihmiselle. Siis ei vihreä valo vaan ennemminkin se keltainen. Tämän takia on sekä fiksua että kohteliasta olla flirttaamatta muille ollessaan oman kumppanin kanssa liikenteessä. Kieltämättä alkaa keittää ja vähän pilaa tunnelman koko romanttiselta illalliselta, jos oma kumppani flirttailee tarjoilijatytön kanssa.
No enhän mä nyt oikeassa elämässä! Only in internetz!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fåå piti mua liian flirttinä, muistelen..
Jos joudun tekemättömyyksiin mielenkiintoisen naisen kanssa niin kyllä tuppaa flört-asetus mennä päälle joskus kuin kässäri satasen vauhdissa....

Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Lisäksi toistan, että flirtti ei ole mitä tahansa kamuilua yleensä ihmisten kanssa, vaan sillä on romanttis-seksuaalinen väritys. Joka evoluutiopsykoillen ajatellen on se tärkein pointti siinä. Selitettäessä miksi miehet reagoivat flirttiin kuin iskuyritykseen.
Ihanko ajattelit meidän kaikkien miesten puolesta suoltaa noita epätoivoa tihkuvia narinoitasi? Ei me miehet todellakaan reagoida flirttiin kuin iskuyritykseen. Mä flirttailin just käytännössä koko viikonlopun yhden 20-vuotiaan pystytisumisun kanssa. Eikä se ollut edes mitään kovin kevyttä flirttiä ihan joka hetki, enkä usko että siltikään kummallakaan oli tarkoitus edetä punkkajumppaan saakka vaikka pientä hiplailua ja pusuttelua tulikin harrasteltua. Ajattele nyt miten nuorikin minun kaltaiselleni vanhalle pervolle!

Kyllä joo, siinä voi olla romanttis-seksuaalinen väritys, tottakai, muttei se väritys silti tarkoita kuin epätoivoisimmissa mieleyhtymissä pakonomaista tarvetta yrittää päästä housuihin. Flirttailulla ja tarkoituksellisella iskemisellä on eronsa. Tarkoituksellinen iskeminen on yleensä aika paljon hienovaraisempaa ja varovaisempaa muutenkin. Paitsi tietysti SikaMikalla.

Sitäpaitsi mitä tohon vastakkaisen sukupuolen ja herkullisuuden vaatimiseen tulee flirttaamisen suhteen, niin flirttailen kuitenkin kaikista eniten aina Dumarin kanssa. Homot.
Manaaja

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niba kirjoitti:Jos joudun tekemättömyyksiin mielenkiintoisen naisen kanssa niin kyllä tuppaa flört-asetus mennä päälle joskus kuin kässäri satasen vauhdissa....
Miten tää muuten eroaa siitä sun irstaan limasen äijän pedo-katseesta?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Mä flirttailin just käytännössä koko viikonlopun yhden 20-vuotiaan pystytisumisun kanssa. Eikä se ollut edes mitään kovin kevyttä flirttiä ihan joka hetki, enkä usko että siltikään kummallakaan oli tarkoitus edetä punkkajumppaan saakka vaikka pientä hiplailua ja pusuttelua tulikin harrasteltua. Ajattele nyt miten nuorikin minun kaltaiselleni vanhalle pervolle!
Aika reilua tulla keulimaan oman serkkunsa pääkaupunkiseudun vierailulla.
Manaaja kirjoitti: Flirttailulla ja tarkoituksellisella iskemisellä on eronsa. Tarkoituksellinen iskeminen on yleensä aika paljon hienovaraisempaa ja varovaisempaa muutenkin. Paitsi tietysti SikaMikalla.
Je. Ei sen puoleen Gattacan linkittämät artikkelit olivat erittäin hauskoja ja mielenkiintoisia tähän keskusteluun. En ollut ajatellut, että ko. ilmiötä olisi oikeasti tutkittukin ja ainakin se Safewayn casestory oli hupaisa lisä.

Ei sen puoleen, SikaMika olisi scorettanut safewayssakin.
NuoriD

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mä flirttailin just käytännössä koko viikonlopun yhden 20-vuotiaan pystytisumisun kanssa. Eikä se ollut edes mitään kovin kevyttä flirttiä ihan joka hetki, enkä usko että siltikään kummallakaan oli tarkoitus edetä punkkajumppaan saakka vaikka pientä hiplailua ja pusuttelua tulikin harrasteltua. Ajattele nyt miten nuorikin minun kaltaiselleni vanhalle pervolle!
Aika reilua tulla keulimaan oman serkkunsa pääkaupunkiseudun vierailulla.
No mutta pitäähän serkkupojalle olla ystävällinen.
elco

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Ihanko ajattelit meidän kaikkien miesten puolesta suoltaa noita epätoivoa tihkuvia narinoitasi? Ei me miehet todellakaan reagoida flirttiin kuin iskuyritykseen. Mä flirttailin just käytännössä koko viikonlopun yhden 20-vuotiaan pystytisumisun kanssa.
Muistaako joku vielä sitä viiden vuoden takaista manalaa, jonka netti-image oli irtosuhteiden vihainen välttäminen viimeiseen saakka. Vielä kun tästä mennään toinen viisi vuotta niin jouden ei ole enää mitään.
Manaaja

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mä flirttailin just käytännössä koko viikonlopun yhden 20-vuotiaan pystytisumisun kanssa. Eikä se ollut edes mitään kovin kevyttä flirttiä ihan joka hetki, enkä usko että siltikään kummallakaan oli tarkoitus edetä punkkajumppaan saakka vaikka pientä hiplailua ja pusuttelua tulikin harrasteltua. Ajattele nyt miten nuorikin minun kaltaiselleni vanhalle pervolle!
Aika reilua tulla keulimaan oman serkkunsa pääkaupunkiseudun vierailulla.
Ruah. Muuten hyvä, mutta mä kyllä taisin olla serkuksista se, joka on maalta.

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ihanko ajattelit meidän kaikkien miesten puolesta suoltaa noita epätoivoa tihkuvia narinoitasi? Ei me miehet todellakaan reagoida flirttiin kuin iskuyritykseen. Mä flirttailin just käytännössä koko viikonlopun yhden 20-vuotiaan pystytisumisun kanssa.
Muistaako joku vielä sitä viiden vuoden takaista manalaa, jonka netti-image oli irtosuhteiden vihainen välttäminen viimeiseen saakka. Vielä kun tästä mennään toinen viisi vuotta niin jouden ei ole enää mitään.
No helvetti, ihan sama meininki hei! Tää ei ole mikään imagekysymys. Ei se ole minun syyni jos te kaksi näette flirtin avoimena kutsuna irtosuhteeseen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Niba kirjoitti:Jos joudun tekemättömyyksiin mielenkiintoisen naisen kanssa niin kyllä tuppaa flört-asetus mennä päälle joskus kuin kässäri satasen vauhdissa....
Miten tää muuten eroaa siitä sun irstaan limasen äijän pedo-katseesta?
Kun lapset ei kiinnosta silleen seksuaalisesti, että turha peilata omia sairaita ajatuksiaan muhun ollenkaan!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

nowaysis kirjoitti:Minä flirttaan myös vauvojen ja vaarien kanssa! Lapset on ihan parhaita flöörtttaajia, usein saan ne suorastaan kuolaamaan! Minusta kevyttä flirttiä voi olla myös kasikymppisen herrasmiehen kanssa. Monesta papasta näkee, että ovat olleet varsinaisia hurmureita aikoinaan, ja tykkäävät jututtaa(vaikka sitten säästä) naisia vaikka sporassa edelleen. Tähän ei siis sisälly välttis mitään seksuaalista, vaikka toki voi liittyä, ei kuitenkaan vauvojen tai vaarien kanssa flirtatessa.

Ehkä tuo ylermin naisnäkökulma vastasi aika hyvin omaa kantaani. Omasta mielestäni flirttasin tänään terdellä viereisen pöydän komealle miehelle. Ei mitään sen kummempaa. Tsiigailin vähän kun näytti hyvältä. Se oli hyvin sanottu, että flirtti kertoo, että toinen on miellyttävä. Bussissa viereen tunkenut satakiloinen, hikinen, pullonsuusta viiniä hörppivä ja issoon ääneen kailottava savolaisnainen ei saanut osakseen flirttiä, ei edes pientä pätkää.
Lässynlässyn.
Koetat vauvat mainitsemalla yrittää Levittää "Flirttaamisen" epäseksuaaliseksi. Jos, niin sama koiranpennuillekin. Jolloin "Flirtti" tarkoittaisi mitä vaan ystävällisyyttä, kenties huumorilisällä.

Ja kun "vaarit" mainitset, niin miten luulet, että just ne ei haluaisi Panna sinua?? Miten se himo iän myötä olisi loppunut? Enonikin yritti 90-vuotiaana imarrella ja kerran myös käpälöidä nuoria kotihoitajattaria, vaikka enolla oli paskat vaipassa. Koska halusi nussia heitä.

Ja jo tuo "Flirttasin naapuripöydän komealle miehelle", paljastaa, että seksistä on kyse. Samoin, kun että rekisteröit "vaaritkin" entisiksi "hurmureiksi". Joita olivat, koska halusivat Pillua, ja vieläkin sinun flirttipilluasi. Sitä "hurmuri" meinaa. Hurmuri on hurmuri, koska haluaa pillua.
Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Lisäksi toistan, että flirtti ei ole mitä tahansa kamuilua yleensä ihmisten kanssa, vaan sillä on romanttis-seksuaalinen väritys. Joka evoluutiopsykoillen ajatellen on se tärkein pointti siinä. Selitettäessä miksi miehet reagoivat flirttiin kuin iskuyritykseen.
Ihanko ajattelit meidän kaikkien miesten puolesta suoltaa noita epätoivoa tihkuvia narinoitasi? Ei me miehet todellakaan reagoida flirttiin kuin iskuyritykseen. .
Vittu mitä selvitystä.
Enhän tarkoita, että "Flirtti" meinaisi välitöntä panoaietta.
Mutta meinaan, että flirttaaminen on sukupuolten välistä seksuaalienergiaa. Tai homoilla homoiluenergiaa. Vaikkei heti tai koskaan paniskaan.

Muuten tää skene hämmentää minua Ilmaiseksi saamatonta ennestäänkin.
Siis jos naisten ja Manalan mielestä "flirtillä'" ei ole (mukamas) sitten niin mitään suoraa tekemistä panemisen tai panohalujen kanssa.. tai sanotaan kauniisti "pariutumisen" kanssa..

Niin sittenhän me koskaan saamattomat miehet olemme tilanteessa, jossa naisten flirttiä ei todellakaan kannata tulkita hyväksynnäksi romantiikkaan ja siis tottakai myös täyttymykseensä eli panemiseen. Elikkä olen ollut ihan oikeassa pessimismissäni.

Tai jos ajatellaan teidän Nussivan Maailman kannalta.
Koko ajan flirttaillaan muille flirttaileville ihmisille.
Mutta ah, siinä ei sitten ole niin yhtään mitään seksuaalista, eli siis romanttis/sukupuolinussintapyrkimystä? Kuitenkin te ah niin vapaasti ja rohkeasti (Epäseksuaali?) flirttailevat ihmiset kuitenkin saatte usein seksiä! Joko romanttisissa suhteissa tai sitten irtosuhteissa (joita en siis tässä tuomitse).

Ja sillä ei ole sitten niin mitään tekoa "epäseksuaalisen" flirttailun kanssa?
Miten se paneminen sitten tehdään?
Niiden flirttailevien kanssa sitten vaan sattumavaraisesti aletaan panee, naiseen esim siis vaan käydään noin vain käsiksi? Onko flirtannut, ei ole mikään tekijä uskaltaako yrittää "kötistää"? Miten sen sitten tietää kenen kanssa panee tai yrittää panna, jos flirtti ei ole seksiin liittyvää?

Siis ehkä kuitenkin flirttailevaan naiseen ennemmin käsiksi ja hiplaamaan ennen penetraatiota? (tietenkään ei flirttailemattomaan? Paitsi Sikamika ehkä? ) Mutta keneen heistä, jos ne kaikki flirttailee.. siis hyväksyy, vaikkei pillunantoon asti? Ja silti joillekin miehille Antavat. Mistä sen tietää, kuka saa, kelle flirttaa panoon asti? Niinkö vaan raakasti kellistämällä, panemalla tai yrittämällä panna?

Miten se eroaa esittämästäni teoriasta, että miehen kannattaa sitä aina yrittää, jos nainen edes sanoo "hei", kuten artikkelin Beavisille ja Buttheadille?
(vaikken minä uskalla yrittää)

Joku ei skulaa tässä "Flirttailu ei liity nussimiseen" -teoriassanne! :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Manaaja

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti: Muuten tää skene hämmentää minua Ilmaiseksi saamatonta ennestäänkin.
Siis jos naisten ja Manalan mielestä "flirtillä'" ei ole sitten niin mitään suoraa tekemistä panemisen tai (mukamas) panohalujen kanssa..
Ei tarvitse olla. Voi olla. Flirttaaminen on kuin henkistä esileikkiä. Sillä voidaan kokeilla hieman omaa viehätysvoimaansa, mutta ennenkaikkea sillä mielestäni osoitetaan toiselle tietynlaista henkistä mielihyvää samalla vaikeahkosti selitettävällä akselilla. Se on parhaimmillaan vähän niinkuin hyvä suuhoito ilman kajoamista toisen koskemattomuuteen.

Tottakai on helpompaa ja luonnollisempaa flirttailla seksuaalisesti mielenkiitoisen ihmisen kanssa, niin kauan kun hommassa ei ole omasta perseestä lähteviä pakkoja Todelliseen Saavuttamiseen ja pelkoja torjutuksitulemisesta. Jos on, sitten se menee helposti väkinäiseksi yrittämiseksi ja flirtistä katoaa flirtti ihan tyystin. Helpointa ja luonnollisinta onkin mielestäni flirttailla ihmisen kanssa, jonka kokee jollain tietyllä tasolla viehättäväksi, mutta jonka kanssa ei kuitenkaan haluaisi nussia (ainakaan vielä!) syystä tai toisesta. Tämän vuoksi luulen, että mun on jopa helpompaa ja luonnollisempaa flirttailla varattuna kuin sinkkuna. Sinkkuna viehättävän ihmisen näkee helpommin Todellisena Kohteena kuin varattuna.

Kyllä, jotkut voivat pitää ihmistä viehättävänä ja seksikkäänä ilman halua nussia. Esimerkiksi itselleni vespa on tästä oivallinen esimerkki. Tosin sille mä en edes uskalla flirttailla kunnolla, lipsahtais vielä ihan vahingossa guumaan skordarizekziin jos se vastais samalla mitalla!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja ja muut:
Nyt en siis tule ymmärretyksi. Tyypillistä.

Pointti siis (vähän) tiivistäen:
Saattaa olla niin, kuten yllelaittamissani artikkeleissa tai jonkun muun uutiskatsaukseen laittamassa
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/ ... 1_lz.shtml
on:

Siteeraan linkistä:
"naisiin verrattuna miehet ovat taipuvaisempia tulkitsemaan tilanteen mahdollisen pariutumisen kannalta"

Tietenkin on ylilyönti kokea kuin Beavis ja Butthead. Siis jos nainen sanoo "Hei", poikien reaktio on "She wants me! She wants to do it! I'm gonna SCORE!!"

Totta kai olen tiennyt tuon aina.

Mikä nyt siis minua ihmetyttää, että naisten lausunnoista päätellen suora flirttailukaan ei tarkoita iskuyritystä, on vain sosiaalista leikkiä, päivän piristystä. Ja sama Manaajallakin.

Siis mistä sitten tietää, että on lupa yrittää enemmänkin, jos kerran flirttailukaan ei "silleen" mitään meinaa?

Ja "silleen" EN tarkoita Heti panemista tai ehdottelua tai vonkuuta miehen reaktiona, vaan vaikkapa siweää treffeille pyytämistä.

Tietenkin irtopanojakin esiintyy, mikäs siinä.
Jos nyt oletetaan baariolosuhteet, niin miten miesrievun tulisi tietää, onko baarissa flirttaileva nainen potentiaalinen yhdenyön pano, vai muuten vaan sosiaalinen? Ja SILTI baareissa niitä irtosuhteita syntyy, hyvinkin nopeasti. Ohittaako oikea panomies sellaiset epäilyt ja vain pokaa?

Tai (ja korostan taas, että EN oleta hetipanemista): entäs jos mies ei vonkaa tai oleta heti pillua saavansa, mutta flirttailevasta naisesta tulee mieleen, että josko tuon voisi uskaltaa pyytää treffeille. Mikä on joillekin meistä harvinaista, kuten koko alkutilanne, että nainen flirttailee. Jos ja kun flirttailu on naisille vain "sosiaalista päivän piristystä", niin silloinhan pelkkiä treffejäkin ehdottava mies rikkoo sen pelin rajat, ja on törkimyssika.

Tuolla logiikalla kukaan ei koskaan pariutuisi tai saisi irtoseksiäkään. Ja kuitenkin niin tekevät. Jos edes avoin flirttailu ei ole lupa yrittää sellaista, niin miten sitten? Telepatiaako Nussiva Maailma käyttää? Vai sittenkin vain härskisti yrittävät.. kuten Beavis ja Butheed, luonnollisesti turhaan.. kun taas Sikamikat Ja homojoudenit onnistuu.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuten huomaamme, mistään seksiin tai ylipäänsä sukupuolten väliseen kanssakäymiseen liittyvästä on lähes mahdotonta keskustella henkilön kanssa, jolla siitä ei ole juurikaan kokemusta. I rest my case, toisin sanoen en edes alota.

Telepatiasta en tiedä, mutta tilannetajua kylläkin. Se lienee opittavissa oleva taito, mikäli on kiinnostusta opetella.
Prepare for the worstest.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21355
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:Mikä nyt siis minua ihmetyttää, että naisten lausunnoista päätellen suora flirttailukaan ei tarkoita iskuyritystä, on vain sosiaalista leikkiä, päivän piristystä. Ja sama Manaajallakin.
Itse sanoisin edelleen, että flirtti on naisille pääosin oman seksuaalisuuden ja itsetunnon tukemista. Niiden harvinaisten taka-ajatusten tunnistaminen on yhtä mahdotonta kuin huomisen pörssikurssien ennustaminen, eikä tuohon kannata käyttää voimia.

Tärkeintä on ymmärtää, että kaikissa olosuhteissa scorettamista tukee parhaiten onnistunut flirttailu takaisin. Jos mies pystyy nostamaan naisen itsetuntoa, turvallisuuden tunnetta ja seksuaalisuudesta saamaa voimaa, niin tälläinen mies on enemmän naisen makuun kuin vetäytyvä jurottaja tai päällekäyvä pyrkyri.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jahas, nyt saatiin sitten "selvyys" tähänkin asiaan. :roll:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009060 ... 6_uu.shtml
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Paha Keisari

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Lilo kirjoitti:Jahas, nyt saatiin sitten "selvyys" tähänkin asiaan. :roll:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009060 ... 6_uu.shtml
Se on kyllä jännä, miten innokkaasti 50+ tantat ovat peittämässä nuorempiaan..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

nowaysis kirjoitti:Kuten huomaamme, mistään seksiin tai ylipäänsä sukupuolten väliseen kanssakäymiseen liittyvästä on lähes mahdotonta keskustella henkilön kanssa, jolla siitä ei ole juurikaan kokemusta. I rest my case, toisin sanoen en edes alota.

Telepatiasta en tiedä, mutta tilannetajua kylläkin. Se lienee opittavissa oleva taito, mikäli on kiinnostusta opetella.
Joo. On se näköjään niin mystistä.
Opetteluun olisi tarvittu tilaisuuksia. Nyt olen jo liian vanhakin niihin.
Jos ei tilaisuuksiksi riitä ne harvat kerrat, jolloin nainen on puhutellut minua tai väljän tulkinnan mukaan flirtannutkin... niistä vaikea repiä telepaattista tilannekokemuserottelua... ja jos kerran sellainen ei merkkaa sitten niin yhtään mitään naisen romanttisen kiinnostuksen kannalta... niin antaapa olla sitten, ja ihan oikein että olen antanut olla.

Kuitenkin: ihmiset sekä romanttisesti pariutuvat että myös satunnaisirtosuhteilevat alvariinsa. Ja jos flirttiä ei siihen syyksi lasketa, niin kai sitten että olen oikeasti alien, te Jumalia vieraalta planeetalta salatietoinenne ja ylivertaisen kelpoisuutenne ja tilannetajunne kanssa.. eikun minähän se alien olen.

SUVISELLE et muille (En viiti kommentoida Suviskaa tarkkaan, onnea alkavaan ponnistukseen)
että ihmekös tuo, että yhdistän romantiikan, siis sukupuolten välisen romantiikan seksiin. Kyll se siihen liittyy, tai aika fakiiri pitää olla, ettei niin käsitä. Kuitenkin monestiko pitää sanoa, että seksi olisi minulle vain se allekirjoitus, sinetti, hyväksyntä, että on kyseessa aito, sukupuolten välinen romantiikka. Jo pelkkä sellaisen harkinta riittäisi hyväksynnäksi. Ja toistan, että kun kuitenkin ihmiset kuuluvat nussivat paljonkin. 20+ seksuhdetta ei ole mikään harvinaisuus (nyt nimeltämainitsemattomille) kolmekymppisille kitinänaisille. Ja sitten se on kuulemma ihan eri tasolla kuin flirtti, että siihen päätyy? Eli ovat flirttailleet ainakin 200 ellei 2000 miehelle, 20+ kanssa ovat naeneet. (vaikka sellainen ei kuulemma tule naisille flirtistä mieleenkään???)

Jeps, miten edes siihen irtosuhteiluun tai pysyvää liittoon päätyy, kun flirtti ei ole mitään siihen suuntaavaa, vain sosiaalista leikkiä... eivätkä kitinämisut (ja vastaavat normaalinaiset) vielä ole vanhoja muniin käyviä pubiruusujakaan ..... AHAA!! kyseessä on Kauniin Nussivan Maailman salaliitto ja vain minua vastaan! :D

Vai miten muuten?
Baaressa en viihdy. Eikä minua pubiruusut ole muniin kiinni käyneet.
Muuten en arjessa tapaamia naisia puhuttele kuin pakollista asiaa, vähän kuin kenen vaan kylänMIEHENKIN kanssa. Yritelmä Suvisen hypoteesin mukaan stalkata tai edes puhutella niitä (mitälie työn tai harrastuksen tai kaupankassan) naisia muussa ympäristössä olisi minulle tabu. Ja pubiruusuina en ole nähnnyt.

Joten miten ihmiset Saa (miten vaan, seksiä/pysyviä suhteita), ellei nyt koko juttu ole teitiltä hurskastelevaa kusetusta mulle, ja sitten pannaan vaan?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

RÖYYYHHH...
Joku saattaa typoista ja tyylistä päätellä, että promilletasoni oli korkealla edellistä viestiä kirjoittaessani. Kohta poikivaa Suvista en suoraan puhutellut, koska en jaksanut ja koska niiissä kaasuissa olisin saattanut sanoa jotain epäystävällistä, mitä en varsinkaan Suviselle tarkoita.

Nyt kumminkin paitsi hain lisää karhua, myös kahvistelin.
Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Baaressa en viihdy. Eikä minua pubiruusut ole muniin kiinni käyneet.
Muuten en arjessa tapaamia naisia puhuttele kuin pakollista asiaa, vähän kuin kenen vaan kylänMIEHENKIN kanssa. Yritelmä Suvisen hypoteesin mukaan stalkata tai edes puhutella niitä (mitälie työn tai harrastuksen tai kaupankassan) naisia muussa ympäristössä olisi minulle tabu. Ja pubiruusuina en ole nähnnyt.

Joten miten ihmiset Saa (miten vaan, seksiä/pysyviä suhteita), ellei nyt koko juttu ole teitiltä hurskastelevaa kusetusta mulle, ja sitten pannaan vaan?
No ei mitenkään, jos tosiaan vieraita ihmisiä ei uskalla puhutella ja baareissa ei käy.
Itse asiassa olen niin tyhmä, että en parikymppisenä hahmottanut baarien olevan iskupaikkoja. Luulin, että niissä vain juodaan kallista viinaa. Kuten teimmekin yhtä saamattomien oppilastoverieni kanssa. Hiljaisten pubien syrjäisimmissä nurkissa. Filosofiaa paskanjauhaen ja poikuus turvassa. Vasta tuossa 34-vuotiaana (traagisen ensirakkauden jälkeen) menin baariin misuja tähyilemään, ja alkuun kävin useamminkin. Ja järkytyin raadollisesta menosta. Itse luin Ilta-Sanomia tai Cityä jossain nurkassa, yksin. Tietysti olin jo silloin liian vanha, niinkuin varsinkin nyt jopa yökerhoihin, kuten tiiät.

Mutta käsitämätöntä väärinymmärrystä taas, että "vieraita ihmisiä en uskalla puhutella". Totta vitussa uskallan puhutella vieraita ihmisiä. Niin miehiä kuin naisiakin. Ja heittää smalltalkia ventovieraillekin.

Mutta mitä ihme kusetusta on oletus, ettei olisi eroa kuin yöllä tai päivällä ihan arkiläpällä vaikka työkaverien tai koulukaverien tai kyläläisten (vaikka olisivat naisia) ja varsinaisella FLIRTTAILULLA. En tiedä, miten se määritellään, mutta eiköhän kuitenkin romanttis- tai jopa seksuaalikemian ilmentämisenä? Vaikka ei niin toisissaan olisikaan. Ja sehän on minulle TABU, ylimääräistä. Tungettelevaa. Itsestäni röyhkeästi liikaa luulevaa. Korkeimman muurin yli tai ali. Jos olisin homo, en uskaltaisi tehdä sitä MIEHILLE!

(Poikkeuksena tähän kirjoittaminen misuille.. silloin psykopatologiani ei vielä herää)
Suvinen kirjoitti: Pitää olla seksisymboli-julkkis, että kuumat misut tulevat itsensä kaulaan heittämään ja seksiä tyrkyttämään.
Seksisymbolius ei toimisi fyysisesti, vain muulla julkisuudella, muuten kuin nettipeelona.
Minun tapauksessani tuo saattaa todellakin olla ainoa keino. Ja olen liian väsy ja henkisesti kyvytönkin jo. Kuitenkin 1995 se Ainoa rakkauteni oli kuin olikin Fanityttö, joka tuli puhumaan ja kiittelemään kun puku päällä olin luennoinut. Sieluntoveri, mikä on harvinaisempaa kuin luulinkaan. Ja lisäksi oli söpö pyöreä pikkupeppu ja pystytisut!!
Suvinen kirjoitti: Jos siis lähdetään siitä, että flirtti on mielestäsi ainut keino selvittää haluaako toinen panna vai ei? Varmaan sitten me tarkoitetaan flirtillä täysin eri asioita, muuten ei tuommoinen mamuttimainen näkemysero voi olla selitettävissä.
Mitä sää horiset?
Minä tarkoitan niinpäin, että jos toinen ei edes flirttaile, niin se on merkki, että varmaan EI halua panna. Mutta jos meitsille ja muille saamattomille luusereille harvinainen naisen flirttailu ei naiselle tarkoita edes potentiaalista hyväksyntää yrittää, ei välttämättä panemista, vaan romantiikkaa (johon kyll liittyy se paneminenkin).. niin sitten meillä luusereilla ei ole yhtään mitään toivoa (ilmaiseen) pilluun saati Rakkauteen.
Suvinen kirjoitti: (Vastailen kun on tylsää odotella täällä. Jos vaikka nettivaahtoaminen käynnistäisi synnytyksen tjtn.)
PONNISTA!!! :D
Suvinen kirjoitti: Mistä ihmiset löytää parisuhteita ja seksiseuraa? Sieltä mistä muitakin ihmisiä. Koulusta, töistä, harrastuksista, baarista, kavereitten kavereista.
-lukiossa olin liian alikehittynyt. Tajusin, ettei sovi haaveillakaan, vain katsoa romanttisia leffoja ja runkata
-yliopistossa en uskaltanut puhutellakaan (yksi ihastus oli. No joo, kaksi.. mutta sama kuin aiempaan: Yli asiallisten asioiden puhuttaminen on TABU)
-töissä oli vain vanhoja naimisissa olevia akkoja
-harvoissa harrastuksissa vain miehiä Ja/tai vanhoja varattuja akkoja
(Aivan eri nussivan maailman tuuri, että niistä löytyisi)
-Baari? Nyt liian vanha, mutta kun kävin, ei ollut yksinäistä naista, tai jos oli, minuutin päästä tuli sen tuttu Rape tai Make ja halasi naista. Kahdesti vietiin sellasen toimesta pitkään puhuttelemani nainen siitä vaan
-Kavereitten kaverit? Mitä ne on? Ei mulla ole koskaan ollut kuin muutaman ihmisen (saamattoman nörtin) piiri, eikä mitään naisia siinä
Suvinen kirjoitti: Tuntemattoman ihmisen kanssa olen tainnut panna tasan kerran umpikännissä, ei ollut sen arvoista että sitä kannattaisi tavoitella. Poika- ja miesystävät ovat olleet joko vanhoja koulukavereita tai työkavereita, ainoastaan nykyisen olen tavannut baarissa mutta ei siinäkään varsinainen pariutuminen tapahtunut kuin vasta puolen vuoden päästä ensitapaamisesta. Mutta sinkkuna ollessani voin kertoa, että irtoseksin "saaminen" ei todellakaan ollut yksinkertaista, vaikka kovasti väität että nainen saisi milloin vain. Ei minuakaan yritetty baarissa iskeä juuri koskaan, mikä turhautti varsinkin siinä vaiheessa kun olisi ollut valmis nussimaan vaikka puunoksaa. En tiedä syytä, kavereita vietiin vierestä kyllä järjestään, joten kyllä varmaan pitkään seurustelleena jonkinmoinen harjoituksen puute saattoi olla syynä. En osannut antaa oikeita viestejä tai jotain, ja itsehän en suurin surminkaan mennyt ehdottelemaan kenellekään mitään.

Mutta yksinkertaisiahan nämä riitit ovat; juttelut, puhelinnumeroiden vaihtamiset (vaikka jollain tekosyyllä) sun muut. Ei niitä kenellekään erikseen missään opeteta, jos nyt ei halua uskoa jotain Neil Straussin Pelimiehen opasta.
Meinasin kommentoida jotain ilkeetä, mutten viiti.
Voi voi kuinka traagista sulla.
Tajuutko (tai ei kukaan nainen voi tajuta), että puuttuu KOKONAAN tunne kelpoisuudesta OLLENKAAN vastakkaiselle sukupuolelle? Miltä tuntuisi?

(Ei siis hei parempi mun lopettaa tää nyt.. alan kuulostaa entiseltä nettiminältäni, tai mikä vielä pahempaa NEGADUCKILTA. (Mitä se valitti, sehän oli saanut kitinäpillua hottiselta blondilta,.. aaarrghhhh! :D )
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
elco

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Tuolla logiikalla kukaan ei koskaan pariutuisi tai saisi irtoseksiäkään. Ja kuitenkin niin tekevät. Jos edes avoin flirttailu ei ole lupa yrittää sellaista, niin miten sitten? Telepatiaako Nussiva Maailma käyttää? Vai sittenkin vain härskisti yrittävät.. kuten Beavis ja Butheed, luonnollisesti turhaan.. kun taas Sikamikat Ja homojoudenit onnistuu.
Sä oot liian viaton tähän maailmaan - omalla ihmisvihaisella, huorissakäyvällä ja pedofiilisella tavallasi.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Gat kirjoitti:RÖYYYHHH...
Seksisymbolius ei toimisi fyysisesti, vain muulla julkisuudella, muuten kuin nettipeelona.
Minun tapauksessani tuo saattaa todellakin olla ainoa keino. Ja olen liian väsy ja henkisesti kyvytönkin jo. Kuitenkin 1995 se Ainoa rakkauteni oli kuin olikin Fanityttö, joka tuli puhumaan ja kiittelemään kun puku päällä olin luennoinut. Sieluntoveri, mikä on harvinaisempaa kuin luulinkaan. Ja lisäksi oli söpö pyöreä pikkupeppu ja pystytisut!!
Ehkä sun pitäis ruveta luennoitsemaan uudestaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin