Paras duuni

Yleinen lätinä jä kitinä
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Paras duuni

Viesti Kirjoittaja Leila »

Vastaisku paskaduunille. Mikä on ollut paras työ mitä olette tehneet? Voitte kertoa myös mukavimmasta työpaikasta.

Paras duuni oli ehkä opiskeluaikaan tehty myynninedistämistyö puutarhakaupoissa. Työ oli minulle sopivan vaativaa, liksa oli hyvä, tapasi mukavia ihmisiä ja muutenkin tykkäsin alasta. Toki olen myöhemminkin tehnyt kinnostavia töitä, mutta ne ovat olleet paljon vastuullisempia ja haastavampia. Tuo puutarhajuttu oli lähes harrastus, josta maksettiin.
Äiti ei tiedä
NuoriD

Re: Paras duuni

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paras duuni on nykyinen.

Jos jätetään se pois laskuista, niin aikoinani sijaisopettajana toimiminen. Oli varsin kevyttä hommaa, liksa oli 19-vuotiaalle hyvä. 45 minuutin välein 15 minuutin tauko.
milli

Re: Paras duuni

Viesti Kirjoittaja milli »

Nykyinen työni on paras duuni, työ on haastavaa ja mielekestä.

Siwailu on kans ollut tosi jeesch, se käy melkein sellaisesta meditaatiosta. Maitokaapissa ja hyllyttäessä voi uppoutua omiin ajatuksiinsa. Työkaverit tuolla ovat aivan ihania ja pomo on ymmärtävin ikinä.

Kolmanneksi kivoin duuni oli pari vuotta sitten pressanlinnassa, kivuus tuli ehkä enemmän siitä, että oli vaan pirun makeeta diippadaappailla kansliassa, nähdä kaikkea mielenkiintoisia tapahtumia .. ja jubailla nyt entisen linnanvoudin kanssa ja siemailla kuohuvaa :D Itse työ oli ehkä vähän turhan yksitoikkoista, ostoreskontrassa ei ole järin jännää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paras duuni

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä tää nykyinen on ihan mun juttu, mutta elämäni parhaan kesän työskentelin McVuoropäällikkönä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paras duuni

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Edellinen duuni, jääkööt tässä tarkemmin määrittelemättä. Tiukkoja neuvotteluja, leppoisia neuvotteluja, arvostavia 'alamaisia', toimistolla keskimäärin alle 3h päivässä, asioiden hoitoa ympäri pk-seutua, parin päivän ulkomaan työreissuja liki kuukausittain.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Paras duuni

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Nykyinen on ihan paras, yrittäjyys sallii kivasti tälläsen spurguelämäntyylin (painoalalla melkein must!) Elämäntyyli tietty hieman vaikuttaa myös siihen kuinka hyvin firma menestyy, mut ei mulla mitään laajentumishaaveita ookkaan, kunhan kaljoissa pysyy ja katto pään päällä.
Saa nähä kui käy nyt ku on tää hirvee lama, on se vaikuttanu. Mut ei haittais vaikka nurin meniski, ei oo mitään hirveitä velkoja eikä alanvaihto harmittais, tällästä paskahommaa en kenellekään palkolliseks menis tekee!
Paha Keisari

Re: Paras duuni

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Yhtä mansikanpoimintapäivää lukuunottamatta olen tehnyt vain mukavia duuneja. Parasta on vaikea arvioida, koska faktoreita on niin monta ja kaikissa on omat hyvät puolensa. Edellisessä oli parhaat duunikaverit, sitä edellisessä eniten vapautta, sitä edellisessä leppoisinta hommaa, nykyisessä taas eniten mahdollisuuksia ja etuja mutta eniten haasteita ja vastuutakin.
Nehemiah James

Re: Paras duuni

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Paha Keisari kirjoitti:mutta eniten haasteita ja vastuutakin.
Eikös tuokin ole hyvä asia? Nuo kun yleensä korreloi myös ansiotasoon.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paras duuni

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Hääpuvun suunnittelu ja ompelu asiakkaalle, jonka kanssa tulin hyvin juttuun (ei ollut häähössöttäjä), jonka persoonallisuutta ihailin ja joka antoi vapaat kädet. :h:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paras duuni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nykyiset hommat on ihan njees. Kunhan vain muistaa moton: tällä palkalla syntyy tällasta jälkeä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Paha Keisari

Re: Paras duuni

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Nehemiah James kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:mutta eniten haasteita ja vastuutakin.
Eikös tuokin ole hyvä asia? Nuo kun yleensä korreloi myös ansiotasoon.
Kuten totesin, myös edut ovat parhaat.
Vastaa Viestiin