Mitä odotat?

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriD

Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

En nyt tarkoita sitä, että odotat, että työpäivä loppuu tai pääseet syömään, vaan pidemmällä tähtäimellä.

Huonoksi alustukseksi täytyy sanoa, että itse en odota oikein mitään. Koen, että minulla on asiat nyt hyvin, enkä odota mitään asiaa, joka elämääni jotenkin muuttaisi. Muutoksia toki tulee tietysti vähitellen vääjäämättä, mutta en erityisesti odota niitä, en kyllä pelkääkään.
Onslow

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Norsun poikasta. Synnytys on ollut käynnissä jo vuoden verran ja nyt näkyy jo kärsä.

Vakavasti, odotan että tämä nykyinen työsopimus kumisaappaan kanssa loppuu. Mä haluan eroon tästä paskasta eilen.

TJ 15
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

vaipanvaihtoja ja muijan väsymysskitsoiluja
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ensi viikon loppuun mennessä saisi olla shoppailut shoppailtu. Seuraavaa Siirtoa pitäisi alkaa kehittelemään, kunhan elämä vakiintuu, että eiköhän sekin ole aikalailla puikoissa jussiin mennessä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaola kirjoitti:Sä et ihan kovin nastaa kuvaa anna naisestasi.
Tulkitse tuo combona, jossa: ina itseironiaa, ripaus reaalielämää, pientä provoilua ja hyppysellinen keskustelua herättävää tiiseriyrttiä 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Odotan tietoa siitä pääsemmekö muuttamaan pois Suomesta. Tietoa pitäisi herua viimeistään kesän aikana.
milli

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja milli »

Odotan hmm.. kahden työssäkäyvän aikuisen arkea, kahden työpaikan tuomaa vakautta meidän päivittäiseen elämään. Odotan myös aikaa jolloin saisimme hauvavauvan kotiimme.. ja ja ja .. isompaa kotia.. ja omia vauvoja.
Onslow

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

milli kirjoitti: ja omia vauvoja.
Noiden jälkeen voit lisätä listaan myös helvetillisen huolehtimisen ja murehtimisen.
milli

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja milli »

Onslow kirjoitti:Noiden jälkeen voit lisätä listaan myös helvetillisen huolehtimisen ja murehtimisen.
Jup :D Mä oon jo nyt pro siinä.

Vauvakuume iski taas kovasti, kun viikonloppune vietin aikaa serkun mukulaattorien seurassa :h:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Odotan kesäreissua.
Prepare for the worstest.
Fcuk

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Seuraavaa katastrofia. Sitä ennen ois mahtavaa huomata kasvattaneensa tervepäisiä nuoria. Epätodnäk jos katastrofiks lasketaan pienikin. Ja mullahan lasketaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Motivaatiota.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulle sopivaa naista, jälkeläisiä, sopivan haastavia työtehtäviä, mielenkiintoisempaa työtä, omaa kesämökkiä jossa kalastaa+metsästää+tehdä metsätöitä.
Ja tietty terveyttä ja pitkää ikää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Mitä odotat?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Fcuk kirjoitti:Seuraavaa katastrofia. Sitä ennen ois mahtavaa huomata kasvattaneensa tervepäisiä nuoria. Epätodnäk jos katastrofiks lasketaan pienikin. Ja mullahan lasketaan.
Taidan yhtyä tähän. Ei ole oikein sellaista kutinaa, että mitään hyvää kannattaisi vähään aikaan odottaa.
Äiti ei tiedä
Vastaa Viestiin